Miks jätkät ottaa ittelleen sellasen "teko bimbon".....vaatekaupassa nähtyä.

  • Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
relaa
[QUOTE="vaimoke";28955566]No pinta on aina pintaa. Ehkä se tekobimbo on hieno persoona? No, harvemmin kuitenkaan. Tuollainen tekobimbous (vrt. bb:n marianna) kumpuaa aina jostain epävarmuudesta, huonosta itsetunnosta, lapsuuden ongelmista tms. Ei sellainen ihminen ole "ehjä".

Mutta onhan sellaista bimboa ehkä kiva "katsella". Kyllä omakin mies tykkää naisia katsella, bimbojakin. Se liittyy todellakin vain siihen munaan. Ehkä se ominaisuus (muna) sitten ohjaa joitakin miehiä enemmänkin, ja se bimbo otetaan rinnalle pitemmäksikin ajaksi kuin yhden yön jutuksi. En kyllä tiedä miesten mielenmaailmaa, mutta mitä oman miehen ja kavereidensa juttuja kuuntelee, niin kyllähän noille bimboille loppupeleissä nauretaan. Aika harva voi ottaa sellaista naista vakavasti ja perustaa perheen.

Ja mitä tulee niihin tuulipukumammoihin läskeissään, harva sellaistakaan nyt vaimoksi varmaan haluaa. Mutta ehkä se on paremmin kestettävissä, koska sen naisen päässä saattaa pörrätä jotain muutakin kuin uusi rusketusvoide, eikä se koko ajan pidä yllä jotain esitystä "bimbontyhmän"imagostaan.

Parhaiten kai kuitenkin pariudutaan ihan me normaalit naiset, onneksi meitä on paljon ;)[/QUOTE]

Toisaalta se tuulipukuläski-panssari ei todellakaanole mikään tae älykkyydestä tai siitä että ei olisi pinnallinen. Niin moni noista tekopirtsakoista xl-naisista on niin täynnä katkeraa myrkkyä että ei ole tosikaan ja se myrkky on ollut heissä sisällä jo ennen tuon panssarin rakentamista.
 
"vieras"
Ei se ole monimutkaista vaan äärimmäisen yksinkertaista. Toki sitä voi nainen kutsua idiotismiksi tai alapäällä ajatteluksi mutta minun mielestäni se ei ole sitä vaan luonnollista.

Eikä se tarkoita sitä että jos mies näkee kaupassa tyrkyttäviin asuihin pukeutuneen tällätyn bimbon ja pää kääntyy automaattisesti että sama mies olisi saman tien valmis hyppäämään sänkyyn tai aloittamaan suhteen kyseisen naisen kanssa. Siinä vaiheessa järki ja harkinta astuu mukaan jos sellaista on. Ja sitäpaitsi, kyseinen "bimbokin" voi olla ihan yhtä ihana ihminen kaikilla mittareilla kuin joku kahisevassa ylikokoisessa tuulipuvussa katuja tallaava keskivertomammakin. Ei se pukeutuminen ja tyylitaju välttämättä älyn kanssa korreloi. Parisuhteessa kusipäinen nainen on kusipää, oli sitten perussuomalainen tuulipukuinen pallinaama tai viimeisen päälle ehostettu barbienukke.
Ok, mutta aloitukseen kyllä liittyi oleellisesti tuo kusipää-luonne. Ei siinä ollutkaan pelkästä tyylistä kyse, vaan käytöksestäkin. Ja en tiedä, olisi kiva ajatella niin, ettei ulkonäkö kerro luonteesta, mutta kyllä ulkonäön ja käytöksen perusteella voi moniakin asioita päätellä ihmisestä. Harvoin ne täysin pettää.
 
"vieras"
Saanko tiedustella kuinka tarkka tuo tutka on kusipäisestä luonteesta?

Niin.. yhdeltä mieheltä tuli vastaus tuohon alkuperäiseen kysymykseen: siksi "otettu" kun tää yks "kusipää" huoli, kiva katsella ja mukavaa myös olla, luonteet kohtasi ym.
Onko rakkaus muuten kielletty näiltä "tekobimboilta"? Mulla ei ainakaan ole ennustajan kykyjä, joten en voi tietää kenestäkään ulkonäön perusteella millainen on miestään/vaimoaan kohtaan..

