Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Kuis nopeesti teillä alkaa "juoksut" kun olette viimeise lugen heittänyt paikalleen? Laitoin to illalla viimeisen menemään ja pe aamulla testasin negan (joo tiedän että lupasin testata vasta sunnuntaina mutta löysin "vahingossa" testin enkä vaan pystynyt olemaan pissimättä siihen) nyt su on dpo13 joten pitäis näkyä jos on tärppäilly....

Huomenna olis ns. testipäivä mutta mulla ei ole enää testejä kotosalla... Jos huomenna ei ole vielä alkanut niin varmaan pitää isänpäivän kunniaksi mennä apteekkiin hakemaan isänpäivälahjaa miehelle :LOL:
 
Hyvää sunnuntaina vaan, eilen aamusta jälleen nega mutta ei ole vuoto alkanut. Tänään on siis kp 35 ja dpo 14, mainittakoon että mulla on vuoto tähän asti alkanut aina viimeistään dpo 13 ovisplussan perusteella. Että ton mukaan nyt oisi yksi päivä myöhässä vuoto..

Nännit eivät arista yhtään, ja nyt niiden kuuluisi olla tosi arat jos vuoto tulee päivän parin sisään. Kummiskin viime kierto oli 37 päivää ja alkukesälläoli yksi 38 päiväinen että odottelen noiden yli ennen uutta testiä. Voihan se olla että ovistesti vaan näytti plussan, mutta ovulaatio jäi tulematta.
 
Tänään olis ollu ns. isänpäivätestausta tiedossa mutta en ole testanut... jäi testi nimittäin ostamatta :snotty:

Mensumainen olo tässä on mutta niin on ollut oviksesta lähtien kun on maha vihlonut ja sattunut urakalla ja yleensä se on kestänyt vain pari päivää... nyt vaan jatkuu ja jatkuu... Mensuja odota alkavaksi vaan ja tänään bongasin jotai rusehtavaksi luokiteltavaa housuinventaariossa (joo siitä etuosasta... ny ei ollu jarrujäljistä kyse) mutta vastapainona huomasi myös suihkussa että nännit ovat tummemmat... se taas on IHAN 100 varma merkki meidän suvun naisilla... ns. luomuraskaustesti.... paitsi että noi luget voi senkin sekottaa varmaan....

Huomisen illan vielä odotan ja sitten testaan.... :D
 
Kirjoittelin edelliseen pinoon , mutta sitten jäin hetkeksi pois listailusta ja sivuilta (stressin poistoa) , mutta nyt tuli kaipuu "yhteisymmärrykseen" :)

olen siis 5:ttä kuumeileva , mieheni kanssa toista yhteistä ... Apuina metut (4:ttä kuukautta) ja clomit (toista kiertoa) ... taustalla PCO ja puuttuvat kuukautiset sekä oviksen metsästys ...
Nyt masentaa , kun ei tainneet toisen kierroksen clomit auttaa ... mennään kp 28 tai jotain ... lämpöjen nousua odottelen ja ovistestitkin näyttivät taasen liki 2 viikkoa plussaa ja nyt vihdoin haaleampaa ... mutta tapahtuiko ovis ???? lämmöt ovat olleet "alilämmön" puolella toista viikkoa ja nousuaaltoa odottelen ,jos ei muutaman päivän kuluttua ala lämmöt kunnolla nousemaan niin aloitan terolutit ettei kierto vallan mahdottomiksi veny :headwall: :attn:

neitim
 
:heart: SUNNUNTAI 8.11. :heart:






HAAVEISSA ESIKOINEN



Silent whisper.......yk 10.....Aridimex, Pregnyl......KP 3/30
Sartsa83...............yk 22.....Clom, Menop, Preg...KP 5/27-38
Siffis......................yk 7........................................KP 13/30
Miuku84................yk 4........Vyöhyketerapia........KP 13/27-28
nasu-80................yk 6........................................KP 16/27-33
wannabemama.....yk 11......................................KP 17/30-46
Laura-vm86...........yk 8.......................................KP 25/29-81
titityy80.................yk 6.......Terot, Clomit............KP 28/28
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI............KP 29/29-30
Ansku-82...............yk 11.....IVF:n odotus............KP 31/30
yrittäjä83...............yk..........Keltarauhashorm...



