Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Laura ihanaa tosi hienoa :heart: onko uutta kuvaa testistä kun niitä on niin kiva ihailla?? :D

Kiitos tsempeistä =) täti on meille tulossa viikonlopuksi, yäk, ja uimaankin lupasin esikoisen viedä, just sattuu sit tosi "sopivasti" taas. Miks se täti on niin julma!? :/ Aina tuppaa kylään kutsumatta! Ei oo tänne tervetullut yhtään ;)

Mihin aikaan päivästä te mittailette noita teidän lämpojä?? Itse en luota niihin yhtään enää. Mulla ei aijemmissa raskauksissa noussut mitenkään että olisin huomannut. Tosin jokainen kierto ja raskaus ON erilainen, ja jokaisen keho reagoi eri tavalla, joten ihan mielenkiintoista puuhaa...

:)

Ella , Nordenskjold ja Elzie miten menee???

Silent W, muhkeita muniksia sinneppäin toivottelen!!

Titityy83 :hug: uuteen ja parempaan kiertoon vaan!!!

Sartsa, menopur on hyvää tavaraa :whistle:

:wave: kaikille ja +++++++++ :whistle:
 
http://www.aijaa.com/v.php?i=5243401.jpg höh se viiva oli vähän haalistunu eikä toi kamerakaan tunnu haluavan näyttää sitä niin hyvin kun sen itse näkee.
Olin aika pettynyt miehen suhtautumiseen kun laitoin sille viestiä, et toinessakin testissä on vaaleenpunanen viiva niin vastaus oli: Do dii
No jospa se sit vaikka innostus kun digi näyttää tekstin raskaana :D (toivottavasti näyttää!)
 
Mä en osaa tulkita tollaisia testejä kun ei ole kokemusta mistään muusta kun CB testistä mihin pitää piirtyä se + merkki. Mutta älä Laura masennu miehen kommentista, on ehkä varovainen eikä ehkä tiedä miten reagoida vielä? Tai sitten on onnen shokissa :LOL: Koska teet sen digitestin?
 
Täällä kp 28/30-31 menossa =)

Mulla ei ole ollut ovulaationjälkeisiä oireita lainkaan (mahtoiko koko tapahtumaa olla edes tässä kierrossa?), eikä nyt perjantain jälkeen ole ollut minkäänlaisia enneoireita alkavista menkoistakaan. Myöskään juilintoja ei enää ole ollut, eivätkä rinnat arista yhtään (tämä on jo tosi outo ja aivan uusi piirre!). Myöskään turvotusta ei tässä kierrossa ole ollut (edes siellä rinnoissakaan kuten yleensä ;) ).

Mahtaa mullekkin joku flunssanpoikanen iskeä, viikon verran jo iltalämpöilyt olleet hivenen yli 37, aamuisin ei tunnu mitään :| Ja tää väsymys, jotain ihan järkyttävää, en muuta tekisikään kuin nukkuisi :ashamed: Jotenkin olen koko ajan semmoinen epätodellinen olotila päällänsä :x

En tiedä miten, mutta jotenkin tuntuu, että tämäkin kierto meni taas harakoille, uskoisin että mun uber-herkkä kroppani olisi kyllä jo paljastanut, jos masussa jotakin juvelaa tapahtuisi ;) Mutta eihän myö masennuta vaan avoimin purjein kohti isompaa tuulta :D

En tiedä, mutta jotenkin mä tunnen olevan tällä viikolla tooooosi kiukkuherkkä ja kivahtelen ja mököttelen joka asiasta, ihan hävettää aina jälkeenpäin :ashamed:

Että tämmöistä täällä :wave:
 
Onnittelut Lauralle Plussasta vielä kerran! Aina se miesten suhtautuminen yllättää. Mutta meille naisille kun tämä vauvan saaminen on se elämän ykkösjuttu, niin useille heistä ehkä ei kuitenkaan. Miehet (ainakin omani) ajattelee enämpi sillä järkiaivopuoliskolla :) KOvin montaa isää ei täällä ole palstailemassa näkynyt :LOL: Ja onhan se niinkin että nämä meitin hormoonit vetää sellaista rallia että ei muuta voi kun haluta vauvaa. Tuskin ihmiskunta olisi näin pitkälle selvinnyt ellei naisissa olisi tätä vauva-hulluutta!

