Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Nordenskjold Mulla todettiin munatorvien olevan tukossa. Toinen ehkä semisti auki mut onnistuminen luomusti ERITTÄIN pieni. Miehellä kaikki paremmin ku hyvin. Onneksi. Me ollaan viime kuussa päästy vasta virallisesti jonoon eli vielä on 5-6 kuukautta odotettavaa... Mut se nyt menee nopeesti (toivottavasti)! Pitäisiki soittaa sinne OYSiin ja kysellä vähän aikatauluja.
 
Kiitos myötätunnosta... Tänään en enää päässy sängystä kun on niin kipee selkä ja maha. (tai no pääsin mutta 5min taistelun jälkeen.

Noi luget on kyllä yks häijyimmistä jutuista mitä olen kroppaani tunkenut. Aiheuttaa näköjään nupille melkoisen rasituksen ja kropalle myös. Ei oikein tekis mieli niitä toista satsia vedellä, mutta toisaalta jos ei mahiksia olis ilman niitä niin mitäs sitten??

Jahka tää ryöppy aivoissa laantuu alan todella miettiä miten pystyisin jättämään tämän raskautumisen yrittämisen ihan oikeesti pois mielestä. Tää nimittäin muistuttaa todella jotain maanisdepressiivisyyden lyhyttä kaavaa.... ei voi tehdä ihmisen päälle hyvää... Josko vaikka ottais seuraavaksi "yrityskuukaudeksi" vasta parin kk päästä olevan ajan ja ottais ns. kahden kuukauden tauon... Antaa luvan vasta parin kk päästä seuraavan kerran katsahtaa kalenteriin "menkkapäivyriin"

Ei aiakaan suoranaisesti haluttais alkaa parin viikon päästä latomaan noita lugeja menemään taas ja kerätä tätä samaa fiilistä uudestaan.... toisaalta se mieli muuttuu kunhan mensut laantuu ja alkaa taas normi aika...
 
Ella ja Laura peukutukset molemmille!

Soitin neuvolaan ja kyselin tuosta possutaudista ja raskautumisesta. Terkkarin viesti oli sellainen, että riskit ovat samanlaiset sekä normi influenssassa kuin tässä taudissa. Tosin koska on uusi tauti mitään ei voi sanoa varmaksi. Rokotteen saa heti kun on raskautunut ja loppuraskaudessa riskit suuremmat. Ei nähnyt tarvetta lopettaa lapsen tekemistä possutaudin takia.

Eli taisin ylireagoida :ashamed: Onneksi otin eilen vähän niin kuin varmuuden vuoksi ekan clomin, koskapa tiesin tänään saavani keskustella terkkarin kanssa. Täytyy tänään keskustella kotona mitä tämän asian kanssa nyt tehdään. Mites taas tuntuu siltä, ettei muuta kuin raskautumista osaa ajatellakaan.
 
Hei taas!

Ansku; soita ihmeessä ja tirauta vielä pari kyyneltäkin. Jospa pääsisit jonossa vähän eteenpäin! Hyvä, että miehesi simpat on villejä. Helpottaa huomattavasti projektia. Meillä tosin tilanne on siittiöiden suhteen ollut tosi huono, mutta alkiot on ollut sitkeitä niidenkin edestä. Toivottavasti aika kuluu nopeasti ja tulokset on toivotut! Voimia odotuksen odotukseen.

Yrittäjä, voi tosiaan olla että pieni tauko tekisi hyvää. Mutta kun on se niin vaikeaakin jättää touhu jäähylle. Onneksi tuota asiaa ei tarvitse päättää tänään. Voimia!

memmiliinille tsemppiä illallisiin keskusteluihin. Toivottavasti yhteinen linjaus löytyy helposti.

Mulla on lämmöt laskeneet tänään. Siinä seison kaivolla kirves kädessä. Vielä en oo nakannut, mutta likellä on...

