Hakutulokset

  1. D

    <3 HEINÄMASUT Helmikuussa <3

    Perjantaita kaikille! Keskiviikkona käytiin ultrassa. Vk tuolloin 20+3. Kaikki oli vaavilla hyvin. Siellä se jalat ristissä kölletteli pää alaspäin, katse ylöspäin. Ja vilkutti :) Rauhallinen vaaveli. Ainakin vielä. Painoarvio oli jotain 350g ja meinasi et vastaa viikkoa 21, mutta la ei...
  2. D

    <3 HEINÄMASUT Helmikuussa <3

    Mie söin eilen kaksi laskiaispullaa. Mies teki pullataikinan ja paistoi pullat. Minä kävin ostamassa hilloa, kermavaahtoa ja vaahtoutuvaa vaniljakastiketta. Kermaa ei kuitenkaan saatu pulliin, kun vanhempi poika vatkasi siitä voita :( Mut hyvää oli ilman kermavaahtoakin :p Eilen paikkui...
  3. D

    <3 HEINÄMASUT Helmikuussa <3

    Huomenta päivää kaikille tasapuolisesti! Oulussa tällä hetkellä ja tänään tarkoitus lähteä takaisin kotiin miehen ja lasten luo. Kävin äidin kanssa Haaparannan Ikeassa ostoksilla ja ajeltiin Ouluun yöksi. Jos olisin maksanut euroilla, olisin saanut kruunuja takaisin. :o Ilmeisesti syynä...
  4. D

    <3 HEINÄMASUT Helmikuussa <3

    19 viikko alkoi... =) En varsinaisesti ole laihiksella. Mulla on ylipainoa jonkin verran ja siksi neuvolassa tarkkaillaan painonnousua/laskua. Edellisissä raskauksissa mulla paino laski jonkin verran ja loppuvaiheessa raskauskiloja oli tullut 7 kg. Mut olin silloin 10 kg laihempi. Joudun...
  5. D

    Me ollaan miehen kanssa mietitty, että kolmas lapsi on sitten iltatähti jos on!

    Mulla vanhempi poika on nyt ekalla ja toinen poika lähtee syksyllä kouluun, niin meille tulee vauva heinäkuussa. Ikäeroa pojilla on 1v10kk ja keskimmäiselle ja nuoremmalle tulee melkein 7 vuotta ikäeroa. Vielä ei tiedetä kumpi siellä köllettelee. Pojat on kyllä innoissaan vauvasta.
  6. D

    <3 HEINÄMASUT Helmikuussa <3

    Tänne tulin vähäksi aikaa aikaa kuluttaan Neuvola oli maanantaina ja kaikki oli hyvin. Paino tippunu 500g. Hoitajan mielestä hyvä. Tällä painolla mikä nyt on, pitäisi mennä viikoille 32. Tietysti pitää laihtua vielä. Saas nyt sit nähdä. Joo, meilläkin suhde koetuksella ja vika on...
  7. D

    Kela taas mietityttää

    Ai niinkö se olikin... :headwall:
  8. D

    Kela taas mietityttää

    Yksinhuoltajalisä lapsilisään maksetaan automaattisesti, jos puoliso ei asu virallisesti samassa osoitteessa. Se maksetaan sille vanhemmalle, jonka luona lapsi asuu, vaikka olisi yhteishuolto.
  9. D

    <3 HEINÄMASUT Helmikuussa <3

    Sussoo: sulla oli sit sama juttu kuin mullakin ja samoilla viikoilla. Minullakaan syytä ei löydetty ja kokeet oli puhtaita.. Mut onneksi sullakin kaikki hyvin :hug: Sit vähän omaa oloa. Närästys on alkanut vaivaamaan taas kerran ja sit toi väsymyskin painaa hiukan päälle.. Maanantaina olisi...
  10. D

    <3 HEINÄMASUT Helmikuussa <3

    Fillari: Mulla la 12.7 ja viikkoja nyt 17+4. Oletkohan laskenut viikot väärin? Ja noi nivuskivut on liitoskipuja eli paikat venyy... Itse en niistä tiennyt kolmisen viikkoa sitten, koska edellisissä raskauksissa (2 kpl) ei niitä ollut.. Kävin siskon luona kahvilla ja pullaa syömassä, niin...

Yhteistyössä