40+ so what!!! (vol 5.)

Päikille: Onnittelut ekoista oksuista! :flower:

Nopeasti jälleen, ruoka pian valmista :p

RKKT:läisille paljon Onnea, että Raskausaika kauan kestääkin! :heart:

Taikakuulle+muille oviksen jo löytäeille paljon onnea, että plussaa seuraa toisetkin plussat viikon päästä.

Eka ovistesti tehty hekkoa plussaa vasta, kp 13-14 varmaankin vasta vahvana;=)

Mahdotontako :heart:
 
Moi!

Päikki...onnittelut tosiaan ekoista oksuista. Ihania oireita. Saispa joskus kokea tuon =) Se on varmaan kiva ajatella siinä posliinipyttyä haliessa et me kaikki ollaan pikkasen kateellisia :LOL:

Kiitos Nilla, Lumeton ja Inia + muutkin hoidoissa käyneet ja käyvät hoitokertomuksista... luen niitä innolla! Me nimittäin saatetaan koittaa jo tän vuoden puolella IVF:ää. En halua aikaa ja voimia tuhlata toiseen inssiin vaan mennään nyt sit kokeilemaan rankempaa hoitomuotoa. Antaa mennä nyt täysillä kun tälle tielle lähdettiin...huijui :eek:

Mä on ihmetelly noita clomeja...siis et miksi lääkärit ei oo niitä mulle antaneet. Klinikan llääkäri sanoi vaan et ei niistä ole mulle hyötyä kun ovuloin...höh. Ei tajuu. Mut enpä ole sitten asiaa kyseenalaistanut. Niistä kun vaan tuntuu monelle todella olevan apua vaikka kierrot on ihan normistikin pyörineet. Osaisko joku valaista asiaa??

No tää kierto luomuillaan vielä ja taidan minäkin pitkästä aikaa tikuttaa ovista. Tietää sit ainakin vähän tarkemmin millon sitä tätiä pitäs sitten kyttäillä. Eli parin päivän päästä labra pystyyn :D

Hurjasti peukutusta rktt:läisille ja muillekin kierron eri vaiheisiin. On niin pimeetä ja kylmää ja ankeeta et pysytellään peiton alla ja peuhataan mahdollisimman paljon :p

Pinkkis
 
Nilla tosiaan inssi oli minulla.

Mahdotontako ovis ovella sinulla, kiva juttu.

Pinkki lääkäreillä on varmaan vähän ei mielipiteitäkin ja varmaan ne miettiin yksilöllisesti kunkin tilannettakin.

Taikakuu tuletko rktt listalle meitin kanssa? Joka tapauksessa + onnea sinulle =)

Terry ei haitaa minua, toivottavasti minulla on kuitenkin molemmissa rakkuloissa ollut munasolu ja nyt ne on matkalla hedelmöityneenä kohtuun! Onpa mielenkiintoisen kuuloinen tuo Donna testi. Minulla taitaa olla jossain lapsuus aikainen mikroskooppi eli voisiko sillä nähdä oviksen jotenkin?

+++++ onnea oviksen pyydystäjille ja loppukeirtolaisille!
 
Oivikki, toivotaan tosiaan, että jompikumpi tai vaikka molemmat ovat hedelmöityneet. Tuplamahdollisuus kuitenkin "tavalliseen" kiertoon verrattuna ja sitten vielä valiosimpat ovat liikkellä :)

Laitan linkin sivulle, josta löytää Donnan käyttöohjeen. Siinä on kuvat, joihin verrata omaa näytettään kierron eri vaiheissa. Testaapa omalla mikroskoopilla, mitä näkyy.

http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/OVULAATIOTESTI-DONNA-TEST-KESTOKAYTTOINEN

En tiedä miten testi olisi erilainen kuin mikroskooppi, mutta ihan hauska ajatus, ettei tarvitsisi enää kuin mikroskoopin, jota tutkailla.
 
