40+ so what!!! (vol 5.)

Mur-Mur hyvä, kun sait pojalle lääkkeet. Nyt vaan itseäsi ja miestäsi hoitele myös. Toivottavasti saisit sen sikapiikin, niin olisi sitten valmiina, kun raskaudut. Saat kai sen sittenkin, kun paranet.

Terry no jospa se oili on vaan eksynyt matkalla ja tulossa sinne vielä.

ON ei mitään oireita! Itse asiassa rinnoista oireet alkavat laantua, kun sen pregnyl piikin vaikutus alkaa hiipua. Katsoin visible embryo sivuilta, että oviksesta päivinä 5-6 alkaa alkio kiinnittyä ja verenkierto alkaa kohdun ja alkion välillä. Jännää tilaan testejä tänään tai huomenna ja perjantaina jo ajattelin testata, siis ihan liian aikaisin, mutta olen niiin malttamaton ja jos nega niin voi vielä muuttua + =) . Nyt kuitenkin olen vain miettinyt kuinka se pallukka on kaivitumassa sopivaan koloon tuolla kohdussa.
 
Kaikille hyviä olotiloja, lepäilkää että kaikki flunssat kiertää teijät kaukaa, mulla itellä on nyt just varpaat ihan jäässä. Pakko laittaa ne taas kuumaan veteen ja alan kattomaan mitä tv tulee.

Menkkakivusta, tuntemuksiata onko kellään semmoista vaivaa vai olenko ainutlaatuinen yksilö tässä suhteessa :LOL: mun vasemman reiden luu alkaa vetämään sisäisesti, pitkittäin semmoista vetojomotusta n. viikko ennen menkkoja. Tänään tunsin taas sellaisen tuntemuksen mutta se hävisi sitten niinkuin ennenkin. Ota tästä nyt selvää mitä tapahtuu, alkaako vai ei? ei auta muu kuin odotella ja odottaa, odottaa. Olen kyllä tehnyt mielikuva harjoitusta että alkio kiinittyy ja alkaa kasvamaan :kieh:
 
Jep, ensin on itteni paranneltava ja sitten piikin hajen =)..täällä on nyt paremmin järjestetty tuo rokotus jonotus,( uutisista huomasin jutun ) ei tartte enää ulkosalla värjötellä-onneksi!

Mies&poikanen nyt paremmassa kunnossa kuin mie..miulla kurkku kuin hiekkapaperia, kaihertaa kovin ja yskittää hirmusti-vasitenkin kun menen maate.. :( ..lämpöä ei ole, mutta muuten flussainen olo..ikävältä tuntuupi ja toivon todella, että menisi kotihoidolla ja tropeilla pian ohi!

..sortsi ,kun mie valitan ja narisen kuin vanha oven sarana..on vaan niin surkea olo :ashamed: ..ja nyt pitäisi pikku hiljaksiin niitä simpoja alkaa tallettelemaan, että tulee ovis hyödynnettyä..ei innosta kyllä tällä ololla yhtään-PLÄÄÄÄH!!!! :eek: .."lähe tauti kolottamasta, luita lihaa murjomasta..lähe kun mie lähetän ja pysy poissa kun komennan!!!!! |O .. *ny se meni..menikö??*....


Kovasti kaikille edelleen terveyttä, sekä voimahaleja laittelen..ja VOIMAKAS ++++++++:heart: puhuri PHUUUIIIII:whistle: ..noinikkäää!!!!

mur-mur ..voikaatte "paksusti".. ;)
 
nillanilla miulla repii kanssa ennen menkkoja kinttuja :whistle: niiiin imakalta aina tuntuupi..mutta siulla liityy nyt VARPPINA siihen, kun pikku matkaajan pikkiriikkinen alku telakoituu asemiinsa 9kk:n ajaksi!!!!:heart:.. :)
 
Oivikki hyvä hyvä, tee vaan niitä mielikuva harjoituksia PALJON, PALJOOOOOOON!!!!!!:wave: ..voit ihan tuntea, miten se pieni taimen :heart: alkaa sinne juurtua ja pysyypi tiukasti alustassaan sen 9kk:tta!!!!..Ihanaaaaaaa!!!!!!:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
~*~Aurinkoista päivää!!~*~

http://www.lailanet.fi/satu.heijari/sekalaiset5.htm ...tämä alimmainen on miulle arvoitus miten noita hymiöitä saapi?..osaisko joku muu jelppiä???