Kyllä niitä kuspäitä löytyy niistä "pesen itseni vain vedellä" tyypeistäkin.. onhan se kivaa tietysti rankata kaikki ne, jotka tykkää laittautua alempaan kastiin. Mikäs siinä.. kun nyt "luomut" muistaisi ettei ykskää höpsökkä vie teiltä mitään pois. Eri tyylisille ihmisille kun on tarjontaa yhtä lailla..

En hirveesti hinkuis miestä, joka juurikin (kärjistän kyllä) käyttää vain vettä pesuun silloin kun muistaa peseytyä, kulkee ns.kirppislookissa, on ylpeesti ylipainoinen eikä aiokaan miettiä tulevia terveysongelmia painonsa vuoksi, pesee vaatteensa sappisaippuoilla yms eikä yhtään huolehdi kasvojensa ihosta tai millainen pöheikkö munan juurella kasvaa, kainaloista puhumatta.. eli näille miehille luomut naiset on paras vaihtoehto :D
 
Miehen aivot
Luulen, että olen tuollaisen "huonon" naisen aviomies. :) Pari pointtia:

1) Kauneuskäsityksiä on monia. Itse en voi ymmärtää miksi joku pitää punatukkaisista tai vaikka suuresta takapuolesta. Hyväksyn jos joku pitää, sehän on mulle parempi, vähemmän kilpailua pikkupyllyisistä pitkätukkaisista blondeista :) Mä nyt vain olen aina yläasteelta lähtien digannut hieman "pissis-lookista", kuten 10v sitten sanottiin. Varmasti media ja USA on vaikuttanut siihen. Kertokaa mulle joku kauneuskäsitys joka ei ole sosiaalisesti syntynyt. Sellaista ei ole!
En voi esim tajuta frendiä, joka tykkää mahd leveästä lantiosta. Nyt hänellä on todella leveäperäinen nainen ja se on vain hienoa hänelle! Ei haittaa yhtään.

2) Kauneuskäsitykseni ei vaikuta arviooni naisesta ihmisenä kuin max 5s ajan. Kun oikein tuttujani lasken niin alaryhmäanalyyseissä en havaitse mitään korrelaatiota luonteen ja ripsipidennysten, platinablondiuden tai pukeutumistyylin välillä. Painon suhteen on valitettavasti niin, että selkeästi ylipainoiset ovat useammin ikäviä tyyppejä. Poikkeuksia tietty on. Ihan oikeastiko te arvostelette toisia ihmisiä ihmisinä heidän pukeutumistyylinsä mukaan! Uskomatonta.

3) Ulkonäkö on vain yksi osa ihmistä. Miksi pitäisi valita joko sisältä tai ulkoa kaunis jos voi saada molemmat. Mun vaimoni on mahtava tyttöystävä, upea äiti, menestyvä arvostetussa ammatissaan, pidetty ystävä ja vaikka mitä. Niiden vuoksi olen hänen kanssaan. Tekoblondit hiukset, ajoittaiset ripsi- tai hiuspidennykset, itseruskettava ja seksikäs pukeutuminen on sitten vain sellainen lisä, josta olen äärettömän onnellinen. Muiden naisten ja miesten kateellisuus vain tuntuu hyvältä, joten jatkakaa vaan!

Tuntuu, että saa olla mikä tahansa gootti, hevari, fiftari yms look ja kukaan ei valita mutta jos on joku "bimbo"-look niin hirveä paheksunta alkaa. Logiikka?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28955808]Saanko tiedustella kuinka tarkka tuo tutka on kusipäisestä luonteesta?

Niin.. yhdeltä mieheltä tuli vastaus tuohon alkuperäiseen kysymykseen: siksi "otettu" kun tää yks "kusipää" huoli, kiva katsella ja mukavaa myös olla, luonteet kohtasi ym.
Onko rakkaus muuten kielletty näiltä "tekobimboilta"? Mulla ei ainakaan ole ennustajan kykyjä, joten en voi tietää kenestäkään ulkonäön perusteella millainen on miestään/vaimoaan kohtaan..

