Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Ja mulla ois pikkujoulut lauantaina kp 34 jollon keskiarvollisesti voisi täti tulla. Illalla tunsin taas nippailuja, tänään en sitten mitään mainittavaa. Päänsärkyä on lievänä ollut tän päivää. Huomenna olisi sitten dpo 10 mutta en testaa vielä. Jotenkin tuntuu että oireet ovat pääosin kadonneet tai lieventyneet. Toisaalta ei ole semmosta pms- alakuloa mikä ylleensä tulee siinä 1-5 päivää ennen menkkoja.. Tänään kuitekin kp 30 että kyllä hiljalleen luulisi pms oireiden nostavan päätään..
 
Ella kyllä toi sun tilanne nyt näyttää mielestäni tooosi hyvältä vaikkei kai sais liikaa innostua ennen testiä :whistle: onko sulla vielä niitä repäisykipuja kun käännät kylkeä tai liikahdat nopeasti?

Mulla on ollut stressaava päivä ja mahassa on vääntänyt, ei varmaan hyvä tilanne mutta minkäs teet :kieh:
 
Argh.. nyt kun tietäs oliko mulla se ovis ja millon se oli.. perjantaina tein iltapäivästä suht vahvan ovis plussan, mutta ei ollu yhtä vahva kun kontrolliviiva ja sunnuntaina aamupissasta sama homma ja sit eilen ja tänään vaan haamua enää.. Että että.. kiva kiva..
 
Hei Laura oisko se sit sunnuntaina ollut? Mä ite en oo ikinä testannut joten en oo mikään ekspertti siinä... ovis on yleensä sit vasta kun luulee sen jo olleen, ainakin mulla on usein näin... mistäs näitä tietää, vaikeeta on :headwall:
 
Sartsa83
Mul on ollu nyt eilinen ja tää päivä kipuilua, juilimista, nippailua ja sillon tällön punasta tahraa vessapaperissa muttei menkkoja. Lämpöö ollu yli 37:n jo reilu viikon ja tänään oon haistanu joka paikassa raudan ja metallin???? Huomenna aamulla virallinen testipäivä koittakoon. *syvä huokaus*

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille vain. ;) :whistle:

Niin ja mun kierto siis on kp 27-38 (viimesten 3kk:n aikana) et sen voi merkata tonne. :)
 
Täytyy sanoa, että aika "huonoon" aikaan elimistö käy kuumeilemaan :kieh: Parina ilta palellu aivan sairaasti ja lämpöä 37,1-37,2. Tässähän alkaa kuvittelemaan vaikka sun mitä vaikka aamulla nega RFSU:n testiin tulikin... Mutta eiköhän tää nyt kuitenkin tässä ollu. Seuraavaa kiertoa kohti vaan...

Kauanko Teroja syöneillä on mennyt menkkojen alkamiseen? Miulla nyt 3. Teroton päivä ja tuhruttelun puutteen takia uskoisin että ei vielä muutamaan päivään vuoto ala.

Sartsalle peukkuja huomiselle!
 
Sillon kun mä söin teroja kp 15-24 niin vuoto alkoi kp 27 eli kierto oli niillä tasan 26 päivää.

Saunassa olin, ja siellä huomasin taas että jokin möykky painaa vatsalla. Voihan se olla että turvotuksen takia läskimakkarat vaan tuntuu erilailla :LOL: Rinnat ovat turvonneet mutta eivät arista ollenkaan siihen malliin, mitä yleensä ennen menkkoja. Toisaalta on ennenkin eri kiertojen välillä ollut erilaiset pms- vaivat. Ei voi kun odotella, se tässä kuumeilussa on tylsintä..
 
Kiitos Ella kun vastailit :) Itsellä alkoi silloin viimeksi heti seuraavana päivänä, mutta silloin kierrolla oli muutenkin pituutta hurjasti, lie silläkin vaikutusta asiaan. Ei se auta kun odottaa (ja toivoa, että jäävätkin pois...)

Mitenhän jos menkat alkaa viikonloppuna ja sitten on kp8 tottakai samoin vkl:na, niin meneeköhän ensi kierronkin suunnitelmat ihan mönkään... Pelottaa ja ahdistaa :|
 
Minäkin voisin ilmoittautua tänne =)

