**~*Keskenmenon jälkeen plussanneet! Joulupino!**~*

Alkuperäinen kirjoittaja Orchid x2:
HP Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :heart:

unicolle onnittelut ultra-ajan saannista, kumma jos ei alle rv8 ultrat kuulu äippäpolille, siellä me käytiin rv7+1
Kiitos :heart:

Uniccon asiasta; ei meilläkään keväällä (siis silloin kun neuvolassa todettiin keskeytynyt km raskausviikolla 15) päästy äitipolille, vaan gynelle piti mennä, mikä olikin tuossa vaiheessa hyvä juttu. Mitenköhän sen nyt sanois ettei kukaan käsitä väärin mitä tarkoitin... Älkää hyvät ihmiset ymmärtäkö väärin!
 
Epskeps Voi kauheaa!!!!!!!
Miten täällä nyt menee näin kaikille....
Mä itken taas täällä.
On niin paha mieli et ei oo tosikaan. :'(
Haleja nyt koko poppoolle!!!!!!! :hug: :hug: :hug:
(.) Hiljenen nyt taka vasemmalle. Olette kaikki mun mielessä. :wave:
Mul on taas ä-poli tänään, sen verran vaan ilmoittelen nyt....
Kuulemisiin kullanmurut. :hug:
 
Voi Epsu :'( Tämä ei ole todellista voimia ja halauksia :hug:
Tässähän alkaa mennä jo usko joku on nyt sekoittanut elämän pakkaa ja pahasti |O

Herkkupeppu Ääh mä ihmettelin vain tota pomputtelua mitä tekivät yks ei sano mitään, th on ihan varma, että asia kuuluu äitipolille, äitipolilta gynelle ja gynessä ihmetellään, etkö voi mennä äitipolille, että niinkö voitteko päättää jo! Pääsenkö mä lainkaan sinne?
Mutta siis homma on ihan ok, huomiselle olisin sitten yrittänyt saada aikaa yksityiseltä jos en olisi sairaalalle päässyt. Ja samat lääkärit meillä on gynellä ja äitipolilla, että no problems !

Mä jouduin silloin synnyttäneiden osastolle kun itselläni meni kesken, olihan se hieman karua kun joka puolella pyöri onnellisia äitejä vauvoineen, iltapalakin piti itse hakea ja yhteissuihkuun mennä, vaikkakin sain olla yksin omassa huoneessa. Hiljaksiin siellä olin ja kun luvan sain niin häntä koipien välissä livahdin ulos seuraavana päivänä

Sorry, tulipa kauhea paasaus ei ollut tarkoitus :kieh:

Nyt laskujen maksuun, plääh, :wave: kaikille!
 
AAM
Voi luoja !! :'( :'( tässä joulussa ei ole kyllä mtn juhlinnan aihetta.. :( EPsu, Merätähti ja Leinikki.. kyllä tämä jos mikä niin vetää hiljaiseksi hymyn pois huulilta.
Sytytän kynttilän teille :'( ja pienille elämänliekeille jotka sitten kuitenkin hiipuivat :'(
ensi vuodesta parempi vuosi Teille kaikille, toivon sitä joka solullani :heart:
 
Voi ei Epsu! Tämä on jo ihan liikaa... Yritin olla edes siitä eilen onnellinen että edes teille se onni suotaisiin... Miten elämä voi olla näin epäreilua...Ihan hiveästi sinulle halauksia ja voimia! Olet kovasti ajatuksissani! :hug: :hug: :hug: Tässä joulussa on jotakin pahasti vialla...


Kiitos kaikille lämpimistä ajatuksista. Tämä menetys tuntuu tähän mennessä kaikista pahimmalta. Tänään haen esilääkityksen :'( :'( :'(
Ja onnellista raskausaikaa teille kaikille! Olette ihania ihmisiä! :hug: :hug:
 
Ei tämä voi olla mahdollista.. ei, ei.. :'( :hug: Epsulle
En voi käsittää miten meni noin :'( Ja niin kun toivoin että olisit saanut täällä pysyä, :hug:
Jaksamista tähän raskaaseen aikaan. :hug:

Leinikille myös paljon jaksuja tuleviin päiviin, :hug: Mielessä olet, niin kuin myös Meritähti.
 
