**Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

Sela hyvä, että vuoto ja kipu on loppu.

PetKat tottakai pelottaa ne kivut, mutta niinkuin sanoit toistaiseksi kaikki on hyvin.

Katka tervetuloa jatko piinailijoiden joukkoon.

Nemi ihanaa!!! Onnea sykkeen näkymisetä ja muutenkin hyvistä ultrakuulumisista :heart:

Itsellä edelleen pieni vuoto jatkuu pelotta, mutta samalla olen iloinen, että olen vielä nyt juuri raskaana.

Oivikki ja Suoma
 
Kataka: Tervetuloa! :flower:
Nemi: Onnea ihanista ultrauutisista. Yksi sisukas oli sitten nimensä veroinen! Ihanaa! :heart:
ON: Huomenna ultra ja maha jännityksestä sekaisin. VOI JEE! Millähän sitä saa unen päästä kiinni illalla. Pelottaakin niin pirusti...
 
Kiitos tervetulotoivotuksista =) Mulla alkiot olivat 2 pvän ikäisiä siirrettäessä eli tällä hetkellä olis menossa rv 4+2.

Pikkuperho: Tää on elämäni toinen kunnollinen plussa. Haamuplussia olen kyllä saanut useampiakin. Meillä on ennestään 1.ivf:n tuoresiirrosta tyttö (-07) ja tässä välissä on tehty kaksi pas -siirtoa ja 2.ivf:n tuoresiirto.

Nemi: Hienoa, että ultrassa näkyi syke:)
 
Nyt kyllä pelottaa että olen seuraavien huonojen uutisten tuoja tähän ketjuun...mä on menossa kauhunsekaisin tuntein aamulla sinne ultraan.gyne on erittäin kokenut ja mukava,ja varmaan luotan hänen ammattitaitoonsa.Menen yksin,kun mies menee kouluun, joten nää hänet vasta illalla sitten.
Edelleen väsymystä hurjasti ja rintojen arkuutta ja osittaista huonoa oloa
 
Syke näkyi , ja viikot 6+3.Myös pienen pieni verenpurkauma löytyi,joten voin nyt sitten ruveta seuraavaksi stressaamaan sitä :x Lääkärin mukaan tosin on hyvin todennäköistä että se häviää itsekseen...
KOSKAHAN sitä osaa NAUTTIA tästä..Maanantaina sitten klinikalle.No täytyy kai olla onnelllinen niin kauan kun ei mitään vuotoja ole,,,
 
karmilla onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :heart:

Itse odottelen täällä anoppia kylään, sen piti tulla raivaamaan noita kukkapenkkejä ja mä joudun värväytymään vapaaehtoiseksi apulaiseksi, kun satun oleen kotona :/ Noh, menee se päivä pihallakin. Nyt oonkin niin paljon maannut vaan sisällä, että taitaa tehdä raitis ilma ihan hyvää B)
 
Tinkalle isot lohdutushalit. Elämä on välillä niin epäreilua. Toivottavasti kuitenkin jaksat uskoa siihen tulevaan plussaan, se on ainakin mahdollista, koska nytkin alkoi raskaus. Toivottavasti pian saatte taas uuden mahdollisuuden.

Karmillalle puolestaan onnitteluhalit. Hienoa, että syke näkyi.

Toivottavasti myös Vernalla on hyviä ultrauutisia!

Itse olen taas täällä todella huolissani. Minulla on ollut koko yön kovia alaselkäsärkyjä ja olen valvonut niiden takia aamuneljästä. Huomenna on ultra ja se tosiaan pelottaa. Oireeton olen ollut koko raskauden, joten en voi mihinkään oireisiinkaan turvautua, että kaikki olisi hyvin. Huomennahan sen sitten kulee taas.

Pelkään, että käy niin huonosti, että joudun kaavintaan. Paras ystäväni on viimeisillään ja lasekttuaika meni jo, joten suurella tod.näköisyydellä hän olisi viereisessä huoneessa synnyttämässä kun itse olisin kaavinnassa. En pidä tätä yhtään utopistisena ajatuksena, sillä se olisi niin minun tuuriani.

Kauheasti pelottaa, mitenkä sitä saisi itsensä koottua taas? :(
 
Onnea hyvistä ultra uutisista Nemille ja Karmillalle!! Nyt toivotaan vaan parasta! Harmillinen juttu tuo vesivahinko!

Mitäs Vernan ultrassa?

Tervetuloa katka mukaan!

