Hakutulokset

  1. V

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Tervetuloa Milona! :flower: Meillä kanssa tuplat tulossa :heart: :heart: Ja mun mielestä Tytti odotti kans kaksosia? Olikohan muita? Onnea myös kaikille ihanista ultrauutisista!!! Mä olin kanssa hermoromahduksen partaalla ennen ultraa. ON: Erittäin huono olo jatkuu. Mulla tuplista...
  2. V

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Onnittelut Karmilla ultrauutisista!! Yritä pitää mieli positiivisena, hematoomasta huolimatta (helpommin sanottu kuin tehty) I know... Kiitos kaikille ultratoivotuksista! :flower: ON: Kaikki oli ultrassa hyvin, vaikka pillitin koko matkan polille. Olin ihan varma, ettei tuu hyviä...
  3. V

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Kataka: Tervetuloa! :flower: Nemi: Onnea ihanista ultrauutisista. Yksi sisukas oli sitten nimensä veroinen! Ihanaa! :heart: ON: Huomenna ultra ja maha jännityksestä sekaisin. VOI JEE! Millähän sitä saa unen päästä kiinni illalla. Pelottaakin niin pirusti...
  4. V

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Tinka: Voi ei, voi ei, voi ei :'( En kestä!!! Ei ole sanoja, toivon kaikkea parasta teille tulevaisuudessa!
  5. V

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Tervetuloa Tytti ja kaikki muutkin uudet :flower: Mä oon tarkoituksella viettänyt hieman hiljaiseloa, kun tuntuu, että pää hajoo tän murehtimisen kanssa. Täällä on onneksi ollut ihania ultra-kuulumisia! Niin huippua!!! Onnea Nemi tiistain ultraan, mä tuun sitten keskiviikkona perässä...
  6. V

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Tervetuloa Kete ja Petkat! :flower: Petkat: Mulle kanssa siirrettiin kaksi huonolaatuista (mitään ei kehittynyt pakkaseen saakka) ja niin vaan ekasta IVF:stä plussa! On tätä vaan vieläkin vaikeaa uskoa... Pikkuperho: Et usko, että mun alkoi tekeen mieli tonnikalasalaattia! Ongelma mun...
  7. V

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Tervetuloa Firefox! :flower: Meillä luget jatkuu ainakin ekaan ultraan eli 2.6. Miellyttävää... Mutta oon jotenkin tottunut jo niihin. Täällä myöskin hyvin vähän oireita: - rinnat sivuilta kipeet - hengästyminen - kunnon ruuan nälkä Mä kans mietin, pitäiskö tehdä uusinta testi...
  8. V

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Kai sitä täytyy uskaltautua mukaan... Eli samoissa mennään ja jänniä aikoja elellään. Nemin, Karmillan ja Illusian kanssa kirjoiteltiinkin tuolla "eka ivf" -ketjussa. Punktio oli 26.4. ja siirto 28.4. Plussa testi CB:n digitaalisella 11.5., jolloin "raskaana" ja viikkoja 2-3. Sen jälkeen en oo...
  9. V

    Edessä ensimmäinen IVF

    pp13: PLUSSA :heart: Tsemppiä piinailijoille ja muille kanssasisarille! Voi kun tää onni kestäis maaliin saakka :ashamed:
  10. V

    Edessä ensimmäinen IVF

    Heippa! Pitkästä aikaa ajattelin kirjoitella. Joten on vaan niin sellainen olo, ettei hoito oo onnistunut. Haluaisin vain äkkiä "testata negan pois" ja alkaa suunnitteleen uutta hoitoa... Kaikki oireet on hävinneet oikeastaan jo pp5:n jälkeen. Nyt vain oon tosi itkuinen, mikä enteilee menkkoja...
  11. V

    Edessä ensimmäinen IVF

    Kysymys kanssapiinailijoille! Mitä ovat ns. tyypilliset lugeoireet? Pakkausselosteessahan mainitaan kaikki maan ja taivaan väliltä! Mulla on ollu jo Pregnylistä lähtien rinnat kipeät ja näin oli jo insseissä. Helpottaa si kun menkat alkaa... Alavatsalla on tänään ollut huomattavan paljon...
  12. V