Epskeps:Voi ei, TAAS! Voima :hug: sinnekin...Ei ole reilua ei...Ei ymmärrä miksi... :'( :(

NP:Tulehan sitten kertomaan miten ä-polikeikka meni. Wau, tajusin just (san välillä ihme ahaa-elämyksiä ), että sullahan on JO ensi viikolla nyytinhakureissu, KÄÄK!!! Miltä tuntuu??? =)

Orchid:Toi shoppaaminen ON raskasta, varsinkin näin joulun alla :D Viime viikolla olin yli 4 tuntia putkeen jaloillani ilman paussia niin voi tsiisus mikä olo oli kun pääsin autolle. Siis kotimatka (1tunti) oli ihan helvetillinen ja illalla sitten supistelikin, tosin kivuttomia ja jalat olivat hapoilla, huh! Nyt mentäis taas viikonloppuna shoppailemaan (sovittiin kuitenkin ostavamme miehen kanssa toisillemme yllätyslahjat) sellaiseen ALE-keskukseen (onkohan jonkin sortin Outlet eli myymälöitä jotka myy tukkuhintaan). Sinne on yli 100km matka ja jo vähän jännitän miten jaksan kun viikot lähentelee sitten jo rv 38+0...Jospa siellä sitten malttaisi välillä levätä niin eiköhä hyvin mene. :D Kiva, että masukkisi tykkää leikkiä äidin ja isin kanssa siellä :heart:

Kleopatra:Toivotaan ettei hemppa ole vajonnut liian alas! =) Ja muutenkin hyviä neuvolakäyntejä :)

Aurinkoenergiaa:Taisit kanssa käydä kertomassa vauvantuoksuisia kuulumisia. Vitsit aika rientää... :eek: =)

(.):Viime yön vältyin kurjilta unilta :whistle: Eilen taisi dopplerista patteri tsipata kun kuuntelin Miniä PITKÄSTÄ aikaa. Hän oli eilen jotenkin vaisu illalla. Sainkin jumpsun kuulumaan, mutta sitten loppui kuin seinään :eek: Tuli vähän spooky olo. Mutta sitten en kuullut enää edes masun kohinoita niin päättelin patterin vetelevän viimeisiään. Vihreä valo tosin paloi laitteessa ja muutaman kerran sammutin ja käynnistin uudelleen:hetken kohina, sitten ei mitään, mutta valo palaa? Mies sitten riensi kuuntelemaan omalla korvalaan masua ja kuuli Minin sydämen lyönnit nahkan läpi ja vertasi sitä omaani niin Mini siellä onneksi kuului =) Ja saipa isukkin pienen kohotuksenkin naamallensa kun hälle niin läheltä huuteli :D Taisi raasu ollan vaan väsy...Nyt on venkonut vähän aktiivisemmin =) Toivotaan nyt ettei laitteessa vikaa vaan kyse patterista. Siispä sekin ostoslistalle!

Nyt toivotaan ettei enempää huonoja uutisia tähän pinoon! Todella kurjaa kun jo kolmelta niitä tullut. Tämän pinon ihmiset kun ovat tarpeeksi jokainen saanut surua kokea... :ashamed: Paljon vielä voimia haluan toivottaa ja uskotaan ensi vuoden tuovan uuden toivon elämäänne ja sen parhaimman, vauvan!!! :heart: :hug:

Toive81 ja Mini 37+2 :heart:
 
Kirjoitin romaanin ja kaikki hävis **#¤#"##¤%¤ ELi lyhyesti nyt
Leinikki, meritähti ja epsu :hug: :hug: :hug: Ei riitä sanat kertomaan kuinka pahoillani olen. Voimia kaikille teille ja perheillenne :hug: .Itkekää kun siltä tuntuu ja naurakaa, jos joskus naurattaa. Voimia, voimia!!
aili :heart: onnea nyytistä.
Ae yksi kerta riittää :whistle: :whistle: nimim. kokemusta on...
Npteillä on nyytin haku jo ihan nurkan takana.
Ja monella muullakin rupeaa päivät hupenemaan :heart:
unicco hyvä, että pääset ultraan.
Toiveko oli nähnyt karmaisevan unen :hug: .
orchid ottaa nyt rennosti, eikä liikoja touhuta :attn:

