**Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

Tervetuloa mukaan kaikki uudet :flower:

Ultraan meneville onnea!

Ultrassa jo käyneille:ihana lukea teidän kuulumisa!

Tosi hyvä kun olette listanneet noita kiellettyjä ja kohtuudella käytettäviä ruokia...itse olen myös ottanyt niistä selvää ja kiinnittänyt enemmän huomiota mitä suuhuni laitan...välillä aina pelästyy kun jotain syö että saikohan tätä syödä.

Oireista:Tuntuu että olen koko ajan hirveän väsynyt ja nälkäinen.Etovaa oloa ei ole enää,välillä mietinkin että mahtaakohan matkassa olla ketään?Eka ultrakin on vasta kahden viikon päästä.Tänään mahakin ollut taas kipeä :(
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta...
 
Majoneesista vielä.. Eli olisko niin, että itsetehdyt majoneesit kiellettyjä ja nuo "suurten firmojen" valmistamat sallittuja, vai? En mä muista ainakaan koskaan nähneeni purkissa muuta mainintaa kuin "kananmunan keltuainen". Ei siis mitään pastöroidusta. Ja kun kuitenkaan ei laajemmin sit varotella, että kannattaa jättää burgerit ym väliin. Luulisi, että sitä sitten tuotaisiin esiin joka käänteessä, jos kaikki majoneesit olisivat kiellettyjen listalla.
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista.

Noista ruokajutuista...ne on varmaan ainoa asia, josta en panikoi. Pyrin syömään riittävän monipuolisesti ja terveellisesti, mutta sen enempää en asiaan oikeastaan ole kiinnittänyt huomiota. Noi yleisimmät kielletyt ruoka-aineet toki tiedän ja niitä en syö / syön kohtuudella.

Ensi viikolla näyttäisi monella olevan ultria, toivottavasti kaikilla on pelkästään hyviä uutisia. Sitä ultraa odottaa ja pelkää samlla, se on tosi ristiriitainen päivä ainakin mulla.

Nyt hyvät yöt kaikille!
 
Tervetuloa uusille, onnittelut ultrassa käyneille jne... =)

Oreina edelleen pahoinvointi ja eilen pitikin käydä kaks kertaa oksentamassa pitkästä aikaa, väsymys on ihan mahoton ja nälkäkin vaivaa, mutta ei saa syötyä kun oksettaa...painoa lähteny 4 kg. Jotakin nippailuja on välillä alavatsassa ja kylessä. Rinnat ei oo ollu oikeestaan missään vaiheessa kipeet ja se ihmetyttää, tuleekohan ne kaikilla kipeeks?

Työnteosta ei meinaa tulla mitää ku silmät menee ihan väkisin kiinni.

Heni & tuittupää 9+0 *POKS*
 
Tänään väsyttää...rinnat turvoksissa, vasemmalla välillä pieniä vihlaisevia kipuja, autossa matkalla kaupunkiin tuli paha olo, ei onneksi laatta lentäny.Mulle sanottiin klinikalla että oireita tulee ja menee..ja kaikilla niitä ei olekkaan
 
Heni kaikilla ei kuulemma rinnat reagoi koko raskauden aikana!
Teekuppi hyvä kun sait ajan varattua ;)
Nemi jaksuja ja Oivikki myös

Ultrakuulumisia:
Siellä se oli, sydän sykki ja lapsivettä oli sopivasti, eli kaikki hyvin. :heart: Ihan uskomaton olo! Lääkäri sanoi, että hyvä kun meni teillä näin, niin monella on jotain ongelmaa jo tässä vaiheessa, km-riskikin kuulemma puolittuu tai vähenee enemmäkin kun on kerran näkynyt elävä sikiö. Selittämättömiä vuotoja on monella (oivikki toivottavasti tämä kannustaa). Ja kuulemma näillä viikoilla pitäisi olla pahoinvoinnin huippu ja tästä lähteä helpottamaan, kärsiville kannustukseksi.

Loppu ultraviikko koko porukalle samaa rataa joohan?!

