Minäkin voisin ilmoittautua tänne =)
Eli olen 26-vuotias 7-vuotiaan pojan äiti. Erosin isästä lapsen ollessa 1-vuotias ja löysin myöhemmin uuden miehen, jonka kanssa menin naimisiin. Pari vuotta myöhemmin aloitimme tjot:n.... Kului vuosi ja hakeuduimme tutkimuksiin, molemmilla oli klamydia :kieh: Kävimme perustutkimuksissa aina siihen asti, kunnes minun olisi pitänyt mennä munanjohtimien aukiolotutkimuksiin, kauhutarinoita luettuani jänistin... :ashamed: Jätimme tutkimukset siihen, mutta lasta ei kuulunut koko kuuden vuoden yhdessä olo aikanamme... Noh, ehkä kohtalolla oli omat suunnitelmansa, koska tiemme sitten erosivat...
Nyt olen kuitenkin löytänyt rinnalleni miehen, jonka kanssa olemme käyneet keskusteluja vauvasta, hänellä ei ole entuudestaan yhtään ja molemmat toivovat yhteistä kovasti :heart: =) Passitin miehen heti varmuuden vuoksi käymään testeissä, jottei kohtalo toistaisi itseään.. :ashamed: Keräsin myös kaiken rohkeuteni ja kävin munanjohtimien aukiolotutkimuksissa, kovasti pelkäsin klmaydian tehneen tuhojaan, mutta ei sieltä löytynyt yhtikäs mitään epämääräistä
Takana on nyt yksi yrityskierto, joka arvatenkaan ei onnistunut ja nykyään mennään kp19/30-31 Tämä kierto on nyt se aukiolotutkimuksen jälkeinen, ja todella toivon, että siitä oli kohdallamme apua...
Nyt vaan huolestuttaa, kun se gyne siellä tutkimuksissa tämän kierron aikana sanoi, että tulossa on todella suuri munasolu ja laski arvioidun ovulaatiopäivän. Olen joka ikinen kerta tuntenut ovulaation, mutta tällä kertaa en, mahtaisiko tuo aukiolotutkimus jotenkin vaikuttaa siihen? Sen lisäksi minulla ei ole ollut nyt oikeastaan minkäänlaisia ovulaatio-oireita (yleensä rinnat kipeytyvät jo hieman ennen ovulaatiota ja ovat todella arat (ja suurenevat) aina menkkoihin asti, turpoan kuin pullataikina, vatsaa juilii ja vihloo vähän joka puolelta ym. mitä näitä nyt sitten kaikkia onkaan..) lukuunottamatta pientä juilintaa vuorotellen molemmista munanjohtimista, alaselkäkipua (joka muistuttaa vähän iskiasta) ja omituista puristavaa/vannemaista tunnetta rintakehässä/vyötäröllä :| Olisinkohan kuitenkin missannut ovulaation vai tulisikohan vähän jälkijunassa? Muutaman päivän ajan olo on ollut myös kuumeinen, mutta ei se mittari ole enempää kuin 36,9 astetta näyttänyt...
Mikähän lie taas tällä kertaa.... |O