Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Sartsa83 IIIIISO :hug: Usko pois tiedän miltä susta tuntuu...

Meillä on remontti vihdoin valmis! Jee ny vaan alkaa h****tin kova siivous urakka... :/

Kaikille tasapuolisesti haleja, tsemppiä ja plussa tuulia!
 
Sartsa83
titityy ookoo, no sitten. :) Kiitos kun selvensit. :) :heart:

Ilona ja Ansku Kiitos. :hug: :heart: kaikki osanotot lämmittää ja parantaa mieltä.

Uusia tuulia kohden...

Ja muut: plussailkaahan nyt kovasti niin saisi lisää uskoa että vielä onnistutaan mekin! :)
 
Vielä olisi 10 päivää jännitettävää edessä... B)

Asia, joka minua myös kummastuttaa tuon aukiolotutkimuksen jälkeen, on se, että valkovuotoa ei sen jälkeen kuulunut lainkaan, tavallisesti kun sitä aina jonkin verran tulee kierron joka vaiheessa..
Jospa se olisi vaan putsannut paikat perusteellisesti
 
Jeah, dpo 10 vielä kun jaksaisi muutaman päivän venailla.. Finnejä on muutamia mutta edelleen puuttuu tyypilliset pms-vaivat eli nännikipu ja pohjaton väsymys. Loppukierroissa oon yleensä väsynyt, kiukkuinen/itkuherkkä ja en ainakaan vielä tietääkseni tuollainen ole :LOL:
Lämmöt ei kovin korkeella ole mutta kuitenkin ylempänä mitä yleesä perustaso, että eiköhän se ovis ainakin ole ollut.

ps. tänään mua on paleltanut koko päivän, en sitten tiedä johtuuko vaan kylmenneestä säästä
 
Ella mä en uskoo mikä oireiden suma sulla on :LOL: täähän on aivan uskomaton tilanne ;) miten VOIT olla testaamatta!!!!

Eltzie en tiiä missäs sun v.vuodot on, mä oon luopunut niiden analysoinnin kun kaikki limat ja vuodot ja kaikki vaihtelee niin kuukaudesta toiseen että saa ihan pään sekasin :headwall:

 
Ilona G, kun niin moni "oire" on ennenkin osottautunut vaan ovuloidun kierron normaaliksi asiaksi. Mulla kun on ovuloimattomiakin paljon ollut, niin herkästi erilaisen oon tulkinnut raskausoireiksi, turhaan..

Jos taas testaa liian aikaiseen ja tulee nega, niin testaa uudestaan koska "testi ei ehkä näyttänyt" totuutta. Mä varmaan odotan jotain kunnon raskausoiretta, joka olisi niin erilaista ettei voi olla muuta :D
 
:heart: KESKIVIIKKO 4.11. :heart:






HAAVEISSA ESIKOINEN



Sartsa83...............yk 22.....Clom, Menop, Preg...KP 1/27-38
Siffis......................yk 7.......................................KP 9/30
Miuku84................yk 4........Vyöhyketerapia.......KP 9/27-28
nasu-80................yk 6........................................KP 12/27-33
wannabemama.....yk 11......................................KP 13/30-46
Laura-vm86...........yk 8.......................................KP 21/29-81
titityy80.................yk 6.......Terot, Clomit............KP 24/28
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI............KP 25/29-30
Ansku-82...............yk 11.....IVF:n odotus............KP 27/30
kipinäkenkä...........yk 5.......Clomit, metut...........KP 28/28(-72)
Silent whisper........yk 9.......Pregnyl....................KP 29/31
yrittäjä83...............yk..........Keltarauhashorm...




HAAVEISSA TOINEN



Jonetta....................yk 4.........Terolut..............KP 9/28-40
Eltzie.......................yk 2..................................KP 19/30-31
MAM2.......................yk 10.......Clomit, inssi......KP 28/31-32



HAAVEISSA KOLMAS



ärrieri.......................yk 3........Clomit, metut........KP 20/32-46
memmiliini................yk 9........Clomit...................KP 30/27-40
Ella-83.....................yk 12...................................KP 31/24-46




HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1.........Fermar, pregnyl.....KP 17/28





PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10,



[/quote]


 
Tervetuloa Eltzie! Mä olen kuullut, että monet ovat plussanneet aukiolotutkimuksen jälkeen nopeasti :)

titityy80 - toi nännien kipeytyminen kuulostaa hyvältä oireelta! Plussatuulia ++++ :whistle:

Sartsa - pahoittelut tädistä :hug: Se ei sitten osaa pysyä poissa millään!