Paiju & Sissi (kun se on selvinnyt tästä kaikesta..) 7+0
 
Ihana kuulla Paiju!

Mä olen ihan hermoheikko. Taas lenkillä kuvittelin että vuoto on alkanut ja piti käydä kirjaston vessassa tarkistamassa. Soitin oikein itkunsekaisesti miehelle kun pelottaa että huomenna tuleekin tuomio. Taidan käydä päikkäreille jos se vähän helpottaisi oloa.
 
Moikka kaikille :)

Kivoja kuulumisia on tullut ultrista.

Itselläni tänä aamuna alkoi verinen vuoto missä oli myös hyytymiä. Nyt ei sit ole tullut kuin rsehtavaa limaista vuotoa missä punaisempia veriviiruja ( anteeksi tarkempi selosus ) Ristiselkä edelleen kipeä ja nyt tuntuu menkka jomotusta myös alavatsalla.
Viikon päästä maanantain ultra ja sinne asti tarvitee nyt kärvistellä jos tämä tästä ei tämän ihmeellisemmäksi ylly. Tunne on kyllä sellinen, että kesken menee.
 
Sela, toivottavasti vuoto loppuu. Mulla oli kanssa rv 7 vaaleanpunaista vuotoa ja alamahakipua ja marssin silloin ultraan. Kaikki oli silloin kunnossa, eikä lääkäri osaanut sanoa, että mistä vuoto johtuu. Keinoalkuisissa sitä on kuulemma yleensä enemmän kuin luomuna alkaneissa.

Paiju, upeita ultrakuulumisia! Vitsi se helpottaa, kun näkee kaiken olevan kunnossa.
 
sela Toivottavasti vuoto loppuu eikä olis mitään haitallista! :hug: Voimia!

Paiju Ihanaa, onnea ihanista ultranäkymistä :heart: Voi, että kun tosiaan menis meillä muillakin ultrat yhtä hyvin!

on: selvisin pitemmästä työpäivästä =) Loppupäivästä alko kyllä silmät painuun kiinni ja huono olo meinas tulla. Olin ihan hirveen väsynyt, kun tulin kotiin. En silti oikein saanut unta, kun yritin päikkäreille mennä. Kai tää väsymys menee sit jo vähän yli. Huominen ultra jännittää ihan hirmuisesti! Mitähän huomisesti työpäivästä tulee...
 
Aivan sietämättömän etova olo ja pahenee koko ajan |O
Tooodella lähellä on oksennus, mutta vielä olen siltä säästynyt. Jatkuvasti on ylävatsassa ikäänkuin vanne ja vellova olo. Ihan sama olenko syönyt vai en, onko aamu vai ilta. Aamulla herätessä on se pahin olo ja sit se tulee pahana taas illalla. Kahvin haju etoo niin pahasti vaikka olen ennen rakastanut kahvia. Töissä en voi sanoa, ettei kahvi maistu sillä nehän arvaisi heti mistä nyt tuulee. Kaatelen siinä sitten "kahvitauollani" kahvit viemäriin ja yritän olla yrjöämättä sen hajun takia
:kieh: Ja tää väsymys. Voisin nukkua päikkärit ja silti 12 tunnin yöunet. Nyt on 6 päivän työputki ja ens viikko on onneksi lomaa. Eli oireitten perusteella ihmettelen suuresti, jos ei 8.6 löydy asukkia kohdusta =)

Onko muuten muilla välillä alavatsalla kipuja/kouristuksia? Mulla on sellaisia nopeasti ohi meneviä, paitsi viime yönä oli pari tuntia kipuilua ja ajattelinkin jo pahinta mutta tuntui menevän ohi. Mullahan on endometrioosi, joten saattaa johtua siitä nuo kivut.

