Hakutulokset

  1. Zahira

    G: Uskotko, että Osama bin Laden on vielä elossa?

    joo... on se varmaan B)
  2. Zahira

    Raamattu ja dinosaurukset

    Ihan oikeasti, jos paras mihin jumala pystyy, on kirja, joka sisältää virheitä ja loogisia ristiriitaisuuksia, niin eipä ole hääviä Mitä virheitä ja ristiriitaisuuksia on Koraanissa :o
  3. Zahira

    Pesupähkinät!

    Annostelu * Normaalilikaiselle pyykille, pehmeän veden alueella 3-5 kilon koneelle: 4-5 kuoren puolikasta. * Erittäin likaiselle pyykille, kovan veden alueella tai isommalle koneelle (7kg): 6-8 kuoren puolikasta.
  4. Zahira

    Tukiainen ei kelvannut Playboyhon

    http://www.iltalehti.fi/viihde/200809028202761_vi.shtml Onkohan toi mikään ihme :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  5. Zahira

    Paljonko pyytäisitte?

    No mä en varmaan pyytäisi mitään omilta sukulaisilta ;)
  6. Zahira

    Mitä tarkottaa "entourage" ?

    # perässähiihtäjät # saattue # seurue
  7. Zahira

    Yläasteikäisellä nuorella n.100e:n saldoraja ja kun saldoraja täynnä, käyttää vanhempien kännyä mielin määrin, mitä mieltä?

    No aika paljon 100 euroa. Mä maksoin yläasteella omat puhelinlaskuni. :o Mutta en mä mitään 100 euron laskuja tehnyt :snotty:
  8. Zahira

    G: Oletko tuhlaavainen vai säästeliäs?

    Säästeliäs erittäin säästeliäs... :saint:
  9. Zahira

    Luottokortti G

    Op Visa ja Nordean finnairin mastercard.... Pankkikorttia ei ole. Maksan aina masterilla koska siitä saa finnairin pisteitä :p
  10. Zahira

    sisustajat PLIIS!!! Auttakaas mua värien kanssa...laitoin uusia kuvia

    Laittaisin mielummin valkoisen ja v.sinisen, mutta mä olenkin sellanen jolla on melkein kaikki valkoista aina talossa. :heart:
  11. Zahira

    Auttakaas nyt tytöt :) (kengistä)

    Ostaisin yhden hyvät kengät :)
  12. Zahira

    Mitä näkyy kun katsot lähimmästä ikkunasta ulos?

    Ai nyt? Kauppa näkyy tossa edessä kun olen töissä. Kotona näkyy parista ikkunasta kerrostalo, yhdestä moskeija yhdestä uima-allas.
  13. Zahira

    Mitä hedelmiä teiltä löytyy juuri nyt?

    Banaaneja Persikoita Viikunoita Omenoita
  14. Zahira

    VOI TÄTÄ MYÖTÄHÄPEÄN MÄÄRÄÄ!!! (bb)

    :laugh: :laugh: :laugh: Ihanko tosi, kännissä sitä voi olla ihminen typerä :xmas:
  15. Zahira

    Ramadan karim!

    Turkissa se on seker bayram, eli sokerijuhla, nimi tulee siitä että lapset keräävät karkkia silloin, kuten suomessa pääsiäisenä virvotaan, tosin silloin annetaan yleensä vain karkkia, ja lapset eivät anna vastineeksi mitään.
  16. Zahira

    VOI TÄTÄ MYÖTÄHÄPEÄN MÄÄRÄÄ!!! (bb)

    Samaa mietin... Onneksi mulla ei ole vielä noin huonosti asiat :snotty: Vähän helpottaa oloa. :saint:
  17. Zahira

    Vai tienaa BB-Minna 50 000 euroo vuodessa.

    :laugh: :laugh: Muakin kiinnostais missä se tienaa 50 tonnii :p
  18. Zahira

    Mihin on teiltä ihmisiltä

    Ei Jeesus ole Jumalan poika. Jumala ei ole siittänyt eikä hän ole synnyttänyt. :heart:
  19. Zahira

    Ramadan karim!

    Ei sitä ole pakko vetää kahta kiloa sitä ruokaa, voi syödä myös pienissä erissä. Paasto ON TEREELLINEN puhdistaa elimistöä.

Yhteistyössä