Oma napa: Eilen illalla alkoi menkkoja enteilevät tuhrut :'( 8 vrk oviksesta. Eli ei ollut Pregnylistä apuja ainakaan siihen tuhruongelmaan. Alkaisi nyt sitten edes ne menkat nopeasti niin saisi ajatukset seuraavaan kiertoon. Viimekierrossa tuhrutteli 5 pv ennenkuin hanat aukesi kunnolla :headwall: Alkaa kyllä toivo mennä tähän koko hommaan :(
 
yrittäjä - Minä kirjoittelin sinulle samasta ongelmasta :wave:

Sain siis ensi kiertoa varten reseptin Arimidex lääkkeeseen, jonka pitäisi vaikuttaa munasarjojen estrogeenitoimintaan ja edesauttaa munasolun kypsymistä nopeammin. Samaa lääkettä käytetään rintasyövän uusiutumisen ehkäisemiseksi. Viiden päivän kuuri ei vaikuta rintoihin mitenkään, mutta munarakkulat ovat sille herkkiä ja siksi se auttaa tehokkaasti munasolujen kypsymisessä. (Tuo äskeinen melkein suoraan lääkärin suusta).

Maanataina kävin verikokeessa, jossa selviää tarvitseeko myös loppukiertoa tukea esim. Lugesteronilla. Mutta kuulemma jos saadaan aikaiseksi "hyvä ovulaatio" pitäisi myös loppukierron keltarauhashormoonitason olla riittävä. Että saas nähdä. Verikokeiden tulokset saan viimeistään ensi viikon alussa.
 
Moikka!! Oon taas todella väsyny, kahlasin nopeesti nuo tulleet kirjotukset läpi mut kommentoin sitte paremmalla ajalla.. Mulla menossa kp9, tikuttelun jätän nyt tästä kierrosta ku se aiheuttaa niin paljon stressiä. Eka kierto nyt ilman teroja.. toivottavasti ei ala nyt sitte kierto venyyn.. Päätin et ootan viel muutaman kierron ja sitte jos ei mitää tapahdu niin meen yksityiselle tutkituttaan itteeni.
 
Silent Whisper voi eiiiiiiii tuhrutus on aivan vihoviimeistä hommaa :( mutta ei vielä sulla välttämättä tarkoita että peli olisi mennyt. Itellä semmosta (luge?!)geeliä iltasin menee nimellä Crinone, sen tulisi tukea loppukiertoa siis. Mulla alkaa tuhrut siitä huolimatta sen läpi kun menkat alkavat joten ei pidä ihan poissa mutta siis estää sitä pahinta ja liian aikaista kai...
Jos mulla alkaa tuhrut taas niin ensi kiertoon pyydän sitä niin että laitan aamulla JA illalla, tupla annos siis.

Joo nyt plussia kehiin mimmit!!!! :D
 
Aargh! Tää on niin tätä, haluisi testata, mut niiku sanoin jos testaa liian aikaiseen ja on nega, pitää uudestaan varmistaa. Testejä vaan kuluu. Aika lailla viime kierroissa kun olen viimeisen Testin tehnyt niin täti on tullut kylään sitten muutaman päivän päästä. Onneksi nyt pääsin dpo 10 ohi testaamatta. Haluan nähdä kunnon erottuvan viivan, eikä mitään viivanpaikkoja, joista saa taas miettiä että mitä tarkottaa... Olisikohan erottuva viiva jos testaa 2 päivää ennen oletettua alkamispäivää..? Huomenna on kp 32 ja tätiä odotan siis kp 34.