Pinkki, mun gyne-lekuri saa varmaan jotain ylimääräistä provikkaa clomeista. Meinaan se tyrkyttää niitä tosi helposti. Kakkosraskaudessa olin 29v. ja yritystä takana vain 2-3 kiertoa. Clomit vaan heti käyttöön, vaikkei edes pco:ta silloin oikeastaan vielä ollut. On siis varmasti lääkäristä tosiaan kiinni kuka saa ja miten helposti. Oma mielipiteeni on, että tällä ikää ne pitäisi kirjoittaa hyvin keppoisin perustein, sillä vaikka kierto on säännöllinen, ei ovis tosiaan tapahdu läheskään joka kierrossa. Ei tietenkään nuoremmillakaan ovis tapahdu aina, mutta tällä ikää.... niinkus tiedätte!

Tässä raskausyrityksessä se lääkäri oikeastaan kirjoitti meikälle clomhexalia, kun clomit olivat kuulemma apteekeista kaikki. No, menin apoteekkiin ja annoin reseptin, mutta yllätyksekseni clomhexali oli loppu ja clomeja sai. Apteekin täti soitti terveyskeskukseen ja pyysi joltain lääkäriltä lupaa vaihtaa ko. lääke. Siinä käytiinkin niin onnellisesti, että sain clomhexalin 4kk:n annostuksella 5kk clomeja. En tajua miksi, mutta näin apteekkari asian selitti. No... se viidennen kuukauden annoshan se sitten tämän plussan tuotti, että oliko tässä nyt sitten jokin tarkoitus... tiedä häntä!!

Tänään alkoi se kuuluisa AAMUpahoinvointi! Ei ollutkaan yhtä kivaa kuin muistin, mutta ei auta nyt valittaa. Oksentamaan en ole joutunut aiemmin raskaudessa koskaan, joten toivottavasti ei tässäkään. Pelosta huolimatta leijun pilvissä :saint:, sillä tilanne on niin uskomaton. Voi miten toivon sydämestäni, että te kaikki hienot naiset saatte pian kokea tämän :heart: !
 
LUMETON kiitos laskutapa tiedosta

PINKKI tsemppiä luomuiluun

OIVIKKI ja TERRY nou broblem, ajattelin vain että minä olen nyt ihan ulalla....

JADETTE ja PÄIKKI nyt vain nautitte ihanista aamupahoinvoinneista :saint: perästä tullaan ja inolla odotan että jotain oiretta pukkaisi päälle
 
Päikki - enpä olisi uskonut koskaan tätä sanovani, mutta onnittelut laatan heittämisestä ;)-

Ja Jadettella myös ihanaa aamupahoinvointia.

Pinkki - mä pyysin gyneltö clomeja itse ja sain. Mulla ilm ovis tapahtuu, mutta mä sain vähän huonoja arvoja verikokeista... En kuitenkaan tiedä, miksi mulle kirjoitettiin se resepti. Toivottaasti auttavat. Gyne ehdotti myös inseminaatiota. Katsotaan...

Kiitos tosiaan kaikille, jotka olette noita hoitokokemuksia kertoneet. Huikeaa hommaa ja taas opin uutta, kun tuli tuohon passiinkin selvitys.

ON - raskasta on ja mieli hiukan maassa. Pelkään, että mulla saattaa simpansaannit yllättävän pian loppua. Siementäjällä on välit lämmenneet "uhkaavasti" exän kanssa. En kuitenkaan varmasti tiedä, mikä tilanne on, mutta sen tiedän, että jotain on tekeillä ja ilmassa. Minä voin vain istua ja odottaa, en vaatia, kiukutella... Ja luonnollisestikaan en halua omilla vauvaunelmillani heidän mahdollisesti uudelleen viriävää onneaan estää. Silti v******a ihan tajuttomasti. Menivätkö clomit hukkaan? Näinkö tämä haave tuli ikävällä tavalla tiensä päähän? Silmät on punaiset ja turvonneet muutaman tunnin itkemisestä. Tilanne on niin epäselvä, epävarma, etten tiedä jaksanko muutenkaan jatkaa. Jos onnisitun tässä kierrossa simppoja saamaan, toivon todella, että clomit auttavat.

