Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

^^ jep mutta mulla luteaalivaihe on ollut 11-12 päivää ovuloiduissa kierroissa niin kyllä pistää ihmettelmään kun on tuon yli menty jo, eikä nännit arista tai muutenkaan tunnu vielä menkkavaivoja.

Mutta ilmeisesti jos luteaalivaihe menee yli 18 päivää, niin sitten on oltava raskaana tai ovista ei ole ollutkaan. Oviksen olon perustan digitestin plussaan ja tiettyihin ovisoireisiin, mitä on ennenkin ollut. Lorahteleva valkkari mulla on ollut dpo 5 alkaen ja siitä muutama päivä niin alkoi alavatsanippailut.
 
Sartsalle vielä, mulla on kiertojen pituus vaihdellut 24-46 välillä mutta suurin osa kierroista on osunut välille 32-38 päivää. Ihan vuosi sitten kun oli vasta ehkäisy jätetty tuli kaksi pidempää, 43 ja 46 peräkkäin. Eli kyllä tilastollisesti pitäsi jäädä kierto alle 40 päivän.
 
Niinpä.. Lähinnä nyt dpot oon laskenut digiplussan perusteella jonka sain kp 20 eli kp 21 olisi ollut ovispäivä, mikä kyllä oireistoonkin sopi silloin. Ja aiemmissa kierroissa, joissa oon oviksen tikuttanut kp 20-22, kierron pituus on sitten ollut 33-35 päivää..
 
Mä täällä kärvistelen vieläkin... Mahaan sattuu niin saakelisti! Ihan on täydet menkkakivut ollu koko päivän ja aamu alko kunnon ilmavaivakosertolla ja perinteisellä mensuripulilla (joo anteeks tarkka kuvaukseni) Nyt siis vaan puuttuu enää se punainen väri-idikaattori paperista jotta tietäisin näiden olevan menkat.

Kävin prismassa hakemassa "niitä punapäisiä" raskaustestejä joilla nii monet on plussanneet... Yleensä olen käyttänyt kyllä cittari merkkiä jossa taitaa olla sininen tai vihree pää...

Huomenna aamulla jos ei tuu paperiin niitä kahta puaista viivaa niin sitte katon tuleeko testiin. En enää ole perillä mikä dpo nyt on meneillään mutta kaiketi joku 15 olis huomenna?

Fiilikset:
Varmuus rauskaudesta 14% ja laskee....
 
Kysymys ... tietääkö kukaan mistä netin kautta , ulkomailta saisi tilattua noita ovistestejä hieman halvemmalla ?
R-testejä kyllä löytyy vaikka mistä ja nykyiseen , kiinasta tilattuun r-testiin olen ollut tyytyväinen ... Mulla näyttää (suomen) testit herkästi haaleaa plussaa , mutta tähän testiin (herkkyys n. 20) en ole vahingossakaan saanut toista viivaa! Tosin ajattelin jo että mahtaako olla viallisia , mutta kun kaveri testasi sillä haalun plussan ja kävi vielä tarkistuttamassa verikokeella , että tulos oli oikea (heikko plussa) niin luottamus testiin vain lisääntyi !!! Mutta vielä kaipaisin noita halpoja ovistestejä :)

neitim
 
halvempi olisi halvempi kuin 80cent kpl .. vaikka pitäisi sitten tilata isompi satsi kerralla ... !
Mulla on PCO, mikä häiritee useasti ovistesteissä joten voin joutua tekemään yhdessä kierrossa jopa 20 testiä .. riippuen kierron pituudesta yms. :attn:

neitim
 
Hui, tais olla viivanpaikka mun tän aamusessa testissä! Nuita saman merkkisiä oon tehny useita eikä niissä oo kyllä ollu mitään, ei minkäännnäköstä viivan paikkaa tai mitään :) Voi voi kun jaksas ootella pari päivää..
 
memmiliini, rokotteen voi ottaa jo heti alkuraskaudessa.
Mulla ei vieläkään menkkaoireita. Mulla tänään kp 37 ja viime kierto kesti tämä verran, eli huomenna sen perusteella pitäisi alkaa.. Suuta kuivas taas töissä kovasti.
Mua kyllästyttää testaaminen kun ei mitään näy kuitenkaan. Loppuviikosta sitten jos ei vuoto ala.
 
