Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Sartsa83
kipinäkenkä iiiiiiiiiiiiiiso :hug: ja onnea ihan hirmuisesti!!! :flower: :flower: :flower: :heart: :heart:

nasu :/ joo, niinhän se on. Vähintään tarvii olla yrityskuukausia takana 8, mielellään 12 eli vuosi. Me mentii vähä päälle vuoden jälkeen puhumaan omalle lääkärille jolloin sitten päästii het jonoon ja saatiin aika. :) Et... tsemppiä vaan luomukiertoihin ja kova yritys päälle luonnollisin keinoin. ;) :heart:

Tsemppiä taas muillekin. Ollaanhan positiivisia yrityksiemme kanssa. :heart:
 
Laura, se että saitte kutsun ekalle käynnille ei vielä kauheesti tarkoita mitään. On semmoinen suunnittelukäynti, jossa tarpeen mukaan mietitään hoitoja (sitten taas erityyppisiin hoitoihin voi olla pitkät jonot). Ehdottomasti kannattaa sinne mennä ainakin ja vasta sitten päättää haluaako tehdä mitään. Monessa paikassa julkiselle puolelle on yli vuoden jonotuksiakin, jos jos pääsee "ovesta sisään" kannattaa nyt ainakin ensikäynti polilla käydä.
 
Mulla ei oo mitään kerrottavaa omasta leiristä, täällä hyvin hiljasta. Eilen illalla tuli mahassa aika raju nipistys kun makasin esikoisen sängyssä lukemassa iltasatua. Heh taas näitä juttuja :LOL: laitan ittelleni oikein pökköä pesään että sit ens viikolla oon varmasti ihan sekasin ja hullu kaikkien analyysieni kanssa :LOL: Tosin mulla luget aiheuttaa kaikenlaista joten sen puoleen taas (kerran) vannoin etten alkaisi tuntemuksia miettiin kun ne on lugeharhaa vain..

Vitsit mäkin niiin tykkään kattella noita plussatestejä, on ne vaan niin upeita näkyjä. Lisää niitä mimmit, tässähän on nyt moni testaamassa viikonloppuna niinhän!?? =) =) =) +++++tuulia :whistle:

Eltzie hei miten saat noita ihania hymiöitä liitettyä? =)
 
Sartsa83
Juu.. plussaa plussaa plussaa..... mä plussaan sitte 4.12. ;) ... jos nyt inssi sattuu siihen päivälle mitä luulen. ;)

+++++++++++++++++++++ :whistle:

Jeah, Eltzie.. paljastas hymiöites salat. ;)

Ilona.. oot just tommonen samanlainen ko mäki.. analyysia analyysin perään ja kuvitteellisia tuntemuksi. :p .. rauhotu! Kyllä se sitte sieltä ajan kanssa.. kaikki vaatii nii oman aikansa. :)
 
Valkkaria lorisee taas.. Ei yhtään punaista seassa. Nänniaristusta ei juurikaan ole. Nyt taas iltapäivästä lämpöilevä olo ollut, toki voi johtua ihan vaa työstressistä/ylirasituksesta.
No aamulla mä testailen taas semmoisella 10- herkällä liuskalla.
 
Hehh mä oon jopa rauhottunut huomattavasti tässä vuosien varrella :LOL: kun onneks tulostakin on tullut joten en enää niiin vauhko kuin ennen... :p on tää kyllä ihan kauheeta kun vieläkin tää yrittäminen on tätä, joskus piinaa ja joskus kirves on kaivossa jo ihan oviksesta lähtien kuten nyt :headwall: Kivaa kun täällä on muitakin hassuja sekoilijoita, ihanaa :heart: mutta sama tulos saadaan yksi kerrallaan varmasti :whistle:
 
Joo, toivottavasti ehdin tänne kertoilemaan tuloksesta, lähetään pikkujoulureissulle..
No tuli nyt mikä hyvänsä tulos niin huomenna on tasan 2 viikkoa ovisplussasta. Että jos nega tulee niin pitäsi vuodonkin pian alkaa. Ettei ainakaa kovin pitkäksi kierto venyisi.
 
