<3 HEINÄMASUT Maaliskuussa <3

Mä kävin lukemassa maaliskuisten pinoa ja välillä tuli tippa linssiin heidän synnytyskertomuksia lukiessa.. Ei malttais odottaa, kun toiset on jo lähtökuopissa tai saaneet vauvan syliinsä.. Ihania juttuja.

Mureena ja papu 23+1

Moikka kaikille! Ajattelin nyt ilmottaa olemassaolostani, kun koko viime vuoden seurailin näitä kaksplussan sivuja, ja nyt on toinen tulossa, ja tietty taas seurailen, et mites kohtalontovereilla voinnit jne. Laskettu aika meillä 24.7., tänään oltiin ultrassa ja kätilö näytti moneen kertaan, et onhan vauvalla pippeli, vaikkei sitä sitte suoraan voinukkaa sanoa.. Tulevalla vauvalla on viime kesäkuussa syntynyt isosisko odottamassa, päätettiin tehdä kaks lasta ja lopettaa sitten siihen. Sikäli ihan mukava että on sitte kummatkin, ettei jää kalvamaan, kun poikaa odotin ekastakin. Vaikka tietysti kummatkin ihan odotettuja, kunhan terveitä ovat ja terveinä pysyvät!

Pikaseen ilmoittelen ittestäni.

Sairaslomalla eilisen ja tämän päivän.Huimausta ym huonovointisuutta.

Uusille tervetuloa =)

Potkuista jedvenna kyseli:mulla potkut tuntuu navan alapuolella hieman häpylun yläpuolella.
Vaunuista kyseltiin:minä hommasin tälle Firkonin F7 luxrengailla.Edelliset oli käytettynä ostettut brion aluminat.

Nyt nuo nuorimmaiset tarvii äitiä :wave:

äiti-kengu ja pikku-kengu 23+5

Heips!
Voisinpas minäkin tänne ilmottautua. syksyllä ahkerastikkin seurailin tuota kolmatta lasta toivovat keskustelua.
Meille siis tulossa kolmas lapsi, laskettuaika on 12.7. ja synnyttämään menen kantahämeen keskussairaalaan. Pojat on syntyneet 10/02 ja 12/04.

Viimeviikolla oli neuvola ja painoa ei onneks koko aikana oo tullut kun reilu neljä kiloa. Pojilta tässä vaiheessa oli tullut jo kymmenen :D sf-mitta kulkee yläkäyrillä, sama homma oli edellisessäkin raskaudessa. Pakkohan sen mahan on jossain näkyä kun oon niin lyhyt 156cm :) Vauva on kova potkimaan, mutta mitään selvää rytmiä mä en kyllä ole huomannut. Öisin tuntuu kuitenkin nukkuvan ja päivät sitten enemmänkin myllätään :) mutta siis en osaa sanoa mihin aikaan päivästä on aktiivisimmillaan. Rakenneultra oli tuossa parisen viikkoa sitten, vauva voi hyvin ja poika olis taas tulossa ? ja mäkun olin ihan satavarma että tällä kertaa masussa kellii tyttö, sen verran erilainen raskaus pahoinvointeineen ja mielitekoineen ollut :) mutta poika on oikein tervetullut :)

Nyt täytyy mennä laittamaan lapsukaisille ruokaa. Koitan nyt jatkossa useammin vierailla näillä sivuilla ;)

rv 23+2

Heips jälleen.
Voisin minäkin tehdä pikaista päivitystä tännekkin, netti kun ei edelleenkään toimi, kuten kerhon puolella viime viikolla jo valittelin niin ihan siksi vain pikainen.
Ultrassa siis käyty toissaviikolla, painoa mytyllä 360g, pituutta eivät sanoneet ? ja tyttö näyttäisi olevan tulossa. :heart:
Huomenna taas neuvola, ilmeisesti ainakin niitä kelan papereita ruetaan täyttelemään.:)
Mutta nyt on taas mentävä, kunhan netti toimii taas kotona niin päivittelen paremmin.:)

Tinnaa&MyttyTyttö rv22+1 :heart:

Pitkästä aikaa minäkin ajattelin tänne kirjoitella, kun on ollut ultrat ja neuvolat myös.