:heart: TIISTAI 10.11. :heart:






HAAVEISSA ESIKOINEN



Silent whisper.......yk 10.....Aridimex, Pregnyl......KP 5/30
Sartsa83...............yk 22.....Clom, Menop, Preg....KP 7/27-38
Siffis......................yk 7........................................KP 15/30
Miuku84................yk 4........Vyöhyketerapia........KP 15/27-28
nasu-80................yk 6........................................KP 18/27-33
wannabemama.....yk 11......................................KP 19/30-46
Laura-vm86...........yk 8.......................................KP 27/29-81
titityy80.................yk 6.......Terot, Clomit............KP 30/28
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI............KP 31/29-30
Ansku-82...............yk 11.....IVF:n odotus............KP 33/30
yrittäjä83...............yk..........Keltarauhashorm...



HAAVEISSA TOINEN



MAM2.............yk 11.....Puregon, Pregnyl, inssi......KP 1/31-32
Jonetta..........yk 4.......Terolut...............................KP 15/28-40
Eltzie..............yk 2................................................KP 26/30-31



HAAVEISSA KOLMAS



ärrieri.......................yk 3........Clomit, metut........KP 26/32-46
memmiliini................yk 9.........Clomit..................KP 36/27-40
Ella-83.....................yk 12...................................KP 38/24-46



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1.........Fermar, pregnyl.....KP 23/28



HAAVEISSA VIIDES



nordenskjold.........yk 1.........PAS........................KP 18
neitim....................yk 4.........Clomit, metut.........KP 30





PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5,



[/quote]


 
Silent, mulla vasta kp 37 tänään, tossa yks päivä liikaa...

Mä sitten ovistestillä koitin onneani taas. Nyt tuli kyllä vahvempi viiva mitä eilen mutta ei silti lähellekään plussalla.. Nyt oli vain reilun tunnin pidättelyllä tosin, eilen olematon haamuviiva tuli yli 2h pidättelyllä.

Vaikka ei pitäsi ovistestin haamuviivan tummuudesta päätellä yhtään mitään, niin kovasti tekisi mieli käyttää aamulla viimeinen r-testi. On kotitesti.filtä 20mIU/ml puikkotesti. Yritän silleen järkeillä, että jos nyt samanvahvuinen ovistesti kuitenkin vähän on tummunut niin jos saisi r-testiin edes samanlaisen haamun... En mä kyl tiedä enää mistään mitään :LOL:
 
Laura ja Ella haamuilevat siis????? Wauuu...... ihanaaa...... :D :flower: nyt tummuutta testeihin, ja Ella koita sillä r-testillä jo ihmeessä, miten voit enää odotella!! ;)

Titityyn tilanne voi olla kanssa plussahtava :D
 
Jännitys omalta osaltani tyssäs tähän aamuun.... Aamuyöstä näin unta että tein testiä ja plussa tuli mutta toisaalta samassa pissakupissa oli mensujen alku myös joten päädyin siihen unessani että plussa ei ollutkaan plussa vaan ihan mensut...

Aamulla sitten sängystä ylös ja totesin vielä noustessa että ei ole alkaeet... painuin vessaan ja totesin uudestaan saman... Pissin kuppiin ja pyyhkäisin jolloi totesin että perkula ne alko... Noooooh... tikku oli riisuttu jo kuorestaan jote testailin sitten tyylipuhtaan negan.


IHAN JÄRKYTTÄVÄT menkkakivut ja ne alko eilen illalla jo pahentua siinä määrin että menin sänkyyn potemaan jumalatonta kipuani pyörien ja lähes itkien. Mä voin näin ekan kokeilu kierron jälkee väittää vihaavani noita lugesteroneja ihan kunnolla.

