Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Onnea Laura, mikä kp sulla nyt oli kyseessä kun plussasit. Tietääkö joku ton uuden digitestin herkkyyttä, onko sama kun apteekin oman 25mIU/ml?

Mulla juu vaihtui kp 40 enkä kyl tiedä mistään mitään. Yhtään negaa ei huvita testailla enää. Kyllä mun järkeilyn mukaan dpo 19 pitäisi testissä jotain näkyä. Mulla on yksi tavallinen ovistesti vielä jäljellä, sen nyt voin vielä käyttää testaamiseen. Digiovistestiä en raaski käyttää siihen kun halvempi vaihtiehto on hakea kaupasta r-testejä.

Mulle on todellinen mysteeri se, miksi sain digiplussan kp 20 mutta tikkuplussaa en saanut vaikkakin tikussa väri oli huomattavan tumma. Digin herkkyys kun on 40mIU/ml ja tikun 20mIU/ml. Tässä vielä kuvat kp 20
Ylempi kuva salaman kanssa ja alempi ilman salamaa. Testit jo ehtineet vähän vaalentua.
 
Eli kp29 sain haamua ja kp30 uudelleen haamua ja sit tänään kp31 tuo digitaalinen plussa ja tein sit tuossa vielä tuommosen liuskan nopsasti niin siinäkin on jo aika punanen viiva.
Oireita:
Oviksesta asti lämpöä koko ajan, ei missään vaiheessa laskenut vaikka otti parasetamoolia. En tiiä oliko se mitään oiretta mutta jostain kp 25 alkaen en saanu nukuttua kunnolla yöllä vaan heräilin n. 10 kertaa yössä. Nyt sitten toissa yönä vetäsin 11 h unet (tosin neljältä piti nousta pissille :D, jota ei koskaan ikinä oo tarvinnu tehä). Menkkamaisia kipuja tulee ja menee.
Itku meinaa tulla aika helposti vaikka en ole itku ihminen (ehkä 2 kertaa vuodessa itken).
Ja ja.. Kerran on ollu repäsy kipu kun nousin nopeesti yli ja nyt tiedän miks niitä sanotaan repäsykivuiks! Tuntu nimittäin et lähtee joku osa irti.
Öö.. Oon välillä tosi pahalla tuulella et meinasin eilen hajottaa taas imurin kun se oli niin tyhmä :LOL:
Kahvia ei tee kauheesti mieli, mut juon kuitenkin, tosin pari kuppii vähemmän kun ennen.
Siinäpä ne tais suunnilleen olla :D

Ai niin ja toi digitestin herkkyys on 25, netistä löysin googlettamalla.
 
Ihan ensiksi halauksia kaikille pettymyksen ja epätoivon vallassa painiville :hug:

Ihanaa saada tähän ketjuun plussia, onnea vielä Laura !

Kyllä minä olen ehdottomasti sitä mieltä, että tämä odotuksen odottaminen on helpompaa kun on jo lapsia ennestään. Ensimmäisen lapsen teko aikaan (2½ -vuotta) mulla oli paljon vaikeampaa, joutui pelkäämään esim. sitä saanko omia lapsia ollenkaan. Vaikka se olisi tosi iso ja surullinen juttu, jos kolmatta ei saataisikaan ikinä, niin mulla olisi kuitenkin nuo kaksi ihanuutta :heart:

Clomeja olen siiis popsinut 4 päivää. Hirmuisesti tulee valkkaria, täytyy koko ajan pitää suojaa, normisti olen siis aika kuiva tyyppi :D Mutta valkkarin määrä varmaan tarkoittaa, että jotakin tapahtuu tuolla jossain...
 
Mulla on tullut valkkaria runsaasti kp 26 alkaen, 5 päivää kuvitellun oviksen jälkeen.. Joskus oon jopa vaihtanut suojan päivän aikana kun on niin runsasta. Monta kertaa luullut, että NYT menkat alkoivat..
 
Moikka pitkästä aikaa!! Oon ollu kiireinen koulua, koulutehtäviä, kokeita ja töitä.. nytki tulin just koulusta ja kohta töihin. Mulla on menossa nyt kp 18/28-40. (viime kierto kesti 32pv, sitä edellinen 28 ja sitä edellinen 40) Mä en tosiaan tällä kierrolla tikuta ja ovistuntemuksia ei koskaan ole joten oviksen ajankohtaa en tiedä et onko ollu, onko tulossa vai onko sitä edes tässä kierrossa. Mietin vaan et mitähän tämä oikein on ku mulla on ollu tänään ja eilen ihan hiton huono olo koko päivän.. voiskohan olla jo jotain raskausoireita? Toivossa on hyvä elää. Meillä on ens viikon viikonloppuna tulossa pikkuojoulut. Silloin kp:t olis niinku 26. Aattelin testailla vasta niiden jälkeen. En nyt ehtiny kaikkia tekstejä lukea läpi mut luen teidän kuulumisia tarkemmin paremmalla ajalla. Hyvää viikonloppua!! Mulla se menee työn merkeissä.
 
