Hakutulokset

  1. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Äitiysvaatteitakin olen muuten huutanut..täällä kuin ei oikein ole tarjontaa äippävaatteista. Muutamat hyvät farkut huusin parilla kympillä. :D
  2. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Täällä Huutonettiin hurahtanut..mulla ainakin toiminut moitteettomasti. Olen ostanut pääasiassa, jotakin myynytkin. Vauvalle pääasiassa olen huutanut tarvikkeita ja joitakin vaatteita. Vaatteiden kanssa pitää olla tarkkana, koska kuva valehtelee joskus pahasti. Ostankin pääasiassa uusia...
  3. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Elinamaria: tottahan toki sen tärkein asia että lapsi saadaan turvallisesti tähän maailmaan! Siitä ei varmasti kenkään tarvitse edes keskustella. Mutta näistä peloista ja mieltä askaruttavista asioista pitää saada puhua ja punnita eri vaihtoehtoja. Minä ainakin tykkään saada mahdollisimman...
  4. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Nasu: Olen ajatellut ihan samaa tuosta kääntö asiasta..mullakin vauva ei vielä täysin kääntynyt ja mieleen hiipinyt samat pelot...en tiedä haluanko että väkisin käännettäisiin. On kuulemma aika kivuliasta ja se ei takaa että pysyy siellä. :o Sektiosta taas paraneminen kestää kauemmin kuin...
  5. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Heipparallaa :wave: Tässä mun neuvola kuulumiset rv 28+4 paino tippunut 600g (tähän menessä tullut noin 10 kg) hb 106..rautaa syödään edelleen paineet 115/66 pissa puhdas sf 28..eli yläkäyrillä mennään tarjonta viisto (pää kuitenkin alaspäin viistosti) turvotus + syke 130-140...
  6. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

    Heipparallaa... Tervetuloa uudet :wave: Talo hiljeni tänään kun lapset lähti isänsä luo.. ja pitkästä aikaa oli aikaa omille ajatuksille. Pesin käsin joitain vauvan vaatteita ja ehdin siinä pohtia uutta tulokasta. :D Ihania hiljaisia hetkiä ne.. :heart: :heart: Olin ti lääkärissä...
  7. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

    Ei löydy sanoja..vain syvä hiljaisuus.. :ashamed: Otan osaa Duello.. :hug: :hug:
  8. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

    Voih kun pieni..PALJON ONNEA DUELLO :flower: :D :heart: Toivottavasti kaikki menee hyvin =) Työkaverini sai viikoilla 28, 860g pojan ja nyt tämä poika on täysin terve nuori mies..ikää 25v. :D
  9. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

    Hauskan näköisiä noi Tytti83 tekemät hahtuvahousut :D Musta ei ole kestovaippa mammaksi. Hattua nostan kun jaksatte niitä pestä ja tehdä vielä vaipatkin itse. :flower: Neuvolassa käyty ja kaikki ok. Veriarvot noussu 111 ja vatsan kasvu hidastunut. Sf mitta oli 23-24..eli keskikäyrällä...
  10. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

    Iltoja.. Sauna lämpeemässä joten pikasesti laitan teille kuvan uusista vaunuista jotka haettiin tänään. 870e hoitolaukun kanssa. Niitä on nyt pitänyt ihastella koko ilta..mies käveli ympyrää kämpässä niiden kanssa. :D Onnea rokkimammalle häiden johdosta :flower:

Yhteistyössä