Skorppan, hyi sua, ihan oot alkoholitonta kaljaa maistellut ja nuudeleitakin syönyt!
Montakohan pussia nuudeleita mä oon tämän raskauden aikana jo napaani vetässyt, aika monta, sanoisin..
Mut oon mäkin törmännyt muutamiin typeriin kommentteihin, esim. light-limujen suhteen, mutta mä mielummin juon niitä kuin sokerillisia.
Ja tiedän että osa odottajista on tosi tarkkoja ruokavalionsa ja kaiken muunkin suhteen, eikä siinä mitään, mun mielestä vaan jokainen huolehtikoon siitä omasta odotuksestaan, ei tarvitse tuomita muiden tapoja/syömisiä vaikkei itse samoin tekisikään.
Toivottavasti pikkuinen tykkäsi muuten musiikista!
Ja
nannuz, kyllä tulee aikasta mojovia potkuja alapäähän, eilenkin autossa oli rakko kovilla kun niin makeasti potki beibi alapäähän.. :x
Ja illalla taas oli jotenkin tukala olo ylävatsassa, liikkeitä tuntui nimittäin sielläkin jo!
No, on tilaa vielä molskia!
Tänne ei erikoisempia kuulu, eilen olin pikkuista kummipoikaani katsomassa ja sitten käytiin oman pojan sekä mun kaverin kanssa syömässä ( ai että osaskin kunnon pihvi olla hyvää!!
) sekä vähän kaupoilla. Illalla vielä saunottiin, oli kyllä voimat ihan veks päivän jäljiltä ja aamulla särki vähän selkää, alkaa maha tosiaan jo vähän painaa.
Muuten olo on ollut ihan hyvä.
Paranemisia kaikille nuhanenille ja muillekin sairastaville!! :hug:
illuusia&pampula rv 23+4