Eli olen 26-vuotias 7-vuotiaan pojan äiti. Erosin isästä lapsen ollessa 1-vuotias ja löysin myöhemmin uuden miehen, jonka kanssa menin naimisiin. Pari vuotta myöhemmin aloitimme tjot:n.... Kului vuosi ja hakeuduimme tutkimuksiin, molemmilla oli klamydia :kieh: Kävimme perustutkimuksissa aina siihen asti, kunnes minun olisi pitänyt mennä munanjohtimien aukiolotutkimuksiin, kauhutarinoita luettuani jänistin... :ashamed: Jätimme tutkimukset siihen, mutta lasta ei kuulunut koko kuuden vuoden yhdessä olo aikanamme... Noh, ehkä kohtalolla oli omat suunnitelmansa, koska tiemme sitten erosivat...
Nyt olen kuitenkin löytänyt rinnalleni miehen, jonka kanssa olemme käyneet keskusteluja vauvasta, hänellä ei ole entuudestaan yhtään ja molemmat toivovat yhteistä kovasti :heart: =) Passitin miehen heti varmuuden vuoksi käymään testeissä, jottei kohtalo toistaisi itseään.. :ashamed: Keräsin myös kaiken rohkeuteni ja kävin munanjohtimien aukiolotutkimuksissa, kovasti pelkäsin klmaydian tehneen tuhojaan, mutta ei sieltä löytynyt yhtikäs mitään epämääräistä :D Takana on nyt yksi yrityskierto, joka arvatenkaan ei onnistunut ja nykyään mennään kp19/30-31 Tämä kierto on nyt se aukiolotutkimuksen jälkeinen, ja todella toivon, että siitä oli kohdallamme apua... :D :p

Nyt vaan huolestuttaa, kun se gyne siellä tutkimuksissa tämän kierron aikana sanoi, että tulossa on todella suuri munasolu ja laski arvioidun ovulaatiopäivän. Olen joka ikinen kerta tuntenut ovulaation, mutta tällä kertaa en, mahtaisiko tuo aukiolotutkimus jotenkin vaikuttaa siihen? Sen lisäksi minulla ei ole ollut nyt oikeastaan minkäänlaisia ovulaatio-oireita (yleensä rinnat kipeytyvät jo hieman ennen ovulaatiota ja ovat todella arat (ja suurenevat) aina menkkoihin asti, turpoan kuin pullataikina, vatsaa juilii ja vihloo vähän joka puolelta ym. mitä näitä nyt sitten kaikkia onkaan..) lukuunottamatta pientä juilintaa vuorotellen molemmista munanjohtimista, alaselkäkipua (joka muistuttaa vähän iskiasta) ja omituista puristavaa/vannemaista tunnetta rintakehässä/vyötäröllä :| Olisinkohan kuitenkin missannut ovulaation vai tulisikohan vähän jälkijunassa? Muutaman päivän ajan olo on ollut myös kuumeinen, mutta ei se mittari ole enempää kuin 36,9 astetta näyttänyt...

Mikähän lie taas tällä kertaa.... |O
 
Ella-83 Toivon niin kovasti, että sinä saisit jo sen plussan testiin! Peukkuja myös kaikille muille, joilla on jännät päivät käsillä!

Sikaflunssasta on jo puhuttu paljon, mutta oletteko ajatelleet sitä mahdollisesti alkavan raskauden kannalta. Noista rokotuksistakin kun kuulee kaikenlaista... Minua alkoi pelottaa, nyt kun se on levinnyt tänne meillekin, että entä jos seuraavassa kierrossa clomien avulla tulisinkin raskaaksi, taitaa olla silloin pahin epidemia päällä silloin... Antaiskohan ne neuvolasta rokotteet etukäteen? Minä ainakin aion vielä raskautua tämän vuoden puolella ;) :whistle:
 
Ihanaa että täällä on muitakin nyt repimässä hiuksiaan jännityksestä! Toivottavasti tehtäis kunnon plussaryöppy!

Joku tuossa tokaisi että oli samat brobleemit dpo päivien kanssa kuin mullakin, mutta oli saanut lekurilta apua ovulaation aikaistamiseen... Miten se on toiminut? Piteneekö se ovulaation jälkeinen aika muka sillä? Kiinnostava teoria periaatteessa... Itse mietin mitä sitten tapahtuu jos nyt plussaan ja jätän nää luget pois niin meneekö se sitten kesken koska ei sitä keltarauhashormonin tuotantoa vielä siinä vaiheessa sitten mikään hoida??

Sitten vähän enempi taas oman navan tuijotusta...

Tämäkin kierto piti mennä niin että EI JÄNNÄTÄ VIIMEISIÄ PÄIVIÄ vaan mennään suoraan matalalla profiililla seuraavaan kiertoon. Pyh ja pah... Tänään mensut periaatteessa ekaa päivää myöhässä ja tiputtelu olis normisti alkanut jo pari-kolme päivää sitten, vaan syy tähän riemuisaan tapahtumaan on lugesteron (ekaa kiertoa niiden kanssa). Nyt vielä lauantaihin asti niitä törkin toosaan ja toivon että sunnuntaina isänpäivän kunniaksi saataisiin pari punaista viivaa johonkin muuhun kuin vessapaperiin.