Parempia vointeja teille muille, ihania piinapäiviä, onnellista odotusta ja kiihkeää lakanoitten heiluttelua. :heart:
 
vaan kaikille =) Lohtua tädin tavanneille ja toivoa plussaa odottaville..... :flower:

Tänäänkin oli mulla vielä ovisoireita (niitä ollut jo on/off -tyyppisesti muutamiakin päiviä) enkä nyt tiedä oliko ovista vai ei, kun en enää ole pariin päivään testaillut.... Maistelin eilen pari lasia valkkaria rankan ja kiireisen työviikon jälkeen, ja kyllä se rentoutti :)

Nyt aion vetäytyä jo punkan pohjalle nauttimaan hyvästä kirjasta ja jätän telkkariohjelmat väliin....vielä kun saa sen sen miehenkin peiton alle seuraksi, niin ilta on täydellinen ;)

Iloisia tunnelmia kaikille :wave:
 
Donna ovistesti syljestä on sellainen, että laitetaan hieman sylkeä testin näytölle, sytytetään valo ja katsotaan/vertaillaan kiteiden koostumusta?..kätevän kokoinen, huulipunapuikon mallinen =)

http://www.progenus.fi/donna.htm

..kysymyksiä ja vastauksia testistä..

http://www.progenus.fi/donvast.pdf



Täällä poikanen hieman paremmin voipi, kuumetta kyllä vielä reippahanlaisesti jos ei lääkettä anna-sillä laskee sitten.
Soiteltiin rokotusinfoon ja päivystykseen..jos huomenna ei ala kuume laskea, viedään sitten verikokeisiin ja keuhkokuviin. Oli ihana 5 lapsen sairaanhoitaja äiti puhelimessa ja kertoi todella tarkasti ja kattavasti kausiluonteisesta flunssasta ja nyt tästä pelätystä, possu sellaisesta.


Askarreltiin poikasen kanssa isille kortti loppuun, minkä hän kerhossa aloitteli, kyllä oli pikku mies ylpeä kortistaan. :)..huomen aamulla sitten miun vuoro nousta aikaiseen ja tarjoilla kaffe&kakku miehelle sänkyyn! =)

Itselläni on olo ollut huono ja vattakipua, lääkettä pitää ottaa sen 3xvrk.. :/ ..pienet tirsat jo otin alkuillasta kun tuli yllättäin oikkein huono olo ja pyörrytti..voi kun ei nyt tauti iskiski minuunkin, ei saada muutoin lapsen synttäreitä ensi viikollakaan järjestettyä!!!:eek:

Rentouttavaa, plussakasta iltaa kaikille!!!
..miulla yksi siidukka jos sen uskaltaisi ottaa ..otan lääkettä sitten vasta yön seutuna..nyt lämpimään suihkuun-Heipat!! :wave:..

Ps. Innolla nillanillan&Oivikin tilannetta täällä odottelen ja jännään..ja toki teidän muidenhin kamujen!!:heart:

mur-mur
 
Leena65 nyt vasta kirjoituksesi huomasin..voi että, mikä tilanne siulla :( ..koeta kestää ja toivottavasti tärppi kävisi nyt tällä kierrolla, että siun haave toteutuisi pian!!!:heart:

Paljon, paljon voimia&jaksuja:hug:

Miekin tuolla taannoin noita clomeja mietin ja hylkäsin ajatuksen sitten..nyt taasen mielessä useammin..ajattelin, että jos en raskaudu parin seuraavan kierron aikana-tänä vuonna, menen alkuvuodesta gynelle ja pyytäisin reseptin..tulisi sitten katteltua taas munikset&kohtukin. =)

Mukavaa ilanjatkoa kaikille!! :wave:

mur-mur
 
Pinkki Lääkäri määräsi mulle clomit, vaikka säännöllisesti ovuloinkin. Oli sitä mieltä, että clomit voivat vahvistaa ovista ja jotenkin petrata munasolua. Tiedä sitten. Kahdessa kierrossa käytin clomeja, mutta tulosta ei syntynyt. Oikeastaan päinvastoin. Sain clomien ansiosta munasarjoihin kystia (jotka poksahtaessaan tekevät helvetillisen kivun). Toiseksi clomit aiheuttivat sen, että ovis tuli paria päivää aikaisemmin (ei ehkä ollut munasolu oikein kunnolla kypsynyt). Mulle clomeihin yhdistettiin vielä inseminaatio.
 