Mulla on paino noussut kuutisen kiloa. Tänään taitaa olla rv 22+5 jos nyt taas oikein osaan sen tulkita. :) Ilmeisesti ihan normaali nousu, kaveri ainakin kertoi että sillä oli tässä vaiheessa tullut melkein tuplat. Sf oli 19cm.
Vauva potkii välillä ahkerammin, välillä tosi laiskasti. Yölliset töminät pistää ärsyttämään, kun yövalvomiset on nyt tullut takas. Alkuraskaudesta valvoin muutamia tunteja joka yö, yleensä nälän vuoksi. Nytkin täytyy taas välillä nousta jotain pientä syömään.
Ja ajatukset pyörii kaikenlaisissa asioissa, vaikka en stressiä kyllä myönnä. Paljon on vaan kaikkea tiedossa, kun mennään miehen kanssa naimisiin huhtikuun lopulla ja pitäisi löytää isompi asunto (täällä 35 neliön yksiössä kyllä seinät kaatuis vauvan kanssa päälle, vaikka tosi hyvällä paikalla sijaitseekin).
Kaiken hyvän lisäksi olen lähdössä järjestön kokousmatkalle Jamaikalle ensi viikolla. En ole käynyt piiiitkään aikaan oikein missään ja nyt yhtäkkiä onkin vähän ramppikuumetta, vaikka olen ihan tottunut matkailija. Varmaan tämä raskauskin kyllä osaltaan vaikuttaa. Luulen kyllä että lennot jaksan ihan hyvin, kun maha ei vielä niin paina ja istumalihakset on opiskelujen vuoksi tosi ahkerassa käytössä! Ja saanpahan hyvän rusketuksen häihin! Ainoa ilo se onkin, kun muuten on niin valasolo... Onneksi kaveri ompelee puvun mittojen mukaan.

Meilläkin mietittiin noita kelapapereita ja erilaisia vapaita. Mies ilmoitti että mä voin päättää minkä verran haluan pitää ja hän käyttää sitten loput. Haluaa kuulemma mahdollisimman paljon "lomaa". Ei taida olla ihan realistinen kuva siitä mitä arki vauvan kanssa voi olla... :D Mutta perusteli sitä sillä että on se aina lomaa töistä, että siistimpää se on olla kotona lapsen kanssa kuin jossain tylsissä kokouksissa. Olin ihan iloinen että suhtautuu niin positiivisesti lapsenhoitoon (vaikka ei vielä tarkkaan tiedäkään mitä se on) ja haluaa osallistua. Mites teillä muilla noita vapaita on aikaisemmin jaettu/tullaan jakamaan?

Neitokeiju: Meillä on täsmälleen sama laskettuaika ja sama synnytyssairaala :) Mä olen pitkänmatkalainen, joten n.80km pitäis matkustaa sairaalaan, ennenkun vauva saa luvan tulla ulos :D

Kohta neuvolaan..

Mureena ja papu 23+3

Mureena: mistä kaukaa sä olet? Mulla on onneks lyhyt matka sairaalaan kun Iittalasta ollaan :) siltikkin jänskättää keretäänkö sairaalaan asti, edellinen synnytys oli sen verran nopeeta toimintaa :)

Minkälaisia eläimiä teiltä löytyy kotoa? mua heti kiinnostaa onko täällä hevosihmisiä ;) Meillä on kotona kolme hevosta, kaks koiraa ja pari gerbiiliä lapsilla. Mutta nyt mä menen viemään hevoset tarhaan ja lähden käymään kaupoilla :)

23+3

Neitokeiju: sanotaan näin, että sairaanhoitopiirin eteläisimmästä päästä. Pieneltä paikkakunnalta kuitenkin :)

Neuvolasta terveisiä: sf mitattiin ekan kerran ja 23 cm saatiin ja heti yläkäyrille =)
Paineet, pissat ja hb oli ok.

