No saat olla ylpeä!Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:pukeutuisin,musta se on kaikkeen sopiva juhlapuku...ja hieno.pakko kehuu,kun ittellä kerran on ja ihan itte 15 kesäisenä tehnyt kankaitten kudonnasta alkaen B)
Mullakin oli Munsalan puku ja tykkäsin siitä. Käytin sitä vain tanhutessa, en muuten enkä enää nykyään käyttäisi. Tosin en siihen enää mahtuisikaan, en sitten millään.Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Riippuu minne, mitä tarkitusta varten? Minulla oli nuorempana Munsalan puku, minusta kaunis.
Multakin löytyy Munsalan puku. Harrastin nuorempana tanhuja ja silloin se oli ahkerassa käytössä. Ylioppilasjuhlissani mulla oli myös tuo puku. Nyt ei ole tilaisuuksia ollut, mihin olisin puvun voinut laittaa. Mutta jospa niitä vielä tulisi. Puku on kaapissa odottamassa.Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Mullakin oli Munsalan puku ja tykkäsin siitä. Käytin sitä vain tanhutessa, en muuten enkä enää nykyään käyttäisi. Tosin en siihen enää mahtuisikaan, en sitten millään.Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Riippuu minne, mitä tarkitusta varten? Minulla oli nuorempana Munsalan puku, minusta kaunis.