Heti omaa napasta..

Täällä nyt sairaana koko pesue :( ..poikasen kuume hellittää-onneksi ja hän ollut virkeämpi kuin moneen päivään!!..miehellä kuume nousussa, miulla ei vielä. Kovasti vain päätä meinaa särkeä, lihaskipuja ja nenän limakalvot kuivat..

Mies teki jänispaistia, mutta taitaa jäädä hänen syötäväksi kun miulle ja poikaselle ei maistu oikein ruoka :/ ..onneksi poikaselle maistui aamulla puuro.=)


Pidetäänkös huoli itsestämme ja toisistamme!!

..kohtakos niitä plussia alkaapi taas tulemaan.. ;) :heart:..vitsi, että jännittää!
..kovasti plussaus onnea sitä tarvitseville!!!..se haikara sattaapi tuoda yllätyksen..

mur-mur
 
Kiitos kaikille clomi-selostuksista. Kai se niin on täytyy antaa lääkärin arvioida tilanne vaikka itsellä intoa oliskin kaikkea kokeilla :D

Voi pysyköön pöpöset nyt poissa kaikkien luota...ei tarvittas possutauteja eikä muitakaan elämää sekoittamaan :(

Pinkkis
 
mur-mur paranemista sinne koko perheelle ja parempaa vointia ensi viikkoon!

Leena voihan nenä, toivotaan, että saisit nyt edes ne siemenet mukaan..

ON Täällä tikuteltu ovista torstaista lähtien. Tänä aamuna oli melkein vahva kontrolliviivan kanssa, illalla testasin uudelleen töiden jälkeen ja tasavahva viiva tuli! Seksiä on harjoteltu kolmatta päivää tänään peräkkäin.. ehkä huomenna vielä jaksetaan.. ja sitten on taas ihanaa odotusta pari viikkoa. Eli tulen taas piinaamaan rktt-listalle, tänään dpolla -1.

Mulla clomit ei todellakaan lyhentäneet kiertoa vaan pikemmin laittoi ruotuun liiaksi lyhentyneen kierron. Viime kierrossahan ovisplussa tuli jo kp9, menkat kp24. Nyt plussa vasta kp11 eli 26 päivän kierto odotettavissa joka on mulla ihan normi. Muuten clomeista ei mitään oireita, vatsa kipuilee, kuten muulloinkin oviksen aikoihin ja nyt vähän kiristää. Ensi kierrossa yhistetään inssi tähän hommaan.

Pinkki ihanaa ja rohkeaa kun lähdette ivf:iin. Onnistumista teille! Me yritetään vielä näillä kevyemmillä, mutta ivf:iin varmaan heti alkuvuodesta.

Kaikille mukavaa alkuviikkoa :heart:
Raskautuneille ihanaa kestoäklötystä ;)
 
Mur-Mur paranemista sinulle ja koko perheelle, onneksi poika voi jo huikan paremmin. Tuo haikara kuva on ihana tuommoista viikaria täällä odotelleaan kovasti.

Leena jaksamista ja + tässä kierrossa!

Emily hyvää oviksen hyödyntämistä sinulle.

Solakka Silakka jee, tervetuloa rktt porukkaan meidän kanssa odottamaan + tikkuun.

+++++ puhkun kaikille :whistle:
 
Täällä jo muniksissa tuntuupi kun munarakkulat kasvaapi :whistle::) Jippijaijeee!!!..kivahan se..kun vain nyt ei flunssatauti sotke meitin vaavin työstämistä-mies on aikas kipiä :(

Hän on ainakin torstaihin saakka saikulla. Mie häntä hoivaan nätisti ja hellänä piän, sitten siemenet varmahan taltehen otan:D..jos ei itse tajua antaa ;) ..toivon meille kyllä nyt kovin terveyttä ja kaunis kiitos teille, jotka toivottelivat paranemisia meitin pesueelle :)

Kaikille terveyttä&jaksuja kovasti tuleviin koitoksiinne!!:wave:
Hyv yöt kaikille ja +++++:sta alkavaa viikoa!!!:heart:
:heart:



((muoks))..testailin jo yhdellä David O-testillä eilen, ihan koe mielessä-haalea viivanen tuli =) ..kyllä taitavat toimia!

mur-mur
 
Mukavaa maanantai päivää!!