Itselläni on kaksi ansaittua vapaata! Tällä viikolla yhteensä neljä pitkää päivää eli 50h töitä! Kaksi tehty ja vielä toiset kaksi jäljellä. Kiirettä ja rankkaa työtä! Huhhuh! Pahoinvointi ja väsymys jatkuu kovana! Sikti en vieläkään oksentanut ole. Musta vähän tuntuu et tässä raskaudessa en edes oksenna! Jippii! Maha pullottaa jo aikalailla. Ihan erilainen kuin ekassa raskaudessa, kait sitä paikat on sen verran löystyneet :LOL:

Tinkan uutisten jälkeen alkoi kyllä taas pelottaan, mut en tiä silti olen aika rauhallisin ja luottavaisin mielin. Koskakohan neuvolassa voi kuulla ekan kerran sydänääniä vatsan päältä?? Mun hermot ei kestä jos joudun odottamaan rv12 paikkeille seuraavaa ultraa... Pakko saada tässä välissä varmuus et siellä ollaan hengissä!

Riksu ja papu rv 7+2
 
tytti82: Onnea huomseen ultraan ja toivottavasti kivut helpottuvat.

Kivuista vielä et mullakin oli eilen vtasan puolella vohlaisevia kipuja aika paljon, mut sit ne meni ohi. Ajattelin et ne ois kohdun kasvukipuja...
 
Tinka iso halaus. Pääsin vasta nyt lukemaan. Mitä tuohon voi sanoa, en olisi uskonut, enkä todellakaan toivonut. Miten meni tyhjennys? Se meidän lääkäri sanoi myös, että kyllä useimmille näillä hoidoilla lapsi tulee kunhan jaksaisivat jatkaa km:nkin jälkeen. Ihan hirveän paljon jaksamista! toivottavasti tulet pian perästä :hug: :hug: :hug:

Sela ja Oivikki on teitä piinattu. Voisi Oivikki se sun vuoto jo vähitellen loppua ja Sela toivottavasti ei tule uudestaan.

Pikkuperho, PetKat ja Illusia todellakin nyt vasta alkanut se uskomaton väsymys - sain juuri hirveällä tahdonvoimalla sinniteltyä aamupäivän ilman päikkäreitä - ja pahoinvointisuus, johon tuntuu joka päivä auttavan eri ruoka ja välillä ei mikään. Kipujakin on välillä erilaisten liikkeiden yhteydessä, ja aina vähän hirvittää. Olispa ensi viikolla kevyempää. Luin jostain, että kohtu on nyt appelsiinin kokoinen aika iso.

Tytti yöllä kaikki tuntuu pahemmalta. Toivottavasti kuulumiset on hyviä!! Verna samaten!!

Nemi ja Karmilla ihanaa :heart: Karmilla eikös nuo verenpurkaumatkin ole yleisiä ja vuoda itsekseen pois?

Kataka tervetuloa :flower:

on: Oltiin neuvolassa, se ei ollut mikään ihmellinen kokemus, täytettiin papereita lähinnä. Mun verenpaine oli 95/72, joten ei ihme, että huimaa! Lakritsia saa kuulemma syödä =) ja maitotuotteita pitäisi nauttia 6-8 dl joka päivä, muuten luut kuihtuu, joten kävin ostamassa tabletteja.

 
tää mun lääkäri meinas ettei ees mainitse mulle tästä verenpurkaumasta,mutta sanoikin ja perusteli sillä että Helsingissä varmaan sitten kuulen asiasta.Että HÄN ei olis huolissaan,MUTTA itseni tietäen menin googlettelemaan ja kaikkea löytyy..yritän kuitenkin tsempata että niin kauan kun ei oo vuotoja niin kaikki on ok.Ja voihan tuo hematooma vuotaa itsekseen poiskin.Nyt sitten on valkovuto runsaantunu ja on semmoinen olo että lorahtaa jotain muutakin :headwall: Sydänäänien kuuleminen tuntui hienolle ja se että sintti on oikeassa paikassa.
 
Onnittelut Karmilla ultrauutisista!! Yritä pitää mieli positiivisena, hematoomasta huolimatta (helpommin sanottu kuin tehty) I know...

Kiitos kaikille ultratoivotuksista! :flower:

ON: Kaikki oli ultrassa hyvin, vaikka pillitin koko matkan polille. Olin ihan varma, ettei tuu hyviä uutisia. Huonojen uutisten sijaan meille osuikin tuplaonni, molemmat olivat kiinnittyneet ja voivat toistaiseksi hyvin. HUH, hetkeksi helpottaa.

Olikos Ketellä myös tällä viikolla ultra...? Onnea matkaan! Tuo hyviä uutisia...
 
Olin tänään kättärillä ja iltapäivällä päästiin kotiin. Vuoto on alkanut jo jonkun verran, mutta vielä on selvitty suht kivutta. Meillä hoidot jatkuu elokuussa ja yritän nyt kesän toipua ja saada muuta ajateltavaa.

Tsemppiä kaikille! Palaan varmaan palstailemaan, mutta yritän vähän irrottautua täältä, sillä voi olla liian kipeätä seurata teitä.

Halit kaikille! Me selviydytään, olen siitä varma, mutta aikaa se vaatii.