Ei ollut puoliakaan siitä, mitä eka kommentoin, mutta kun en nyt muista...
(.) Lenssusta pikkuhiljaa selviydytään, mä oon nukkunut kolme päivää, paitsi eilen oksensin vähän väliä, koko hereillä olo ajan. Joten nyt annetaan yrkki hyvään kotiin, täällä ei enää sitä kaivata :attn: :attn: . Ja koko ajan oksuttaa nytkin...
Mä oon niin kauheen voimaton ja väsynyt koko ajan |O . Mulla on osa lahjoista ostamatta ja siivoomatta, meillä on koti kun kaatopaikka :ashamed: , mutta kun ei oo jaksanut. Antakaa nyt voimaa ja energiaa, että selviytyisin näistä hommista.
Mäkin näin yksi yö unen, joka sai karvat pystyyn: Mä synnytin pienen pojan, joka oli hyvin hento ja hauras, mutta elävä (siihen saakka, kun uni loppui). Mua jäi vähän nyt ahistamaan, kun heräsin kesken, että miten kävi. Mutta oon yrittänyt aatella, että pieni poika jäi kuitenkin henkiin. Mulla nää unet on aina pitänyt paikkaansa (aina oon nähnyt km:t unessa). Joten nyt positiivisuutta kehiin :xmas:
Nyt päikkäreille ja jos sitten jaksais siivota :saint:
 
Vetää suupielet alaspäin nyt tämä pinkka. :( Iso :hug: kaikille menetyksen kokeneille.

Ja kiitos teille, jotka vastailitte mun sektio ja liikekysymyksiin. Mitä liikkeisiin tulee, papuska on taas ottanut aktiivisemman vaihteen päälle. Taas tuntuu muljuntaa vähän koko ajan (en valita! :D ). Jotain se siellä möngertää, illalla nukkumana mennessä sanoin jo ukolle, et papunen koittaa juuri tehdä itsestään ainoaa lasta, sillä se todella survoi mun toista munasarjaa. :xmas: Tänä aamuna vuorossa oli vasemmanpuoleiset vatsalihakset. Mutta möngertäköön ja potkikoon (niitäkin on tullut kiitettävästi), eipä tarttee miettiä, missä se on. B)

Papu oli viikko sitten siellä ultrassa jo niin alhaalla (johtuen kuulemma mun lantion mallista. Laskee vauvan jo tässä vaiheessa kuulemma turhan alas), että lääkäri kielsi multa ylimääräisen rasituksen. Se oli silloin pää alaspäin, mutta nyt en enää tiiä. Jotain outoa tuo tuolla on tehnyt, tuntuis olevan vähän kuin melkein poikittain.

Mitä tuohon sektioon tulee, se pelottaa aikasta paljon.. :snotty: Ja minusta ei ole ollenkaan reilua, jos siihen joudun, kun mulle on koko ikäni toitotettu, että mulla on niin synnyttäjän lantio, että tuolla syntyy helposti. :saint: Hitto vie. Sitten kun sen aika tulee, en saisikaan leviää peppuani hyödyntää, vaan veitsellä pistettäisiin maha auki. Reilua. Koko ikä leveästä lantiosta kärsinyt ja miksi... :xmas: Noo. Järkeä kuitenkin käytettävä ja tehtävä sen mukaan, minkä lääkärit katsovat papuskalle parhaaksi (vaikka kuinka ketuttaiskin :| ).

Tuun vielä myöhemmin lukemaan lisää, nyt tarttee lähteä neuvolaan. Hiihaa, rakko onkin jo räjähtämispisteessä... :p

T. Kärppä ja papuska 29+3
 
Tää ei saa olla totta, Epsukin
. Kyllä olin niin ilonen, että te saatte joulun kasvatella omaa pientä salaisuutta. Elämä ei oo nyt reilu meidän pinolaisia kohtaan. Aivan tolkuttoman surulliseks veti kyllä tuo uutinen
voimahali teille molemmille
.
Toivottavasti ensi vuosi tuo tullessaan pienen tuhisijan teidänkin kotiin, tähän uskomme ja sitä hartaimmin toivomme
 
Nimra
Huomenta päivää...
teille kaikille. Eihän täältä osaa olla poissa ollenkaan.. :eek: niin ihana tuki olette mulle ja tietenkin ihan koko perheelle olleet..., että täällä sitä tykkää vieläkin käydä


epskeps Siis ei voi olla totta!!! Mä en enää saa kyynelvirtaa loppumaan
, miten tällainen on enää mahdollista
Tuntuu niin pahalta, ettei osaa enää sanoa mitään... Ihan hurjasti voimia teille