Mureena ja papu 23+3

Aurinkoista torstaita!
Viime perjantaina oli neuvola. Kaikki oli siellä kunnossa. SF mitta oli 21, verenpaineet korkealla, mutta onneksi teen kotimittauksia, kun minulla on tuo valkotakkiverenpaine. Huvittavaa, kun kotimittauksessa on 120/77 ja terkkarilla 140/90. Enkä edes luule jännittäväni niin kovin.
Sain samantien lähetteen verikokeisiin, jossa katsottiin hb ja rh vasta-aineet. Tuloksia siitä vielä odottelen. Sokerirasitus on sitten ensi kuun alussa, ja sen jälkeen lääkärineuvola.
Tänään alkaa perhevalmennus, johon vähän varauksella olen menossa. En ole oikein ryhmätyyppiä, ja kun siellä vissiin on kaikenmaailman ryhmäkeskusteluja yms. niin voi olla, etten kaikkein innokkain osallistuja ole.
Eilen oli pakko ottaa sairaslomapäivä, kun nivuksia jomotti sen verran, ettei sängystä nouseminenkaan tahtonut sujua. Nyt onneksi on vähän helpottanut. Pitää vain yrittää ottaa pieniä askelia ja välttää reuhtomista.

tessak ja öttiäinen rv 24+2

Alkuperäinen kirjoittaja Mureena:
Mä kävin lukemassa maaliskuisten pinoa ja välillä tuli tippa linssiin heidän synnytyskertomuksia lukiessa.. Ei malttais odottaa, kun toiset on jo lähtökuopissa tai saaneet vauvan syliinsä.. Ihania juttuja.

Mureena ja papu 23+1
Täällä toinen. Ihan ihteäni kiusatakseni olen noita muiden kertomuksia käynyt lukemassa jo useamman kuukauden. Ei millään jaksaisi odottaa heinäkuuta.

Täällä maha pyöristyy uhkaavaa vauhtia. Painoa ei onneksi ole tullut kuin nelisen kiloa, mutta sekin ihan viime aikoina kaikki. Että se siitä lupaavasta alusta. Täytyisi varmaan keksiä jokin itseä kiinnostava liikuntamuoto, mutta tuntuu että mikään ei kiinnosta. Miten te muut harrastatte liikuntaa tässä vaiheessa, kävelyä, jumppia tms????????

Meillä rakenneultrassa ei sanottu vauva pituutta eikä painoa. Kätilö sanoi että sitä ole mahdollista katsoa. Outoa kun niin monelle muulle se on kuitenkin kyetty sanomaan |O

sedrik : Ei meillekkään kerrottu rakenneultrassa vauvan pituutta ja painoarviota. ilmeisesti käytäntö vaihtelee..

Mulle oli tullu painoa KILO/viikko. Hurjasti noussut paino, vaikka ekat kuukaudet paino laski rajun pahoinvoinnin takia. Noh, alkupaino ei ollut hurja ja neuvolatätikin sanoi, että älä ota sitä niin että pahottaisit mielesi. Vaikka joku lääkäri siitä pahasti sanoisikin. Se oli kivasti sanottu, vaikken ihan niin herkkänahkainen olekkaan. Joku herkempi voisi ottaakin.

Mureena ja papu 23+5

Heippa!