HAAVEISSA TOINEN



Jonetta....................yk 4.........Terolut..............KP 13/28-40
Eltzie.......................yk 2..................................KP 23/30-31
MAM2.......................yk 10.......Clomit, inssi......KP 32/31-32



HAAVEISSA KOLMAS



ärrieri.......................yk 3........Clomit, metut........KP 24/32-46
memmiliini................yk 9........Clomit...................KP 34/27-40
Ella-83.....................yk 12...................................KP 36/24-46



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1.........Fermar, pregnyl.....KP 21/28



HAAVEISSA VIIDES



nordenskjold.........yk 1.........PAS........................KP 16
neitim....................yk 4.........Clomit, metut.........KP 28





PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5,



[/quote]


[/quote]

 
Käykää nyt siskot hyvät hakeen niitä testejä ja ilmoitelkaa tuloksia! Mä jännitän niin kovasti täällä teidän puolesta! :heart:

Mulla tuli tänään ovislimat! Siis tänään kp 32/30! Mitä tää nyt oikeen meinaan?!?! Mä oon ihan pihalla. Tosin ei ihme jos tulee extra pitkä kierto ton stressin takia... No nyt onneksi stressi on tipotiessään kun koti on valmis. :)

Plussa tuulia tasapuolisesti kaikille! :)
 
No mihinköhän ne mun tarinat täältä katosivat? Höh!

Suurinpiirtein näin se meni...

Täällähän on monella jännät paikat. Tulkaahan kertomaan missä mennään!

Yrittäjä taitaa mennä tänään apteekin kautta kotiin? Tsemppiä testaukseen!

Ella, onko uutta länsirintamalla?

Täällä alkaa vanha tuttu vuoristorata olla käynnissä. Siirtopäivänä perjantaina ja lauantaina nippaili mahasta juuri sopivasti. Nyt masuoireet on kadonneet. Alaselkä on tosi kipeä. Lämpö siinä 37, mutta lugethan sen nostaa (kuten tekee kaikki muutkin oireet). Yritän mennä päivän kerrallansa ja odottaa sitä testipäivää kun kuuta nousevaa. Silloin ensimmäisellä epäonnistuneella hoitokierroksella olin aivan 100 % varma, että olen raskaana. Oireet oli niin voimakkaat. Tässä hommassa ei tosissaan tiedä ennen testin tekemistä.

Kyllä tässä vielä sekopäiseksi heittää ennen viikonloppua...

Kaikkea hyvää akavaan viikkoonne!

N kp 19 ja pp 3
 
Tää on taas NIIIIN varma mensuistaan... Tissit löytyi vielä peitonalta kun aamulla tarkastin, mutta nyt on menkkakivut yltyneet vaan ihan järkysti. Maha kuralla ja ilmavaivoja. Ihan klassikkoainesta siis... Tissit edelleen tummat, jote kyllä mä sen testin käyn hakemassa... Mitään korkeita toiveita sen huomisesta käytöstä ei ole...

nordenskjold> On ne jänniä vaan noi luget mitä kaikkea ne saakaan aikaan.... Ekaa kierrosta niiden kanssa nyt leikin ja viimeisen pistin menemään torstaina eikä vielä ole alkanu vuoto....
 
Minulla nyt menossa kp 4/27-40. Clomejahan minun pitäisi kohta ruveta popsimaan mutta päätimme laittaa lapsen teon tauolle sikaflunssan takia. Taidanpa siis hiljentyä vähäksi aikaa ja palailen kunhan siltä tuntuu.

+++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: kaikille!
 
