**~*Keskenmenon jälkeen plussanneet! Joulupino!**~*

Meritähti, joko pääsit lääkäriin? Voimia, jos lopputulos on se, mitä itse epäilet :hug:

Leinikki, tule sitten kertomaan kuulumisia jaksaessasi! Uskon kyllä, että kaikki on hyvin, mutta jännittää silti ihan hirveästi sun puolesta!

Oma napa on pinkeä ja supisteleva. Tasan kaksi viikkoa siihen lukemaan, jolla esikoinen syntyi. Tämä ei varmaankaan tule yhtä aikaisin, mutta on se kiva leikitellä ajatuksella, että "enää kaksi viikkoa" :)

Tuttiritari 36+4
 
heips

ja uusi viikko taas käynnissä =)

Meritähdelle :hug: Toivon täällä parasta. Tulehhan ilmoittelemaan kun olet käynyt lääkärissä.

Samoin Leinikille peukut pystyssä!! :hug:

Minä nukuin viime yönä 10 tuntia yhdellä vessa reissulla :whistle: :ashamed: Taisin olla hiukka väsy.. pari viime viikkoa ollut aika raskaita ja päälle vielä se hirveä flunssa.
Ja nukuttaa vieläkin :LOL:
Nukkuminen tosiaan onnistui kun poika mummolassa. Oltiin pojan kans vkl minun porukoilla ja mies ajeli omille porukoillensa la.
Eilen sitten mentiin anoppilaan ja miehen veli pyysi että saako Tatu jäädä vielä sinne kun on itsekkin siellä käymässä.. eli ajeltiin miehen kans kahdestaan kotia. Poikaa ikävä mutta tekipä hyvää nukkua :D
Kävin piiitkällä kävelyllä koirien kanssa ja imuroin ylä-ja alakerran. Iltapäivällä käydään miehen kanssa vielä pari lahjaa ostamassa niin sitten on lahja asiat ok.

Monella alkaa olla loppu suora käsillä =) Ihana kun kohta saadaan taas lisää vauva uutisia :D

jos lisäilisin elen otetun masukuvan tännekkin...



vähän kehno kun itse otin mutta kuitenkin ;)

danjuska ja vilma 25+2
 
heippa teille kaikille pitkästä aikaa :heart: :heart:

Paljon on täällä tapahtunut..luin ainakin että PikkuMyylle on tullut surullisia uutisia :'( :hug:

ja moni tuttu on jo NIIIN pitkällä...mahtavaa...

meilläkin kasvetaan täällä kovasti. Lauri on siis jo 4kk ja 5pv...nyt tuhisee vaunuissa tuolla ulkona. Lauri on aika iso jässikkä (4kk nlassa painoa oli tullut jo huimat 7520g ja pituutta 63cm...)
mulla pyörähti oma hormonitoiminta käyntiin n. kuukausi sitten ja nyt sitten on menkat myöhässä 3pv... :headwall:
mulla on AINA niiiiin säännöllinen kierto, niin nyt pelottaa...olemme haaveilleet vielä joskus sitten tulevaisuudessa- neljännestä...mutta tää olis kyllä liian aikaseen.
Sanokaa mulle että kierto heittelee aluksi...sanokaa että tällainen on normaalia, ja ei voi vielä tulla uutta vauvaa, imetänkin täys imetyksellä....
tää on varmaan kaikenlisäksi ihan väärä paikka tätä kysellä, mutta enemmän teitä tunnen kuin muilla palstoilla olijoita... :heart:

olen kuin tulisilla hiilillä....

ajatuksin AE
 
Pikakyssäri ..tai kaksi.. B)

Millaisia liikkeitä teillä tuntuu rv 30? Paapuska on ottanu taas semmoisen rauhallisen vaihteen, lähtee kyllä kunnolla jytäämäänkin, mutta vaatii sen, että mä meen makaamaan. Jos olen liikkeessä tai istun, hän ei jaksa välttämättä laisinkaan potkia tai sit tulee vain jotain vaimeita ehkä yks, kaks... Saattaa tosin tulla satunnainen kovempikin potkaisu, mutta harvemmin. Huolestunut olen jo monen monta kertaa, mutta tosiaan, kun menen hetkoseksi makoilemaan, paapuska herää kyllä alta kahden minuutin jylläämään. Tuntuu olevan tällä hetkellä semmoisessa asennossa, että potkii mua kylkiin/selkään...