N

 
Minun kirves on jo kaivon pohjalla. Eilen illalla tuli himppu vaalean pinkkiä lugemönjän seassa joten se siitä. Mahassa lievästi jyllää myös. Tosi paljon ärsyttää kun meille tulee taas vieraita sinä viikonloppuna kun ovis näillä näkymin osuu kohdalle. Sen takia meni viimeksikin puihin kun pupuilu oli niin nihkeää :kieh:
 
Kröhöm, ostin mie tietenkin toisenkin testin siinä samalla apteekkireissulla.. Early detectionin, tuli tämmönen http://www.aijaa.com/v.php?i=5238680.jpg :whistle: kuvassa näkyy kyllä tosi huonosti (liekkö kukaan ees näkee siinä mitään) mut aika hieno on paljaalla silmällä :p
Mut en ole vielä plussannut!
 
:heart: TIISTAI 10.11. :heart:






HAAVEISSA ESIKOINEN



Ansku-82...............yk 12.....IVF:n odotus............KP 1/30(33)
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron...............KP 2/
Silent whisper.......yk 10.....Aridimex, Pregnyl......KP 6/30
Sartsa83...............yk 22.....Clom, Menop, Preg....KP 8/27-38
Siffis......................yk 7........................................KP 16/30
Miuku84................yk 4........Vyöhyketerapia........KP 16/27-28
nasu-80................yk 6........................................KP 19/27-33
wannabemama.....yk 11......................................KP 20/30-46
Laura-vm86...........yk 8.......................................KP 28/29-81
titityy80.................yk 6.......Terot, Clomit............KP 31/28
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI............KP 32/29-30



HAAVEISSA TOINEN



MAM2.............yk 11.....Puregon, Pregnyl, inssi......KP 2/31-32
Jonetta..........yk 4.......Terolut...............................KP 16/28-40
Eltzie..............yk 2................................................KP 27/30-31



HAAVEISSA KOLMAS



ärrieri.......................yk 3........Clomit, metut........KP 27/32-46
memmiliini................yk 9.........Clomit..................KP 37/27-40
Ella-83.....................yk 12...................................KP 38/24-46



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1.........Fermar, pregnyl.....KP 24/28



HAAVEISSA VIIDES



nordenskjold.........yk 1.........PAS........................KP 21
neitim....................yk 4.........Clomit, metut.........KP 31





PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5,



[/quote]

 
Ansku ja yrittäjä - pahoittelut tädistä :(

Laura - kyllä mä ainakin tossa haalean haamun nään :whistle:

Ella-83 - :hug: negasta

Tänään vedetty viimeinen nappula naamaan ja nyt vaan odotellaan maanantain ultra-aikaa. Saas nähdä onko munis kasvanut toivotun mukaisesti :kieh:
 
Sartsa83
Hui ku tullu taas juttua.

Ekaksi: elekää ihmiset masistelko vaikka tuleeki takaiskuja. Tiiän että tulee semmonen olo että voi eiiiiii.. mä en jaksa, tästä ei tuu mitään.. mutta mä niin tiiän että tässä vielä ihmiset plussailee. :heart: :heart: :heart: :heart:

Ellalle kans täältä :hug: negasta.

Ja Yrittäjä ja Ansku pahoittelut munkin puolesta tädistä. :hug:

Silent whisper Tsemppiä muniksen kasvatteluun. ;) :hug:

oma napa: tänään pistetään tässä illalla eka menopur piikki.. ja maanantaina siis vedin kaksinkertaisin annoksen clomia. Maanantaina oli yks aiemmin ollut lääkäri joka ihmetteli miten mua oikee ollaan hoidettu tähän saakka.. päätti sitten että kokeillaan että otan yhen ylimääräsen clomin ja pistän kp 8 itteeni yhen menopurin.. luultavasti piikittelen itteeni lisää mutta perjantain on uus aika. Saapi nähä sitten miten on munikset kasvaneet.
 
Ilona G: Älä vielä heitä! Lugesteronin mukana tulee usein vaaleanpunaista. Meidän lääkäri on tuumannut, että johtuu herkässä tilassa olevista limakalvoista. Ja pieni määrä tuoretta verta tulee yleensä juurikin limakalvoärsytyksestä. Mulla on vuotanut kaksi viimeistä raskautta paljonkin verta ajoittain alkuraskaudessa. Mikään ei ole vielä sanottua!