Luin lapsettomuus-keskenmeno lehtistä ja sieltä osui silmiin kuva ja teksti, joka liikutti ja lohdutti minua paljon ja sain siitä omille tunteilleni sanat kun muokkasin siitä "omani". Se taitaa päätyä kehyksiin ikkunalaudalle joksikin aikaa.

Kuva on pieni nyytti ja alla teksti. "Halusin kyllä kovasti ja yritinkin kasvaa, mutten vaan jaksanut. Anteeksi äiti ja isä, en tarkoittanut aiheuttaa surua. Minun tulee ikävä. Olisin niin kovasti halunnut jaksaa kasvaa."
 
..................Punk/PAS..Kli............LA.........1.UÄ......... .1.Neu.....

Tytti82.............6.4 ........TAYS 28.12.....3.6..............8.6.........
Heni...............15.4.PAS..AVA/Tre.3.1.......10.5............27.5........
Firefox............19.4....................10.1.......24.5............26.5. ......
Paiju ..............26.4.........VL.......17.1.......31.5.............1.6........
Nemi77...........26.4.........VL.......17.1.......1.6..............30.6.... ...
Tinka-.............26.4.........GRA.....17.1.......1.6..............14.6... ....
riksu82...........26.4.........OVU.....17.1......28.5.............10.6..... ..
Verna..............26.4....................17.1.......2.6.............
Pikkuperho.....30.4.........AVA......21.1.......7.6.............
Illusia76.........30.4.........TAYS.....21.1......8.6..............15.6.... ..
karmilla..........30.4..........FER .....21.1.....2.6./7.6........
Lapinhullu......30.4.........TAYS/....21.1......8.6..............
KeTe10............3.5..........VL........24.1.....4.6/10.6.......24.6... ..
PetKat.............3.5..........TAYS....24.1.......10.6............
Oivikki.............3.5.PAS...........................28.6/7.6........
Pipa87............7.5.......................29.1.......14.6...........
Teekuppi........7.5.PAS...AVA/R....28.1.......
Sela...............11.5....................................7.6.............
Klivia..............11.5....................................22.6........... .
Kataka...........18.5.....................6.2..........18.6
 
Tinka- Voi Tinka- :'( itku tuli, kun luin kirjoituksesi. Voimia teille ja toivottavasti vuoto ei ole kovin kivuliasta! Oikein hyvää kesää teille ja lepää ja tuuleta aivojasi kunnolla :hug: Sitten uusin voimin uuteen koitokseen elokuussa!
 
karmilla ja verna onnittelut ihanista ultrakuulumisista! Ja Vernalle vielä tuplaonni :heart: :heart:

Karmilla toivottavasti se hematooma katoaa sieltä itsestään vaarattomasti! Ja eiköhän niin käy, koska lääkärikään ei meinannut ensin sanoa mitään!

Saatiin eilen klinikalta vauvan odotus kirjanen, jossa on äidille ja isälle omat osiot. Lueskeltiin sitä iltasaduksi, oli kyllä aika hurjaa lukea sitä ja miettiä millanen tiitiäinen mun kohdussa köllii :heart: Pelkoja on takaraivossa, mutta yritän ne pitää siellä, enkä päästä päällimmäiseksi mieleen. Välillä onnistuu ja välillä ei :ashamed:

Hyviä vointeja kaikille!
 
Karmilla onnea sykkeestä :heart: . Ilman muuta tuo hematooma pelotta, mutta ajattele miten positiivinen se lääkäri oli asian suhteen.

Tytti toivottavsti huommenna ultrassa kaikki on hyvin. Onneksi kipu kuitenkin loppui ja toisiaan yöllä kaikki tuntuu vielä pahemmalle.

Riksu hyvin olet jaksanut töissä vaikka sinulla on lisäksi pahoinvointia.

Paiju kiitos. Eka neuvola käynti sinulla takana niin se aika menee eteenpäin aika vauhtia. Aika on alhainen tuo verenpaine tosiaan.

Verna tupla onnea :heart: :heart: aivan ihanaa.

Tinka :hug:

Minulla tänään on onneksi ollut todella vähän vuotoa. Ihanaa.

Oivikki ja Suoma
 
Mun mies on kyllä niin liikuttavan onnellinen tästä asiasta :heart: , ja minä pikemminkin jarruttelen asiaa.Toivottavasti hän pääsee maanantaina kuulemaan sydän äänet myös ettei tuu tuskainen hesan reissu.Sain eilen neuvolakortinkin.laitoin sen jonnekkin paperipinon alimmaiseks.
Itellä oireet ja oireettomuus vaihtelee.Eilen huomasin että varmaan kohta joku kysyy töissä asiaa kun rinnat on jokseenkin kasvaneet.Mä kyllä aion sanoa ainakin onkin aikaa että oon vaan LIHONU :LOL:
Karmilla ja Siiri Nyyrikki
 

Yhteistyössä