Kyllä niitä kuspäitä löytyy niistä "pesen itseni vain vedellä" tyypeistäkin.. onhan se kivaa tietysti rankata kaikki ne, jotka tykkää laittautua alempaan kastiin. Mikäs siinä.. kun nyt "luomut" muistaisi ettei ykskää höpsökkä vie teiltä mitään pois. Eri tyylisille ihmisille kun on tarjontaa yhtä lailla..

En hirveesti hinkuis miestä, joka juurikin (kärjistän kyllä) käyttää vain vettä pesuun silloin kun muistaa peseytyä, kulkee ns.kirppislookissa, on ylpeesti ylipainoinen eikä aiokaan miettiä tulevia terveysongelmia painonsa vuoksi, pesee vaatteensa sappisaippuoilla yms eikä yhtään huolehdi kasvojensa ihosta tai millainen pöheikkö munan juurella kasvaa, kainaloista puhumatta.. eli näille miehille luomut naiset on paras vaihtoehto :D[/QUOTE]

Mielestäni tässä on nyt puurot ja vellit ihan sekaisin. En sitten voi satavarmasti tietää, mitä ap tarkoitti tuossa aloituksessa narttumaisella käytöksellä, mutta itselläni on ihan kirkkaana mielessä, millainen tyyppi on kyseessä.

En itsekään ole luomu ja harvassa taitaa nykyään olla esim. ne, jotka pelkällä vedellä peseytyy! Miksi tässä teet ihan höpsön jaottelun hyvännäköisten laitettujen ja rumien epäterveiden luomujen välillä, kun aloituksessa ei sellaisesta ollut kyse... Ei ymmärrä.
 
miehen aivot
En nyt siis oikein tiedä mitä tää paheksuttu bimbolook tarkoittaa niin koitin kaivaa vähän sellaista mitä vaimo käyttää. Jotain tällaista lähinnä. Musta tää on ihan tyylikästä mutta varmaan jonkun mielestä ei. Siis esim tollei läpinäkyvää pitsipaitaa, lyhyitä shortseja ja korkkareita. Ei mitään tuksua, mutta selkeästi paljastavampaa kuin yleensä marketin äidit näyttää käyttävän.

 
vierass
En nyt siis oikein tiedä mitä tää paheksuttu bimbolook tarkoittaa niin koitin kaivaa vähän sellaista mitä vaimo käyttää. Jotain tällaista lähinnä. Musta tää on ihan tyylikästä mutta varmaan jonkun mielestä ei. Siis esim tollei läpinäkyvää pitsipaitaa, lyhyitä shortseja ja korkkareita. Ei mitään tuksua, mutta selkeästi paljastavampaa kuin yleensä marketin äidit näyttää käyttävän.

Siis oikeestikko joku kulkee kadulla ton näköisenä? Joku AIKUINEN? :D
 
miehen aivot
Siis oikeestikko joku kulkee kadulla ton näköisenä? Joku AIKUINEN? :D
No aika paljon tollainen tyyli vaimollani. Ja en ole lapsen kanssa naimisissa varmaankaan. 31v on hän. Ja minusta tuollainen look on ok , eikä mikään bimbo, mutta taisi tulla todistettua juuri, että se on.

Että sellainen vaimo mulla, olen onnellinen ja sä et voi sille mitään! Mahtaa sua vituttaa :)
 
"vieras"
Luulen, että olen tuollaisen "huonon" naisen aviomies. :) Pari pointtia:

1) Kauneuskäsityksiä on monia. Itse en voi ymmärtää miksi joku pitää punatukkaisista tai vaikka suuresta takapuolesta. Hyväksyn jos joku pitää, sehän on mulle parempi, vähemmän kilpailua pikkupyllyisistä pitkätukkaisista blondeista :) Mä nyt vain olen aina yläasteelta lähtien digannut hieman "pissis-lookista", kuten 10v sitten sanottiin. Varmasti media ja USA on vaikuttanut siihen. Kertokaa mulle joku kauneuskäsitys joka ei ole sosiaalisesti syntynyt. Sellaista ei ole!
En voi esim tajuta frendiä, joka tykkää mahd leveästä lantiosta. Nyt hänellä on todella leveäperäinen nainen ja se on vain hienoa hänelle! Ei haittaa yhtään.