Tänään oli neuvola ja kaikki oli ihan jees. Virtsassa oli proteiinit yhdellä plussalla, mut ei se kuulema mitään erikoista ole. Sf-mittaa eivät mitanneet kun kuulema niin selkeästi vauvan koko näkyy mahan läpi.. et on kuulema ihan hyvä.. en ihan oo perillä koko mittaus jutusta mutta niin täti sanoi. Uskokaamme siis tätiä :)

Kävin kanssa lukemassa synnytys puolelta kertomuksia ja aika jännältä kuulostaa. Ei kyllä houkuttele kipu kovasti ja aika paljon jännittää miten elämä muuttuu tän kaiken myötä.. oon aina ollut sellanen sponttaani ajelehtia, mutta nyt raskausajallakaan ei oikeen mikään kiinnosta. Nyt taas esim. ottaa päähän kun on perjantai ja mies haluis kaikkea tehdä (lähteä pelaamaan jotain, uimaan ja saunomaan ym ym.)eikä vois vähempää kiinnostaa. Joten saan istua yksin kotona, kun täällähän ei mitään tekemistä tietenkään voi keksiä :(

Huomenia, täällä paistaa aurinko =)

Iteki oon käyny noit kullakin hetkellä synnytystä odottavien tarinoita lukemassa vissiin jo tammikuusta lähtien. Eihän siitä varmaa mitää apua oo, mut toisaalta kyl odotan jo omaa synnytystä ja sitä et sais nyytin turvallisesti sylii :heart:

Ärsyttää välillä kyl toi ukkeli, ku se huolehtii vähä liikaa. Alkuraskaudesta lähtien oli huolissaa ku olin pari tuntii kaupoilla ja nyt jos pyöritän vähä mahaa tai hypähdän sängylle, ni heti tulee jotai et "Älä satuta sitä!" :D Sit jos halataanki, ni ei saa kovaa halata ettei se vauva mee lyttyyn :LOL: Vaikka onha toiki tietyst parempi ku silkka välinpitämättömyys.

Käytiin eilen tilaamassa vaunut! Piti vaan mennä liikkeeseen kokeilemaan ettei tuu sitte sikaa säkissä ostettua. Näpräsin ja irrottelin sit melkei koko vaunut siinä, mies tyyty näpräämää paria pulttia ja murahtelemaa, et joo nää on hyvät. Sitte lähtiki tilaus menemää.. ihanaa ootella jotain vauvatavaraa =)

Nyt onki viikonloppuna pakkaamiset edessä, ku viikon päästä muutto. Täällä sit yksin hypin ja pakkailen.. Hyvää viikonloppua kaikille!

- Jousku ja pn 24+0 (POKS!)

Aurinkoista lauantaipäivää kaikille! B)
Kerrassaan upea keli näyttää olevan, kovasti tässä pohdin että mitä sitä tehtäisiin pojan kanssa, mies on töissä. No, eiköhän sitä jotain kivaa keksi!
Eilen oli mulla se sokerirasitus, eipä ollutkaan ollenkaan niin kamala kuin pojasta, se litkukin oli ihan ok ja olo ei mennyt huonoksi, jee. Tulokset saan maanantaina..

Mä kyllä käyn myös kurkkimassa muitakin pinoja, tulee tosiaan sellainen olo että "mäkin haluan jo päästä synnyttämään"!! :D
No, koko ajan tässä eteenpäin mennään, loppuaika varmaan kuluukin sitten niiiiiin hitaasti.. :whistle:

Jousku, mun miehellä on vähän samaa vikaa, jos makaan esim. vatsa vähän patjaan kiinni niin tulee kommettia "älä vaan litistä vauvaa", eilen saunassa se mietti että tuleekohan pikkuisen kuuma kun alkoi kovasti potkia saunan lämmössä. :D
On ne vaan aika ihania noitten juttujensa kanssa!!