Sartsa83
Ilona :hug: ;) :LOL: :heart: ..jep, onneks meitä on muitakin. ;) Ei tartte yksinää sekoilla. :p ... ei vaan, nyt on PAKKO ja voi olla pystynkin olemaan suht viilipytty tän uuden kierron kanssa.. ja inssin jälkeen kaks viikkoo lupaan pyhittää koululle ja työharjottelupaikan ettimiselle. :) Nii toivottavasti jää vähemmälle analyysit ja arvailut ja luulotaudit. ;)
 
Viidennen Villahousun ainoa yritys :) Meillä siirrettiin tänään viimeinen pakkas-pikkuinen masuun. Kotona on 6-vuotiaat kaksoset, 3- ja 1-vuotiaat pikkutytöt ja nyt haluttiin vielä kokeilla viimeinen mahdollisuus pakastimesta hytisemästä. Kaksoset tuli IVF/ICSI tuoresiirrosta ja pikkutytöt pakkasen kautta. Mulla on kp 1 lähtien ollut käytössä Estradot laastarit ja tiistai illasta Lugesteron kapselit. Kp nyt 16 ja pp 0 :) Vielä hymyilyttää muttei kauaa! Testaamisen ajattelin aloittaa ensi viikon lauantaina jolloin pp 8. Yleensä jo silloin olen tehnyt "roskishaamun" jos on tärpännyt.

Tsemppiä teille jokaiselle jännittäviin päiviin!

N
 
Sartsa83
Mahtavaa että hoidot on teille tehonneet. Se yleensä auttaa uskomaan että kaikki on mahdollista kun kuulee hyviä tulosuutisia. :)

Toivottavasti pakkasen kaveri vielä ois kehityskelponen ja raskautuisit viimesen kerran. :)

Onnea plussiin sullekin.
 
Tottakai mahtuu mukaan aina, kivaa kun tulit =) :flower:
Minä en nuista siirroista tiiä mitään, onko sulla niitä ollut paljonkin vai ootteko olleet onnekkaita niissä mitä on tehty? Tai siis onko teillä pitkä taival takana? :wave:
Täällä jyllää plussa aalto :whistle: joten hyvään sakkiin liityit ;)
 
Kiitos! Tosi mukava päästä piinailemaan porukalla :)
Meissä on ns. molemmissa vikkaa: miehen siittiöt on vähän filosoofisia ja mulla on endometrioosi. Meillä ei ole koskaan kokeiltu pelkkää hormoonihoitoa tai inssiä. Lapsia alettiin yrittämään rapiat kymmenen vuotta sitten. Vuonna 2001 saatiin diagnoosit ja kerrottiin ettei lapsia kyllä tule ilman kovempia konsteja. Ne sitten onkin tehonneet tosi hyvin. 2002 jouluna kaksoset syntyivät eli vuosi tuomion jälkeen! Nämä tästä hoidosta jääneet alkiot ovat jotain sissi-koulun käyneitä ja niistä siis olemme saaneet pikkutytöt. Kaksi epäonnistunutta PAS-hoitoa on takana. Muut on onnistuneet. Eli todella onnekkaita ollaan.

Vieläköhän myötäiset tuulet puhaltaisi tälle Pakkas-Ihmeelle?

Onko sullakin Ilona G siis Luget käytössä? Mulla ne tekee kaikki raskausoireet, eli mistään muusta ei voi päätellä mitään kun kahdesta viivasta tikussa!

N
 
Sartsa83
Mäkään en voi päätellä mistään muusta ku tikusta vaikken lugeja vetelekään.. mun keho vaan huijaa mua joka hemmetin kierto kun nii kovasti toivoo raskautta. Mun pää koittaa toppuutella ja hokea että rennosti.. ootellaan, katotaan sitten ettei petytä, mut ei. Keho kuvittelee jo kaiken ennen ku menkat on ees mailla halmeilla. Että mä olen sellainen varsinainen kuumeilija keholtani. :p

Pluuuuuuussssssssssssssshhhhhiiaaaaaa :whistle:
 
No näin on, maha ollut kipeä koko illan ja sekaisinkin, juilii molemmat munanjohtimet vuorottain, selässä oikealla puolella iskiasta muistuttava kipu ajoittain ja vatsa kerännyt nestettä, hemmetin hienoa, tervetuloa taas vaan menkat


kp 22/ 30-31
 
Huomenia! Hei nordenskjold mun piti mainita että Ellalla on 6 vuotiaat kaksoset kanssa :heart: ja mulla 1 vuotiaat kaksoset :heart:
Tosi hienoa tosiaan että teillä nuo hoidot on tepsineet, toivottavasti nytkin ja nopeasti =) Mullakin nuo luget tekee tepposia ja saa ihan hulluksi oireineen. Eli tosiaan mäkään en realistisesti voi piinailla, pitää odottaa alkaako vuodot lugejen läpi vai suotaisko testaukselle tilaisuus :whistle:
Mullakin on endoa mikä pahentunut hoitojen ja vuosien kuluessa. Mulla tehtiin kolmas laparoskopia mikä on auttanut ennenkin. Mulla on pcokin mikä hidastaa asioita entisestään. Ja sit mun munasolut ei kuulemma ole enää sitä huippuluokkaa, mikä kanssa hidastaa lekurin mukaan :( MUTTA pakko uskoa että tästä vielä lähtis se vika vauva meillekkin, ei täällä muuten kirjoteltaisi B)

