moikka!
heii mitä pidätte uudesta äitiyspakkauksesta? ite tykkään tosi paljon! mulla on poika tulossa ja värit sopii oikein hyvin
ainaki omasta mielestäni. oli tosi nättejä ne vaatteet, haalari oli todella hieno! kävin siellä lapsimessuilla äitini kanssa, kuten aiemmin kerroin, istuma-asennossa alkaa pyörryttää ni makasin automatkan kyljelläni enkä voinut turvavyötä käyttää. mutta messuilla meni hyvin, selkää särki tosin se käveleminen ja seisominen. mielipiteeni messuista on se, et ne on must tarkotettu enempi niille joilla on jo lapsia. siellä ei kauheen paljon esikoista odottavalle ollut. muumishopista ostin tavaraa ainoastaan. muumi-fani kun olen yhä edelleen
neuvolalääkäri on huomenna ja siellä selvittelen tätä mun huonovointisuutta. en oo lääkäriin menny, kun oon pärjänny ihan hyvin nää päivät tässä. koulussa kävin terkalla ja hb näytti 114. oon juonu kräüterblustsaftia kaksi viikkoa ja hb on laskenut, eikä noussut. hassua...
hei kenellä on kauheet liitoskivut kävellessä? mua sattuu aivan tajuttomasti häpyluuhun ku kävelen tai menen portaat alas tai puen housuja jalkaan. ihan hirveet vihlomiset. on alkaneet vasta nyt tulee, ei oo aiemmi sattunu. maha alkaakin olla jo melko iso! toiv ei tuu liian iso poika, oma äitini pelotteli jo että vauva joudutaa ehkä leikkaamaa minust ulos ku lantio on niin kaponen ja oon pienikokoinen muutenkin. joudun iha varmaa synnytystapa-arvioon, vai mennäänkö sinne ihan automaattisesti esikoista odottaessa? mul semmone käsitys et sinne mennää vaa jos raskaus on vähä erikoisempi tai jotai. valaiskaa minua
mutta päivänjatkoja ja kertokaa kuulumisianne!
jedvenna ja poju 27+3