Hakutulokset

  1. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Tervetuloa mukaan, sulla on niin vähän ylipainoa että pääsetkin varmaan pian siirtymään normaalipainoisten laihisketjuun, ja sehän on vaan hyvä juttu ;)
  2. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Tästä se lähtee! :) Sitä sopivaa painoa, mihin laihdutus on hyvä lopettaa, voi miettiä sitten kun se alkaa olla lähempänä - mulla on vaihdellut normaalipainoisena paino ilman että vaatekoko muuttuu sen mukaan, miten paljon olen liikkunut. Yhdessä vaiheessa tein fyysisesti todella raskasta työtä...
  3. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Mitä jos jättäisit välipalan suosiolla pois, ja söisit aamupalan jälkeen lounaan sitten kun tulee nälkä? Jos nukut noin pitkään, valvotko sitten illalla pitempään, jolloin välipalan voisi siirtää illaksi? Mun mielestä ei tarvitse noudattaa mitään "virallista" aikataulua, vaan muokkaat sitä...
  4. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Niihin on kai lisätty niin paljon hivenaineita, vitamiineja, proteiinia ym. että niistä pitäisi saada sellaisia riittävästi verrattuna siihen, että söisi yhtä vähän oikeaa ruokaa, jolloin noiden saanti todennäköisesti jää puutteelliseksi. Ja eihän niitä suositella kovin pitkäaikaiseen käyttöön...
  5. S

    Kuukautiset synnytyksen jälkeen?

    Mulla oli muutamat ekat kuukautiset synnytyksen jälkeen ihan olemattoman niukat, pikkuhiljaa ovat runsastuneet.
  6. S

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Tosi hienosti olette edistyneet! Ja Sadiekin pääsee ihan varmasti vielä vauhtiin tässä, ei kannata lannistua vaikka alku olisi vähän nihkeämpi - alku sekin on ja siitä on hyvä jatkaa! Ja onhan sulla jo keskimäärin lähtenyt se puoli kiloa viikossa, mitä mainostetaan ihanteellisena pudotustahtina...
  7. S

    Uusi hoitovapaa malli ja puolisoiden tuloerot

    Kun miehellä on noin hyvä palkka, teidän talous tuskin on siitä 300 euron kotihoidontuesta kiinni, eli pystyt jäämään kotiin ilman tukea?
  8. S

    Miks jätkät ottaa ittelleen sellasen "teko bimbon".....vaatekaupassa nähtyä.

    Mä en ymmärrä, miksi kukaan haluaisi olla "narttumaisen" ihmisen kanssa, mutta ei siihen liity mitenkään naisen ulkonäkö. Kyllä lihavat tuulipukumammatkin osaa olla naama väärinpäin ja käskyttää toisia, ja nekin on joku huolinut ;) Ja toisaalta enpä lähtisi yhden vaatekauppakohtaamisen...
  9. S

    Kysymys teille, joiden mielestä kaupassa kirkuva taapero on huonosto kasvatettu...

    Meillä ei huutoon ja mankumiseen reagoida enää sen jälkeen kun siitä on sanottu, vaan suoritetaan ostokset mahdollisimman nopeasti loppuun huomioimatta lasta (tai toinen vanhempi mahdollisesti antaa varoituksen ja lähtee seuraavasta huudosta/juoksemisesta lapsen kanssa autoon, jos ollaan koko...
  10. S

    Onko ihan kaheli idea? Toiset synttärit mummolassa

    Pitäisin, jos vaan isovanhemmat tykkää ideasta :)

Yhteistyössä