Mie oon jotenkin allapäin täällä. Tuntuu, että hoito ei ole onnistunut. Mitään faktapohjaa mulla ei ole tälle väittämälle, mutta kai tietäisin jos olisi tärpännyt. Menin aamulla jo (säälittävää ) tekemään ekan herkän testin ja negistähän se näillä päivillä näyttää. Mutta olen tulla hulluksi tämän odottamisen kanssa. Ei nämä piinapäivät helpotu koskaan. Aivan sama monettako kertaa on pappia kyytissä! Selviäisipä asia nopeasti ja vieläpä positiivisella tavalla. Nytten jo pittää itkua tiruttaa, niin yhden viivan tultua on kyllä padot auki. Sitten on vaan otettava järki käteen ja ajateltava, että meillä on neljä ihanaa lasta joiden kanssa taatusti on murkkuiässä tekemistä... Mulla vaan on niin tuskallinen tämä krooninen vauvakuume. Tämän vauvaprojektin lopettaminen tulee olemaan vaikeaa.

Kummallisin jäähyväistunnelmin,

N



 
Wannabemama: Et kuule paini tämän asian kanssa yksin. Ei ne ovulaatiot ole tännekään vielä löytäneet yhtään kertaan koko 8kk aikana... Ja toisekseen ei täälläkään ole vielä sitä ensimmäistä eikä toistakaan lasta. Kyllä se totta tosiaan vetää välillä mielen aivan maihin, mutta ei meidän auta kun yrittää olla kamalasti stressaamatta, vaikka se ei ole ollenkaan helppoa!

 
wannabemama; Voimia odotuksen odotukseesi. Toivon minäkin sydämestäni, että saisitte ensimmäisen vauvanne pian. Saanko kysyä mikä teillä on syynä pitkään odotukseen? Meillä meni aikanaan kotona yrittämisessä ja tutkimusjonoissa 1.5 vuotta. Vasta kun päästiin koeputkihedelmöitykseen niin alkoi tapahtua.

Ymmärrän, että mun valitukset aiheuttaa monissa varmasti inhotusta. Ajattelin uskaltaa tänne vauvakuumeisten puolelle vaikka mulla lapsia jo onkin. Kumminkin hoidot aina jännittää ja hermostuttaa ja vertaistuki on enemmän kuin tarpeen. En toivoisi pahoittavani kenenkään mieltä. Lapsettomien puolelle en uskalla kun kurkkailla, vaikka lapsettomaksi itseni koen yhäkin, lapselliseksi lapsettomaksi.

Kaikkea Hyvää Iltaanne,

N
 
Sartsa83
wannabemama samaa tässä itekin pohdin ja nyt tänään tässä itkeny jo pari tuntia omaa kohtaloa.... tiedän että vielä se sieltä, mutta koska? Koska on meidän vuoro jotka on jo oottaneet ihan tarpeeksi? .. Tai no, kaks vuotta ei vissii oo mitään? :( ... syvältä sanon minä.

Voimia wannabe :heart: :hug:
 
Hei!

Terveisiä etelän lämmöstä! Onnitteluni plussanneille ja halaus negan tehneille. Itselläni testipäivä on huomenna, ja odotan sieltä negaa. Minkään valtakunnan oireita ei ole sen puolesta, että olisin raskaana ja nyt tuntuu mahassa siltä, että menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä. Mutta siis aamulla sekin sitten varmistuu...tsemppiä kaikille kiertoon!!
 
Hei ärrieri ja tervetuloa takaisin rentona ja levänneenä ja onnea huomiselle!!

