Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Oletteko koskaan tehneet raskaustestiä ovistesteillä? Mietin, että mahtaisiko niillä näkyä tulos aikaisemmin
. Mä olen kyllä niin hätänen aina tässä odottamisessa, että ihan hävettää... :ashamed:
 
Sartsa83
titityy.. noooh, hyvä se on olla jalat maassa, mutta kannattaa myös olla positiivisella mielellä ja toivoa ja uskoa parasta. :) Ja tiedän, petyn joka kuukausi aina itse ja siksi en uskalla koskaan toivoa mutta kummasti sitä vaan on sitten uskaltanukin alkaa uskomaan ja toivomaan kun on saanut lukea niin paljon onnistuneista hoidoista. :)

tsemppaillaan toisiamme.

Silent Whisper :hug:

Eltzie mitä se hourii siellä? Eihän nyt ovistesteillä voi tehä r-testiä, höpsö. Ne on kaks ihan eri testiä. Ovistesti mittaa kehon LH-tasoa, kun taas raskaustesti etsii pissasta hcg eli istukkahormoonia. :) Hassu olet. :heart: ...Malta nyt vain odotella. Käyt vaan tänne purkamaan turhautuneisuuttas, mutta älä tee vielä testiä, äläkä varsinkaa mene tekemään ovistestiä kun se näyttäs kumminkin negaa koska olet jo kuitenkin varmaa tässä kierrossa ovuloinu? :) Hihi... hassu olet kyllä. Ja ihana semmonen. Höpö. :hug:
 
Sartsa83
tääääh??????? Miten voi? Eikä voi.. voiko muka? Koskaan, never ever en oo moisesta ollu tietonen ja aina mulle sanottu ettei voi.

Kovasti sitte pahoittelen Eltzie että haukuin sua höpsöksi.... :ashamed:

Noh, jos kerta näin on nii mulla on iiiiiiiiiiiiiiiso liuta ovistestejä mitä en oo käyttäny kun en oo koskaan niillä saanu positiivista ovistestiä tehtyä.

Huh huh mitä tietoa.... :) :heart:
 
Valkkaria tulee runsaasti edelleen ja välillä lantionseutu nyppii. Ei mitään uutta ja ihmeellistä. R-testin teen kyllä vielä la kp 34/dpo13 sinä päivänä kun menkkojen pitäsikin alkaa..
Mietin välillä että josko ois hiiva tai VTI mutta sillon pitäsi olla kirvelyitä/kutinoita mitä mulla ei oo..
 
Tänään alkanu täällä myös tuo valkovuoto todella runsaana... lorahtelee siihen malliin että monta kertaa oon käyny vessassa tarkistamassa mikä sieltä valuu. Ei kuulu minun kuukautisia edeltäviin oireisiin, tietysti haluaa taas uskoa että raskaudesta kyse, mutta jää nähtäväksi.

Kiitos Sartsa83 ja Silent whisper ja muutkin tsemppaajat =) Josko sitä sunnuntaina testaisi jos ei oo menkat alkaneet.
 
Sartsa83 Mä olin lukevani kanssa joskus jostain, että joku olisi kokeillut myös ovistestiä ja se oli näyttänyt raskauden jo aikaisemmin :) Mutta oot ihan oikeassa, maltti on valttia vaikka se niin hemmetin vaikeeta onkin :ashamed: Ja siinäkin, että olen ihan höpsö


Mä olen niin monta kertaa ehtinyt kuudessa vuodessa pettymään, että yritän aina olla stressaamatta koko asiasta, mutta kun en sille näköjään vaan voi yhtään mitään :headwall: Tänäänkin oli ihan pakko hypystellä kaupassa pientä punaista samettimekkoa, ihan vähän vaan....
(no okei, se saattoi olla jo kerran mun korissa, mutta pistin kilttinä tyttönä sen takaisin...
)

Ella-83 Kyllä sä hiivan olisit ihan varmasti huomannut, tokkopa siis sitä ainakaan on


Moni elää tällä hetkellä niin jännittäviä aikoja, messissä ollaan täälläkin
 
Jotenkin negan tehneenä en usko että se mihkään muuttuu mutta kiinnostavaa seurata koska menkat alkavat. Sain sen digiplussan kp 20 niin tuosta voi laskea. Näkee nyt sen että onko toi testi pitänyt paikkaansa. Luteaalivaihe ollut 11-12 päivää niin menkkojen pitäisi alkaa kp 33-34

Ehdottomasti nyt on kierroista pisimmän aikaa tullut valkkaria, melkein oviksesta lähtien. Nännit eivät vieläkään ole silleen kosketusarat, mitä yleensä ennen menkkoja. Eikä vielä ole semmosta vitutus-masistelua ollut saati pohjatonta väsymystä, mitä ainakin parissa edellisessä loppukierrossa oli. Mutta niiku aiemmin todettu, mulla on monta kiertoa takana, ja monenlaisia oireita ollut eri kokoonpanoissa niin ei voi oikeen mistään oireesta tai sen puuttumisesta varma raskaudesta olla. Eilen mulla oli kylmä, tänään taas on ollut kuuma... :D
 
Oikein iso :hug: jokaiselle joka on joutunut pettymään!