Nyt sitten tänään on koko maailma mua vastaan ja mikään ei oo hyvin... Kaikki seinät kaatuu päälle ja ihan joka ikinen asia on taas mun vikaani.... kaikki ne tekemättömät työtkin tuli taas mieleen kuin yllättäen. Toivottavasti huomenna jo taas alkais helpottamaan... Tänää päätin samaan masennukseeni ostaa kolme pakettia terveyssiteitä ja kaksi pakettia ovistestejä....

Kaapissa on seuraavaa masennuspäivää varten yksi raskaustestikin... joten valmiina uuteen kiertoon....
 
yrittäjä83 :hug: yritä jaksaa.... :( epäreiluahan tää on :headwall: piinaa, piinaa ja pettymystä.. mutta sitä positiivista ylläriä vaan jahdataan itse kukin ja se vie eteenpäin niinhän :wave: sun vuoros voi olla ensi kierrosta vaikkapa ;) ehkä munkin, tää kierto mullakin menee puihin, tunnen sen jo luissani ja ytimissäni nyt, tosin en ole ollut hyvillä mielin nihkeän ovispupuilun jälkeen ollenkaan :ashamed: nuo luget saavat mutkin lähes hulluksi, ja liian usein huomaan olevani raivoava hirmu, liian moni asia on ihan liikaa just nyt :ashamed: ja lugeja manailen... nehän muka auttaa, niin uskottelen ittelleni, ja kai ne auttaakin, jos on tärpännyt. ja mulla ei ole. mutta meen nyt nukkumaan ja oon hiljaa :$

pahoittelut sulle vielä yrittäjä83, mullakin tulee nuo karseet kivut kohta endokipujen kanssa, ei oo mitään kivaa koettavaa kun pitää lähes kirkua tuskasta. sitä odotellessa siis, kivaa.. tää on joskus niin tätä :headwall: :headwall: :headwall:
 
Hoh hoijaa, joutuu lisää sairaslomaa taas käymään kun ei tuo lämpö häviä ja on semmonen kuumeinen olo.. Onkohan tää nyt sit flunssaa vai jotain muuta, ois kyllä kiva tietää.. Mut mietin et jos oon nyt raskaana niin mitenkähän pitkään se sit meinas pitää lämpöö ja kipeetä oloo...
 
yrittäjä83: Pahoittelut negasta ja menkkojen alkamisesta. :hug:

Laura-vm86: Miullahan on ollu viikon nyt lämmöt nousussa, palelee ja hieman flunssainen olo... Ennen plussaa taisin mittailla kohonneita lämpöjä viitisen päivää. Peukkuja! Millon testaat uudelleen?
 
Onnea Laura ja Ella! Kyllä se rouvat niin on, että plussa on plussa! Jos siihen tikkuun tulee kaksi viivaa, niin raskaushormoonia on olemassa. Toivotaan että pikkukaverit tarraavat kiinni kaikilla voimillaan!

Yrittäjä: :( . Voimia päivääsi ja menkkoihin. Uuteen nousuun sitten kun on ryvetty tarpeeksi!

Ansku; koska teillä on IVF suunnitteella? Pitääkö vielä monta kuukautta varrota? Odottavan aika on pitkä. Mitkä syyt teillä on johtaneet IVF:ään?

Täällä on niin epäuskoinen olo kun vaan voi olla. Asia pyörii koko ajan mielessä ja olen melkoinen hormoonihirviö. Mullahan estrogeenilaastarit ja lugesteronit on käytössä kierron alusta. Ja jos raskaudun niin viikolle 9 asti. Mutta jotenkin tuntuu että ei voi enää onni suosia. Toivoa ei kuitenkaan ole menetetty. Mahassa nippailee toisinaan lupaavasti, mutta ans kattoo nyt. Testit tulee tänään postissa ja en varmaankaan montaa päivää malta odottaa, ennen kuin ekan täräytän.

Viime yönä meidän kuopukselle nousi kuume ja eilen hän oksensi. Saa nähdä joko meillä röhkitään? Toivottavasti ei!

Kaikkea hyvää päiväänne!

N kp 21 ja pp 5
 

Yhteistyössä