Skorppan, samanlaisia aatteita mulla oli kun poikaa odotin, moni asia jännitti kovasti ja tuli mietittyä kaikenlaista, vaan eiköhän kaikki tule sulla/teillä sujumaan oikein hyvin, tää odotusaika nyt vaan on toisinaan melkoista tunteiden vuoristorataa. :)

Ja sedrik kyseli liikunnasta, mulla on aika pitkälti hyötyliikunnan varassa liikkumiseni, työmatkat kävelen ja töissä tulee liikuttua aika paljon, usein kotona sitä onkin ihan puhki eikä tule enää lähdettyä lenkille tms. KOitan kyllä kotosalla venytellä ja jumppailla sen verran kun muistan/jaksan, mutten mitenkään enää hiki otsalla vaan siten kuin hyvältä tuntuu. :)

Jahas, jospa tää taas riittäisi tältä erää, voikaahan kaikki hyvin! :)

illuusia&pötkylä rv 25+3

Sunnuntaihuomenia! Oltiin pudottu kakkossivulle :eek:

Moni on käynyt lukemassa noita synnytyskertomuksia, minä olen kanssa helmikuusta saakka lueskellut sillon tällön ja kieltämättä kyllä itsekin haluis jo tositoimiin päästä ja saada oman vauvan syliin! =) Noh, onhan sitä jonkin aikaa tuonne heinäkuuhun vielä! Ilmat on olleet aivan loistavat, ja niin se vaan kesä tulee vauhdilla =)

Ihania kommentteja miesten suusta oli illuusia ja jousku kirjotelleet, onhan se kiva kun huolehtiivat , vaikka aina itsestä hassulta kuulostaa jotkut jutut! Minä muistan kun eka raskaudessa meillä mies paasasi hiusten värjääämisestä, kerran tokasikin mulle että se on sitten äidin vika jos lapsella on vihreä tukka syntyessään kun kerran omaa tukkaansa värjäilee... :whistle: hohhoijjaa =)

Omaan oloon ei suurempia, aikamoinen puuhapiikki on tainnu iskeä kun tällä viikolla on tullut touhuttua vaikka mitä! Ja ulkoiltu on monta kertaa päivässä, lenkilläkin oon ahkerasti käyny ja on jotenkin niin hyvä mieli ollut =) varmaan johtuu kun on niin valoisaa ja aurinkoista ja lämmintä!

Täytyy rientää kun mies jo tuolta huutelee - lähdetään nauttimaan ulkoilmasta!

Vointeja toivotellen
katta2 ja mörö rv 25+4

Heippa.

Mittailin tossa illalla masun ympärystä ja 117cm mitta ilmoitti :)
Vauveli on kyllä sellainen elohiiri että.... Välillä tulee potkuja melkin kylkiin ja seuraavaksi siellä nyrkkeillää alapäähän.
Kokoaika aivan armoton vessahätä kun vaaveli painaa rakkoon oikein urakalla.

joanna & vava rv 24+6

Hellou :) Keskiviikkoa odotellaan.. Olis sillon se 4D :D JIpPiII!!

joannah samanlaista menoa täällä. Tai no pikkuinen ei varsinaisesti rakkoa jumputa, mutta painaa jotenkin niin että tuntuu että wc:seen olisi pakko mennä, vaikka ei mitään sitten tulekaan. On tosi rasittavaa, kun töissä on kuitenkin kiire niin ei turhaa viitsi käydä istumassa..

Olisipa jo kesä ja saisi pienokaisen syliin. Pitäisi tosin nojatuoli hankkia vauvan huoneeseen vielä, että saan öisin imettää. Miten muuten muuttaako teillä vauva heti omaan huoneeseen vai onko aluksi vanhempien kanssa makuuhuoneessa? Meillä ei vielä ole päätetty...Mikäköhän sitten olisi oikein?

Heipä hei!

Tännepä ei uusia oikeastaan kuulu, masu kasvaa posottaa ja vauva pitää jo välillä aikamoista mylläystä, ei sinänsä ne muljautukset kipeää tee mutta ei hirmu kivallekaan aina tunnu. Mutta ihana, kun liikkeet tietysti tuntuu! :heart:

Joanna oli mitannut mahansa ympärystä, mulla tässä muutama päivä sitten oli mittaustulos 109cm. Mulla on tosiaan kaikki tuossa edessä, tuommoinen iso pallo, takaapäin ei huomaa, että olen raskaana. Tyypillinen poikamaha :D .