Minulla menkkaoireet jo alkaneet, selkä tosi kipeä ja mahaankin nipistelee. Tänään on pikkujoulut, joten illalla viimeistään lorisee :headwall:

Peukutuksia kaikille ja +++++++++++++++++++ :whistle: täältäkin
 
voi turhuuksien turhuus, oli hieman odotukset turhan korkealla tuon ekan neuvola loääkäri käynnin suhteen, se kun ei ollut kiinnostunut millään lailla mun asiastani koska ollaan niin vähän aikaa yritetty, asialle ei tehty mitään, käski vain seurailla lämpöjä ja koittaa ahkerasti heilutella peittoja, siis EI MITÄÄN tutkimuksia!! jokseenkin turhaantunut olo! nyt on siis menossa yk6 ja kp 14/27-33 täs vois lähipäivinä olla parasta aikaa peittojen heilutteluun :) kun vain tulis sitten tulostakin.
 
Hitsiläinen kun noita muovitikkuja on ihana kattoa missä on enempi kun yks viiva... Tulee jotenki POSITIIVINEN olo!! :D

Minä ja mun pitkäjänteisyyteni :LOL: Tänään aamulla kun silmät avasin aloin heti miettiä missä se yks testi on joka käyttämättömänä jossain luuraa.... Nousin ylös ja etsin ympäri kämppää vaikka sunnuntaina vasta lupailin testata. Jos olisin sen löytänyt, niin olisin sen käyttänyt... Mä alan ymmärtää noida narkkareita ja muita addikteja kun ne juoksee ympäri kämppää penkoen etsiessää uutta fixiä... Just sellanen mä olin tänään... Vaa onneks en löytäny niin nyt ollaan taas päivä lähempänä oikeaa ajankohtaa...

Periaatteet on periaatteita... Edelleen mensut pysyny poissa, mutta luulen sen olevan täysin noiden hormonien takia... näinhän niiden pitäisikin toimia... Onko lugesteronin käyttäjäkokemuksia jollakulla paljon?? kuis pia mensut alkaa kun ne lopettaa?

Tissit ei oo menny kasaan niinku yleesä menee ennen menkkoja. Ne surkastuu takaisin sisäelimiksi... Ovulaation kohdalla yhdessä yössä ne tursahtaa ulos jostain sisälmyksistä ja saan jopa b kupin täyteen... Koko pari viikkoa on nyt maha ja alaselkä olleet tosi kipeät. Ensin ovisaika tosi pahat menkkamaiset kivut ja nyt on sellasii mahakipuvihlontoja suunnassa jos toisessakin ja selkä ihan soosina. Ei meinaa ylös tuolilta päästä ja kumartuminen on ihan mahdotonta. Nenä ei oo tukossa mutta jotenkin "turvoksissa" koska ei kulje ilma niinku pitäis. Ruoka ei meinannu millään mennä alas aamulla.... (joskin tätä kirjoittaessa alko maha polttamaan ihan menkkamaisesti... kai ne sieltä tulee)

Yritetään siis päästä sunnuntai aamuun ja menen tänään ostamaan apteekista pari testiä jotta saadaan sunnuntaina ainakin yksi tehtyä.. ;)
 
Kiitos kiitos onnitteluista =)

Tämmönen sieltä siis tuli... Laitan ihan kuvan, kun taitaa jotain häikkää olla tuossa linkissä kun muuallakaan ei tunnu aukeavan... Vähän tumma kuva, kun ilman salamaa, mutta kyllä siitä selvän saa ;)

 
Onnea kipinäkenkä! Toivotaan kovasti että mukana kestää!

Kovasti itse vaan pelkään että ne menkat sieltä alkaa... maanantaina viimestään pitäis tulla. Nuo oireet selittyy niin monella muullakin asialla, tässä kierrossa eka kertaa elämässäni vissiin ovuloin, niin kai sekin voi noita oireita aiheuttaa, kun hormonitoiminta aktivoituu.
Jotenkin vaan niin positiivinen olo tuli sillon siitä ovulaatiotestin positiivisuudesta, että kyllä tässä kierrossa tiputaan korkealta jos ei natsannutkaan.
 
Onnea kipinäkenkä!!!!! Niin ihanaa aina kun joku plussaa!

Itse pähkäilen, että aloittaako terot vai ei ja tulin tulokseen , että en aloita. En tarvi. Ei auta mua raskautumaan. Mun kierto ei nyt kuitenkaan niiiin pitkä ole.
 
Onnea kipinäkenkä ! :flower:

Omaa napaa..
En tiiä oonko mie kipee vai mitä mut nytkin töistä tullessa on 37.4 lämpöö mut ei juurikaan oo sairas olo.. Vähän vain..Vai oisko hormoonit taas jotenkin nostamassa lämpöjä.. Tiiä häntä.

Tänään tuli kutsu lapsettomuustutkimuksiin, vaan tuli jotenkin semmonen olo et en mie haluu sinne! Mitenkähän pitkään tuo kutsu on lie voimassa jos oottelis kuitenkin vähän, tietääkö joku?
 

Yhteistyössä