Hakutulokset

  1. Zahira

    Ramadan karim!

    Joissain maissa kun on näitä ns kaikkitietäviä ihmisiä myös eduskunnassa, onhan saudi arabiassakin uskonnollisia poliiseja ja siellä ei ole ihan asiat kunnossa. Ei tuo ole hyväksyttävää missään maassa eikä pitäisi olla kenenkään mielestä.
  2. Zahira

    Ramadan karim!

    Muslimien elämänohjeena on pääasiassa Koraani ja toisena Hadithit, Koraani kieltää tuon jyrkästi, joten siitä voit päätellä onko se sallittua vai ei. Koraanin mukaan myös tälläiset ovat syntisiä, mutta heillä on ilmeisesti aivoissa vikaa, niinkuin mielisairaita löytyy jokaisesta kansasta.
  3. Zahira

    Ramadan karim!

    No varmaan ymmärrät itsekkin ettei saa tehdä milloinkaan.... Valitettavasti näitä hulluja löytyy joka maasta kuten suomestakin.... Muistatko tässä kk sisällä ne neljä 15 vuotiasta jotka on tapettu? Eihän niinkään saa tehdä. :o
  4. Zahira

    Ramadan karim!

    Lapsien, raskaana olevien sekä vanhusten jotka eivät pysty niin heidän ei tarvi sitä suorittaa, samoten kun on kuukautiset silloin ei voi suorittaa mutta ne päivät pitää korvata myöhemmin, ja jos on sairaana niin ei tarvi suorittaa. Tai mikä matkustaa niin se ei ole pakolllista jos siihen ei...
  5. Zahira

    Ramadan karim!

    Suosittelesin sitä kyllä kaikille, ainakin kokeilemaan. Silloin huomaa miltä tuntuu kun ei voi juoda edes, kyllähän sitä voi syömättä olla helpostikin mutta se juoma on se mikä on ainakin vaikea pala minulle. Aamuyöstä herään juomaan vettä noin puoli litraa ja sitten jatkan unia. Viimeyönä en...
  6. Zahira

    Ramadan karim!

    Syödään ja juodaan iltarukouksen jälkeen ja saa syödä aamurukoukseen asti, eli paikasta riippuen noin 20-04 saa syödä ja juoda. Muuna ainaka kielellä ei saa maistaa mitään eikä mitään saa niellä, tietenkin suusta tulevaa "nestettä" saa niellä mutta esim lusikallista vettä ei saa ottaa...
  7. Zahira

    Virallinen bb pino 2008

    Ketkä muut kuksi kun Cheryl ja Risto vai kuksiko muut? Mitä se Marianna teki?
  8. Zahira

    Voiko tissitön käyttää tällästä??? Katsokaa siis kuin ihana mekko

    Auttaa ne kun kunnon toppaukset alle. Ei mullakaan tissejä oo ollenkaan mutta push upeilla on B kuppi. On sulla kuitenkin enemmän tissejä kun mulla. :saint:
  9. Zahira

    Voi että mä rakastan! (sis. kuvan)

    :heart: :heart: Kyllä mäkin rakastaisin :heart: :heart:

Yhteistyössä