Kuinka pian lisäraudan aloittamisen jälkeen teillä on alkanut hb nousta ja väsymys helpottaa? Oon nyt syönyt rautaa varmaan kohta pari viikkoa ja ehkä aavistuksen väsymys hellittänyt.

Juu, jos alkaisi vaikka pyykinpesuun tässä maanantain kunniaksi ;) , mukavaa viikkoa kaikille!

Pikkumuksis+poika rv 22+1

heippa kaikille!
mulla onkin lomaa tämä viikko:) kyllä tuli tarpeeseen, jotenkin ollut tosi väsynyt töissä eikä jaksais kiinnostaa :ashamed: mutta n.2,5 kuukautta ja sitten alkais jo äippälomakin, kauheaa vauhtia tämä aika menee.
meillä tämä pienokainen on kanssa myös äärettömän vilkas, potkii oikein kunnolla, koko maha heiluu:) välillä oikein pahaa tekee, mutta samalla se on niin ihanaa. mulla myös vaan edestä päin näkyy maha, ihana pallo:)
ollaa tässä juuri lähdössä ikeaan, ostamaan beibille sänkyä ja hoitopöytää :D ihanaa päästä ostelemaan kaikkea, siellä on niin paljon ihania juttuja, ja kaikkea ehdottoman tarpeellista :LOL: saa nähdä paljon saa rahaa menemään :whistle:
palaillaan taas, ihanaa maanantaita kaikille!

toivova ja nyytti 23+5 ( ja taas on kova touhu mahassa)

moikka!

en oo pitkään aikaan päässy koneelle, joten tarinoin sit oikein urakal! toiv joku jaksaa lukee :) tuli rampattua viime viikol lääkäris oikei urakalla ku oli niin kauhee olo. Ja ekan kerran soitin neuvolaanki! :D mulle on tullu tämmöne outo juttu, ilmottakaa mulle heti jos jollaki on ollu samanlaista!! aamulla kun herään ja meen autoon istumaan ja ajan kouluun ni puolvälis matkaa rupee kädet puutuu ja tuntuu tositosi raskailta ja sydän alkaa hakkaa törkeen kovaa ja tuskanhiki alkaa valuu selästä ja rupee heikottaa. noh sitku pääsen kouluun ni ehin olee vartin koulunpenkillä ja joudun juoksee vessaan oksentaa ja oon meinannu pyörtyy jo useamman kerran. oon oikeesti säikähtäny et mitä tää oikein on. neuvolassa täti sano et kohtu kasvaa kovaa vauhtia ja painaa tällä hetkellä jotaki isoo valtimoo ettei happi kulje kunnolla veressä, jonka takii verenpaineet ja hb TOSI alhaalla. tää on iha kauheeta ku en voi istuu pitkään, pakko kokoajan nousta kävelemään. toinen keino on mennä vasemmalle kyljelle makaamaa ni helpottaa. onko kenellekään tuttua?

eli tällä hetkellä mun raskaus ei tunnu ihanalta ja hehkeältä! pikkumuksis: mulla sama, takaapäi ei huomaa raskauttani ollenkaa, vatsa pömppää tosi kovasti eteen! :)
Skorppan: meillä vauva tulee mun huoneeseen ja myöhemmin saa oman huoneen, kunhan muutan uuteen kotiin :)
joudun muute juomaa tällä hetkellä kräüterblustsaftia toho anemiaan, aivan kamalaa litkua!! hyi! tulee aina yökkörefleksi. juoko kukaan muu sitä? mulla ei oo viel tehonnu, oon juonu viikon.
onko täällä hei ketään lohjalle menossa synnyttämään? mä meen :)

pakko kertoo teille, näin viime yönä aivan järkyttävää painajaista. mul on 6.4. neuvolalääkäri ja näin siitä sit unta, toiv ei enneunta :D näin, et se neuvolalääkäri oli mies enkä suostunu tutkittavaks sen takia ja tappelin sen kans itkien ja huutaen ja kaikkee :D hyi se oli iha kauhee uni!!
vauva monottaa välil TOSI kovaa kylkiluihi et oikei vihlasee, kun noista potkuista juttelitte tuolla :) kattelin tos yks ilta mun mahaa ku poika alko potkii, näytti meinaan äärettömän hauskalta ku vatsanahka pompahtaa ylöspäin :D se on jo aika voimakas <3

kuulumisiin!