    Edessä ensimmäinen IVF

    Nemi77: Täysin sama juttu mulla. Yritän koko ajan pongata jotain vinkkiä siitä, että alakerrassa olis jotain tapahtumaisillaan. Mikäli oikein oon ymmärtänyt, niin eikös sen kiinnittymisen pitäis tapahtua 4-6 vrk siirrosta (2 päivän viljely)? Mutta ei mitään -nada! Ainoat normaalista poikkeavat...
  13. V

    Edessä ensimmäinen IVF

    Vapun jälkeistä elämää, leidit! Karmilla ja Illusia: Tsemppiä siirtopiinailuun, vaikka etteköhän te molemmat siirtoon pääse! Mun mielestä tuo jännitys siitä, että pääseekö siirtoon, oli jopa pahempaa kun tää virallinen piinistely. Me ollaan kans julkisella hoidossa eikä tiedetty yhtään mikä...
  14. V

    Edessä ensimmäinen IVF

    Huomenta! Nelli: Hieno saalis hedelmöittyneitä! Onnea siirtoon... Teille jää onneksi muutamia huuruneniäkin. Milli81: Hienoa, että tekin pääsette siirtoon! Muistan itsekin kun alkuviikosta en olis millään malttanu odottaa tietoa siirtoon pääsystä. Ajattelin sit vaan, että kun eivät...
  15. V

    Edessä ensimmäinen IVF

    ON: Kaksi alkiota siirretty myös täällä! Toinen TOP ja toinen hyvän alarajoilla. Nyt piinaillaan... Testipäivä mulla 12.5. Pakkaseen ei luultavasti mee mitään, lopu 4 olivat sen huonoja. Nemi77: Samoissa mennään... Milli81: Peukut ja varpaat pystyyn, että pääsette siirtoon asti...
  16. V

    Edessä ensimmäinen IVF

    Ihanaa Nemi77!!! Vitsit! Mä oon ollu täällä sormet ja varpaat pystyssä, että pääsisitte siirtoon. Nyt kun muutaman päivän on ollu ihan itsekseen ajatustensa kanssa, niin on kyllä ollu hieman jännittynyt olotila. Meille ei klinikalta ole soitettu, joten oletan että siirtoon mennään...
  17. V

    Edessä ensimmäinen IVF

    Hienoa HaLLeBeRRy! Nyt pääsette vihdoin asioissa eteenpäin... Mullahan menkat "aiheutettiin" tuossa tilanteessa Teroluteilla, kun Synarelalla ei tosiaan ollu mitään vaikutusta. Pakko kommentoida vielä tuota Millin viestiä. Mulle sanottiin että pitää syödä tukevasti ennen punktioo, koska...
  18. V

    Edessä ensimmäinen IVF

    Heippa! Täällä myös punktio erittäin helppo ja kivuton toimenpide! :) Hyvät stressaamiset meni ihan hukkaan. N. vartti itse toimenpiteen jälkeen alkoi tuntua menkkakivun kaltaisia tuntemuksia ja sain heti lisää kipulääkettä. Kotona ei oo sattunut lainkaan, enkä oo ottanut lääkkeitä. Soluja...
  19. V

    Edessä ensimmäinen IVF

    Nemi77 Mulla punktio klo 9. Hui! Toivotaan, että solut on vielä silloin tallella. Toivon TODELLA, että pääsette siirtoon saakka! Tsempitykset!
  20. V

    Edessä ensimmäinen IVF

    Kiitos tervetulotoivotuksista :heart: ! Aamulla tosiaan edellä elämäni ensimmäinen (ja toivottavasti viimeinen) punktio. Nyt vasta on alkanu jännään tosissaan tuo toimenpide ja Nemi77 lisäksi saattaa olla toinenkin uneton... Meillä meni koko hoito tooossiiiii pitkän kaavan mukaan, koska...

Yhteistyössä