En huomannut katsoa, että joko joku on tähän vastannut, mutta paina hiiren oikeata näppäintä kuvan kohdalla-> ominaisuudet-> kopioi se osoite kokonaan (se url),linkitä tänne tuolla ketju näppäimellä
 
Eltzie kiitti neuvostasi..mutta en vaan saa onnistumaan :/ teen näin: hiiren oikealla kuvaa ja ominaisuudet vasemmalla..sitten maalaan ja kopioin osoiterivin(url) ja palaan tänne, painan "ketju" ja sitten napautan hiiren oikealla ja liitän ja taas "ketju"..menikö väärin?..ei ainakaan noin miulla näy..
 
Huomenta!

Minä täällä sairastelen kotona.. :( Ei kyllä olisi aikaa sairastella,mutta terkkari sanoi että ei missään nimessä kouluun jos on kuumetta.Eli sairastelen kotona ainakin tämän päivän vielä.Kuumetta ja kurkkukipua on ollut.Koko vkl oli maha kipeä,sen takia sain lääkärillekkin ajan. :ashamed:

Anteeksi kaikille,mutta olen niin tippunut kärryiltä.. :ashamed: Kaikille raskautuneille ISOT ONNITTELUT! Ja kaikille tädin yllättäneille lohtu :hug:

oivikki en taida tulla tällä kerralla rktt-listalle...Tuntuu että jos tulen en varmaan ole raskaana.

mur-mur paranemisia sinne kovasti toivottelen.. :hug:

Minulla tämä tummennus ei onnistu tällä kannettavalla tai sitten en vaan osaa sitä.. :headwall:

Oikein mukavaa päivänjatkoa kaikille! :wave:
 
Täältäkin yks flunssainen ilmoittautuu :wave: . Kuumetta ei ole, mutta pää on aivan tukossa ja nenä vuotaa minkä kerkiää :/ . Hoitelin kaksi oksennustautista lastanikin tässä peräjälkeen, nyt ovat jo terveitä. Toivottavasti itse en sairastu mahatautiin, siitä syystä en halua oksennella! Ei ole ollut innostusta peiton heilutteluun, mutta onneksi ei vielä ole ollut varsinaista tarvetta ajatellen raskautumista... ;) Mutta nyt täytyy jo alkaa terästäytymään! Täytyy pitää puolisoa hyvänä :heart: !

Miten mimmimammalla menee?

Nyt lähden peiton alle parantelemaan flunssaani. Äsken join lämmintä hunajateetä ja söin kokonaisen valkosipulinkynnen paahtoleipien välissä, siitä ne pöpöt saa kyytiä :kieh: . Paranemista mur-murille, taikakuulle ja muillekin!

Miellyttäviä simppojen metsästysretkiä itse kullekin! Ja tietysti niitä plussia +++++!
 
Wiara..jokos siun mieli on hieman kirkastunut....toivottavasti jo näin olisi..

Minä&mies täällä taudin kourissa ja simppojen talletus vain "ajattelu" asteella :/ ..vielä onneksi Oilin tuloon muutama päivä ja toivon taudin talttumista siihen menessä =)

Toivottelen sinulle voimia, jaksuja ja että tautipöpöt siut sivuuttaa!!!!



Kaikille muille myös plussatuulia ja voimia!!!!


mur-mur

 
SS..pitäiskös sitä suklaatia hieman sitten hakea kaupasta?..hmmmm..ja nami nami..KYLLÄ!! :D ..jos vain jaksaisi pukea vaattehet päälle ja laitella ittensä "haaskan" näköiseksi kun ei se suklaa sieltä haluamalla tule ittekseen.. :p ..nyt pitää miettiä..
 
Juu-u, täällä töistä vapaapäivä ja mites se nyt näin meneekin..? Nokka tukossa ja pää tukossa, herpes huulessa, viluinen olo.. mutta ei vielä voi flunssaksi sanoa. Hauduttelin riisipuuroa ja join lämmintä marjakiisseliä. Hyvä Räystäspääsky kun muistutit valkosipulista, täytyy tankata sitäkin. Paranemista sinullekin ja muille!! :heart:

Siemeniä talletettu neljä(!) iltaa peräkkäin, joka on meillä harvinaista. Jokohan antais miehen levätä tänään? Minä kyllä jaksaisin enemmänkin, mutta eiköhän tuo riittäne tähän ovikseen.. :p Eilen iltapäivällä tunsin töissä lorahduksen pöksyissä ja vessaan kurkkimaan, niin sieltä tuli pari länttiä nestettä, ihan kuin vettä. Voisko se kertoa puhjenneesta munarakkulasta? Kun eikös niistä folleista jotain nestettä tule, mutta mistä päästä se pois tulee, vai valuuko se vatsaonteloon? :eek:
 
SS..arvaappa, olisinko mie sellaisen palvelun vaki asiakas??.. :LOL: ..juu, oikkein arvasit!!!!