Uusii ++++ +++rikas viiko alkoi, eiköstä vain!! ;) Kasvatellaan taas tuota rktt-pinoa pidemmäksi. =) Miekin täälä kovasti alan vahtaamaan tuota ovista, että milloinka se..

Mies kävi lääkärissä ja lomalle jäi. Poikasta läksi nyt käyttämään varuilta lääkärissä, vaikka hän on jo pirteämpi ja kuumetta nimeksi. Yskä vain niin kova ja haluttiin pois sulkea jokin tulehdukseen viittaava.

Oma olo on kipiä, flunssainen-yskä hakkaava vaivaa ja muniskivut siihen päälle..vaan antaapi munarakkuloiden vain kasvaa ja muhevin, johtavin poksahtaa ajallansa sitten liikekannalle..ja jos niin ihanasti vielä kävisi, että hedelmöittyy jonkun simppasen kera..olishan se
..suuri ja odoteltu ylläri pylläri!!!.. *huokailee ittekseen*..


Toivottelen kaikille onnea plussan metsästykseen ja r-pölyä laitan tuosta..
..dooodiiiin, tuostapa läksi kunnon pläjäys!!!


..tuossapa juuri mies soitteli menevänsä apoteekkiin lääkettä hakemaan, poikasella keuhkoputkentulehdus-onneksi käyttetiin sitten lääkärillä!!..

mur-mur
 
Tervehdys alkaneeseen viikkoon. Täällä se alkoi sikainfluenssapiikillä, sillä riskiryhmäläisenä sen saan. Mietin vähän aikaa, että otanko vai en, mutta jos jostain kumman syystä raskaus alkaisi, ei tarvitse sitten tätä asiaa enää miettiä.

Paranemisia mur-murin perheelle. Tosi hyvä, että lapsukainenkin sai oikeat tropit, sillä keuhkoputkentulehdus kyllä kannattaa hoitaa, ettei tule ikäviä jälkitauteja. Toivotaan, että sinunkin olosi paranee ja mies jaksaa hoitaa "velvollisuutensa", kun kerran ovisaika on tulollaan.

Minullekin ovis on ehkä tulossa. Donnatestin avuksi kävin tänään ostamassa ovistikut, jotta osaan sitten tulkita Donnaa seuraavina kuukausina oikein. Rahaa on kyllä palanut tähän "turhuuteen", sillä ei ne testit kyllä raskauta. Pitää vissiin olla jotain muutakin toimintaa.

Clomeista on taas ollut juttua. Jadetelle se viides, "ylimääräinen" annos, oli sitten SE KERTA. Kiva, että oot voinut pahoin:) Auttaa kuitenkin alkuraskaudessa omaa oloa, kun tietää, että nyt kärsitään oikean asian takia. Pinkille ei oo clomeja määrätty. Mulla sama tilanne eli ovuloin, mutta saa nähdä minkä koktailin gyne mulle määrää tammikuussa. Nyt on Leenan puolesta sormet ja varpaat pystyssä, ettei ole ollut turha clomin syönti satsi.
Oletko ajatellut inssiä tosissasi? Meinaan vaan kun tuon miehenretaleen kanssa tuntuu tulevan stressiä useinkin. Voisit ehkä säästää itseäsi.

Tällä viikolla kyllä rktt-listalla pärähtää, sillä niin monella kierto on sillä kohtaa. Parin viikon päästä torstaina on kiireinen testipäivä.

Mikäs meidän nykyisten rktt-listalaisten tilanne on? Onko tuntemuksia Oivikki ja nilla?

 
Terry64 miekin sen "possupiikin" riskiryhmään kuuluvana saisin..ke-to täällä meillä seuraavat rokotukset. Mie en vain taida kyetä sinne ulos lähteä jonottelemaan, jopa tunneiksi :(..ja jos kuume nousee, en saa sitä olleskaan..

