Hakutulokset

  1. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Mä kävin nyt lauantaina puntarilla, mutta en edes muista tarkkaa lukemaa, olisko ollut 88,6, eli +700g, jos nyt muistan edellisen virallisen tuloksen oikein. Keskellä viikkoa näytti vähemmän, mutta plussaa kuitenkin, niin kuin odotinkin. Laihdutuksessa on aina vaikeinta aloittaminen ja takaisin...
  2. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Millainen sun vhh-ruokavalio oli? Laskitko, paljonko hiilareita tulee? Millaisista ruuista niitä tuli, söitkö esimerkiksi ollenkaan viljatuotteita, jogurttia, hedelmiä? Ja mitä sä olet nyt lisännyt hiilihydraattien lähteiksi? Mä itse aloitin jättämällä leivän/perunan/pastan/riisin pois, mutta...
  3. S

    Kuukauden kuntokuurin tulokset, ennen & jälkeen kuvineen

    Hieno saavutus! :flower: Ihmeteltiinkin siellä laihdutusketjussa, minne katosit, mutta selvisipä tämäkin mysteeri ;)
  4. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    ^ Kyllä mä menisin lääkärin tai th:n juttusille, jos ei ala mitään edistystä tapahtua.
  5. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Voi ei :( Koita jaksaa töissä, ja lepäile sitten kotona hyvällä omallatunnolla, ei sairaana kannata rehkiä :hug: Toivotaan et sulla on vaan joku hieman pitempi jumi tuossa painossa, jospa se vielä lähtee tippumaan. Oletko mitannut, onko senttejä kuitenkaan lähtenyt? Jos olet ollut useamman...
  6. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Huh, täällä on kylmä... Äsken oli kaksi astetta, aamulla oli kylmempi. Meillä on edelleen remontin jäljiltä osa vaatteista vintillä missä sattuu, joten tänään saan huhkia vaatekasojen kanssa ja pyykätä, että saan kesävaatetta pois ja lämpimämpää tilalle, ja vauvan seuraavan koon vaatteet pitää...
  7. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Tervetuloa! :wave: Ja onnea tähän asti pudotetuista kiloista! Ja tervetuloa muillekin uusille! Ehdin nyt käymään vain pikaisesti täällä, koitan huomenna ehtiä lukea ajatuksella kaikki viestit ja kirjoitella kuulumisia :)
  8. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Tiivistin vähän tuota lainausta :) Kasviksia kannattaa sydä reilusti, mielellään joka aterialla, minimissään se puoli kiloa päivässä. Esimerkiksi yksi tomaatti painaa 50-100g. Tietämättä tarkemmin määriä, on vaikea arvioida kokonaisuutta (ja kalorimäärää), mutta äkkiseltään katsottuna...
  9. S

    Lauantain ratoksi: KUVAKETJU

    Omenakamman vai maalattavaa? :D
  10. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Unohdin punnita heti aamulla mut kävin kuitenkin vaa'alla aamupalan ja juomisten jälkeen 88,9 :) Olen tällä viikolla jaksanut liikkua tosi vähän, mut eilen sain irti 10km lenkin ja olisin mennyt vielä pitempäänkin, mutta alkoi ahdistaa kun tuli niin pimeä eikä mulla ollut mitään otsalamppua...
  11. S

    Imukuppisynnytys ja episiotomiaviilto

    Joissakin sairaaloissa siihen päädytään helpommin. Meille synnytysvalmennuksessakin episiotomia esitettiin ihan normaalisti synnytyksen kulkuun liittyvänä toimenpiteenä, ja tilastollisestikin sama sairaala on listan kärkipäässä listassa jossa eritelty miten monelle prosentille synnyttäjistä...
  12. S

    Onko sinulla paha mieli jos olet huutanut lapsellesi?

    Kyllä, jos oma reaktio on ihan ylimitoitettu ja kohtuuton. Tulee paha mieli ja huono omatunto, ja pyydän anteeksi. Joskus taas äänen korottaminen ja "nyt loppuu!" ärjäisy on ihan paikallaan, jos lapsi esimerkiksi tekee tahallista kiusaa eikä tunnu edes kuulevan asiallisempia komentoja.
  13. S

    Ottaa niin päähän kun ihmiset eivät tunnu ostavan villasukkia yms.

    En nyt tiedä, onko tämä loppujen lopuksi niin erikoinen, mutta siis jotkut pitsi/palmikkokuvioiset pitkällä varrella. Kirppareilla ja myyjäisissä on yleensä vain niitä sileitä perussukkia. Mulla on sellainen räpyläjalka, joten tekijä varmaan joutuisi neulomaan sukat hieman leveämmäksi varpaista...
  14. S

    Ottaa niin päähän kun ihmiset eivät tunnu ostavan villasukkia yms.

    Meillekin tulee mummoilta villasukkia, lapasia ja pipoja. Olen tosin etsinyt joskus huutiksesta tietynlaisia villasukkia itselleni (mummut tekee vaan "perussukkia"), mutta en ole löytänyt ihan sopivia. Pitäisikin ottaa oikein asiaksi ottaa johonkin myyjään yhteyttä ja kysellä, olisiko...
  15. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    ^ Oletko mitannut, onko senttejä lähtenyt yhtään esim. vyötäröltä? Sä olet lisännyt liikuntaa, niin yksi syy voi olla nesteturvotus mitä tulee aluksi helposti lihaksiin, kun aloittaa liikunnan tai tekee entistä enemmän/rankempaa treeniä. Syömiset kuulostaa hyvältä, tuskin ainakaan tulee...
  16. S

    Uskoisitko että tällainen kaveri on oikeasti vapaaehtoisesti lapseton?

    Mitä, eikö kaikki vapaaehtoisesti lapsettomat poistakaan lapsen saaneita kavereitaan elämästään, ettei vaan tarvii nähdä niiden kuolaavia ja rääkyviä sinappikoneita (tai edes kuvia niistä), ruiskuta tuholaismyrkkyä taloyhtiön hiekkalaatikkoon ja vaadi ruokakauppoja, joihin ei saa tuoda lapsia? :O
  17. S

    Saako imettävä äiti juoda saunakaljan tai kaksi. Mitä mieltä ootte?

    Jos ihminen rentoutuu juodessaan kaljaa, eihän se tarkoita, etteikö kykenisi rentotumaan muillakin tavoilla.
  18. S

    Oon järkyttynyt! Kaverini 2 v nukkuu pinnasängyssä vielä!

    Mä en muista tarkkaan, minkä ikäisenä esikoinen siirtyi pinniksestä lastensänkyyn, vähän alle 2v kuitenkin. Sitä ennen pinniksessä oli kaikki pinnat kiinni, kun lapsi pelkäsi niin paljon, kun koitettiin ottaa pinnoja irti että tulee kulkuaukko. Tukki peiton eteen ja karjui ihan hädissään...
  19. S

    Kuinka töissä käyvät jaksatte "vaativia asiakkaita"?

    Musta tuntui, et mulla on joku työmoodi joka menee päälle ja pois kun astun työpaikan ovesta. Olen vapaa-ajalla sellainen omissa oloissani viihtyvä erakkoluonne, mutta töissä oli ihan luontevaa jutella ja hymyillä asiakkaille, olla sosiaalinen jne. ja nautin siitä. Silti se hölöttävä ja...
  20. S

    Miehen kaveri flirttailee, en tykkää, mutta osaan pitää puoleni. MUTTA pitäisikö tästä kertoa miehelle?

    En kertoisi, turha ärsyttää miestä ja mahdollisesti aiheuttaa kitkaa kaverisuhteeseensa, jos kyse on tosiaan viattomasta flirtistä. En antaisi kaverille mitään vastakaikua edes leikkimielessä ja tarvittaessa ärähtäisin, jos mulle tulisi olo, että ylittää mun henkilökohtaisen rajani.

Yhteistyössä