Orchid No huh, onpas sulla ollut tosiaan menoa ja meininkiä shoppailun kanssa...
En yhtään ihmettele, että siellä on ollut selkä kipee ja kaikki on sattunut... siis voin hyvin kuvitella! Hyvä, että supparit loppui ja sait nukuttua
Mukava, että näet vanhoja tuttuja =) ja kiva kun tarjoat läksiäiskahvit töissä, se on mukava tapa :p Joo, joulun odotustahan täällä on jo kovastikin ilmassa.. :whistle:

herkkupeppu Pikaisia paranemisia sinne kuopukselle ja toivottavasti ei tartu muihin ja hänkin paranee pian :hug:

Toive Joo, patterit voi välilillä hiipua :headwall: Mukava, kun sulla on siellä ihan ihka oma dopleri, miehesi siis. Se on hyvä! Kiva, että siellä on kaikki mallillaan :wave:

mymmyryy Voih, jaksamista sinne oloon
Oikein pika pika paranemista sinne ja toivotaan, että väsy helpottaa..ja pääset tekemään askareitasin kotosalla, mutta älä kuitenkaan stressaa niistä :hug:

Kärppänä Heinälatoon Mun on vielä sellainen sanottava, kun puhuit tuosta että vauva olis poikittain..., mutta ultrala kuitenkin katsottu olevan jo tosi alhaalla niin mulla oli ihan sama juttu!!! En tiedä mistä johtui, mut itsellä oli kokoajan sellainen olo, et siellä ollaan ihan vinossa :snotty: mutta aina ultralla katsoessa ja neuvolassa tutkiessa pää ihan alhaalla ja kiinnittynyt.., joten kai tuon tunteen tekee sit joku muu :whistle:

Mä olen kyllä niin sanaton ja murheellinen näistä pinon uutisista :'( jotenkin tuntuu niin pahalta iloita omasta kääröstä... :( Haluais niin suoda tämän onnen kaikille...jotenkin tuntuu, ettei itse saa enää iloita.. niin pahaa tekee - Edelleen voimia Epskeps, Leinikki ja Meritähti Kaikkea hyvää teille ja rauhaisaa joulun odotusta - Toivotaan ensi vuodesta Oikein Ihanaa Vuotta teille


Tänne ei siis mitään ihmeitä...

Isäntä lähti käymään yliopistolla ja mä kirjoittelen koneella hetkisen, kun sain neidin syötettyä ja nukutettua :heart: Sitten olis tän kirjoituksen jälkeen laitettava perheelle ruoka ja pyykit kuivumaan :D Työ ei lopu koskaan .... :whistle: :LOL: :LOL:

-Nimra-
 
Nimra ihana nöpönenä teillä :heart: :heart: . Työ ei lopu koskaan, silloinkaan kun ne on jo isoja :D . Jäisiä mansikoita tässä yritän syödä, että jotain sais pysymään sisällä. Tiputukseen en halua... Pakko yrittää juoda tuoremehuakin vaikka tulee ylös samantien. Mä en muistanut, että tää pahoinvointi voi olla tällästä... :x :x Torstaina neuvolaan ekaa kertaa. Taas kolmannen kerran täytetään samat paperit reilun vuoden sisään...Ja samat löpinät. Mutta se neuvolan täti on mukava.
 
Nimra
mymmyryy Rankka pahoinvointi voi olla TOSI ILKEETÄ, muistan kun puhuin raskaudesta töissä niin eräs kirvesmies tuumasi, että hänen vaimo oli juuri)kin ) RANKAN pahoinvoinnin takia tiputuksessa sairaalassa lähes 5 kk!!!! :eek: Joten ymmärrän kyllä, että et haluu sinne, ei kukaan halua... Hyvä, että yrität jotain syödä ja juoda, kun se kuivuminen on tosiaan se juttu, et sit sinne kyllä joutuu :headwall: (kokemuksella kerran tipassa ollut, tosin en raskauden takia vaan TOSI pahan mahataudin )

Kiitos vain... nöpönenä onkin Annin lempinimi :LOL: :LOL:

Jaksuja :hug:
 
dodii.. poika saatu vihdoin kotiin :D
Olikin ikävä jo tuota kalkatusta :LOL: talo oli liian hiljainen..