Miusta tuo on kyllä ihme touhua, että vanhemmat ihmiset ja sairaat siellä ulkosalla jonottavat useita tuntejakin rokotuksen perään:eek: ..kysyin itse, että olisiko mahdollista saada rokote tänään TK:ssa kun miulla ei ole lämpöä-vielä ja kuulun riskiryhmään, jonka rokotukset alkavat tällä viikolla?..ei onnistunut kun ei ole rokotetta, sitä saavat( ehkä ) ke. tai to. lisää..

Onneksi lapsonen on pirteä ja selkästi kaipaa jo ulos kavereiden kera leikkimään, huomenissa jos hetken kävisi happihypyllä =) ..voikka ja kerho jätetään vielä toipilaalta väliin.

Miulle tosiaan se Oili tulossa kylään kun olo on muniksissa jomotteleva ja muutoinkin sellainen v**utus hieman päällänsä..aina sama juttu! :( ..tekis mieli kaikkea rasvaista ja suolaista ja imelää ja.. ja ..niiiih!! :D ..tämmöttii täällä..

Kovasti koetan olla-ainakin hetkittäin "rela", että siemennökset sujuisi kuitenkin onnistuneesti!:p ..kahden viikon päästä torstaihan, on se "Suomi testaa" päivä..siis, kaikki kynnelle kykenevät Oilin bonganneet, listalle vain mukaan jännäilemään!!!:wave:

..tosiaan, Oivikki&nillanilla ..mites teidän olot/oireet?! =) ..

Positiivista tuulta laittelen!!!:heart:

mur-mur
 
Toivottavasti pääset ottamaan piikin, mur-mur, eikä kuume sitä estä.
Me jonotimme esikon kanssa reilut 2 h viime viikolla piikkiä, mutta tänään pääsin lähestulkoon kävelemään piikin otolle. Suuri kiitos siitä meidän paikkakunnan järjestelyille, vaikka itse epäilin, etteivät toimi. Ovat keskittäneet suuren ja laajan kaupungin rokotuksen yhteen pisteeseen, mutta hyvin näytti jonot vetävän.

Minä tuossa tein ovistestin ja näytti samaa tulosta kuin Donna, vaikka nyt jo kp 13. Tekeeköhän se Oili ohimarssin tässä kierrossa? Olenkin ihmetellyt, miten ovis toisensa perään vaan tulee, joten kyllä ikäkertoimen mukaan nyt olisi jo välikierron aika. Sitä tietystikään en missään tapauksessa toivoisi. Mutta tässä jutussa toiveet eivät auta.

Toivottavasti Oilit löytää muitten osoitteet ja sitten Simot sujuttelevat samaan paikkaan.
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Wiara (39)..................kp5/24-28............yk4..........1.
Räystäspääsky (43).....kp5/24-29..........................4.
mur-mur (44)..............kp8/27-29............yk8..........3.
liiza (43).....................kp8/24-25............yk19........4.
Ämy (40).....................kp9/25-28...........yk3.........4.
Pinkki69 (40)..............kp10/26-28.........y.n.2v......1.
Leena65 (44)..............kp11/25-27........yk5........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp12/24-27........yk15........1.
Mahdotontako.............kp12/28-29..........yk2..........1.yht.
Terry64 (45)..............kp13/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39).............kp14/25-29........y.13v.........3.
Emily42 (42)..............kp14/24-28........yk2........3./1.yht.
ikiemo (45)................kp17/20-50........y?..........4.
oivikki (41)................kp18/23-27.........yk8...........1.
Taikakuu (41).............kp19/27-32.........?.............2./1.yht.
Tirlittan1968 (40).....kp20/28..............yk4...........2.
nillanilla (42)..............kp22/28-33........yk6.........1.
Inia (42).................kp24/26-30.......yk14....1.
mimmimamma (47)....kp45/28..............?.............4./1. yht.
Sariella09 (43)...........kp52/40............yk?..........5./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp90/25-43........?............1.yht.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

mimmimamma (47)......dpo29 (Plussa dpo12, 21.10.2009) :heart:
oivikki (41).............pp5
nillanilla (42)............pp5
Solakka Silakka (40)..dpo0
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.




Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 

Yhteistyössä