Hellurei!
Täällä pojan kanssa sairaslomaa vietellään, huomenna taas töihin.
Tuonne kerhon puolelle kirjoittelinkin tosta vessassa ravaamisesta, käyn varmaan 20 kertaa päivässä, kun tosi usein on se inhottava pissahädän tunne!
Onneksi töissä pystyy käymään melkein koska tahansa, työkavereitakin jo huvittaa kun joka välissä mun on käytävä.. :headwall:
Skorppan, meillä tulee vauveli olemaan samassa huoneessa meidän kanssa, mahdollisesti jopa samassa sängyssä, niin oli poikakin ekat kuukaudet.
Perhepeti toimi meillä eikä tarvinnut sängystä pahemmin nousta kun maitobaari oli aivan vauvan ulottuvilla läpi yön.
En luultavasti osaisi edes nukkua jos ei pikkuinen olis samassa huoneessa.
Ja
jedvenna, muistan että pojan odotusaikana mulla oli pari tuommosta kohtausta ja nyt viikonloppuna kun oltiin leffassa niin pukkas tosi tukalan olon, oli vaikea istua ja tuli tosiaan tuskan hikikin siinä, meni onneksi ohi, inhottavalta kyllä tuntui!
Toivottavasti alkaa sulla pian helpottaa moiset!!
pikkumuksis, mulla nousi muistaakseni 3 vkossa hb ihan kivasti lisäraudalla, sitten sen lopetin ja oli päässyt vähän laskemaan, ei ollut kuitenkaan syytä aloittaa uudestaan, nyt ens ti lääkärineuvolassa aion kyllä pyytää että se taas mitataan, on vähän sellainen olo että se ei kovin korkea ole..
Ai juu, tänään sain sokerirasitustulokset ja kaikki arvot olivat tosi hyvät, jee!!
Eipä tarvitse sitäkään nyt sitten miettiä, kiva!
Nyt ruoanlaittoon, nälkäinen mies on tulossa tauolle.
illuusia&pirpana rv 25+6