Teenkö ihan väärin?

  • Viestiketjun aloittaja epäilyttävää kasvatustako
  • Ensimmäinen viesti
epäilyttävää kasvatustako
Joskus, kun en jaksa rissata tytön 4 v kanssa esim. sukkahousujen laitosta hameen alle, sanon iloisesti, että "koska et tykkää näistä sukkiksista, voisinkin heittää ne roskiin, saadaan kaappiin lisää tilaa". Kuuluu iso EII ja sukkikset menee jalkaan tosi liukkaasti.

Teenkö väärin, tuleeko traumoja tms? :/
 
Ap
No kiva kuulla ettei se ole niin kamalaa. Anoppi sanoo, että pitäisi vähän enemmän vaivaa nähdä kasvatuksen eteen ja että lapsesta tulee holtiton raha-asioissa :/ No jaa... :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No kiva kuulla ettei se ole niin kamalaa. Anoppi sanoo, että pitäisi vähän enemmän vaivaa nähdä kasvatuksen eteen ja että lapsesta tulee holtiton raha-asioissa :/ No jaa... :D
No, anoppi varmaan ajaa takaa sitä, että kun uhkaa laittaa roskiin hyvää tavaraa vain siitä syystä kun ei tykkää. Olishan se aikamoista rahatuhlausta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terminologia:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No kiva kuulla ettei se ole niin kamalaa. Anoppi sanoo, että pitäisi vähän enemmän vaivaa nähdä kasvatuksen eteen ja että lapsesta tulee holtiton raha-asioissa :/ No jaa... :D
No, anoppi varmaan ajaa takaa sitä, että kun uhkaa laittaa roskiin hyvää tavaraa vain siitä syystä kun ei tykkää. Olishan se aikamoista rahatuhlausta.
Voi uhota että antaa pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No kiva kuulla ettei se ole niin kamalaa. Anoppi sanoo, että pitäisi vähän enemmän vaivaa nähdä kasvatuksen eteen ja että lapsesta tulee holtiton raha-asioissa :/ No jaa... :D
Jaa?
Onko anoppisi oma kasvatus mennyt nappiin sinun mielestäsi :) ?
mun anoppi joskus sanoo mulle mun miehestä että sano nyt sille ettei noin saa sanoa/tehdä... on joskus tehny mieli sanoa että oisit sit kasvattanu paremmin jos ei kelpaa :whistle:
 
Non compos mentis
Viimeksi kun 5v kävi rissaamaan, näytin hänelle muutamia valokuvia kehitysmaiden tilanteesta. Sanoin, että jos hänen suurin ongelmansa on ruma paita, on hänellä asiat hyvin. En räyhännyt, keskustelimme ihan asiallisesti. En myöskään näyttänyt mitään kauheita kuvia, ihan vaan kuvia siitä, millainen koti on muualla, millaisia ovat vaatteet, millaista ruokaa (Haitin mutakakut). Että kannattaa olla tyytyväinen omaan elämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tinnttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No kiva kuulla ettei se ole niin kamalaa. Anoppi sanoo, että pitäisi vähän enemmän vaivaa nähdä kasvatuksen eteen ja että lapsesta tulee holtiton raha-asioissa :/ No jaa... :D
Jaa?
Onko anoppisi oma kasvatus mennyt nappiin sinun mielestäsi :) ?
mun anoppi joskus sanoo mulle mun miehestä että sano nyt sille ettei noin saa sanoa/tehdä... on joskus tehny mieli sanoa että oisit sit kasvattanu paremmin jos ei kelpaa :whistle:
Ja mun äiti on sanonut mulle säälivänsä mun miestä kun joutuu näin hirveän ihmisen kanssa elämään... =)
 
heh
minä käytin samaa koskien lautapeli-nappuloiden keräämistä.. nyt on labyrintti-pelissä yksi palanen liian vähän, ilmeisesti tyttö on oma-alotteisesti vienyt palan roskiin kun ei ole jaksanut kerätä :(
 

Yhteistyössä