Mutta mietin vain tätä, kun ei tunnu mitään tai sit vain tuommosta jännää tunnetta (kuin mato menisi jossakin kohtaa), kun tässäkin istuskelen. Ok. Pakko kertoa, et nousin ylös vasta 1,5 h sitten ja sitä ennen paapuska kyllä jylläsi puolisen tuntia. (joten en voi väittää, ettei hän ollenkaan liiku). Mutta erittäin aktiivinen vauveli on nyt jostain syystä tullut semmoiseksi, että oleskelee vain, jos minä liikun tai istun enkä makaa. ...onkohan tuo ok kuitenkin?

Ohos, tulipa pitkästi kerrottua. :snotty: Tosi pikakyssäri... :ashamed: :ashamed:

Toinen juttu olisi se, että onko teillä kellään takana sektiota? Mua vähän pelottaa, että siihen joudun.. Onko se yhtä kamalaa kuin mitä siitä on kuullu? Kamalat tuskat sen jälkeen yms.? :xmas: No joo, tuota mun on periaatteessa vielä turha surra, kun en edes tiedä varmasti. Tammikuussa vasta se arviointi. Katsotaan.

Ae periaatteessa kuulostaisi oikein järkevältä, et kierto voi heitellä ...ja itse asiassa muistelen kyllä kavereiden sanoneen, että onkin heitelly. Siis kun hormonitoiminta ei kuitenkaan ole vielä ihan täysin normaalilla toiminnalla. ...sama juttu vähän kuin silloin km:nkin jälkeen.. B)

Ja meritähdelle iiiiiso :hug: Toivotaan kuitenkin, että on vain vaaratonta vuotoa. Monesti se onkin, itsellänikin oli. :)

T. Kärppä ja paputyttö 29+2
 
SS: ollaan käytetty kumia..ja VAIN yksi kerta (niin tiedän..kertakin riittää ) ukko "ampui" sisään..ja se oli edellisten menkkojen jälkeen heti......luulin ettei siitä voi raskaaksi tulla..mutta..pakko kai se testi on oman mielenterveyden takia käydä ostamassa...tein tasan vuosi sitten plussatestin ja se tulos tuhisee nyt tuolla...
 
AE vai semmosia :D Nooh, toivotaan, et se kierto vaan heittelee. Kyllähä monilla synnytykse jälkee on eka menkat joskus ja sit ei tuukaan pariin kuukauteen ja sit taas tulee. Eli tosi paljon heittoa voi olla. Mut toki aina myös raskauden mahollisuus on jos ei ehkäsyä käytä :p mut jospa sie et kummiskaa paksuna uudellee ois :saint: :hug:
 
AAM
huih kun oli paljon tekstiä.. :eek: kesti kaksi ja puol tuntia kun sain huhtimahojen palstalle oman tekstin kirjoitettua tähän siis nopsasti.. anteeksi siis jos en kaikki muista muistaa :hug: olette silti ajatuksissani.. :heart: :)

meritähti :hug: :hug: nyt kaikki kuvitteellisetkin kiljoona varvasta pystyssä ettei "se mitätäällänimeltäeimainita" oikeasti tapahtuisi xx :| xx
Leinikille samoin suuria voimishaleja..