Joo wannabemama me jo lapsellisetkin ollaan oltu tuossa jamassa aikoinaan, ei meillekkaan ne ekat eikä tokat tulleet ilman syvällisiä ja aikaa vieviä hoitoja.. :headwall: uskon että sulla sisältä riipii, tiedämme tunteen. Mutta sen voimme sanoa että hyvää saapi odottaa ja kaikki tapahtuu tarkoituksella... meilläkin on siis mennyt yrittäessä, jopa hoitojen kanssa, vuosia. Kyllä se sen väärti on :heart:

Ellan piina vaan ihmeellistyy... :hug:
 
Mä tässä mietin, mitä jos mun kroppa lopettaa pelittämisen nyt kokonaan vuoden toimimisen jälkeen.. Ennen ekaa raskautta mulla oli menkat pois 8kk ja sitä ennen ilman hormonaalista ehkäisyä menkat tuli n. 3 krt vuodessa. Ei pitäs stressata asialla mutta sitähän keksii kaikenlaista. Yhtään en raskauden mahdollisuuteen usko enää. Huomenna sitten kp 40 ja tosiaan siitä on aika lailla vuosi kun viimeksi on kierto ollut yli 40..
 
Hei! Anteeksi nyt näin alkuun omaa napaa... Mut mä oon melkein yhtä onnellinen ku olisin saanu plussan testiin! Soittelin eilen OYSiin sen IVF:n tiimoilta. Mun laskujen mukaan ajan IVF:n pitäis olla tuossa huhti-toukokuun kieppeillä ilmoitetun jonotusajan mukaan. Mutta mitä vielä! Ensimmäinen tapaaminen ja ultra on 3.3. ja toinen 12.3. Mä siis pääsen hoitoihin kuukautta ennen ku luulin!!! :heart:

Wannabemama Usko pois tiedän tunteen. Sen kanssa on vaan kestettävä. Ja aina on muistettava, et maailmasta löytyy niitä ihmisiä kenellä ei oo mitään saumaa saada sitä omaa vauvaa. Ikinä. Meillä on tuttava pariskunta joka ei tule hoidoista huolimatta ikinä saamaan omaa biologista lasta. En edes halua tietää miltä heistä tuntuu... :( Mut yritetään me kaikki likat tsempata toisiamme oli sitten haaveissa esikoinen tai kymmenes lapsi. Jokainen tulee kuitenkin olemaan aivan yhtä rakkaita vanhemmilleen.
 
Laura!!! Siinähän se nyt on ja mahtavana :D Tosi paljon onnea ja iloa teille :heart: :flower: =) IHANAA!!!!!!

Ansku, tosi hyviä uutisia sullakin, kiva yllätys varmasti!!! Eteenpäin sitä kohti siis :D

Ella, mitä ajattelit tehdä? Testaatko vielä vai odotatko vaan? :hug:
 
Hei kaikki!

Eli nyt meillä n. 1v ja 1kk yritystä takana. Kävin gynellä justiin ja näin päällisin puolin minussa ei ainakaan mitään rakenteellista vikaa ole ja munasarjat yms näytti ultrassa normaaleilta. Kierto heitellyt, joten ovista vaikea välillä bongata ja tikkuja saattaa mennä yhdessä kierrossa hirveesti, kun välillä ovis aiemmin, välillä myöhemmin. Nyt oikeestaan vasta kolmisen kuukautta kunnolla tikutellut. Yhdessä sain kunnon ovis plussan, yhdessä vaan yhden hailakan haamun ja nyt tässä kierrossa ei vielä toistaiseksi mitään. Gyne ois meiät laittanut hoitojonoon, mutta sanoin, että en vielä sille tielle halua lähteä. Sovittiin gynen kanssa, siis itse ehdotin, että katsellaan vielä toinen vuosi luomuna ja sitten varmaan täytyy tehdä vielä tarkemmat syynit ja miettiä hoitojen aloitusta ja mieskin voisi itsensä tutkituttaa. Juttelin nyt viimein asiasta äitini kanssa vaikka ensin ajattelin etten puhu, mutta hän kertoi, ettei heillekään ensimmäinen lapsi heti tullut vaan hänkin ajatteli, että ehkä he eivät koskaan lapsia saa vaan kolmepa meitä on :)
Teroja siis lääkäri tarjosi, mutta niitä en vielä toistaiseksi ole käyttänyt vaikka ne tuolla kaapissa jo odottelevatkin... en ole saanut tyydyttävää vastausta siihen, että auttavatko ne varsinaisesti tähän raskautumiseen, mutta jos tämä kierto taas venyy ihan ylipitkäksi niin kai niitä sitten ensi kierrossa on popsittava.

