Sartsa83
Tänään taasen kävin ultrailemassa lääkärillä. Mitään ihmeempää ei ollu vielä tapahtunu ja clomit on syöty ja yks menopur pistetty. Tämä lääkäri oli sitä mieltä että clomit ei ehkä oo mun kohdalla se paras ratkasu koska se saa joillakin limakalvon surkastuun vaikka muuten se erottelee vain muutamat munarakkulat joita lähdetään kasvatteleen. Pistelen nyt sitten menopuria viikonlopun ja maanantaina taasen katteleen mitä siellä on tapahtunu. Nyt on kaikki hormoonipolin lääkärit nähty... saa nähä kenet mä saan vakkariks vaiko meinaako nuo vuoronperään mua hoidella. *huokaa*... kaikki vaan puhuu omista näkemyksistä ja niillä ei tunnu olevan yhteistä säveltä ollenkaan. Mä haluisin tän ekan inseminaation tehneen lääkärin joka oli mulla 4 kertaa peräkkäin. Kaippa hällä on niin paljon muitakin hommia, ettei ehi, mut... hän vaan oli kaikista paras. Ja tänään taas tuli tämä mieltä musertava tieto:"hoidotkin ovat niin tuurista kiinni koska tärppää". Eli: mitäpä tässä raskautta toivomaan kun ei ite sitä pysty edistämään. Ottaa sen vastaan mitä tulee. Kaippa se plussatestikin joskus pärähtää kun sitten tuuri osuu kohdalle. ... ärh! Mäki tahtoisin jo plussata... yk23 tuntuu jo siltä että alkais pikku hiljaa olee oikee hetki.. oikee hetki ollu jo pitkään mut kun tuurilla mennään .... vitun tuuri!!!! :headwall: