rv 17 ja kauhea lonkkasärky,mikä avuksi?

  • Viestiketjun aloittaja heidi
  • Ensimmäinen viesti
heidi
mulla on ollut kaksi viikkoa kauhea lonkasärky,etenkin öisin,en tiedä onko hormonien aiheuttamaa muutosta vai joku hermojuttu.mutta hermot alkaa mennä tähän kolotukseen ja valvomiseen.onko kellään ollut samanlaista ja oletko saanut mistään avun vaivaan?
 
ap
miä en voi nukkua kummallakaan kyljellä,pitää nukkua puoliksi selällään.etenkin patjaa vasten olevaaa lonkkaa pakottaa,kolotus yltää nilkkoihin asti.aivan kauheeta..
 
Mulla on jenkkisänky, mutta jouduin ottamaan toiset patjat pois ton lonkkakivun takia. Nyt on onneksi hiukan hellittänyt. Ensin mietin et oisko iskias, mut selkä ei ole kipeä. Lonkka jotenkin puutuu, ja joutuu vaihtamaan asentoa turhan usein. Onneksi saa olla kotona, niin hyvässä lykyssä voi nukkua päivällä, jos alakerta ei soita musaa täysillä
 
Alkuperäinen kirjoittaja heidi:
mulla on ollut kaksi viikkoa kauhea lonkasärky,etenkin öisin,en tiedä onko hormonien aiheuttamaa muutosta vai joku hermojuttu.mutta hermot alkaa mennä tähän kolotukseen ja valvomiseen.onko kellään ollut samanlaista ja oletko saanut mistään avun vaivaan?
Mulla on vanha vamma vasemmassa lonkassa, mikä on etenkin raskauksien (4. menossa 31. viikolla ) aikana aika pahana välillä. Pahimpien särkyjen aikana syön panadolia ja lämmitän kauratyynyn illalla, asettelen sen siihen lonkan päälle siten, että osittain se on myös tuossa lantion päällä. Ja oikella kyljellä nukun, tyyny polvien välissä. Lääkäri kyllä ehdotti mulle piikittämistä, mutta en antanu lupaa siihen.
Tuo lonkka kuvataan heti, kunhan saan tämän babyn pullautettua pihalle, koska siitä ei oikein tiedetä, että miksi se vaivaa, vaikka se on kertaalleen hoidettu kortisonilla.
 

Yhteistyössä