Ella: Voi harmi. Voimahali!

Silent Whisper: Megamunis(ksia) maanantaiksi :)

Sartsalle uusia tuulia uudelle hoidolle! Toivottavasti nyt munikset kasvavat turboiksi :)

Laura: Tuohan on hieno plussa! Tuosta se aina lähtee jos tykkää kuluttaa raskaustestejä :) Plussa on aina plussa.

Täällä vuoristorata jatkaa menoaan kiihkeissä kurveissa...

N

 
Tänään ne sit alko, eli kp 1/28 voipi päivittää... onneks oli työkaverilla matkassa burana 600, olisin varmaan joutunu lähtemään kotiin kesken päivän, sellaset alavatsakivut pukkas. No, uutta clomikiertoa nyt sitten vaan...
 
Ellalle :hug: negasta ja titityylle ja kaikille muillekin :hug: tädin vierailusta.

Lauralle peukutuksia! Kyllä tuossa kuvassa haalea viiva näkyi.

Ilonalle myös peukkuja! Niin kauan on toivoa, kun täti pysyy poissa...

Clomeja napsin edelleen, vaikka mitään päätöksiä ei olla tehty. Täytyy nyt katsoa kuinka edetään, tytön luokaltakin on jo monta pois sikaflunssan takia. Ihme on, jos ei meille tule. Voihan se olla, että tauti on sairastettu ennen ovista tai sitten meidän tuurilla osuu sopivasti samaan aikaan. Eipä siinä mitään, onhan sitä ennenkin kuumehuuruisena lapsia tehty :D
 
auttakaahan kokeneemmat, lämpöjä mittaamalla yritän ovista bongata, kertokaahan onko mulla ollu ovista ja missä vaiheessa, laitan lämmöt tuohon listaksi.
elikkä :
kp1 36,2
kp2 36.3
kp3 35,0
kp4 35,3
kp5 35,4
kp6 35,7
kp7 35,6
kp8 36,3
kp9 35,6
kp10 35,1
kp11 35,1
kp12 35,0
kp13 35,7
kp14 35,7
kp15 35,4
kp16 35,6
kp17 36,1
kp18 35,8
kp19 35,8
kp20 35,6
ja siis nyt on menossa tuo kp 20, mä en ite ainakaan osaa oikein arvioida et onko ollu vai ei, kiertojen pituus 27-33. auttakee!!
 
Onko kellään kokemusta kyseistä testistä?Herkkyys 25...Mulla on kp8/24, mutta viime mensut oli niin ihmeelliset ja flunssainen olo jatkuu ja selkä ja jalat on välillä tosi kipeät..Niin ajattelin testata.. testissä kontrolli-ikkunassa näkyi viiva ja testi ikkunassa poikittainen viiva kun sen olisi pitänyt olla pystysuora...tämä kuume vaivaa..on kuitenkin vuosi kierukan pois otosta... :|
 
Onnea kipinäkenkä plussasta ja muillekkin tsemppiä ja plussatuulia! :flower:

Mä voisin myös nasun lailla listata tähän aamulämpöjäni, jos niitä joku osais tulkita. Oon tehnyt kp 7 lähtien ovistestejä (kp7-12 kotitestin liuskatestillä ja kp 13-15 clearblue digitestillä ), mutta tulos on aina ollut nega. Kp 13-14 olin tuntevinani jotain möyrimistä alavatsassa ja valkovuotoa oli. Eli siis olenkohan kuitenkin ovuloinut negoista huolimatta??
Lämmöt:
kp6 36
kp7 36,2
kp8 36
kp9 36
kp10 35,8
kp11 36,2
kp12 36
kp13 36
kp14 36,3
kp15 36,6
kp16 36,9
Nyt menossa kp 16/27-28. Pupuiltua ei kylläkään ole tullut tässä kierrossa juuri lainkaan. Ei vaan jotenkin ole kiinostanut... :'(
 

Yhteistyössä