Kyllä. Joskus käyny niin, että oon korottanu ääntäni ja yht'äkkiä purskahdan itkuun. Sillon otan tytön heti syliin, halaan ja pyydän anteeksi. Pyydän kyllä aina anteeks, kun olen ensin rauhottunu. Mutta, siitä huolimatta jää pahamieli nakertamaan mieltä ja sitten, mietin illasta, kun rupeen nukkumaan, että alkaakohan tytär inhoomaan ja vihaamaan mua ja sitten tulee hemmetin levoton olo ja unentulo viivästyy.
Toisinaan käy niin, että tytär huutaa mulle ja ite pystyn olemaan viilipyttynyä koko päivän ja illasta tuleekin, sitten tyttärelle pahamieli, itkee ja pyytää anteeks, että on ollu kiukkunen. Tytär on 3-vuotias ja nyt muutaman kerran käyny noin. Ite oon selittäny, että saat anteeks ja on ihan ok, että näytät tunteet. Vaikka huutaminen on väärä tapa keskustella, niin äiti rakastaa sua silti ja eikä äitin rakkaus sua kohtaan lopu ikinä. Tuohon tytär yleensä rauhottuu ja halaa tiukasti, noissa tilanteissa iteltäkin pääsee itku. Oon herkkä ja tytär on myös, joten noissa tilanteissa puhutaan, itketään ja halitaan
.