Kärppis: Tuosta lantion leveydestä.. Sepä ei aina näköjään takaa että jos on leveä lantio niin seltä mahtuis tulemaan vauva kuin vauva ;)
Äitini oli tosi pieni kokoinen ja hento kun minua odotti.. häntä peloteltiin että varmaan puukon alle joudut ja samaan aikaan odotti hänen ystävänsä jolla riitti lantiossa ja takapuolessa leveyttä.. niin vain kävi että äiti synnytti minut, pienen ( yli 4kg ;) ) tytön normisti ja hänen kaverinsa joutui sektioon vaikka vauva oli pienmpi kuin mitä minä.. Ei mahtunut kuulemma syntymään.. että varmaankin "sisä"lantion koko (vai miksi sitä sanotaan ( :ashamed: ) vaikuttaa enemmän.

Mymmyryylle jaksuja väsyyn ja pahaanoloon :hug: koita tosdiaan saada jotain syötyä/juotua.. entäs mehukeitot tms??

jep, jep.. jos kohta lähtis ulkoilemaan koko perheen voimin..
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
Nimra ihana nöpönenä teillä :heart: :heart: . Työ ei lopu koskaan, silloinkaan kun ne on jo isoja :D . Jäisiä mansikoita tässä yritän syödä, että jotain sais pysymään sisällä. Tiputukseen en halua... Pakko yrittää juoda tuoremehuakin vaikka tulee ylös samantien. Mä en muistanut, että tää pahoinvointi voi olla tällästä... :x :x Torstaina neuvolaan ekaa kertaa. Taas kolmannen kerran täytetään samat paperit reilun vuoden sisään...Ja samat löpinät. Mutta se neuvolan täti on mukava.
ooh mymmyryy mitäs sulle keksis että pysyis safkat sisällä ? jotai kasvissosekeittoa kylmänä/näkkileipää/hapankorppua?
vai mitkä on niitä yökkis pahinmpia.. tuoremehut ei kyllä tulis mieleenkään juoda :eek: eiks ne oo hapokasta ja se ärsyttää sitä vatsalaukkua ? ettei sul ois mikää refluksijuttu.. vai onko "lasten tauti" jostai lun juttua että voi aikuisillakin olla ? aikas harvoi se sairaalatasolle vie. :hug:

Kärppis joo ton lantion leveydellä ei oo merkitystä :) valitettavasti urbaani legenda, it`s the inside that counts.. sisuskalujen periksiantavuudella on siis merkitystä näin on kerrottu mullekin, mutta kuinka ne voi kertoa sen sulle jo nyt ? onko luut kuvattu vai.. ?

kauhialla hölinätuulella oleva AM
 
AM ei oo refluksitautia, vaan tää oksu on vaan nyt äitynyt ihan kunnolliseksi. Esikkoa odottaessa oksensin ekat 5kk. Appelsiinituoremehu on hieman auttanut ja pysyykin sisällä ja sitten kun ei pysy, se on helppo oksentaa... Mustaherukkamehu ei oo hyvää oksennettuna (join sitä tossa flunssan aikana, ja totesin, ettei oo hyvää...)
Mustikkasoppaa vois hakee kaupasta, mutta tänään en jaksa kauppaan mennä (ukkokaan ei o just nyt auttamassa). Noi mansikat on hyviä. Näkkäriä oon yrittänyt maistella.
 
mymmyryy kokeile lihalientä, se mulla ainakin pysyy ku mikään muu ei tahdä pysyä. Tosin aplarimehu mulla tulee kyllä aina ylös... Ja siinä on sitä suolaa niin auttaa nestehukkaan samalla :wave: Jaksuja pahoinvoinnin kanssa :hug:
 
Eikä!! Epsukin.. kyllä on liian monta surullista uutista lyhyen ajan sisään :'( :'( Niin paljon pahoitteluja kaikille surun kohtaajille.. Toivon niin kovasti, että tulisitte pian takaisin ja sit lähtisittö enää vain terveen nyytin kera :hug:
 
