Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

niin , sitä mä kyllä ajattelin itsekin et monet on oireet milloin missäkin vaiheessa .. ihmetyttää vaan taas tää oma kroppa ja ihan sekava olo ... ai niin ja 10 min tosta repäisykivusta meni maha ihan sekaisin , siis täysin kuralle !? Näin ei kyllä ole ollut ennen ?

neitim
 
Hei! Nuo repäisykivut yleensä liittyvät tosiaan alkuraskauteen. Tuleekohan niitä aina, huolimatta siitä kuinka monetta odottaisi? Ei niitäkään kyllä kaikille edes ihan alussa tule...
Osaisko kukaan vastailla mun lugekysymykseen aijemmin, että koska te kierrossa niitä aloitatte ja miksi juuri silloin? Ja mitä sivuvaikutuksia teille niistä tulee?
Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!!

Eltziellä jännät paikat! :hug:
 
Ilona G Moi ! Itse en lugeihin osaa vastat mitään , ei ole kokemusta .. :(

Eipä tässä oikeastaan voi kun jatkaa tikuttelua.. r-testeillä :) Mutta taidan nyt pitää tauon , kun oon nyt (malttamattomana) testaillut päivittäin , joskus toisenkin kerran et jos tulis kuitenkin toinen viiva r-testiin... Taidan nyt taas seurailla noita lämpöjä , että mitenkäs nyt .. joko nyt lämmöt nousisi ! Jos ei lämmöt vieläkään nouse niin testailen ens viikolla ja odottelen vielä seuraavankin viikon alkuun lämpöjen muutosta tai r-testiin plussaa ja aloitan sitten vasta noi terolutit tai varaan lääkärille suoraan aikaa ...
Masentavaa , kun toivoisin niin että noi clomit toimisi kunnolla ja toisi oviksen hyvissä ajoin ja nyt olin jo iahn siinä uskossa että ehkä , ehkä, ehkä ovis olisi ollut tuolloin 5.11 .. Jos ei ollut silloin niin nyt kyllä ainakin oli !!! :) Joten täytyy kai kunnostautua ja hakeutua tuon miehen lähelle peiton alle illemmalla . ;) Nyt pelataan varman päälle ! Nää alilämmöt on ollut mulle uutta ja vielä 2 viikkoa jo täynnä ,mutta jos vaikka nyt sitten nuosisi vihdoin edes norm tasolle , sekin olisi jo jotain .

neitim
 
Sartsa83
Pahoittelut negoista. :'( :hug:

Tsemppiä Eltzie ja neitim :flower:

Kysymys: voiko muutaman päivän greippimehun juomisen ja yhden päivän suuremman foolihappomäärän jälkeen jo limakalvot kasvaa jota myöten housut on märkänä valkovuodosta ja todella valkoista näkyy myös housuissa? ..Oon aivan ihmeissäni. Viimeks moista valkovuotoa ollut teininä kun menkat oli alkamassa. Eli 11-vuotiaana. :eek: ... Josko tämä kierto kertoisi jotain hyvää ja ens viikolla tehtäisiin inssi onnistuneesti. Uskaltaisinko mä toivoa sitä? En tiedä.... ehkä mä vain seurailen ja keskityn nyt vain ottamaan kaiken vastaan mitä tulee. Mut siis jos tuosta vois joku kertoa jos kokemusta onpi. Kiitos. :)
 
Ilona; juu on. Meillä ei ollut kun yksi alkio enää pakastimessa ja se siis kokeiltiin. Muuten jouduttaisiin aloittamaan IVF-hoito alusta (hormoonihoito vaihdevuosineen, munasolujen punktio, miehen sperma ja noiden solujen sekoitus ja sitten vasta masuun) ja siihen emme enää jaksa lähteä. Enempi meillä on syynä voimavarat, mutta tuo hoitohan maksaakin tuhansia euroja. Eli jos ihmettä ei tapahdu, niin se oli sitten siinä.

Mullahan luget alkaa aina kolme päivää ennen alkionsiirtoa ja jatkuu raskauden alettua viikolle 9 asti. Mutta en tiedä kuinka niitä käytetään kierron tukena. Näin siis lääkkeelisessä PAS-hoidossa. Lugeista tulee raskausoireet kaikessa kirjossaan. Niiden kanssa ei voi luottaa omaan kroppaansa, kun ne tosiaan tekevät oireet.

Neitim:lläkin kierto on vinkurallaan! Kyllä tuo naisen kroppa on sitten ihmeellinen. Toivottavasti asia tasoittuu pian.

Ihmettä toivoen,

N
 
Sorry omaa napaa:

Eilen sain ovistikkuun suunnilleen tasavahvat viivat, sitä edellisenä päivänä en mitään ja tänään vain viivanpaikan... Eli ovis siis ois ilmeisesti tänään(kö)? Voiko ne lh-tasot tolleen vaan hypätä päiväks ylös ja riittääkö se hormoonitaso mihinkään...? Tänään kyllä hommat hoidettu, toivossa hyvä elää...
 
Ihana mieheni osaa kuitenkin tukea silloin kun tarvitaan. Mies sanoi, että voisinko saada lääkäriltä samantien hormonit mukaan että päästäs avuilla yrittämään :heart: Mä nyt kyllä voin vielä vähän aikaa koittaa ilman järeämpää, kai. Mutta kai riippuu nyt gynekäynnistä.
 
