Miehen kaveri flirttailee, en tykkää, mutta osaan pitää puoleni. MUTTA pitäisikö tästä kertoa miehelle?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Vaivaanko miestä moisella? En todellakaan ole kiinnostunut tuosta tyypistä, joten sinäänsä harmitonta, mutta pitäisikö kertoa ts onko miehellä "oikeus tietää"? Tätä on tapahtunut joskus livenä ja joskus facebookissa.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Määc;28992573:
No ehkä se vaan tosiaan flirttaa ilman että silläkään on ajatusta iskeä sua. En kertois.
En ajatellutkaan että on iskemässä, viatonta flirttiä se on. En vain osaa suhtautua. Flirtti on kivaa, mutten halua antaa mitään vääriä mielikuvia kenellekään.

Ensin olin kertomassa, mutta sitten tuli mieleen, että onko haluni kertoa vain huomionhakuisuutta? Taitaa olla. En halua, että mies pahastuu kaverilleen tai mitään. Eikä miestä normaalisti mitkään flirttailut haittaa.

En kertoisi, turha ärsyttää miestä ja mahdollisesti aiheuttaa kitkaa kaverisuhteeseensa, jos kyse on tosiaan viattomasta flirtistä. En antaisi kaverille mitään vastakaikua edes leikkimielessä ja tarvittaessa ärähtäisin, jos mulle tulisi olo, että ylittää mun henkilökohtaisen rajani.

ap vieras
[QUOTE="eee";28992784]Millä lailla se sit flirttailee?[/QUOTE]

Oot niin söpö kiukkusena, oot kaunis, oot ihana nainen, oikee unelma yms.

Kiitos kommenteista! Juuri tällaista tukea olin vailla. :) En halua livenä tästä puhua kenellekään, en halua sekoittaa tähän ketään.

"vieras"
Oot niin söpö kiukkusena, oot kaunis, oot ihana nainen, oikee unelma yms.

Kiitos kommenteista! Juuri tällaista tukea olin vailla. :) En halua livenä tästä puhua kenellekään, en halua sekoittaa tähän ketään.
Osaako se kaveri ylipäätään puhua kellekään naiselle normaalisti? On miehiä, joilla on vähän ymmärrystä naisista ja sen takia koettavat mielistellä ymmärtämättä kuinka tyhmää se on. Mitäs jos kuittaa huumorilla ne kommentit? Voi alkaa tajuamaan, että sun kanssa voi olla oma itsensä.

Jätä oma miehesi rauhaan, Kyse on sun tulkinnasta, mitä on flirttiä, ja jos kaverisi ei tajua vaikutustaan aiheutat pahaa mieltä miehellesi ja hänen kaverilleen. Tai no, jos se kaveri ei vihjeistä tajua oikaise suoraan puhumalla.

ap vieras
[QUOTE="vieras";28992874]Osaako se kaveri ylipäätään puhua kellekään naiselle normaalisti? On miehiä, joilla on vähän ymmärrystä naisista ja sen takia koettavat mielistellä ymmärtämättä kuinka tyhmää se on. Mitäs jos kuittaa huumorilla ne kommentit? Voi alkaa tajuamaan, että sun kanssa voi olla oma itsensä.

Jätä oma miehesi rauhaan, Kyse on sun tulkinnasta, mitä on flirttiä, ja jos kaverisi ei tajua vaikutustaan aiheutat pahaa mieltä miehellesi ja hänen kaverilleen. Tai no, jos se kaveri ei vihjeistä tajua oikaise suoraan puhumalla.[/QUOTE]

Kyllä se aika luonteva taitaa muiden naisten seurassa olla. Mutta en kyllä ole kytännyt, että mistäs sitä tietää. ;) Ollaan siis tunnettu jo toista vuosikymmentä, aika-ajoin vain on tällaista. Neutraalisti olen suhtautunut (mielestäni), kiittänyt kehuista antamatta vastakaikua ja vaihtanut puheenaihetta.

Olen kyllä näillä näkymin hiljaa miehelleni. Jos nyt jostain syystä kysyisi, kerron toki, mitä on sanottu. En halua valehdellakaan.

Yhteistyössä