olisko kellään paksulle ja rapealle pannukakulle resepitä?

  • Viestiketjun aloittaja pannari
  • Ensimmäinen viesti
Mä haluaisin kanssa. Eilen tein pannaria johon tuli 2 munaa, 4dl jauhoja, 50gr rasvaa, 1.5dl sokeria, 1tl suolaa, 1tl vaniliasokeria ja 1tl leivinjauhetta. Enään en kyllä sillä ohjeella tee. Tosi rasvasta ja makeaa tuli. Soitin mummolleni ja hän sanoi että jätä sokeri ja vaniliinisokeri kokonaan pois, ja rasvaa vain vähän, jos laittaa punaista maitoa, ei rasvaa tarvi ollenkaan.
 
tykkään kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:
Mä haluaisin kanssa. Eilen tein pannaria johon tuli 2 munaa, 4dl jauhoja, 50gr rasvaa, 1.5dl sokeria, 1tl suolaa, 1tl vaniliasokeria ja 1tl leivinjauhetta. Enään en kyllä sillä ohjeella tee. Tosi rasvasta ja makeaa tuli. Soitin mummolleni ja hän sanoi että jätä sokeri ja vaniliinisokeri kokonaan pois, ja rasvaa vain vähän, jos laittaa punaista maitoa, ei rasvaa tarvi ollenkaan.
Just äsken tein tällä reseptillä, mutta MAITOA 7dl lisäksi ;) Onhan se rasvasta, mutta kaikki rasvainen ja makea on hyvää....
 
On toki sitä en väitä vastaan :saint:
Mutta olen tottunut syömään sitä "mummon pannaria" jossa tosiaan ei ole sokeria eikä rasvaa niin siksi tällä ohjeella tuli mun makuun liian makeaa ja rasvasta :saint:
 

Yhteistyössä