Tänään kp 31/30-31, tein aamulla taas kokeeksi ovistestin ( en uskalla vielä tehdä r-testiä ja haluan vähän tutkia tätä ovistestin käyttäytymistä loppukierrossa) ja haamu oli vahvempi kuin pari päivää sitten
. Tosin mulla on kyllä vähän semmoinen olo, että tätihän sieltä kohta tulee rytinällä, eli minun kohdallani tuo raskauden näyttäminen ovistestillä tuskin toimii
Vieläkään eivät rinnat kuitenkaan arista, ainoastaan toinen nänni ja sekin todella vähän. Mitään turvotuksiakaan ei ole näkynyt. Tuntuu kuin mun PMS-oireet olisivat kadonneet johonkin tästä kierrosta
. Mä en kyllä ihmettelisi yhtään, jos täti olisi pari päivää myöhässä, sen verran tässä on kuitenkin tullut stressattua asian kanssa
 
Sartsa83
Eltzie Mutta ota huomioon ettei oireita välttämättä ole ollenkaan kuin vasta rv 6-8 lähtien. Jos silloinkaan. Ihmiset on jokainen niin erilaisia odottajia raskausaikana. Jospa nyt kumminkin ostan sen raskaustestin ja testaat sillä. Eihän tästä muuten tule yhtikäs mitään! Toki voi olla että täti on pari päivää myöhässä, etenkin jos ressaa asiaa, mutta tee nyt ensin silti se raskaustesti. :)
 
Kyllä hyvin nukuttu yö taas auttoi kummasti. Todennäköisesti siirrän lääkärireissua vielä silleen, että se tulisi uuteen kiertoon jonnekin kp 14 paikkeille. Riippuen nyt mihin asti tämä nykyinen meinaa venyä, mutta ei tässä pitkä matka ole tähän asti pisimpään kiertoon (46)..

Nyt on toinen lapsista kipeä, tai kovassa yskässä ja mietin tekisin asian suhteen. Kouluun voisi toisaalta mennä, toisaalta parempi kai lepäillä vaikka ei ole kipeän oloinen muuten.. Työt multa loppuivat tältä erää niin voin kotona lasta hoitaa. En vaan tiedä miten koulu suhtautuu poissaoloon pelkän yskän vuoksi.. :|
 
:heart: SUNNUNTAI 15.11. :heart:






HAAVEISSA ESIKOINEN



titityy80.................yk 6.......Terot, Clomit............KP 5/28
Ansku-82...............yk 12.....IVF:n odotus............KP 5/30(33)
yrittäjä83..............yk..........Lugesteron...............KP 6/
Silent whisper.......yk 10.....Aridimex, Pregnyl......KP 10/30
Sartsa83...............yk 22.....Clom, Menop, Preg...KP 12/27-38
nasu-80................yk 6........................................KP 13/27-33
Siffis......................yk 7........................................KP 20/30
Miuku84................yk 4........Vyöhyketerapia........KP 20/27-28
wannabemama.....yk 11......................................KP 24/30-46
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI............KP 36/29-30



HAAVEISSA TOINEN



MAM2.............yk 11.....Puregon, Pregnyl, inssi......KP 6/31-32
Jonetta..........yk 4.......Terolut...............................KP 20/28-40
Eltzie..............yk 2................................................KP 31/30-31



HAAVEISSA KOLMAS



memmiliini................yk 9.........Clomit..................KP 41/27-40
Ella-83.....................yk 12...................................KP 42/24-46



HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1.......Fermar, pregnyl.......KP 28/28



HAAVEISSA VIIDES



nordenskjold.........yk 1.........PAS........................KP 22
neitim....................yk 4.........Clomit, metut.........KP 32





PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10

Marraskuussa: kipinäkenkä yk 5, Laura-vm86 yk 8, ärrieri yk 3



[/quote]

 
Hei taas,

Huonolta vaikuttaa meitin tilanne. Testiin tuli tänäänkin vain yksi viiva, ei häivähdystäkään purppuraa. Menkkamaista jomottelua on myös alamahassa. Jatkan nyt vielä hormooneja pari päivää, mutta kyllä tämä alkaa olla tässä.

Nyt on vaan yritettävä jättää tämä vaihe taakse ja jatkaa uusiin kuvioihin. Käyn vielä moikkailemassa teitä täällä vähän aikaa :) Onnea ja Myötäistä Tuulta teidän kiertoihin! Plussatkaa minunkin puolestani :heart:

N kp 25 pp 9
 
Sartsa83
oma napa: silent whisper korjaakkona tota mun kierron pituuspäivää. Aattelin että vois laittaa siihen ton viime kierron 31 päivää... muuttaa sitä jos sit tarvii. Eli 27/38:n tilalle 31. Kiitos. :) :heart:
 
nordenskjold :hug: varmaan aika lopullinen tunne, kun oli vaan yksi mahis teillä. onneksi sentään lapsia jo on, joten se varmasti tietty helpottaa asiaa vaikka kyllä uskon että sen viidennen olisitte halunneet ja ansainneet :heart: käy toki täällä moikkailemassa, ja eihän sun toivo kai sentään vielä ole ohi?? urhea mimmi olet kun tälle taipaleelle kävit että oli vaan se yksi mahis, kyllä aikamoinen henkinen isku varmasti jos nyt tulee negaa :hug: kaikkea hyvää sinulle kävi miten vain :heart: :wave:
 
Tais kuitenkin olla tuo ovis eilen ??? Tänään en enään tuon eilisen piikin jälkeen saanut niin vahvaa ovis plussaa vaan tuli liki yhtävahva toinen viiva , mutta kuitenkin vaaleampi kuin testiviiva ... hmm.. lämmöt on ainakin vielä pysyneet 36-36.2 ...Et voisko kuitenkin olla nousussa,tai tietenkin nyt kun sanon sen ääneen niin huomenna on taas alilämmön puolella . Ja silent whisper mulle vois kans korjata päiviksi kp 35 tai 36 ... taitaa olla 36! Mutta eilen piti varmuudenvuoksi pupuilla :)

neitim
 

Yhteistyössä