2) Kauneuskäsitykseni ei vaikuta arviooni naisesta ihmisenä kuin max 5s ajan. Kun oikein tuttujani lasken niin alaryhmäanalyyseissä en havaitse mitään korrelaatiota luonteen ja ripsipidennysten, platinablondiuden tai pukeutumistyylin välillä. Painon suhteen on valitettavasti niin, että selkeästi ylipainoiset ovat useammin ikäviä tyyppejä. Poikkeuksia tietty on. Ihan oikeastiko te arvostelette toisia ihmisiä ihmisinä heidän pukeutumistyylinsä mukaan! Uskomatonta.

3) Ulkonäkö on vain yksi osa ihmistä. Miksi pitäisi valita joko sisältä tai ulkoa kaunis jos voi saada molemmat. Mun vaimoni on mahtava tyttöystävä, upea äiti, menestyvä arvostetussa ammatissaan, pidetty ystävä ja vaikka mitä. Niiden vuoksi olen hänen kanssaan. Tekoblondit hiukset, ajoittaiset ripsi- tai hiuspidennykset, itseruskettava ja seksikäs pukeutuminen on sitten vain sellainen lisä, josta olen äärettömän onnellinen. Muiden naisten ja miesten kateellisuus vain tuntuu hyvältä, joten jatkakaa vaan!

Tuntuu, että saa olla mikä tahansa gootti, hevari, fiftari yms look ja kukaan ei valita mutta jos on joku "bimbo"-look niin hirveä paheksunta alkaa. Logiikka?
Tuskin vielä tekorusketus, vaaleat hiukset, ripsenpidennykset tekee bimboa kenestäkään. Seksikästä pukeutumista on monenlaista. Aloituksessa puhuttiin sitä paitsi ulkonäöstä ja käytöksestä. Ja kieltämättä, jos joku tietyn iän jälkeen pukeutuu gootiksi, on se vähän outoa. Mutta en ole kateellinen. Miksi aina kuvitellaan, että jos jotain kritisoi, niin on silloin kateellinen?
 
phuh
:flower: nimimerkille Miehen aivot.
Ihan uskomattomia oletuksia tässä ketjussa heitellään. Huvittavin on tuo väite, että tuulipukumamma on todennäköisesti älykkäämpi kuin bimbo-lookia suosiva nainen... :D Herää kyllä epäilys, että tuulipukumammoille suodaan tämä harvinainen kohteliaisuus juuri sen takia, että heitä ei koeta uhkana. Ja ei, en ole puolustamassa omiani, en omista tuulipukua enkä mitään lisäkkeitäkään, ihmettelen vain tätä "bimboihin" kohdistuvaa pahansuopuutta. ;)
 
ihme valitusta
No jaa a minä olen pienen vauvan äiti joka käyttää ripsipidennyksiä ja joskus hiuslisäkkeitäkin eikä se kyllä minusta bimboa tee. Eiköhän se enemmänkin luonne ja käytös ole sellaisia asioita. Ihmisiin kannattaa tutustua, eikä arvioida ulkonäön perusteella. En edes ymmärrä miten tuokaan sinun elämääsi vaikuttaa noin suuresti että pitää alkaa vauhkoamaan. :D

Ripsipidennyksetkin on ihan kivat kun ne ei ole yliampuvat.. Säästyy aikaa eikä tarvitse laittautua eikä vauvan kanssa ole aikaakaan sellaiseen itsellä ainakaan. Hiuslisäkkeet myös kivat vaikkapa juhliin jos haluaa jonkun kampauksen mihin tarvitaan paljon hiusta.

Tämä voi olla hiukan tyhmä esimerkki mutta jos vaikka ajatellaan sitä bb Mariannea niin siitäkin idiootin tekee käytös eikä niinkää se ulkonäkö, aika monet nuorethan nykyään tuolta näyttää..
 