Paiju, tuo lohduttaa jos pahin etova olo on näillä viikoilla ja alkais tästä helpotttaa :)

Nemille tsemiä huomiseen ultraan, varmasti tosi jännää onko siellä peräti 2 asukkia :heart:
 
Paiju onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart:

Sela voi, toivottavasti tuo vuoto loppuisi :hug:

Tsempit kaikille huomenna ultraan menijöille =)

ON: Väsy on täälläkin armoton. Se on enemmän sääntö kuin poikkeus nykyään, että suoraan päiväunille pitkän vuoron päätteeksi ja silti yöllä voisi nukkua vaikka kuinka pitkään. Pissalle saa herätä välillä öisin ja kuvotusta ja ellotusta on vaihtelevasti, päivästä riippuen. Tänään oli harvinaisen hyvä päivä sen suhteen, kun taas eilen huokailin ja pidättelin oksennusta. Selkä mulla vihotteli taas tänään niin, että ei meinaa jaksaa suorassa seistä. Saas nähdä mitä tästä tulee, kun tuo iskiaskin on jo alkanut pahenemaan huomattavasti :( Mun psyyke ei kestä olla saikulla tommosten takia, kun kotona ei mitään ongelmaa, niin tuntuu kuin turhan takia terveenä vaan makais himassa. No, onneks ei oo vielä niin pahana ja täytyy koittaa hoitaa sitä parhaan mukaan liikunnalla ja venyttelyllä.
 
Selalle tsemppiä ja rauhallista mieltä! Saisitkohan tosiaan aikaistettua ultraa niin ei tarvitse ensi viikkoon tuskailla?

Sain päikkärit nukuttua, mutta äsken kävin wc:ssä ja vuotoa oli tullut. Se on rusertavan ja punaisen sekaista ja selvästi pikkariin asti vuotanut. Mun reaktio oli parkua hillittömästi miehen kainalossa. Nyt olen vähän tsempannut ja miettinyt että en tosiaan ole ainoa jolla on vuotoa ollut ja näköjään Paijun lääkäri onkin kertonut lohduttavia sanoja vuodoista. Samoin Tytin samalla viikolla ollut vaaraton vuoto. Pelkään vaan niin kovasti että kesken menee. Huaah! Huomenna onneksi ultra heti aamulla.

Päivittelen uudet tiedot seuraavan sivun alkuun.
 
ällö olo jatkuu..koskahan tulee ne mieliteot sitten :kieh: keskiviikkona varhais varhaisultra 6+4 päivillä, näkyyköhän syke jo??
Onko teillä muilla alkanu ajatus lentämään?Kun mulla tuppaa lentämään, tulee mietittyä kaikkia vauva juttuja, vaikka sitten taas muistuttaa itseään että mitä vaan voi vielä käydä.
Mä oon muutenkin ajatellu että varmaan jätän kaikki hankinnat viime tippaan, enkä muutenkaan viitsi oikeen hössöttää sitten tästä raskaudesta ajos se etenee kun meidän kanssa asuu miehen 15v teini
 
Teekuppi ihanaa, että oireita on taas tullut, niin varmaan helpompi luottaa kaiken olevan ok. Ultrakin tilattu jee!

Heni jaksmista väsymyksen kanssa.

Paiju jee! Onnea :heart: hyvistä ultra kuulumisista. Kiitos vuoto tiedosta, kyllä tuollaisen tiedon kuuleminen antaa lisää toivoa.

Sela voi ei :hug: , toivottavasti on jo loppu kipu ja vuoto! Voimia.

Illusia voimia pahoinvoinnin kestämiseen.

Pikkuperho no tottakai se on mukavampaa olla töissä terveenä kuin kipeenä kotona. Toivottavasti selkä olisi huomenna paremmassa kunnossa :hug: .

Tinka :hug: vuodosta, toivottasti jää siihen kertaan. Huomiseen ultraan toivon hyviä uutisia.

Nemi hyviä ultra kuulumisia toivon sinulle huomiselle.

Minulla vuoto jatkuu pienenä, mutta töissä sitä tulee enemmän kuin kotona. Ei voi muuta kuin ottaa päivä kerrallaan ja toivoa parasta.
 