Mun piti ihan sairaslomaa taas käydä kun on lämpöö.. mukavat 37.8 oli taas terkkarille mennessä.. ja mitään muuta vaivaa ei taaskaan oo kun pelkkä lämpö.. Ja testihän ei tietenkään vielä mitään näytä kun on vissiin dpo8 vasta..
 
Heippa taasen kaikille, palstailin kanssanne kesällä, vaan kun en niitä apuja gyneltä saanut (ei löytynyt vikaa minusta, ei miehestä) siirryin takaisin tuonne kolmatta kaipaileviin. nyt siis jo yk 17 ja oon alkanu miettiin et missään vaiheessa mua ei laitettu verikokeisiin...eli voiskos joku neuvoo, et miten tää homma menee kunnallisella puolella, meenkö neuvolan vai oman lääkärin kautta? Kun yksityiseltä en aiemminkaan apua saanut, niin ei viitsisi verikokeista maksaa, jos onnistuu terveyskeskuksessakin?
Aivan ihanasti tullut positiivisia uutisia tälle palstalle, mahtavaa ja Onnea kaikille tasapuolisesti =)
Terveisin Höperö
 
Sartsa83
Höperö omalle lekurille mars. Sieltä me saatii lähete hormoni- ja lapsettomuuspolille. Ja koska ikää sinulla on jo päälle 30 niin luultavasti pääsette hoitoihin aika haipakkaa. Näin mulle ainakin selitettiin, koska mekin päästiin yllättävän nopeaa. Lääkäri oli sitä mieltä että kun muuten olen terve nii jossai on oltava vika kun ei vaan tärppää. Ja vikahan löytykin, minusta. Munasolunirtonemishäiriö. Esikoista yritetään.

memmiliini juuri kirjottelin tuonne iltalehden keskustelupalstoille että ihan turhan suureksi on kasvanut tämä sikainfluenssan pelko. Jos ihminen on perusterve, ei koko taudista ole mitää haittaa! Normaalisti vuosittain kuolee flunssan takia Suomessa 1000 ihmistä ja usassa 3500. Nyt sikainfluenssan aikana koko maailmassa on kuollut vain muutamia, suomessa 2 ja norjassa 16. Norjassa kuolleista lähes kaikki olivat henkilöitä jotka ovat terveydeltään muutenkin heikossa kunnossa. Eli vanhuksia.

Siispä: järki käteen ihmiset. Ei tämä ole niin paha kuin sitä pelätään. Tilastot puhuvat puolestaan. En nyt tarkoita sua memmiliini, mutta yleisesti.

Toki jokainen tekee päätöksensä, mutta minä kun meinaan muutenki jo seota tähän yrittämiseen ja tahtoisin niin kovin alkaa odottamaan jo esikoista, nii en hoitoja kyllä keskeytä minkä röhkötaudin vuoksi. Jos tulee nii sitte tulee, en minä siihen kuole kun oon muuten perusterve. Tälläkin hetkellä oon ainut joka on terve lähipiiristä. Muut ovat tavallisen flunssan kourissa. Ja toivottavasti et sinä memmiliini pahastu. En minä tätä sano sillä, ettetkö sinäkin tahtoisin raskaaksi kovasti, mutta itse näen tän asian näin enkä aio pitää taukoa yrityksessä, ennenkö joku käskee pitää taukoa.

Tsemppiä kaikille! Ja +++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Sartsa83 En tietenkään loukkaannu, sinähän vaan kerroit oman mielipiteesi. En niinkään pelkää possutaudin aiheuttamia kuolemia jne. vaan sitä mitä vaurioita sairaus aiheuttaisi sikiölle. Minulla on kaksi lasta, joten vaikka vauvakuume on ihan mieletön ja yritystä takana jo kohta vuosi, niin silti tuntuu, että parempi vähän aikaa seurata tilannetta. Pitkään keskustelimme miehen kanssa viikonloppuna ja tämä on yhteinen päätös. Harmittaa kyllä vietävästi kun en nyt niitä clomeja pääsekään kokeilemaan. :hug:
 