AE meinaaks et oisit.. taas ( . ) ? :eek: toi on paha :D nyt jo.. huih ! se voi heitellä tai SIT EI.. infoile ! :wave:

just ja tän viestin kirjoitukseen meni vaan tunti :D :LOL:

Am & hippunen 23+0 :heart: räts poks
 
Meritähti, toivon kovasti, että selviät kuitenkin säikähdyksellä!

Hermione bd toivottavasti saat ultrasta hyviä uutisia ja siellä olisi pikkuinen kuitenkin matkassa.

Te olette aivan uskomattomia kirjoittajia, mä en kyllä vielä osaa...

Mutta oma viikonloppu meni perjantai- illan ja lauantai-aamun panikoinnin jälkeen taas sopuisammin kunnes viime yönä näin painajaisen :attn:
Mutta tämänpäiväisen soittokierroksen tuloksena sain kuin sainkin ajan alkuraskauden ultraan ja mikä parasta se on jo torstaina kun mulla oli muutenkin menoa kaupunkiin, JEEE! Ja sain sen ajan sitten loppujenlopuksi, ilman kinuamista ja vänkäämistä, tosin meillä ei kuulemma alle 8 raskausviikot kuulu äitipolille, vaan gynelle, omituista, mutta väliäkö tuolla kunhan saan tietää onko kaikki ok vai ei.
Vaikka meillä periaatteessa tarjotaan ultra rv 10 omassa kunnassa, niin joulun ja lomien takia mä en olisi päässyt siihenkään ajallaan koska meidän ainut ultraa käyttävä lääkäri on silloin lomalla, ei sitä aina osaa ajatella kuinka monimutkaista kaikki voi olla :headwall:

joten summa summarum täällä on kovin iloinen ja helpottunut Unicco
 
Ei tuu meille Jellonaa, kesken meni.
Kohtu tyhjeni kokolailla itsekseen, ei ollut kun verta siellä jäljellä kun käytiin ultrassa.
Vähän vielä vuotelee ja pari päivää olen nyt kotona saikulla.

Toivon sydämestäni parempaa onnea kaikille teille, kiitos tuesta.

-Meritähti-
 
Meritähti: VOI EI!!! :hug: :hug: :hug: :'( :'( :'( Olen todella, TODELLA pahoillani!!! Voi hitto sentään :kieh: |O Ei pysty sanomaan mitään, koska ei tähän ole sanoja :'( :( Kovasti voimia sekä sulle ja miehellesi!!! :hug: :hug: :hug:

Surullinen Toive81
 
Nyt meni alku uusiksi..........

meritähti
Kyyneleet on täällä mulla nyt silmissä... :'( :'( :'( Oon niin pahoillani et se sit meni noin.
Voi kurja sentään. Tää on näitä elämän mysteerejä miks toisia koitellaan.
Näitä pieniä enkeleitä ja liikaa kipua on monille meille annettu. MIKSI?|O


Tuossa sit mitä kirjoitin ennen kuin huomasin tän viestin::ashamed:

Hei AE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ihanaa kuulla sinustakin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aina ajattelen mitähän "vanhoille" kuuluu.