Heippa taas,

neuvolassa käyty. Kaikki muuten ok, mutta sf-mitta on nyt yhtäkkiä humpsahtanut yläkäyrälle. Oli eka merkintä laitettu sinne alakäyrälle, toka keskikäyrälle ja nyt oli toinen terkka, joka mittas kahteen kertaan ja totes, et uskottava se on: yläkäyrällä ollaan. Mutta en ole hirmuisen huolissani. Mä kun en oikeesti muista, että mulla ois sitä aikaisemmin mitattu mittanauhalla... :whistle: Saattaa olla, että se eka kerta mitattiin mittaamaalla (kun oikein muistini sopukoita kaivelen), mutta viimeksi soitin neuvolaan vielä peräänkin, että unohtuikohan se kattoa, kun en muista mittanauhaa kyllä koko reissulla nähneeni. Jostain oli kuitenkin mitta sinne tullut. :xmas: No juu, tasan viikko sitten ultrassa oli kuitenkin lapsivettä normaali määrä (ei liikaa) ja vauvankin koko oli hiukan keskikäyrän alapuolella (ei paljon, lähes keskikäyrällä ). :)

Mymmyryylle piti sanoa, että suosittelen lämpimästi KYLMÄNÄ juotua kaupan valmista mehukeittoa. B) Sitä lasillinen aina vatsaan niin auttoi mulla ainakin kummasti. Vetelin myös vauvojen marjasoseita jääkaappikylminä yms. Mitä vain, kunhan oli kylmää. :xmas:

Nimralla oli ihania kuvia. :D Mä en sitten millään jaksais enää odottaa kahta kuukautta.. Niin ja tuosta poikittaistunteesta. En tiiä kyllä yhtään, miten tuo vauva tuolla tällä hetkellä on. Saattaa tietty olla, että on vähän oikaissutkin itseään, mutta terkka oli tuntevinaan pään tuolla alakerrassa, joten ei kai se poikittain olisikaan.

Am ja Danjuska: olin vähän epäselvä.. :snotty: Tuo sektiouhka ei itse asiassa aiheudu tuosta lantionleveydestä (sieltä varmaan mahtuiskin tulemaan. Uskoisin ainakin :D ), vaan mun kroppani toisesta heikkoudesta, mistä johtuen ei ole ihan varmaa, onko alatiesynnytys turvallinen vauvalle.

Mutta nyt tämä lähtis ompelemaan vielä yhdet mammafarkut itselleen. On se hitto vie, kun taas tartteis isompia.. :xmas: (tosin onneksi painoa ei ollut nyt tullut kuin nelisen sataa per viikko).

T. Kärppä ja papuska 29+3

P.s. vielä piti tulla lisäämään isot onnittelut vauvan jo saaneille! :D Ihan vähän vain käy kateeksi... :whistle:
 
Voi ei!! tääl on tullu huonoja uutisia nyt liian paljon. :'( Paljon Halauksia Leinikki, Meritähti ja Epskeps :hug: :hug: :hug:

kiva, että on myös ilosia uutisia, onnea vauvoille ja tuoreille vanhemmille!! :flower:

Ihania kuvia Nimra!! :heart:

Mymmyryy koita jaksaa pahoinvoinnin kanssa, inhottavaa ku se on noin paha.

[/b]Kärppis ootko ommellu paljonki vaattaita odotusaikana? Mä oon kans suunnitellu et muokkaisin jostain farkuista äitiysmallit,

(.) Mulla oli tänään neuvola ja saatiin kuunnella ekan kerran sydänääniä, voi että oli ihana ääni!! :heart: Mä olinki loppuajan hymy korvissa ja se terveydenhoitaja toisteli kuinka onnelliselta näytetää, no onhan tätä vauvaa jokunen vuos odotettuki :D Hassua, että mun paino on laskenu reilun kilon edellisestä neuvolasta, vaikka selvästi maha kasvaa, mutta ei kai se vauva vielä paljoo paina, et ihan normaalia kai? Syön kyllä hyvin, mut liikun jonku verran ja oon seisaaltaa töissä paljon, et ehkä sitä kulutustaki on. :) Ja hemppa oli hyvä, oonki ihan ihmeissäni, et miten kaikki voi mennä näin hyvin, mut nyt vaa nautitaa tästä :p

Ainii, taisin tuntee pari päivää sitten vauvan liikkeen, ainaki luulen niin, joku pieni muksaus se oli!:D

Sophia ja Muru, nyt jo 16+0!
 

Yhteistyössä