Myöhäinen ovulaationi onpi siis syy ja se odotettu ovis tapahtui nyt viimeviikon maanantaina joten aikaisintaan niitä varmoja plussian testiin voisi saada sunnuntain tietämillä. (juu juu tiedän mutta hämään itseäni... älkää kertoko että voisin saada plussan jo huomenna)

Oireita: Nooooh... - korkea ruumiinlämpö josta mies huomautteli eilenillallakin. (en oo mitannu kun mies hukkas lämpömittarin) - Jumalattoman järkyttävän hirvittävä alaselkäkipuilu joka kyllä alkoi ovista ennen jo mutta jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. - Naamaan ihanasti tuohon kulmien väliin ilmestyvä megalomaaninen punainen ovikello, mutta voi myös johtua noista hormoonipallukoista- Pumppu takoo armotonta epärytmiään, mutta toisaalta voi johtua siitä että en ole halunnut popsia beetasalpaajia niin kauheesti. - Pissillä juoksen kuin pieni eläin mutta toisaalta on sitä tänäänkin jo tainnut pannullinen kahvia hulahtaa kurkusta alas...

Pitkä onpi tämä viikko varmasti.... ja surkea sunnuntai tiedossa.... :( Pessimisti ei pety... niin paljoa
 
Hei. Mut on jo rokotettu viikko sitten (henkilökuntaa) ja ehdottomasti suosittelen ottamaan rokotuksen ennemmin kuin sairastamaan taudin. Rokote on täysin turvallinen, siitä nyt vaan mediassa ja palstoilla on levinnyt ihan väärää tietoa. Rokottamalla äiti, suojataan myös vauvaa. Alle 6kk ikäisiä vauvoja kun taas ei tulla rokottamaan..
 
Sartsa83
Eltzie tervetuloa ja tsemppiä teille tähän kiertoon. :)

Mä nyt sitten sain sen H****TIN P****LEEN negan taas jälleen kerran ja kas kummaa kehokin anto menkkojen tulla!!!!!!!!!!!!!!!!! :'( v***u ko ketuttaa.... ja kaikenlisäks nää on yhtä kipeät kuin muinoin teini-ikäisenä jolloin makasin kaksin kerroin sängyssä ja ulisin äidille kun sattu. Kai mä oon palannu teiniaikoihin. :(

Yhtä kaikki kp 1/27-38 alko ja perjantaina alotellaan clomit ja ens viikolla menopur pistokset. Jos oikein laskin 20.11. ois inssipäivä. Saa nähä onko näin.... *huoh*

Uskoa ja toivoo kyllä on, mutta jotenki sitä toivo että lääkäri oiski ollu oikeessa ja nyt ois tärpänny. Mun keho kuitenki päätti muuta.... mutta miks? Miks aina se päättää ettei nytkään? Miksi? Mä tahon tietää, jos jotain vois tehä toisin. Noh, ainakin täytyy lakata miettimästä, se on selvää.. oon niin puhki.
 
Eilen illalla kipeyty nännit, ei oo aikasemmin ollu ikinä ennen menkkojakaan kipeät. Nyt ne on ihan kosketusarat, sattuu jo pelkästään se että paita on päällä, vaikka ei edes liikkuisi. Tietysti tässä nyt kovasti toivoo että se ois raskausoire mutta mistä näitä ikinä tietää...

Lauantaina pitäis alkaa menkat, otin viimeisen terolutin tänään. Joskus oon siirtäny menkkoja muutamalla päivällä eteenpäin syömällä parina ylimääräsenä päivänä terolutia, onkohan siitä mitään haittaa? Mietin siis että jos ottaisin teron vielä vaikka huomenna niin antaisiko se yhden lisäpäivän aikaa sille mahdolliselle alkiolle kiinnittyä...
 
Sartsa83
titityy niin miksi sä söitkään nyt teroja samalla kun yritätte? Kun mä itse söin teroja vaan sillon kun haluttiin mulle menkat. Kun mulla on epäsäännöllinen kierto.

Toivottavasti mitää hallaa ei nyt synny tuosta. Kysyitkö lääkäriltäs tosta et voiko noin teroja syödä?
 
Sartsa83: Koska ilman teroja kierto venyy ja venyy ja venyy... Lääkäri sanoi että voi syödä, siitä voi itse asiassa kuulema olla hyötyäkin, keltarauhashormonibuustaus alkiolle. Minun on tosiaan pakko niitä syödä, koska muuten menkat tulee seuraavan kerran jotain 3kk päästä...
 
Sartsa halit sulle ompas taas pettymys kerrassaan aarrgghhhh!!!!!!!

ärrieri onnekas pääset rentoutumaan, tosi ihanaa, plussaonnea sinulle!!!

ella, kiva kuulla positiivista tuosta rokotteesta, siitä on niin paljon pahaa ja pelottavaa liikkeellä. itekkin varmaan ottaisin, mutta sitä pelkäsin että se vaikuttaisi vauvan kehitykseen jotenkin...
sulla on muuten aikas vahvat oireet päällä, oli mitä oli, mutta kyllä sitä plussaa veikkailen

:whistle:

titityy tuo on kanssa loistava "oire" jeee täällä tosiaan on kuumat paikat tällä viikolla B)

tervetuloa taas uusille!! =) =) =)
 

Yhteistyössä