Kuinka vanhana teidän lapset on oppineet ajamaan ilman apupyöriä?

  • Viestiketjun aloittaja Iiris
  • Ensimmäinen viesti
Iiris
Oma oppi vasta eilen ja täyttää pian 7v, mutta helpottunut olen että vihdoin ja viimein uskalsi kokeilla. No ei tässä toki olla koko talvena pyöräilty ja tällä viikolla otettiin pyörä varastosta ja heti oppi vaikkei ole harjoitellutkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Iiris:
Alkuperäinen kirjoittaja Laura08098:
esikoinen 5 vuotiaana ja kakkonen oppi jo kolmen vanhana.

Hurjan aikasin tuo 3 wee :D
Joo niin mäkin ihmettelin, mutta itse hän halusi että apupyörät otetaan pois, mä vielä yritin estellä mutta kun hän vaan intti että osaa kyllä niin otin apparit pois ja poika ajoi oikeesti heti kuin vanha tekijä. :)
 
kevät
meil kans esikko oppi 4v ja sisukas pikkusisko 3v. Kun pakko oli muitten perään päästä. Ja on kyl nykyäänki aikamoinen hurjapää, meidän perheen eemeli vaiks tyttö onkin.
 
Meillä vanhempi poika oppi reilu 5-vuotiaana, mut nuorempi 6v. ei osaa vieläkään ja syksyllä lähtee kouluun.

Mut ollaan sovittu, että tänä kesänä opetellaan, kun en enään voi kuljettaa pyöränistuimessa.
 
Iiris
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Saa nähdä. Esikoinen pelkää pyöräänsä. On kohta jo 6-vuotias. :snotty:

Meillä oli sama juttu. Meni kyllä apupyörillä, mutta viimekesänä kun kokeiltiin muutaman kerran ilman apupyöriä, niin ei hommasta tullut mitään kun antoi heti periksi ja pelkäsi! Tsemppiä vaan teillekkin, kyllä ne oppii kun ovat itse valmiita siihen :)
 
meillä
esikoinen oli 5 v, vähän arka muutenkin
keskimmäinen oppi 3 v, muutenkin tosi liikunnallinen, tai oikeestaan oli viikon pari vaille 3 v
kuopus nyt 3 v ja nähtäväksi jää mitä kesä tuo tullessaan.
 

Yhteistyössä