Hakutulokset

  1. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    nordenskjold ,juu, käytin ovistestiä, ihan mielenkiinnosta ;) tänään siis kp 30 /30-31 ja eilen sain sen haamun. Pikkaisen pisti jännittämään, mutta katsotaan nyt et kuinka tässä käy B)
  2. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Eilen tää sai ovistestiin haamun, aiemmissa ei oo näkyny mitään.... :whistle:
  3. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Täällä kp 28/30-31 menossa =) Mulla ei ole ollut ovulaationjälkeisiä oireita lainkaan (mahtoiko koko tapahtumaa olla edes tässä kierrossa?), eikä nyt perjantain jälkeen ole ollut minkäänlaisia enneoireita alkavista menkoistakaan. Myöskään juilintoja ei enää ole ollut, eivätkä rinnat arista...
  4. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Meillä muuten ollut Laura-vm86 ovis näköjään samalla ajanjaksolla :saint: Toivonkipinä se vaan kasvaa entisestään, tänään kp 27/30-31.... :snotty:
  5. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    ^tee se vasta perjantaina B)
  6. Eltzie

    40+ so what!!! (vol 5.)

    mur-mur, mun moka, siis sitten kun olet kopioinut sen osoitteen tänne, paina kaksi kertaa sitä img logoa (siis niin että se osoite jää siihen väliin ) ;)
  7. Eltzie

    40+ so what!!! (vol 5.)

  8. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t950726
  9. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Kp 25/30-31 Lauantaina illalla mulle iski tosi kovin alavatsaan semmoinen paineentunne, hyvä kun pääsin kävelemään! Vajaan tunnin päästä kuitenkin olo helpottui.. Vatsan juilimiset loppui nyt sit kaiketi? Tänään ensimmäisen kerran tiputellut valkkaria, koko ajan semmoinen märkä olo ...
  10. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Mutta rinnat ei ole vielä sentään kipeytyneet niin kuin yleensä tässä vaiheessa on jo
  11. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    No näin on, maha ollut kipeä koko illan ja sekaisinkin, juilii molemmat munanjohtimet vuorottain, selässä oikealla puolella iskiasta muistuttava kipu ajoittain ja vatsa kerännyt nestettä, hemmetin hienoa, tervetuloa taas vaan menkat kp 22/ 30-31
  12. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    kipinäkenkä Mahtavan suuret onnittelut teille!!!
  13. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Sartsa83 Mä olin lukevani kanssa joskus jostain, että joku olisi kokeillut myös ovistestiä ja se oli näyttänyt raskauden jo aikaisemmin :) Mutta oot ihan oikeassa, maltti on valttia vaikka se niin hemmetin vaikeeta onkin :ashamed: Ja siinäkin, että olen ihan höpsö Mä olen niin monta...
  14. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Oletteko koskaan tehneet raskaustestiä ovistesteillä? Mietin, että mahtaisiko niillä näkyä tulos aikaisemmin . Mä olen kyllä niin hätänen aina tässä odottamisessa, että ihan hävettää... :ashamed:
  15. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Kuinka paljon olikaan se aika, jolloin hedelmöittyneen munasolun olisi viimeistään kiinnityttävä? Siis ennen oletettavia menkkoja? Mä en nyt muista, enkä jaksa kahlailla koko ketjua läpi :$ Mulla on ihan semmonen fiilis, että mun ovulaatio on tosi paljon myöhässä tai sitten olen missannut koko...
  16. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Vielä olisi 10 päivää jännitettävää edessä... B) Asia, joka minua myös kummastuttaa tuon aukiolotutkimuksen jälkeen, on se, että valkovuotoa ei sen jälkeen kuulunut lainkaan, tavallisesti kun sitä aina jonkin verran tulee kierron joka vaiheessa.. Jospa se olisi vaan putsannut paikat...
  17. Eltzie

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Minäkin voisin ilmoittautua tänne =) Eli olen 26-vuotias 7-vuotiaan pojan äiti. Erosin isästä lapsen ollessa 1-vuotias ja löysin myöhemmin uuden miehen, jonka kanssa menin naimisiin. Pari vuotta myöhemmin aloitimme tjot:n.... Kului vuosi ja hakeuduimme tutkimuksiin, molemmilla oli klamydia...

Yhteistyössä