**Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

Onpas täällä ollut tapahtumia! Ihanan paljon uusia sekä reilusti iloisia uutisia! Mukavaa!! Tsemppiä tosiaan kaikille ultraan meneville ja onnittelut kaikille, joille onnittelut kuuluu.

illusia76, mullakin on välillä tosi kovia kipuja. Vihloo välillä kuin veistä käännettäis, toisinaan taas jomottaa tosi kovasti. Kuulema ihan tavallista, eikä huolta, mikäli ei ala vuodot... Mutta välillä kyllä pelottaa aika kovasti.

Toivottavasti Selan kohdalla kuullaan pian iloisia uutisia ultrasta! Onneksi vuoto alkaa olla ohitse.

tytti82, toivotaan yhdessä, että huolehdit turhaan ja alat uskaltaa nauttia raskaudesta!

on: Mulla jatkuu ihan järjetön väsymys. Eilen oli vapaapäivä ja nukuin lähes koko päivän. Välillä vähän heräsin jotain tekemään ja taas torkuille. Eikä haitannut illalla yhtään, vaan nukuin oikein sikeät ja pitkät yöunet. Tabasco maistui eilen taivalliselle ja broilerileikkeen syljin lattialle koiran syötäväksi... kuvotusta mulla on lähinnä iltapäivästä iltaan, ei niinkään "perinteisesti" aamuisin. Ja sitten noita alavatsakipuja; ne pelottaa aika kovasti, kun välillä sattuu järjettömän paljon. Mutta toistaiseksi kaikki on hyvin. Kaveri soitteli tänään ja kertoi nähneensä unta, että me saatiin neloset. Toivottavasti ei sentään enneuni ollut... :D

 
Ei kuulunut sydänääniä ja kasvu on pysähtynyt alkuunsa. :'( Tänään oli sairaalassa niin paljon jonoa että käytiin siellä yli neljä tuntia odottamassa ja itkemässä. Huomenna aamulla lääkkeellinen tyhjennys ja sitten on kesä aikaa toipua ennen seuraavan hoidon alkua.

Vuoto lakkasi eilen illalla ja pysyi poissa 6 h. Aamuyöllä valvoin ja tuli taas noin tunnin ajan vuotoa pyyhkäistessä. Aamulla taas ihan pikkaisen ja koko päivään ei taas mitään.

Toivottavasti minä jään ainoaksi tilasto-km:ksi tästä plussa-aallosta!

Tinka 7+1
 
on: yksi syke nähty :heart: (Nyt tuntuu vähän pahalta hehkuttaa omaa olotilaa...) Lääkäri sanoi, että kaikki hyvin ja alkion koko vastaa viikkoja. Oli kyllä ihanaa kuulla tiitiäisen syke ja samalla uskomatonta :eek: Olo on onnellinen. Mutta meidän onnellisuutta hieman latistaa aamulla huomattu vesivahinko :/ Kävin yöllä pissalla ja pöntön vetonappi on jäänyt pohjaan epähuomiossa, ilmeisesti se on rikki. Aamulla herätessä vettä oli ympäriinsä. Vakuutusmies on käynyt tarkistamassa tuhot ja iso remppa on tulossa viime kesänä rempattuun osaan. Nyt sitten jännitellään, kuinka suuri osa jää itelle maksettavaksi ja mihin muutetaan, kun ei täällä voi niin ison rempan aikana asua. Anteeksi, että nyt menee näin ohi aiheen, mutta vaikuttaa nyt niin paljon mielialaan. Miehen kanssa puhuttiin, että onneksi ultrassa oli hyviä uutisia, muuten olis voinu pää hajota. Lääkäri sanoi mulle, että koita olla stressaamatta vesivahinkoa ja keskittyä pitämään huolta itsestäs ja pikkuisesta. Niin se yritettävä :heart: Mies sanoi, että hän stressaa ja huolehtii ja mun pitää ottaa mahdollisimman rauhallisesti.
 
Sela Hyvä, että vuoto on loppunut! Lääkäri sanoi mulle, että menkkamaiset kivut voi johtua siitä, että kohdun alueella verenkierto lisääntyy kohdun kasvaessa. Joten jospa ne sunkin ja muiden kivut johtuis siitä!

tsemppiä kaikille!
 
illusia76 Juu, lugeja käytän 13.6 asti. Lääkäri sanoi, että ei olis pakko käyttää, mutta käytän nyt sitten kuitenkin 13.6 asti.