Vastaampa noihin molempiin kysymyksiin "kyllä".
Eli ensin. Kierto voi olla toooooooo-si sekaisin aluksi. Mulla tuli ekat menkat 6kk kohdassa (imetin 4kk asti) ja sit meni aikaa et alkoi se normi kierto.
Ja toinen on sit et raskauden jälkeen monet ovat tosi hedelmällisiä. :eek:
Heh, naureskelin vaan tosta kortsun läpi ampumisesta. Niin se meiän neitikin sai alkunsa. :ashamed:
On se kumma et kun ei yritä, niin tärppää ja kun yrittää kauheesti, niin ei varmasti onnaa...... Kohtalon ivaa se on.
Taitaa olla siis sinulla testin paikka. Ehkä sieltä on Laurille leikkikaveri jo tulossa? :D
Epsu Osallistu vaan juttuun kun huvittaa... Ymmärrän kyl et aluksi ei välttämättä viiti asiasta vouhottaa. Toivon oikeen ihanaa alkua kuitenkin sinne! :hug:
Orchid Onnee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Aivan sikana onnee et se oppari on nyt tehty!!!!!!!
Tosi ahkerasti oot tainnutkin sen parissa uurastaa. On varmasti nyt tosi helpottunut olo. =) Mulla oli sellainen se mun neuvoja ettei se sitä koskaan etukäteen lukenut, eikä kyllä neuvonutkaan. :headwall: Eli minkä mä sille käteen annoin oli sit vika painos. Monilla muilla neuvottiin, ohjattiin jne, mun tyyppi oli vaan laiska........... No onneks se sit tosiaankin antoi mulle hyvän merkinnän, muuten olis kyrsinyt kyllä.
herkkupeppu minäkin onnistuin noille viikoille piilottelemaan, mut sit alkoi olla niin turvonnut olo et oli pakko paljastaa.... :ashamed:
Tuttiritari Pian poksahtaa sielläkin! Mul on enää 9 pvää...... Hurjaa!!!! Voi olla et hermoilen asian kans pian. Nyt oon vaan pitänyt itteeni kiireellisenä, joten ei oo koko aikaa mielenpäällä tuo asia...
Danjuska Tosi napakka toi sun masu on!

Heh, minä oon kuin valaskala........... :ashamed: Täytyis pian varmaan ottaa vika kuvakin tästä ruhosta. :ashamed:
Kärppä Monesti huomasin saman asian et vaaveli ei liikkunut silloin kun itse liikkuu. Se on sama asia et kun ne ovat vaunuissa ja ne liikkuu, niin ne tykkää liikkeestä ja tärinästä. Sit kun pysähtyy ne tajuu et hei miks tää kiva heilunta loppui ja ovat sit hereillä.
Mulla on yks sektio takana ja toinen siis ens viikolla.
Onhan sitä kipee haavasta ja palautuminen varmasti hitaampaa kuin normisynnäristä, mut en nyt sanoisi et se on aivan kauheeta mitenkään. Mä olin hereillä ja sain heti pikkuisen kainaloon. Kaikki meni hyvin esim. haava parani hienosti ja kun sain itseni kuntoon (olin siis raskausdiabeteksen takii heikkona) niin tabua vaan suuhun ja sängystä pihalle......
Tuun varmaankin kirjoittelee mun synnäritarinani sit kun oon kotiutunut. Eli saat sit tuoreen version tunnelmista. ;)
Unicco =)
 
Ei tule meille vauvoja.. Ultrassa näkyi kaksi elotonta pientä. Meidän rakkaat Onni ja Muru. Siinä vaiheessa kun niitä huomattiin olevan kaksi niin suru tuntui niin musertavalta etten tahtonut enää saada happea.... En ymmärrä yhtään miten tästä enää voi päästä yli, sattuu niin paljon.

Huomenna saan esilääkityksen. Ja tutkimukset alkaa 15.1.

Sattuu niin paljon ettei pysty edes itkemään...


Haleja vielä Meritähdelle! :hug: :hug:
 
Leinikki:Nyt mä en kestä enää yhtään!!! Siis voi prkl!!! Oon tosi, tosi, tosi pahoillani!!! |O :hug: :hug: :'( :'( :'( :( :( Varsinkin tämän pinolaisille, MIKSI tällaista pitää tapahtua???!!! En tosiaankaan löydä sanoja :ashamed: Tukekaan miehenne kanssa toisianne...En voi kuvitellakaan miltä tuntuu... :'( :'(
 
Meritähti ja Leinikki olen todella pahoillani puolestanne :hug: Kovasti voimia teille molemmille :hug:

Surulliset uutiset vetävät mielen apeaksi, joten ilmoitan vaan, että vielä olen yhtenä kappaleena. Kirjoittelen enemmän sitten myöhemmin...

Terkuin, surusydän ja ipana 39+4
 

Yhteistyössä