..ja vielä..oletpas sie ollunna miehesi kera ahkera, kuin mehiläinen surissunna ja talletellu..elämän elixiiriä.. ;) ..nyt pitää siusta miunkin mallia ottaa-ehdottomasti!!! =)
 
Pikaista paranemista Räystäspääsky, Taikakuu ja Mur-murin poppoo :hug: Vielä ei ole täällä lentsu kovasti iskenyt mutta koputetaan taas sitä kuuluisaa puuta :headwall:

Oman navan kuulumiset: ovis saattoi olla viime to, pe tai la?? - en ole ihan varma asiasta :p nyt on parina päivänä ollut tissikipuja ja outoja tuntemuksia alavatsan alueella, ikäänkuin nipistelisi..... Viime kierrolla sain tässä vaiheessa hiivan ja se pilas fiilikset, toivottavasti ei nyt tuu...olen rutkasti vedellyt Gefilus-tuotteita jos jonniinmoisia.

:heart: Rauhaa ja rakkautta kaikille - ja paljon ++++++++ tietty :heart:
 
emily67 toivotaan, jotta nyt nappasi siulla:heart:ja saat sitten testailla + koht siltään!! =)..ja tauti pysyköön loitolla sieltähin, eikkä mitään hiivoja nyt tarvihe tulla, hyvä kun Cefilus-tuotteita nautit!!..
 
Paranemista mur-mur, taikakuu ja räystis! Solkka silakka taistele vaan sitä flunssaa vastaan.

Emily + sinne ja rauhallista piinailu aikaa, tuletko sinä listalle meidän kanssa?

Taikakuu sinulle myös + sadetta sinne puhaltelen.

Leena mitä lääkäri sanoi ja miten muuten menee, oletko tulossa meidän kanssa tuonne rktt listalle piinalemaan?

Nilla milloin ajatelit testata? Odoteletko loppuun asti vai testailetko etukäteen?

ON testit tilattu tilasin tikkuja ja olisin ottanut varmistukseksi yhden apoteekin omankin, mutta olivat loppuneet. Vielä olen täällä ihan rktt tunnelmissa vaikka oireita ei ole, hiukan on paineen tunnetta välillä munasarjojen kohdalla, mut se ei taida olla r-oire :D

Nyt siskot laitetaan oikea ++++++ myräkkä päälle, jotta päästään tonne odotuspuolelle toisten joukoon :heart:
 
Moi kaikki!

Onpas täällä nyt flunssapöpö päässyt valloilleen. Ei hyvä se, mutta nämä neuvokkaat naiset onneksi keksivät parannuskeinoja siihenkin vaivaan...suklaata mullekin!!! :p Aijoo...mut eihän mulla mitään flunssaakaan ole...hupsis.

Mut sain tänään ovisplussan! Nyt pitäs vaan saada mies kellistettyä...meillä hiukan taisteluväsymystä ilmassa...joutuu hiukan itseäänkin komentamaan noihin peitonpöllytyksiin. Mutta ehkä se siitä. Jospa se suklaati siihenkin vaivaan auttas?? :D

Mutta joku kiltti päivittäjä voisi minut laittaa rktt-listalle. Tänään tiistaina siis ovisplussapäivä eli dpo-1..eiks vaan? Aloitin tikuttelun vasta tänään kun en eilen muistanut ja heti heitti digitesti sarven näyttöön. Onpahan tuo voinut olla jo eilenkin, mutta se jää nyt arvoitukseksi.

Paranemisia kaikille potilaille ja plussia tikkuihin. Johan tässä "Suomi testaa"-päivä taas lähestyy..lupaavia oireita tai salaperäistä oireettomuutta monella. Eli viimeistään ensi viikolla silloin taas plussapläjäys tulee :heart:

Pinkkis
 
Oivikki, yhdyn tuohon "myräkkä päälle" juttuun-JEEEEE!!!:wave: ..kunhan Oili on vieraillu ensteksi, vielä ei mitään muuta kuin haalea viiva o-testissä..vahvistunee lähemmä loppuviikkoa.. :) ..olisihan se aika ylläri jos nyt näin "tautisena" laitellut simppaset&pupuilut tuottaisi hetelmää:heart:..taas toivotaan, toivotaan..

Toivon siulle sitä + testiin kun testailet!!:heart:

Kaikki kynnelle kykenevät, kivutkaatte tuonne rktt-listalle kun ovis + on pärähtänyt!!!!
 

Yhteistyössä