Miehen aivot
:flower: nimimerkille Miehen aivot.
Ihan uskomattomia oletuksia tässä ketjussa heitellään. Huvittavin on tuo väite, että tuulipukumamma on todennäköisesti älykkäämpi kuin bimbo-lookia suosiva nainen... :D Herää kyllä epäilys, että tuulipukumammoille suodaan tämä harvinainen kohteliaisuus juuri sen takia, että heitä ei koeta uhkana. Ja ei, en ole puolustamassa omiani, en omista tuulipukua enkä mitään lisäkkeitäkään, ihmettelen vain tätä "bimboihin" kohdistuvaa pahansuopuutta. ;)
Kiitos :)

Mun motiivi avautua on ehkä just toi, että muita tyylejä pidetään tyyleinä, mutta tiettyä, sattumalta miehiin vetoavaa, tyyliä pidetään osoituksena kaikesta pahasta. Ja olen saanut nähdä läheltä kun vaimoni siitä kärsivän. Miksi pitää ajatella toisesta pahasti pelkän ulkokuoren perusteella? Peace! :)
 
vierass
No aika paljon tollainen tyyli vaimollani. Ja en ole lapsen kanssa naimisissa varmaankaan. 31v on hän. Ja minusta tuollainen look on ok , eikä mikään bimbo, mutta taisi tulla todistettua juuri, että se on.

Että sellainen vaimo mulla, olen onnellinen ja sä et voi sille mitään! Mahtaa sua vituttaa :)
Ja miksi minua vituttaisi se, että sinä olet onnellinen? :D

Ei sun onnellisuutesi poista sitä, että minä en ymmärrä jonkun tarvetta kulkea yleisillä paikoilla läpinäkyvässä paidassa, josta loistaa vielä neonvihreät rintsikat/bikinit läpi...

Olkoon bimbo tai ei ole.
 
"vieras"
No jaa a minä olen pienen vauvan äiti joka käyttää ripsipidennyksiä ja joskus hiuslisäkkeitäkin eikä se kyllä minusta bimboa tee. Eiköhän se enemmänkin luonne ja käytös ole sellaisia asioita. Ihmisiin kannattaa tutustua, eikä arvioida ulkonäön perusteella. En edes ymmärrä miten tuokaan sinun elämääsi vaikuttaa noin suuresti että pitää alkaa vauhkoamaan. :D

Ripsipidennyksetkin on ihan kivat kun ne ei ole yliampuvat.. Säästyy aikaa eikä tarvitse laittautua eikä vauvan kanssa ole aikaakaan sellaiseen itsellä ainakaan. Hiuslisäkkeet myös kivat vaikkapa juhliin jos haluaa jonkun kampauksen mihin tarvitaan paljon hiusta.

Tämä voi olla hiukan tyhmä esimerkki mutta jos vaikka ajatellaan sitä bb Mariannea niin siitäkin idiootin tekee käytös eikä niinkää se ulkonäkö, aika monet nuorethan nykyään tuolta näyttää..
Kukahan on vauhkonnut... Itsekään en ole mitään pidennyksiä, vaaleita hiuksia tai edes seksikästä pukeutumistyyliä tuominnut vaan nimenomaan peräänkuuluttanut sitä narttumaista käytöstä, mutta se ei monenkaan pieneen mieleen ole mennyt. Täällä vaan puhutaan luomuista ja bimboista, ikään kuin maailmaan ei muuta mahtuisi. Uskomatonta.
 
phuh
[QUOTE="vieras";28956035]Kukahan on vauhkonnut... Itsekään en ole mitään pidennyksiä, vaaleita hiuksia tai edes seksikästä pukeutumistyyliä tuominnut vaan nimenomaan peräänkuuluttanut sitä narttumaista käytöstä, mutta se ei monenkaan pieneen mieleen ole mennyt. Täällä vaan puhutaan luomuista ja bimboista, ikään kuin maailmaan ei muuta mahtuisi. Uskomatonta.[/QUOTE]

Ai peräänkuuluttanut? :D
Narttumainen käytös on asia erikseen. Suurin osa keskustelee otsikon aiheesta.
 
"vieras"
Ai peräänkuuluttanut? :D
Narttumainen käytös on asia erikseen. Suurin osa keskustelee otsikon aiheesta.
Niinkö? Miksi sitten kaikki sivuuttaa narttumaisen käytöksen, mistä myös aloituksessa puhutaan? Miksi sitten niin monet kommentit on olleet tyyliin "Minä meikkaan, enkä ole bimbo. Mulla on vaaleet hiukset, enkä ole bimbo. Luomut/tuulipukumammat on vaan kateellisia." Mun mielestä tuo on ihan hönttiä ja aiheen vierestä. Sitä paitsi itsekin meikkaan, mulla on vaaleet hiukset, en ole luomu, en omista tuulipukua ja monta muuta seikkaa... Mutta ei tuosta ollut kyse aloituksessa. Vai olenko muka ymmärtänyt tämän jotenkin täysin väärin?
 
