Hakutulokset

  1. Zahira

    Missä menee mielestäsi raja, miten paljon vanhemmat auttavat rahallisesti aikuisia lapsiaan?

    Mielestäni siinä ei ole mitään rajaa... Minä autan vanhempiani kun he rahaa tarvivat. Ja niin hekin auttoivat minua kun minä rahaa tarvitsin.
  2. Zahira

    piip

    Mieheni ei ole mitään arabirotua :headwall:
  3. Zahira

    piip

    :kieh:
  4. Zahira

    Näkyykö BB netistä ilmaiseksi?

    Voiko BB:tä katsoo netistä ilmaiseksi? Minulle ei ole suomalaisia kanavia ollenkaan joten en sitä näe :kieh:
  5. Zahira

    Teenkö ihan väärin?

    Kyllä mun mielestä noin voi ihan hyvin sanoo :saint:
  6. Zahira

    Mihin on teiltä ihmisiltä

    Vieläkin kaipaan vastausta... että mites se pyhähenki puhuu ja milloin se puhuu vai joko se on puhumiset puhunut?
  7. Zahira

    Ketkä teist on alle 25-vuotiaita? ikä?

    24 :headwall:
  8. Zahira

    olisko kellään paksulle ja rapealle pannukakulle resepitä?

    On toki sitä en väitä vastaan :saint: Mutta olen tottunut syömään sitä "mummon pannaria" jossa tosiaan ei ole sokeria eikä rasvaa niin siksi tällä ohjeella tuli mun makuun liian makeaa ja rasvasta :saint:
  9. Zahira

    KOSTO MIEHELLE.

    |O ukko vaihtoon
  10. Zahira

    olisko kellään paksulle ja rapealle pannukakulle resepitä?

    Mä haluaisin kanssa. Eilen tein pannaria johon tuli 2 munaa, 4dl jauhoja, 50gr rasvaa, 1.5dl sokeria, 1tl suolaa, 1tl vaniliasokeria ja 1tl leivinjauhetta. Enään en kyllä sillä ohjeella tee. Tosi rasvasta ja makeaa tuli. Soitin mummolleni ja hän sanoi että jätä sokeri ja vaniliinisokeri kokonaan...
  11. Zahira

    Mitä tekisit minun tilanteessa?

    Missä päin Suomea asut? Ainakin etelässä töihin pääsee tosi helposti?
  12. Zahira

    Mä tein pannarin. Mikä meni vikaan? :-D. (kuva)

    Eilen tein pannaria eikä tullut yhtään paukamaa :kieh: Millä ohjeella teit?
  13. Zahira

    "Miehet on sikoja" -ketjusta kauhistuneena...

    Mä mietin ihan samaa. Jos ei ole mitään muuta kuin negatiivistä sanottavaa niin parempi jättää sanomatta.
  14. Zahira

    Mihin on teiltä ihmisiltä

    Miten tämä pyhähenki "puhuu" olen muuten joskus jostakin myös lukenut että tässä Jeesus viittaisi Profeetta Muhammediin. Itse en näistä asioista hirveästi tiedä mutta tuon olen jostain lukenut. Näin silloin myös eri version tästä kyseisestä kohdasta, siinä oli tämä "pyhähenki" korvattu sanalla...
  15. Zahira

    Mihin on teiltä ihmisiltä

  16. Zahira

    Mihin on teiltä ihmisiltä

    :laugh: :laugh: :laugh: Kaikenlaista sitä saa lukea. :D
  17. Zahira

    Pannukakku respeti jossa ei paljon sokeria eikä rasvaa...

    Onko kenelläkään hyvää pannukakku ohjetta jossa ei ole paljon rasvaa eikä sokeria? Eli sokeria ei yli 2rkl ja rasvaakaan ei yli 25gr :)
  18. Zahira

    Halloum-juustosta

    Kyllä mä ainakin söisin. Eihän juusto yleensä viikossa mene vanhaksi. Eikö se ole kreikkalaista juustoa? Kyllä kait ne kestää...

Yhteistyössä