kp 36 ja dpo 15, ei vuotoa :D Alaselkä kipuilee ja vatsajuilinnat jatkuvat samaten finneja pukkaa. Uutena on suun kuivuus ja pissahätä. Pissattaa tietty kun juon ja monesti ennen menkkoja turvotus laskee ja silloinkin pissattaa, joten ei voi olla tuosta oireesta varma. Lämmöt mulla on perustasolla, ennemminkin laskenut alemmas pikkuhiljaa.
Pari päivää nyt odottelen kun oli se viime kiertokin 37 päiväinen. Jos oon ovuloinut niin nyt on kyllä pisin luteaalivaihe minkä oon tikkujen perusteella saanut.
 
Jep Ella kyllä sun plussa uutista täällä odotellaan kovasti :LOL: ja muitakin, paljon plussia joohan kiitos!!!! =)
Memmeliini kyllä muakin huolettaa se sikaflunssa ja sen mahdolliset kaikki vaikutukset ja mitä voi tapahtua. Siihen on kuollut juuri synnyttäneitä.
:( Mutta mekin ajateltiin jatkaa yrittämistä kaikesta huolimatta..

Ansku koska sä testaat??? Koskas muut on testaamassa, oon nyt ite ihan sekasin, monella on testipäivät just nyt niinhän??! :D :D :D ++++++++++++ :whistle: puhuria kaikille
 
Sartsa83
memmiliini :) ymmärrän sun pointtisi. Meillä takana kohta 2vuotta yritystä ja nyt kun oon hoitoihin päässy ja yksi tulokseton inssi takana, nii siksi en taho nyt lopettaa kesken. Tässä juuri para-aikaa clomeja vetelen ja tän viikon lopulla alkaa taas pistelyt (hormoonipistoksia kasvattamaan munarakkuloita). Ja kun on muuten perusterve niin ei pysty sikiöllekään aiheutumaan haittaa kun se on turvassa äidin masussa. Näin ainakin tahon uskoa.. taidan vielä kysellä tänään kun menen tuonne polille, et miten ne ammattilaisina ajattelee tuon asian. :)

Ella sä plussaat! Nyt se plussa tulee sieltä. Ihan taatusti! +++++++++++ :whistle: vielä varmuudeksi.

Ilona Niin nyt on kuollut synnyttäneitä. Meillä siihen synnyttämiseen menis kuitenkin se 9kk, joten siinä vaiheessa epidemia on menny jo ohitse. :) Kuten tossa jo sanoin, nii meinaan kysellä vielä asiasta itekin, mutta olen sitä mieltä että hivenen liikaa ihmiset nyt vatvoo asiaa. Eikä se ole niin paha kun pelätään. Tilastollisestikin....
 
Ilona G Koska mun ei käytännössä pitäis luomuna tulla raskaaksi taidan odotella vielä tovin ennen testausta. Jos kahden viikon kuluttua ei oo mitään kuulunu niin sitte koska en halua, et kierto venyy kovin pitkäksi. Jos ei tuu menkkoja ja testit näytää negaa niin sit parin viikon päästä viimeistään haluan jotain lääke apua menkkojen alkamiseen. Mä yritän kerranki olla viileenä tän testauksen kanssa enkä hötkyile. Kummallinen se on kyl ihmisen mieli ku nyt elättelee toiveita, et se aukiolotutkimus ois saanu röörit auki... No onhan sitäki sattunu mut minä peruspessimistinä en sitä usko... Pessimisti ei pety! :LOL:
 
huomenta päivää vain kaikille. kuinkas se oli niiden lämpöjen mittailun kans, koskas se paras hetki olis heilutella peittoa? :) tänään aamulla lämmöt koholla ja mietin kovasti olisko tänään hyvä hetki yrittää??mulla kun ei minkäänlaisia ovis tuntemuksia koskaan ole ollut, niin vaikea tietää et onko koko ovista edes.
 

Yhteistyössä