Höperö omalle lekurille mars. Sieltä me saatii lähete hormoni- ja lapsettomuuspolille. Ja koska ikää sinulla on jo päälle 30 niin luultavasti pääsette hoitoihin aika haipakkaa. Näin mulle ainakin selitettiin, koska mekin päästiin yllättävän nopeaa. Lääkäri oli sitä mieltä että kun muuten olen terve nii jossai on oltava vika kun ei vaan tärppää. Ja vikahan löytykin, minusta. Munasolunirtonemishäiriö. Esikoista yritetään.
memmiliini juuri kirjottelin tuonne iltalehden keskustelupalstoille että ihan turhan suureksi on kasvanut tämä sikainfluenssan pelko. Jos ihminen on perusterve, ei koko taudista ole mitää haittaa! Normaalisti vuosittain kuolee flunssan takia Suomessa 1000 ihmistä ja usassa 3500. Nyt sikainfluenssan aikana koko maailmassa on kuollut vain muutamia, suomessa 2 ja norjassa 16. Norjassa kuolleista lähes kaikki olivat henkilöitä jotka ovat terveydeltään muutenkin heikossa kunnossa. Eli vanhuksia.
Siispä: järki käteen ihmiset. Ei tämä ole niin paha kuin sitä pelätään. Tilastot puhuvat puolestaan. En nyt tarkoita sua memmiliini, mutta yleisesti.
Toki jokainen tekee päätöksensä, mutta minä kun meinaan muutenki jo seota tähän yrittämiseen ja tahtoisin niin kovin alkaa odottamaan jo esikoista, nii en hoitoja kyllä keskeytä minkä röhkötaudin vuoksi. Jos tulee nii sitte tulee, en minä siihen kuole kun oon muuten perusterve. Tälläkin hetkellä oon ainut joka on terve lähipiiristä. Muut ovat tavallisen flunssan kourissa. Ja toivottavasti et sinä memmiliini pahastu. En minä tätä sano sillä, ettetkö sinäkin tahtoisin raskaaksi kovasti, mutta itse näen tän asian näin enkä aio pitää taukoa yrityksessä, ennenkö joku käskee pitää taukoa.
Tsemppiä kaikille! Ja +++++++++++++++++++++