..ja hei vaikka manasinkin tossa että muut tekee jo vaikka kuinka monensia lapsia niin se kohdistui enemmänkin yhteen tiettyyn henkilöön. Siis toki täällä saa kaikki kuumeilla oli lapsia tai ei. Lapsen kaipuu aina samanlainen :)

Tosi ihana juttu Laura tuo sinun plussasi!!!



 
JEE! Laura, Suuret Onnittelut täältäkin! Myötäistä Tuulta Matkallenne ja Voimia Masun Kasvatukseen. :flower:

Ansku, hienoa että soitit! Joulun jälkeen se on jo ihan kohta!

Mie taas testasin aamulla tyylipuhtaan negan. Tilasin lisää testejä. Ajattelin että viimeistä kertaa saan niihin tuhlata, niin tuhlaan oikein urakalla! Aikaisintaan "huomenna" olen saanut aiemmin roskishaamun. Tunne yhäkin sama.

Wannabemama; suosittelen kyllä tutkimuksia jos ette jaksa enää odotella. Miehen siittiöthän tutkitaan heti kättelyssä. Se testi kertoo jo paljon luomumahdollisuuksista. Mulla ainakin kaikista vaikeinta oli tuo kotona yrittäminen. Kun saatiin (karu) diagnoosi ja vihdoin päästiin hoitoihin, niin asia sai siivet alleen. Tietysti kaikki etenee itselleen sopivaan tahtiin, mutta suosittelisin kumminkin tutkimuksia. Niihin pitää jonottaa usein kuukausia eli voisihan sitä ainakin jonoon täräyttää? Eihan sitä sitten vaikka tärppäisi ennen kun lääkärin kutsu käy :)

Kaikkea Hyvää alkavaan viikonloppuun!

N kp 23 ja pp 7
 
Hei Laura vielä, hehkutatko mitä oireita sulla on jos mitään? Mulla on mennyt vähän ohi se, mutta on ihanaa ihailla noita plussatestejä ja vieläpä kuulla tuntemuksistakin samaan syssyyn :whistle: kun se luo täällä sitä toivonkipinää =)

Wannabemama, ne terot siis tasoittaa kiertoa, mikä helpottaa raskautumista. Minäkin niitä oon napsinut esikoista kun yritettiin ja kierto heitteli ja venyi ajoittain tosikin paljon. Niillä sain siis normaalin pituisen kierron. Mutta mulla oli sit siinä clomit ja pregnyl apuina kanssa mikä tepsi. Hienoa että jatkatte eteenpäin positiivisina eikä mitään ilmeistä "häikkää" tullut esille :wave: Oliskin mukavaa jos teillä onnistuisi ilman sen kummempia apuja ja jaksatte odotella! Meillä vähän samaa kun Nordenskjoldilla että ilman apuja ei meilläkään lähtenyt asiat rullaamaan, mutta sitten alkoi tapahtua. Meillä miehellä priima uimarit, kaikki probleemat mulla. Kärsivällisyys on ihailtava asia, multa sitä joskus puuttuu..

Nordenskjold, mikä olo sulla on? Sä jaksat testailla ihailtavan sinnikkäästi =)

 

Yhteistyössä