Hakutulokset

  1. D

    Voikohan ajoneuvoveron eräpäivää saada siirrettyä??

    Ei saa siirrettyä, mutta sen voi maksaa jopa neljässä erässä 3 kk välein. Mut tulee 3e laskutuslisä/lasku. Ei muuta kuin soitto AKEen...
  2. D

    <3 HEINÄMASUT Huhtikuussa <3

    En sitten malttanut odottaa ensikuuhun noissa vauvan vaatteiden laitossa :snotty: Lipastossa jo ovat, mutta pesu vielä odottaa.. Oli hyvä et katsoin vauvatarvikkeet läpi. Petivaatteet on näköjään mummilassa ja peitteet kai siskolla.. Eli meillä on käytössä vuoden 2001 äitiyspakkaus vai onko...
  3. D

    <3 HEINÄMASUT Huhtikuussa <3

    Täällä aurinko paistaa Lääkärineuvola takana ja kaikki ok. Painoa oli tullut lisää, mut se taitaa johtua siitä, kun en ole oikein pystynyt liikkumaan lonkkakivun takia ja et ummetus ja turvotus vaivaa :ashamed: Nukkuessa vaikea vaihtaa asentoa, kun väärin laittaa jalan niin vihlaisu...
  4. D

    rv 17 ja kauhea lonkkasärky,mikä avuksi?

    Mulla on jenkkisänky, mutta jouduin ottamaan toiset patjat pois ton lonkkakivun takia. Nyt on onneksi hiukan hellittänyt. Ensin mietin et oisko iskias, mut selkä ei ole kipeä. Lonkka jotenkin puutuu, ja joutuu vaihtamaan asentoa turhan usein. Onneksi saa olla kotona, niin hyvässä lykyssä voi...
  5. D

    rv 17 ja kauhea lonkkasärky,mikä avuksi?

    Mulla vk 25 menossa ja lonkkakipua poden. Öisin ei voi kunnolla vaihtaa kylkeä, kun niin käy kipeää. Aion kysyä lääkäriltä neuvoa ensi viikolla.
  6. D

    valion sinihomejuusto ja raskaus ( tiedän, tästä monta vanhaa aloitusta )

    Ei se varmaan pieni määrä haittaa. Äitini on kolmen raskauden aikana syönyt raakana eikä mitään ole tapahtunut. Mut yritä kuitenkin välttää.
  7. D

    valion sinihomejuusto ja raskaus ( tiedän, tästä monta vanhaa aloitusta )

    Kopioitu valion sivuilta: Raskaana olevan kannattaa välttää homejuustoja raskauden ajan. Raskauden aikanakin homejuustoja voi käyttää turvallisin mielin ruoanvalmistuksessa, sekä keitettävissä että uunissa kypsennettävissä ruoissa. Itsekin olen sitä syönyt hiukan, mutta ruuan seassa... en ns...
  8. D

    Onko mitään vinkkejä miten helpottaa vesirokkopotilaan olotilaa?

    Kokeile Illodinia. Meillä ainakin auttoi kutinaan paljon paremmin kuin se mentolisprii vai mitä se nyt olikaan..
  9. D

    Onko kenenkään eskarilaisella enää kurahousuja käytössä???

    Meillä on vyötärömalliset käytössä. Oletko esim. Prismasta kattonut? Muistaakseni siellä pitäisi olla
  10. D

    ovulaatiosta ja limoista

    Ovulaatio on n. puolessa välissä kiertoa eli 12-14 päivää ennen kk alkamista. Minäkin voisin allekirjoittaa ton ainakin 4 päivää. linkki, josta löytyy ennemmän tietoa: http://metku.net/~pesu/ehkaisy/luonnolliset.php
  11. D

    rinnoista.. :(

    Mun yks tuttu meni leikkaukseen ja taisi olla samankokoiset rinnat kuin sulla. Pienensivät c-kuppiin. Hän jo lapset tehnyt ja isot rinnat laihassa kropassa, ei miellyttänyt häntä. Ja jatkuvasti olka- ja selkäkipuja... Oli tyytyväinen ratkaisuunsa
  12. D

    <3 HEINÄMASUT Maaliskuussa <3

    jedvenna: kyllä sinuna varaisin ajan lääkäriin heti, kun noinkin kauan noi oireet olleet.. Itse aioin kysyä maanantaina lääkäriltä mikä mulla oli, kun sunnuntaina oltiin raviradalla ja mulla meinas mennä jalat alta. Silmissä sumeni ja onneksi mies tuli nuoremman kans pois vessasta, niin...
  13. D

    katuvalot poissa?

    Meillä on katuvalot päällä. En tiedä sitten onko keskustassa sammutettu...
  14. D

    Kuka vei mun 6.5 miljoonaa

    Kolme oikein. Olis ollu viisi oikein, mut kaksi numeroa meni vierestä :'(
  15. D

    Pukisitko kansallispuvun päällesi?

    Voisin pukea. Saan valita kahdesta.. Joko Rovaniemen tai Utsjoen (saamelaisten) kansallispuvun
  16. D

    Kuinka kauan kelalta kestää tehdä päätös vanhempainrahasta/äitiyslomasta?

    Mulle tuli parissa päivässä. Äitiysloma alkaa vasta kesäkuussa. Mut soitteleppa Kelaan
  17. D

    Kannattaako ostaa sisarusrattaat, kun esikoinen on 2,5v vauvan synnyttyä? Jos, niin millaiset kannattaa ostaa??

    Minä en ostanut, kun nuorimmainen syntyi. Vanhempi lapsi oli silloin parivuotias. Mulla oli mukana lauta, jonka laitoin vaunujen päälle, jos ei jaksanu kävellä. Ja talvella oli pulkka mukana..
  18. D

    <3 HEINÄMASUT Maaliskuussa <3

    Täällä taas pitkästä aikaa!! Mulla kans tuo vessassa ravaaminen on ajankohtaista.. Täällä podetaan vatsatautia. Ensin sairastu vanhempi poika ja mies ja nyt nuorempi makaa sängyn pohjalla. Itselle se ei vielä ole iskenyt ja toivottavasti ei iskekään. Muuten olossa ei ole valittamista...
  19. D

    Kuinka vanhana teidän lapset on oppineet ajamaan ilman apupyöriä?

    Meillä vanhempi poika oppi reilu 5-vuotiaana, mut nuorempi 6v. ei osaa vieläkään ja syksyllä lähtee kouluun. Mut ollaan sovittu, että tänä kesänä opetellaan, kun en enään voi kuljettaa pyöränistuimessa.
  20. D

    <3 HEINÄMASUT Maaliskuussa <3

    Viikkoja 22+2 ja neuvola takana. Kaikki oli hyvin. Mitä nyt veret alhaalla, joten rautatabletit joudun nyt aloittamaan... Painoa tullut jonkin verran lisää, mutta edelleen ollaan hiukan alle sen mitä lähtö oli. Vielä pitäisi 10vk näillä painoilla mennä :whistle: Saa nähä... POTKUISTA...

Yhteistyössä