jedvenna ja poju 25+5

Hellurei!
Täällä pojan kanssa sairaslomaa vietellään, huomenna taas töihin.
Tuonne kerhon puolelle kirjoittelinkin tosta vessassa ravaamisesta, käyn varmaan 20 kertaa päivässä, kun tosi usein on se inhottava pissahädän tunne!
Onneksi töissä pystyy käymään melkein koska tahansa, työkavereitakin jo huvittaa kun joka välissä mun on käytävä.. :headwall: :D

Skorppan, meillä tulee vauveli olemaan samassa huoneessa meidän kanssa, mahdollisesti jopa samassa sängyssä, niin oli poikakin ekat kuukaudet. :) Perhepeti toimi meillä eikä tarvinnut sängystä pahemmin nousta kun maitobaari oli aivan vauvan ulottuvilla läpi yön. :D
En luultavasti osaisi edes nukkua jos ei pikkuinen olis samassa huoneessa.

Ja jedvenna, muistan että pojan odotusaikana mulla oli pari tuommosta kohtausta ja nyt viikonloppuna kun oltiin leffassa niin pukkas tosi tukalan olon, oli vaikea istua ja tuli tosiaan tuskan hikikin siinä, meni onneksi ohi, inhottavalta kyllä tuntui!
Toivottavasti alkaa sulla pian helpottaa moiset!!

pikkumuksis, mulla nousi muistaakseni 3 vkossa hb ihan kivasti lisäraudalla, sitten sen lopetin ja oli päässyt vähän laskemaan, ei ollut kuitenkaan syytä aloittaa uudestaan, nyt ens ti lääkärineuvolassa aion kyllä pyytää että se taas mitataan, on vähän sellainen olo että se ei kovin korkea ole..

Ai juu, tänään sain sokerirasitustulokset ja kaikki arvot olivat tosi hyvät, jee!! :) Eipä tarvitse sitäkään nyt sitten miettiä, kiva!

Nyt ruoanlaittoon, nälkäinen mies on tulossa tauolle. ;)

illuusia&pirpana rv 25+6

Täällä taas pitkästä aikaa!!

Mulla kans tuo vessassa ravaaminen on ajankohtaista..

Täällä podetaan vatsatautia. Ensin sairastu vanhempi poika ja mies ja nyt nuorempi makaa sängyn pohjalla. Itselle se ei vielä ole iskenyt ja toivottavasti ei iskekään.

Muuten olossa ei ole valittamista. Toi lonkkakipu vain ottaa päähän, kun ei pysty nukkuessa oikein kääntään kylkeä, kun sattuu niin pirusti. Mieski kysy tässä yks yö et mikä sulla on, kun valitin...

Masukki on aika hiljainen ton potkimisen suhteen. Mut potkuja kuitenkin tulee jonkin verran aina iltasella..

Rattaat meni sit vaihtoon. En sitten ottanutkaan niitä serkun rattaita, kun ei ne oikein olleet mieleiset. Olisi pitänyt niitä fiksata aikalailla.. Ostin sit käytetyt Bora breakerit.

Vielä pitää ostaa pinnasänkyyn patja, mut sen kerkeää sit elo-syyskuussa ostaa. Vauva nukkuu pari ensimmäistä kuukautta kehdossa ennenkuin siirtyy pinnasänkyyn. Ja vanhempien kanssa samassa huoneessa.

Häätyy mennä syömään.

daria79 ja neitoperho 24+2

Yhteistyössä