Huomenta päivää...
teille kaikille. Eihän täältä osaa olla poissa ollenkaan..
niin ihana tuki olette mulle ja tietenkin ihan koko perheelle olleet..., että täällä sitä tykkää vieläkin käydä
epskeps Siis ei voi olla totta!!! Mä en enää saa kyynelvirtaa loppumaan
, miten tällainen on enää mahdollista
Tuntuu niin pahalta, ettei osaa enää sanoa mitään... Ihan hurjasti voimia teille
Orchid No huh, onpas sulla ollut tosiaan menoa ja meininkiä shoppailun kanssa...
En yhtään ihmettele, että siellä on ollut selkä kipee ja kaikki on sattunut... siis voin hyvin kuvitella! Hyvä, että supparit loppui ja sait nukuttua
Mukava, että näet vanhoja tuttuja =) ja kiva kun tarjoat läksiäiskahvit töissä, se on mukava tapa
Joo, joulun odotustahan täällä on jo kovastikin ilmassa..
herkkupeppu Pikaisia paranemisia sinne kuopukselle ja toivottavasti ei tartu muihin ja hänkin paranee pian :hug:
Toive Joo, patterit voi välilillä hiipua :headwall: Mukava, kun sulla on siellä ihan ihka oma dopleri, miehesi siis. Se on hyvä! Kiva, että siellä on kaikki mallillaan :wave:
mymmyryy Voih, jaksamista sinne oloon
Oikein pika pika paranemista sinne ja toivotaan, että väsy helpottaa..ja pääset tekemään askareitasin kotosalla, mutta älä kuitenkaan stressaa niistä :hug:
Kärppänä Heinälatoon Mun on vielä sellainen sanottava, kun puhuit tuosta että vauva olis poikittain..., mutta ultrala kuitenkin katsottu olevan jo tosi alhaalla niin mulla oli ihan sama juttu!!! En tiedä mistä johtui, mut itsellä oli kokoajan sellainen olo, et siellä ollaan ihan vinossa :snotty: mutta aina ultralla katsoessa ja neuvolassa tutkiessa pää ihan alhaalla ja kiinnittynyt.., joten kai tuon tunteen tekee sit joku muu
Mä olen kyllä niin sanaton ja murheellinen näistä pinon uutisista :'( jotenkin tuntuu niin pahalta iloita omasta kääröstä...
Haluais niin suoda tämän onnen kaikille...jotenkin tuntuu, ettei itse saa enää iloita.. niin pahaa tekee - Edelleen voimia
Epskeps, Leinikki ja Meritähti Kaikkea hyvää teille ja rauhaisaa joulun odotusta - Toivotaan ensi vuodesta Oikein Ihanaa Vuotta teille
Tänne ei siis mitään ihmeitä...
Isäntä lähti käymään yliopistolla ja mä kirjoittelen koneella hetkisen, kun sain neidin syötettyä ja nukutettua :heart: Sitten olis tän kirjoituksen jälkeen laitettava perheelle ruoka ja pyykit kuivumaan
Työ ei lopu koskaan ....
-Nimra-