Hakutulokset

  1. Aurora72

    Me harrastettiin seksiä eilen illalla, ensimmäistä kertaa 1.5 vuoteen!

    Teillä se onkin sitten sitä kaveruutta ja toveruutta. Mulle se ei riittäisi. Rakastanhan minä veljeänkin ja ystäviänkin..eli rakkautta on tietenkin ilman seksiä! Se että erotaan seksin vähentyessä ei tarkoita vain seksiä (itse aktia)..vaan läheisyyttä ja seksi on yksi osa sitä. Se on toki...
  2. Aurora72

    Me harrastettiin seksiä eilen illalla, ensimmäistä kertaa 1.5 vuoteen!

    Miten tuntuu että tänä päivänä tuo ihmisten järki on katoavaista ku iltapäivälehtiä ja lööppejä seuraa.. tehdään kaikenlaista. Parisuhde ei koskaan ole itsestäänselvyys..sen eteen pitää tehdä töitä.
  3. Aurora72

    Me harrastettiin seksiä eilen illalla, ensimmäistä kertaa 1.5 vuoteen!

    Kauhukseni olen lukenut e-p ilmestyvässä ilkassa näitä treffipalstoja. Ne on täynnä miehiä jotka hakevat salaseuraa!! :o :o
  4. Aurora72

    Me harrastettiin seksiä eilen illalla, ensimmäistä kertaa 1.5 vuoteen!

    Kyllä minäkin pelkäisin että mies pettää jos seksiä ja läheisyyttä ei ole... miehille seksi on yleensä tärkeämpää luonnollisesti. Poikkeuksiakin on varmasti.. haluton mies saisi herätyskellot soimaan päässäni heti. Ehkä koska tiedän monia vastaavia tapauksia. Kaverini seurusteli miehen kanssa 5...
  5. Aurora72

    Me harrastettiin seksiä eilen illalla, ensimmäistä kertaa 1.5 vuoteen!

    Me ollaan oltu yhdessä 6.5 vuotta. Ensimmäisen vuoden ajan seksi oli päivittäistä, lähes. Sit yhtäkkiä mun halut väheni... mies alkoi vasta joskus vuoden vai kahden päästä valittaa kun seksiä ei ollut lähes ollenkaan... sanoi että pitääkö tästä vieraisiin lähteä. Noh, tämän kysymyksen jälkeen...
  6. Aurora72

    Me harrastettiin seksiä eilen illalla, ensimmäistä kertaa 1.5 vuoteen!

    Teillä joilla seksiä ei ole usein..niin onko teillä läheisyyttä sitten muulla tavalla? Musta on tärkeetä että parisuhteessa on läheisyyttä edes jollain tavalla, muuten tuntuu kuin eläisi hyvän ystävän kanssa eikä parisuhteessa miehen kanssa. Meillä on myös aikoja jolloin seksiä on vähemmä...
  7. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Suzyanne mullakin sukista jää kamalat urat nilkkoihin :o Mä olen jo siirtynyt lenkkareihin..jotka juuri ja juuri menevät jalkaan. Aamusta turvotus vähän laskenut, mutta illaksi ilmaantuu taas mukavan pulleat varpaat :laugh: Sormetkin on kankeat iltaisin.. Liika istuminen lisää turvotusta, mutta...
  8. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Kirjoittelenpa minäkin pitkästä aikaa.. päivät menee kaikenlaista touhuten. Tervetuloa uudet :wave: Täällä myös vaaveli työntää itseään melkein vatsanahasta läpi :/ ..varsinkin kun kävelen ja vatsa muutenkin kovettuu usein juuri kävellessä. Oikein kivuliaita supistuksia en ole havainnut...
  9. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Meinaa flunssa iskeä.. :ashamed: kuumetta vähäsen ja joka paikka kipeenä.. :snotty: Naamakirjasta löydyn minäkin :saint: Minunkin tulee käytyä joka päivä nyt kun kotona ollaan.
  10. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Hello! Onpas juttu taas tullut..itse en jaksa joka päivä kirjoitella :ashamed: Usein kyllä käyn lukemassa teidän kuulumiset. Olin tänään neuvola lääkärillä. Kaikki oli muuten hyvin, paitsi pissa näyte täytyy aamulla viedä uudestaan..oli kuivumisen merkkejä kuulemma. Veri oli...
  11. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Mäkin kauhistelin tuota uutista.. :o Täytyny olla joku tosi nuori jos ei tiedä olevansa raskaana. Ja jos tosi pulska..mahakaan ei välttämättä näy. :o :o Mutta vauvan liikkeet ja kaikki.. ei ymmärrä. Täällä nukutaan välillä hyvin ja välillä tosi huonosti. Selkää särkee öisin ja...
  12. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Kiitos sompio
  13. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Mä en osaa tota lihavointia :xmas:
  14. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Nikunaku: Se häkki on tällä hetkellä meidän keittiön pöydällä joka sijaitsee erkkerissä. On siinäkin ihan kiva..pitää katsoa jos sen laittais myöhemmin johonkin roikkumaan. 6e maksoin tuosta. Alhambra: mäkin kasvatin pienessä minikasvihuoneessa kaikenlaista kukista yrtteihin..mulle vaan kävi...
  15. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Tässä masukuvia 30+4 Mies teki eilen pippuripihvit meille ja tänään kamala närästys..kurkku aivan tulessa. Kantsis vissiin jättää liiat mausteet pois. :x Tässä kirpparilta löytämäni häkki..jonne laitoin kukan sisälle. Aika kiva. :p Ihanaa kun lumi sulaa katoilta ja putoaa...
  16. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Täällähän on muitakin jolla hengittäminen vaikeaa..mulla ihan sama juttu. Illalla varsinkin ja jos oot vielä syönyt mahasi täyteen niin tuntuu että happi loppuu just. :| Kait vauvaa painaa keuhkoja ja mulla astma juuri todettu tässä raskausaikana. Luulen että sekin helpottuu kun vaaveli...
  17. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Pahoittelút sompion perheelle. Toivottavasti asiat järjestyy. Tää on nyt tätä..joka paikassa. Vitsi kun on tullu touhuttua vähän likaa tänään ja nyt selkä hemmetin kipeä. Ääh! :ashamed:
  18. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Mä asustelen seinäjoella (nurmo)..saas nähdä ollaanko synnärillä samaan aikaan :D Meille on tulossa ensimmäinen yhteinen ja mulle tosiaan neljäs :o :D
  19. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Alhambra: on tosi rasittavaa herätä joka yö ja yrittää saada aikansa kulumaan. Tv:tä katon ja kissan kanssa juttelen :xmas: Panadolia täytyy ottaa joka yö..muuten ei tuu nukkumísesta mitään. Aamusta saa sitten parhaimmat unet. Oletko sä mistä? Näyttäis olevan sama synnäri. Tytti83: Me...
  20. Aurora72

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Terveisiä neuvola lääkäristä Nyt oli toinen lääkäri ja totesi ettei alakerrassa niin paha tilanne kuin edellinen lääkäri totesi. :o :D Oli kyllä ammattitaitoisempi. Kahen viikon päähän taas kontrolli. Vaaveli asettunut pää alaspäin..JEE! Muljahtelee myös mulla päivittäin ja vaihtaa kylkeä...

Yhteistyössä