Niin ja lääkäri sanoi, ettei siitä kalanmaksaöljystä ole ollut mitään haittaa. Huh, huh kylläpäs helpotti :)
 
Voi Tinka, olen niin pahoillani puolestasi. Suuri halaus ja voimia! Itse tuon kaksi kertaa peräkkäin kokeneena osaan kuvitella kuinka surullinen olen.
Ja sydänäänistä, kyllä kuului mullakin 5+5, surullista vaan että meni kesken silti. En halua pelotella, mutta on tää välillä vaan jotenkin julmaa.
Nemi, onnittelut hyvistä ultrakuulumisista, äläkä stressaa vesivahingosta, se on pientä hyviin ultrakuulumisiin verrattuna.
Sela, onko vuoto pysynyt poissa, toivon niin?
 
Tinka voi ei :'( olen niin pahoillani. Kurjimpia uutisia mitä voi olla tässä tilanteessa :hug: Ihan hirveesti voimia ja sure ihan rauhassa ja niin kauan kun siltä tuntuu. Kumpa osaisin sanoa jotain lohduttavaa, mutta tiedän, ettei mitkään sanat nyt auta. Voimia tyhjennykseen :hug:
 
En halunnut laittaa samaan viestiin..

Nemi77 onnea hyvistä ultrakuulumisista :flower: nyt keskityt vaan masun kasvattamiseen ja raskaudesta nauttimiseen pikkuhiljaa.

Tsemppiä huomenna ultraan meneville, olkoon hyviä uutisia =)
 
Nemi Onnea hyvistä ultranäkymistä :)

Vuoto on tosiaan lakannut ja kipujakin on vain nimeks enään.
Hmm..ihmeellinen tämä ihmismieli ( olen ennenkin pudistellut päätäni mieten voikaan joku ajatella näin ), nyt sit pelottaa kans ku ei mitään oireita :) Eli on niin tai näin niin huoli on suuri silti. Tulee tästä tooooosi pitkä taival jos tosiaan niin onnelliseti käy, että raskaus jatkuu normaalisti.
 
uskaltaudun liittyä joukkoonne piinailemaan. Olin aikaisemmin kymppihoidot ketjussa, mutta nyt jonkin aikaa olen seuraillut taustalla. Sain 2.ivf:n 2. pas:sta plussan ja hcg -arvo oli pp 13 124. Eihän tuo arvo ole mitenkään kauhean korkea, mutta käsittääkseni kuitenkin ihan ok. Kiva, että teitte ketjun tänne lapsettomuuspuolella, kun tuntuu, että ei vielä uskaltaisi tuonne odotuspuolelle mennä:)
 
kataka Tervetuloa joukkoomme piinailemaan =)
Minun mielestä arvosi on hyvä ja tärkeintä on se miten se nousee. Onko sinulla uutta koeta tarkoitusta ottaa vai tuolla yhdellä arvolla eteen päin.
Minulle sanottiin että yksi veritesti ja jos se ok eli yli 60 niin ei tarvita muita. Otatin itse kuitenkin kun oli huolissani.
Kiva kun löysit tänne :)
 
kataka tervetuloa ja onnea plussasta :flower: Onko tämä ensimmäinen plussasi?

Tämä ketju on kyllä maailman paras keksintö. Samassa tilanteessa olevat saavat täällä hermoilla ja tukea toisiaan ja jakaa mieltä askarruttavia asioita. Saa rauhassa valmistautua ultriin ja sitten, kun on itse valmis, niin siirtyä odotuspuolelle. Itse luulen, että minulta vaatii vähintään kaksi ultraa, ennenkuin uskallan siirtyä. Ja pakko tähän lisätä se tuttu mantra: JOS kaikki menee hyvin siis.. (kumma kun tuo pitää muistaa tunkea joka lauseen perään, muuten tuntuu että uhmaa kohtaloa tai manaa itselleen epäonnea)
 
Tinka-, voi ei... näitä uutisia ei kukaan olisi toivonut. Toivottavasti jostain taas tulee aikanaan sitä voimaa, jolla yrittää uudelleen. Lämmin rutistus sinulle, kun sanoja ei ole.

kataka, tervetuloa joukkoon! Tämä on juuri se paikka, missä mietitään, milloin uskaltaudutaan odottajiin, vai uskalletaanko - tilaa on kaikille!

Nemi77, ihanaa, että sinulla oli hyviä uutisia! Vesivahingosta viis - saatte vaan entistä ehommat tilat vaaville, kun vakuutuskin kerran oli kunnossa. ;) Kyllä ne asiat järjestyy, tärkein juttu kuitenkin on kunnossa!
 

Yhteistyössä