Kiva, että täällä on näinkin paljon iloisia kuulumisia. Oman jännityksen keskellä ne antaa paljon toivoa.
teekuppi, meillä on samana päivänä ultrat.
Mitenköhän sitä jaksaa ensi viikon alun? Mua jännittää ihan kamalasti. Oon sinnillä pysytellyt erossa raskaustesteistä ja miehen tsemppaamana en ole ylimääräisiä ultriakaan havitellut. Meillä kans siirrettiin kaks alkiota... ja olisin ylionnellinen, jos edes yksi hyvinvoiva löytyisi - mutta surisin varmaan sitä toista. Sitä on ehtinyt tässä haaveilemaan kaksosista, vaikka yrittääkin pitää pään kylmänä.
Mä oon ollu siitä onnellisessa asemassa, että vuotoja ei ole ollut yhtään sen yhden ainoan ennen plussaa olleen päivän tuhrujen jälkeen. Mut silti sitä miettii...
Onkohan mahdollista, että molemmat alkiot "katoavat" ja imeytyvät elimistöön, niin kuin joskus sanotaan käyvän toiselle, jos kaksi olisi ollut tulossa? Mistähän sitä löytäis tietoa? Ideaa kellään? Näitä juttuja, kun päässään pyörittelee, tulee mieleen kaikenlaisia kauhuskenaarioita...
karmillalle ja
Selalle tsemppiä huomiseen. Me jännätään teidän kanssa kuulumisia!
Mitenhän
Pikkuperhon viikonloppu on mennyt? Sormet ja varpaat pystyssä ja kädet ristissä täällä odotellaan, että huomenna tulisi hyviä ultrakuulumisia.
KeTe10, kivoja kuulumisia oli sulla ekasta ultrasta. Ei varmaan jännitä tämä seuraava yhtä paljoa - toivottavasti ainakaan! Mä mietin sua aina välillä, ku olet se, jolle samana päivänä tehtiin siirto.