 
Elä ella vielä heitä kirvestä kaivoon... eipä se kovin monilla näy vielä dpo 11 vaan jossain 13 kieppeillä, joten kyllä sä nyt vaan joudut kuluttamaan lisää testejä ;)

Mä olen pakottanut itseni nyt käyttämään järkeä noiden testausten kanssa kun alkuun niitä tuli tehtyä vaikka mensutkin olis menny "kun oli niin pienet oudot mensut jos kuitenkin" ja myös ennen kun ne oli tullu ihan vaan koska oli niin paljon oireita.... Jälkeenpäin sitten tajus että ne oli ovulaatio-oireita kun se piru tuli niin myöhään...

Nyt ollaan jo pari päivää "myöhässä" koska mensujen piti alkaa tiistaina. Ei ole edes tuhrut tulleet läpi joten valitettavan korkeelle taas toiveet nousee. Luulenpa että sunnuntaina pudotaan naama edellä asfalttiin.

Silent whisper: No siehän se olitkin. Mä seuraan silmä kovana mitä sun kierrot tosta meinaa ja samalla meneekin pari kk tässä näiden viiriäisenmunien kanssa leikkiessä. Tuun heti perässä jos sulla tärppää ;)

Eilen kävin taas kuuntelemassa luentoa rytmihäiriöistä ja kyseinen luennoiva lääkäri haluaisi käristellä pumppuani sähköjohdoilla sisältäpäin. Jostain syystä kyseinen operaatio ei oikeen innostaisi ajatustasolla... Toki hyödyt kiinnostaisi mutta se että mennään nivusista sähköjohdonkanssa sisään ja pumppua grillataan tuntitolkulla hereillä ollessa, niin pistää vähän miettimään...
 
Höh, kylläpä tää palsta tökkii nyt kovasti. Pitkän vastauksen kirjoitin ja se katosi tuhkana tuuleen.

Niin, noista oireista vielä, viime yönä heräsin kahden aikaan siihen että maha on ihan sekaisin. Menin vessaan ja istuinkin siellä seuraavan tunnin... pöntöllä ämpäri sylissä ja tavaraa molemmista päistä.
Yöllä ajattelin että perusmahatauti on nyt iskenyt, mutta tää ei kyllä tainnukaan olla sellanen, kun meni niin helpolla ohi. Nyt on tänään ollu sellanen öllö olo, mutta en oo oksentanut enää. Syömäänkin pystyin ja pysyi sisällä.
Mahataudissa on sellanen kiertävä olo mahassa, nyt ei oo sellasta ollenkaan.

Kaikkea sitä taas haluaa itselleen uskotella, en tiedä voiko raskauden alkaminen laittaa mahan sekaisin?
 
Ellalle pahoittelut negasta :hug:

titityy80: Miulla meni maha sekaisin hieman ennen ensimmäistä plussatestiä vuoden takaisessa tuulimunaraskaudessa. Ihan yks kaks ja miulla on supervatsa, joka ei ihan hevillä järky mistään :LOL:
Peukkuja, jotta kyse ois pienestä masumatkaajasta!

).( Menkkoja ei kuulu ei näy. Kuitenkin Teroista jo aikaa, 5 päivää ja ei edes tuhruttele niinkuin aina ennen. Eilen illalla juili alavatsaa taas aika lailla mutta eipä juuri muita oireita, kumpaankaan suuntaan.

Testiä arvelin tehdä viikonloppuna. Jos aattelis, että ovis ois ollu kp15/16, niin kp30 varmaan pitäs menkkojen jo alkaa? Lauantaina ois kp31 joten eikös se ole hyvä testipäivä? ;) Kaapissa odottelee CB:n herkkä testi niin luulis näkyvän, jos on jotain näkyäkseen...

Viime päivinä on mietityttänyt kovasti se, että jos menkat alkaakin vkl:na, meneekö kaikki ensi kierron suunnitelmat pieleen? Koska kp8 ultra Clomien jälkeen olisi silloin myös vkl:na ja ainakin viime kierrossa piikkien aloitus oli päivän päälle... Että voikohan sen ultran tehdä esim kp7, koska tuo kp9 ei varmaan enää onnistu koska tulisi yksi hormoniton päivä ja se ei viimeksi ainakaan ollut vaihtoehto.
 