Elzie tuo on musta pahin vaihe kiertoa missä sä oot kun menkat lähenee mutta ei ihan vielä oo ovella, pitää siis yrittää olla positiivisilla mielin vaikka mitä menkka mörköjä yrittäis tulla pelottelemaan :headwall: tsemppiä!! :heart:

Sartza mikä kp sulla on?? =)
 
:heart: LAUANTAI 7.11. :heart:






HAAVEISSA ESIKOINEN



Silent whisper.......yk 10.....Aridimex, Pregnyl......KP 2/30
Sartsa83...............yk 22.....Clom, Menop, Preg...KP 4/27-38
Siffis......................yk 7........................................KP 12/30
Miuku84................yk 4........Vyöhyketerapia........KP 12/27-28
nasu-80................yk 6........................................KP 15/27-33
wannabemama.....yk 11......................................KP 16/30-46
Laura-vm86...........yk 8.......................................KP 24/29-81
titityy80.................yk 6.......Terot, Clomit............KP 27/28
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI............KP 28/29-30
Ansku-82...............yk 11.....IVF:n odotus............KP 30/30
yrittäjä83...............yk..........Keltarauhashorm...



HAAVEISSA TOINEN



Jonetta....................yk 4.........Terolut..............KP 12/28-40
Eltzie.......................yk 2..................................KP 22/30-31
MAM2.......................yk 10.......Clomit, inssi......KP 31/31-32



HAAVEISSA KOLMAS



ärrieri.......................yk 3........Clomit, metut........KP 23/32-46
memmiliini................yk 9........Clomit...................KP 33/27-40
Ella-83.....................yk 12...................................KP 35/24-46



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1.........Fermar, pregnyl.....KP 20/28



HAAVEISSA VIIDES



nordenskjold.........YK 1.........PAS........................KP 16





PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5,



[/quote]


 
ONNEA KIPINÄKENKÄ :heart: :heart: :heart:

nordenskjold - Tervetuloa mukaan :wave:

Ella - no mitä testi näytti?? Täällä jännäillään sun puolesta :whistle:

Täällä kp 2 eli eilen alkoi vuoto :attn: Lääkekuuri aloitettu tänään, toivottavasti toimii ja ovis tulee aikaisemmin :)
 
Sartsa83
Ilona kp 4 mennään..... eli tänää otin toisen clomin. Ens viikolla kp 10 jollon starttaa taasn menopur pistokset ja niitä pistellään sitten kp:lle 15 ja kp 17 näillä tietoo jälleen ehkä vissiin kai se inssi ja sitä ennen kp 15 myöhään illalla pregnyl pistos. :) .... tärppiä toivoessa, innolla taas menossa tätä kiertoo etiäpäin! VIELÄ SE TULLEE sieltä. :heart:

Tsemppiä sinnekin. :hug:
 
Tänä aamuna testasin sillä digitaalisella raskaustestillä, negaahan se näytti... voi kökkö. Nyt siis 10 päivää ovulaatiotestin muuttumisesta positiiviseksi.
Mahaa koskee niin vietävästi, kai sieltä vaan jotku supermenkat taas tulossa... No, menkkoja ootellessa, alkaa tietysti maanantaina kun työtkin, että saa sit juosta vessassa koko ajan.

Kai se testi voi vielä positiivinen olla, jos ovis on ollu vasta seuraavana päivänä testistä niin ois vasta 9 päivää... mutta jotenkin kyllä nyt usko vähän meni.
 
Sartsa83
titityy eihän näistä koskaa tiiä. Kun mä annoin kehoni totaalisesti rentoutua ja kehokin tajus etten ole raskaana, nii mun menkat alko. Mut mä toivon että vielä ois mahkut siellä sulla. :) :heart: ++++++++++++++++++++++ :whistle:
 

Yhteistyössä