[QUOTE="vieras";28956069]Niinkö? Miksi sitten kaikki sivuuttaa narttumaisen käytöksen, mistä myös aloituksessa puhutaan?[/QUOTE]

Mä en ymmärrä, miksi kukaan haluaisi olla "narttumaisen" ihmisen kanssa, mutta ei siihen liity mitenkään naisen ulkonäkö. Kyllä lihavat tuulipukumammatkin osaa olla naama väärinpäin ja käskyttää toisia, ja nekin on joku huolinut ;) Ja toisaalta enpä lähtisi yhden vaatekauppakohtaamisen perusteella tekemään kenestäkään luonneanalyysiä, voi olla että toisella on vaan ollut huono päivä. Tai mistä sitä tietää, vaikka mieskin olisi kamala ja inhottava ihminen, ja ne siksi viihtyy keskenään.
 
tiedän mistä puhut ap!
Ei kyse ole pelkästään tekohiuksista ja ripsistä. Normaali ihminen osaa toteuttaa esimerkiksi ne tekohiukset ja ripset normaalilla mittakaavalla, ei yliampuvasti. Mä luulen, että näillä yliampuvilla on vähän todellisuudentaju mennyt sekaisin.. oma silmä tottuu niihin ripsiin ja hiusten määrään, ja niitä halutaan lisää ja enemmän, jotta tulisi uudestaan tuo wow-efekti. Täysin ulkopuolisen silmissä se meneekin jo naurettavaksi.

Mun tuttavapiirissä on niitä fiksuja naisia, jotka pitävät ehostamisesta ja näyttävistä vaatteista tyylikkäällä tavalla. Mutta löytyy myös niitä, jotka päivät pitkät juoksee manikyyreissä jne. Facebookiin ja instragramiin postaillaan sitten kuvia siitä iki-ihanasta lv laukusta joka käänteessä ja kaikki on niin hihihiihihihihik ihanaa. Miehiä näillä kyllä tuntuu riittävän.. nimittäin niitä, joilla tukka täynnä tököttiä, tpaidoissa ja vyönsoljissa jotain guessn logoja ja kulutettuja farkkuja. Ihan oma ilmiönsä siis tuntuu olevan :)
 
"vieras"
NOjaa.. ja daa ;)

Aloituksen voi näemmä käsittää kahdella tapaa.. itse näen sen niin, että yhtä älytöntä olisi alkaa minun ihmettelemään kuinka "jotkut miehet ottaa sellaisen hehtaariperseen, jolla on aina se naama norsun *". Mutta pidän kyllä sen verran parempana ihmisenä itseäni siinä mieles, että osaan ajatella heidän sopivan toisilleen ja sisimmässään se nainen on varmasti miestään kohtaan mitä rakastavin persoonana.. (jos toisin, niin se on vaan miehen ongelma)

Hetken luulin oman äijäni olevan vastaamassa tuos ylempänä. :D meillä mies varmasti näyttää toisinaan hyvinkin kärsivältä, jos katsoo niillä "pirun lukulasein". Samoin itsekään en mikään ilopilleri ehkä Motonetissa, Gigantissa aina ole.. mutta samalla reissulla kumpikin kärsitään yleensä.. kiva sitten tästä seurauksena olen ilmeisemmin hirvee pihtari, kun saatan heittää kassalle mennes jotain "tuleppas orjaseni sieltä" :D :D

Aloituksessa niputetaan itsensä laittaminen, ehkä välillä överistikin omaks huviksi ja kuspäisyys, miehen epäkunnioittavuus parisuhteessa. Näin sen vaan minä näen. Surullista..
 
Miehen aivot
Kyllä tuo ulkonäkö oli aloituksessa kantava teema. Juuri se, että tällaisista itsensä laittajista voi päätellä että he ovat useammin ikäviä ihmisinä. Minusta he ovat ihmisiä siinä missä muutkin ja tuon bimbolookin nostaminen asian yhteyteen oli tarpeetonta.
 

Yhteistyössä