Kuinka paljon olikaan se aika, jolloin hedelmöittyneen munasolun olisi viimeistään kiinnityttävä? Siis ennen oletettavia menkkoja? Mä en nyt muista, enkä jaksa kahlailla koko ketjua läpi :$ Mulla on ihan semmonen fiilis, että mun ovulaatio on tosi paljon myöhässä tai sitten olen missannut koko tapahtuman...
Kp 21/30-31 menossa jo siis...
 
Sartsa83
Voi titityy, kuulostaa siltä että teetpäs testin tossa lähiaikoina.... toivotaan parasta. :)

Kipinäkenkä.. juu, lauantai on oikein oiva päivä testata. Kovasti plussatuulia!!!! :heart:

Eltzie.. no siis ymmärtääkseni kiinnittyminen voi tapahtua vaikka heti hdelmöittymisen jälkeen, mutta viimeistään kiinnittyminen tapahtuu muutamia päiviän ennen oletettuja kuukautisia. Näin mulle on joku viisas joskus sanonu. ;)

Kaikille tasapuolisesti kovasti plussatuulia :whistle: ..meitsi alottaa huomenna clomit ja siit se sitte hoitorupeama taas käynnistyy. :)
 
:heart: TORSTAI 5.11. :heart:






HAAVEISSA ESIKOINEN



Sartsa83...............yk 22.....Clom, Menop, Preg...KP 2/27-38
Siffis......................yk 7.......................................KP 10/30
Miuku84................yk 4........Vyöhyketerapia.......KP 10/27-28
nasu-80................yk 6........................................KP 13/27-33
wannabemama.....yk 11......................................KP 14/30-46
Laura-vm86...........yk 8.......................................KP 22/29-81
titityy80.................yk 6.......Terot, Clomit............KP 25/28
Miisaliini.................yk 5.......Fremarit, IUI............KP 26/29-30
Ansku-82...............yk 11.....IVF:n odotus............KP 28/30
kipinäkenkä...........yk 5.......Clomit, metut...........KP 29/28(-72)
Silent whisper........yk 9.......Pregnyl....................KP 30/31
yrittäjä83...............yk..........Keltarauhashorm...




HAAVEISSA TOINEN



Jonetta....................yk 4.........Terolut..............KP 10/28-40
Eltzie.......................yk 2..................................KP 20/30-31
MAM2.......................yk 10.......Clomit, inssi......KP 29/31-32



HAAVEISSA KOLMAS



ärrieri.......................yk 3........Clomit, metut........KP 21/32-46
memmiliini................yk 9........Clomit...................KP 31/27-40
Ella-83.....................yk 12...................................KP 33/24-46




HAAVEISSA NELJÄS



Ilona G...................yk 1.........Fermar, pregnyl.....KP 18/28





PLUSSANNEET: :heart:

Lokakuussa: Jeyn yk 10,



[/quote]
 
Kiitos Ilona :hug: Mutta mun tapauksessa kyllä tarkoittaa. Mulla alkaa aina menkat näin tuhrulla :(

Ella-83 - Niin kauan on toivoa kun täti pysyy poissa :heart:

yrittäjä83 - toivottavasti oletkin jo raskaana etkä joudu seuraamaan :)

titityy80 - kuulostaa AIVAN raskausoireilta ++++ :whistle:

kipinäkenkä - Plussatuulia sinnekin!!

Eltzie - eiköhän se 10 vrk oviksen jälkeen ole viimeistään jo kiinnittynyt.

Omaan napaan ei uutta.. tuhrut jatkuu..
 
Valatte uskoa minuun täällä, saa nähdä kuinka käy näitten oireiden kanssa. Kovastihan sitä haluaisi uskoa, että kyse on raskausoireista, mutta jotenkin sitä on pettynyt niin monta kuukautta... tosin tää kierto oli ensimmäinen jossa sain selkeän ovisplussan, senkin puoleen positiivinen olo, mutta ei uskalla toivoa liikaa.

Toivotaan paljon plussia marraskuuhun! ++++++ :whistle:
 

Yhteistyössä