Huomenta!

Onnea Lauralle, mahtavaa! Täältä tullaan perässä, sillä tänä aamuna tuli tällainen:



Nyt on siis dpo16 ja rehellisesti sanottuna epäilinkin hiukan plussaa vaikka en antanut itselleni lupaa uskoa siihen. Maanantaista lähtien on ollut lievää pahoinvointia, muutama repäisykipu ja menkkajomotuksia silloin tällöin. Koska tiesin, että maanantaina on aivan liian aikaista alkaa menkat, arvelin, että jotain siellä kohdussa tapahtuu. Mutta kielsin itseäni ehdttomasti innostumasta, koska noit aoireitahan mulla on ollut jos jonkinlaisia negakierroissakin. Mutta jee, mahtava fiilis nyt! Teen kuitenkin vielä digitestin tänään varmistukseksi...Toivon, että muutkin plussaavat pian!
 
Sartsa83
Ihania nuo teijän oireet. :D .. mulla on ollu samanlaisia joka kierrossa vaikken ookaan plussannu. Et... sit kun mulla ei oo mitää oireita, nii sit varmaa voiki olla et oon raskaana. :LOL: ..en tiiä sitte. Tai sitte Lauran tavoin en anna vaan itteni enää innostua, jottei tarvi sit pettyä ja sit vaan plussaan johonki kiertoon .... se on vaan niin tuurista kiinni, millon se tärppää.
 
Jaahans, täällähän oli ehtinyt tapahtua vaikka mitä kun tarkemmin vilkaisee!!!

Onnea Ärrieri Plussasta! Olipa iloinen yllätys!

Juu, pönttöeinari testailija olen... Eihän näillä päivillä pysty siihen sitä kahta viivaa tulemaan. Tai ainakin se on harvinaista. Kyllä ne lämmöt onneksi on vieläkin vähän koholla. Ainoa positiivinen asia on, että menkkatuntemuksista on vain rintojen arkuus täällä. Masussa nappailee mukavasti toisinaan. Mutta nämä kummatkin oireet sopivat toki alkaviin menkkoihinkin. Että tiedä häntä. Väsyttää kyllä ankarasti, mutta sepä ei ole mitään uutta :)

Mietin tuossa sitä fiilispohjaa. Ehkä vedän defenssillä sillä asenteella että ei tämä kumminkaan onnistu. Toivotaan että kyse on defenssistä eikä äidin vaistosta!

Maanantaina olen jo paljon viisaampi. Silloin on pp 10. Silloin pitäisi kyllä näkyä varmasti herkällä testillä. (Ja siihen asti on hakattava päätä seinään ja testattava joka aamu negistä...) :headwall:

Mites muiden oireisto?

N
 
Mä tein viimeisen tikkuovistestin ja tuli selvästi erottuva viiva joskaan ei positiivinen. Kuitenkin selvästi tummempi kuin nyt viime päivien kokeilut. Samasta näytteestä taas digitestillä kokeilin ja Digiovistesti näytti plussa!
 
Hei mun piti kysellä lugeista vielä... minä kp teillä on sanottu että pitää alkaa ja miksi silloin?? Mulla pikkasen hämärän peitossa niiden vaikutus (paitsi siis että pitää tihkut loitolla) mutta mistä se aloituspäivä määräytyy? Mitä sivuvaikutuksia teillä tulee niistä?
 
Ovisplussa joo ja valkkari lorisee. Yhtään r-testiä ei ole kotona.. Jos ovis tulis vasta nyt niin kierrosta tulisi kyllä tosi pitkä. Mielestäni ovisoireet oli jo sillon kp 20 paikkeilla jolloin ekan kerran ovisplussasin. Ehkä meen tänään tai huomenna apteekkiin..
 
Täällä on Ellalle sormet ja varpaat ristissä +++++++ :whistle:

Ärrierille ISOT onnittelut vahvasta plussasta! Ihanaa kun plussia nyt tulee :heart:

Ja Laura-vm86 onnea onnea kunnon plussasta! :heart:

Itse vielä testailen :ashamed: , kun sattuu noita testejä olemaan...
Viivat on tummuneet noissa kiinatesteissä parin päivän sisällä mukavasti :heart:


 
2,5h pidättelin ja Pregent stickillä nega. Haamun haamu tuli testiaikana mutta mielestäni tuo on viivanpaikka vain. No aamulla testaan sillä apteekin herkällä niin eiköhän tuu selvyys lopullisesti.

edit. myöhemmin ei siinä näkynyt edes viivanpaikkaa (elleinnyt väkisin tiiraile).
 
Kiitos teille kaikille onnitteluista, olette mahtavia! Meidän apteekista ei löytynyt Clearbluen digitestiä, joten tein päiväpissasta First Signal testin ja heti siihenkin pärähti plussa. Kai se on sitten uskottava :kieh:

Jännäilen täällä vielä jonkun aikaa teidän puolestanne ja pidän peukkuja pystyssä!
 

Yhteistyössä