Tinka- :hug: Kyllä se vuoto on vaaratonta! Voimia hirmuisesti! Onneksi pääset heti aamusta ultraan ja tarkistamaan, että pikkuisella on kaikki hyvin! Koita saada nukuttua :hug:

Voi, että on kyllä hirveää, että kaiken muun lisäksi pitää vielä murehtia vuotoja :( Tsemppiä teille kaikille, joilla sitä on :hug: :hug:

Illusia76 tsemppiä pahoinvoinnin keskelle! Etovaa oloa on täälläki. Yökin tänään, mut mitään ei tullu. Iltapäivät ja illat näyttää mulla olevan pahinta aikaa.

Pikkuperho Toivottavasti selkä ei kovin pahaksi mene!

Hyvää yötä kaikille ja kultahippusten kuvia :heart:
 
Huomenta

Itsestäni sen verran,että vuoto on lähes loppu ,mutta alavatsakipu mikä sitten säteilee resiin on tullu tilalle. Katsellaan ja kuulostellaan. Ultraan menen silloin mmaanantaina kuulemaan tuomioni.

Mukavaa ja aurinkoista päivää teille kaikille ja tsemppiä :)
 
Huomenta!
Tsempitykset kaikille ultraan menijöille! Ja erityisesti tinkalle vuotojen kanssa, onneksi sulla ultra jo tänään! Ja Sela, hienoa kun vuoto loppunut ja toivotaan myös ettei tuo kipu ole kuin kohdun kasvukipuja! Aika ekaan ultraan menee kyllä niin surkean hitaasti. ja toisaalta sitten ei haluis ultran tulevankaan kun pelottaa mitä siellä sitten on, näin ainakin minulla.

Mutta aurinkoista päivää kaikille ja voimia paljon!

Teekuppi 5+4
 
Huomenta naiset!
Tinkalle tsemppiä ultraan!! ja onnea myös muille ultraan meneville. Kiva myös lueskella ultrakuulumisia, se on isoetappi plussatestin jälkeen.
Itseäni vaivaa väsymys, parin tunnin päiväunet menee helposti, tosin öisin heräilen välillä tunteeseen että verta tulisi. Se on ihan järkkyä mennä vessaan, mutta toistaiseksi olen voinut huokaista. Piti sitten mainosten uhrina tehdä aamulla CB:n digi-viikkotesti joka näytti Raskaana 3+. Mutta aika pelonsekaisin tuntein meillä mennään vaikkakin välillä yllätän itseni hymyilemästä.
Ootteko te kertonut kenellekkään vielä ilouutisesta? Meillä tietää yksi läheinen ystävä, joka on tukenut hoitotaipaleen aikana ja aina jaksanut kannustaa. Kesällä tietty on paljon juhlia, mutta eiköhän niistäkin valkoistenvalheiden avulla selvitä.
Aurinkoista päivää teille !! =)
 
Kiitos RouvaPapunen! Toivon kovasti, että kaikki olisi kunnossa, mutta se on aika vaikea uskoa, kun en tunne yhtään olevani raskaana.

Taustalla on melkoinen alkuraskaus ja neuvolassahan minulle kerran jo sanottiin, että sydänääniä ei kuulu ja käskivät olla yhteydessä lapsettomuuspoliin. Silloin soittelin ja he totesivat, että jos kesken on mennyt niin pitäisi valita kaavinnan tai lääkkeiden väliltä. Sain ultran silloin muutaman päivän päähän ja silloin olikin kaikki hyvin. Tuntuu, että mikään ei ole mennyt niinkuin käskirjoituksessa, joten luotto raskauden jatkumiseen on aika nollissa edelleen. Mikäli seuraavassa ultrassa on vielä elämää, niin ehkä sitten jaksan taas uskoa raskauteen enemmän.

Olen kuitenkin mielissäni, että minut muistitte ja huomaistte täällä puolella olevan. Toivottavasti saan täällä jatkaakin, enkä saisi kylmää vettä niskaan. Kuten ei kukaan muukaan täällä!

Tytti rv 10+0 (toivottavasti)
 

Yhteistyössä