Me harrastettiin seksiä eilen illalla, ensimmäistä kertaa 1.5 vuoteen!

  • Viestiketjun aloittaja mutsi
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aurora72:
Kauhukseni olen lukenut e-p ilmestyvässä ilkassa näitä treffipalstoja. Ne on täynnä miehiä jotka hakevat salaseuraa!! :eek: :eek:
Nii... Mä olen ollut suhteessa, jossa seksi loppui. Sitä ei saanu, vaikka kuinka vonkas. Ja vaikken pettämistä hyväksykään, niin siinä alkaa olla vitsit vähissä jos jatkuvasti tulee torjutuksi.
 
ei se kaikille
JUU: Niinpä ihmisillä on harkinta kyky mitä tehdä ja sitä on myös hyvä käyttää sillon tällöin, ei aina voi tehdä halujensa ja himojensa mukaan...

Pettäminen: Jaa omastani en lähe mitään sanomaan toivon toki ettei petä mutta mistäpä minä sitä tiedän...Henkilökohtaisesti tiedän että tämä huonoitsetunto kera lihomiseni vaikuttaa suunnattomasti halujen määrään, en ilkeä olla alasti edes mieheni nähden tulee kauhean vaivautunut ja paha olla...
 
Juu
No mut ei ne kaikki miehet siellä salaseuraa hae. Kyllä mäkin luotan mieheeni ihan täysin, vaikkei seksiä olekaan koko ajan. Mua hämmästyttää toisaalta suhteet, jotka perustuu niin pitkälle seksiin, että sen vähentyessä erotaan. Ihan samoin varmaan joku hämmästelee meitä, jotka ovat yhdessä kohtalaisen vähäseksisissä liitoissa? Mutta kaikelle on aikansa ja paikkansa, kyllä mun ymmärtääkseni normaaleissa liitoissa on kausia jolloin on seksiä enemmän ja kausia jolloin vähemmän. Rakkautta voi olla ilman seksiäkin ja se pitää liitot yhdessä, toveruus, kumppanuus, arvostus, yhteiset elämät... Ehkä kuulostaa tylsältä, mutta kun ne on olemassa, niin seksittömyydestäkin selviää ja tulevaisuudessa sekin puoli voi sujua taas loistavasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Nyynälle:
Joo, ja on sellasia miehiä, jotka tarvitsee seksiä, mutta jotka eivät silti petä, vaikka eivät sitä omassa suhteessaan saisikaan. Ihmisiä erottaa eläimistä katsokaas sellainen asia kuin järki/harkinta. Ei ole palkkää viettien viemää. Jokainen antakoon itsestään just niin paljon kuin oikeasti haluaa, ei enempää.
Miten tuntuu että tänä päivänä tuo ihmisten järki on katoavaista ku iltapäivälehtiä ja lööppejä seuraa.. tehdään kaikenlaista.

Parisuhde ei koskaan ole itsestäänselvyys..sen eteen pitää tehdä töitä.
 
Juu
Se järki on katoavaista kun sitä lakkaa käyttämästä! Voi aina selittää töppäilynsä jonkun muun kustannuksella. Itsessä ei ole vikaa. Sitä nykyisin tää elämä tuntuu olevan. Mulle mulle mulle.
 
Juu
Se järki on katoavaista kun sitä lakkaa käyttämästä! Voi aina selittää töppäilynsä jonkun muun kustannuksella. Itsessä ei ole vikaa. Sitä nykyisin tää elämä tuntuu olevan. Mulle mulle mulle.
 
niin siis tässähän ap kyllä sano että kaikkea muuta he ovatki touhunneet mutta yhdyntään asti ei olla menty ennenku vasta nyt puolentoista vuoden tauon jälkeen. eli siis ei ole kyse ihan täysin seksittömyydestä kuitenkaan.

ja juu, on miehiä jotka eivät kotoa seksiä saa, haluavat sitä seksiä mutta sitten vaan tyytyvät siihen ettei sitä kotoa saa, eivätkä lähe hakemaan sitä muualta.

nykyaikana vaan tuntuu että mies lähtee heti vieraisiin jos ei kotoa saa. riippuu ihan siitä kuinka seksuaalinen ihminen on. näitä löytyy siis sekä miehistä että naisista. kyllä se minullaki vituttais elää seksittömänä parisuhteessa, kyllä mie varmaan sen suhteen lopettaisin että pääsisin sitä munaa jostain metästämään. miulla ku periaate on se, että petä en vaikken kotona saiskaan. mieluummin sitte eroan.

ap on varmaan löytäny kaltaisensa miehen ja hyvä niin. eipä ainakaan käy niin että ovat täysiä vastakohtia vaan pysyvät onnellisina yhdessä. enkä missään nimessä ole sitä mieltä että ap:n pitäis antautua miehelleen vaikkei haluta, koskaan ei piä tehä mitään mihin ei itellä ole haluja!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
No mut ei ne kaikki miehet siellä salaseuraa hae. Kyllä mäkin luotan mieheeni ihan täysin, vaikkei seksiä olekaan koko ajan. Mua hämmästyttää toisaalta suhteet, jotka perustuu niin pitkälle seksiin, että sen vähentyessä erotaan. Ihan samoin varmaan joku hämmästelee meitä, jotka ovat yhdessä kohtalaisen vähäseksisissä liitoissa? Mutta kaikelle on aikansa ja paikkansa, kyllä mun ymmärtääkseni normaaleissa liitoissa on kausia jolloin on seksiä enemmän ja kausia jolloin vähemmän. Rakkautta voi olla ilman seksiäkin ja se pitää liitot yhdessä, toveruus, kumppanuus, arvostus, yhteiset elämät... Ehkä kuulostaa tylsältä, mutta kun ne on olemassa, niin seksittömyydestäkin selviää ja tulevaisuudessa sekin puoli voi sujua taas loistavasti.
tää on ihan totta. halusin vaan tuua esille myös sen toisen puolen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
No mut ei ne kaikki miehet siellä salaseuraa hae. Kyllä mäkin luotan mieheeni ihan täysin, vaikkei seksiä olekaan koko ajan. Mua hämmästyttää toisaalta suhteet, jotka perustuu niin pitkälle seksiin, että sen vähentyessä erotaan. Ihan samoin varmaan joku hämmästelee meitä, jotka ovat yhdessä kohtalaisen vähäseksisissä liitoissa? Mutta kaikelle on aikansa ja paikkansa, kyllä mun ymmärtääkseni normaaleissa liitoissa on kausia jolloin on seksiä enemmän ja kausia jolloin vähemmän. Rakkautta voi olla ilman seksiäkin ja se pitää liitot yhdessä, toveruus, kumppanuus, arvostus, yhteiset elämät... Ehkä kuulostaa tylsältä, mutta kun ne on olemassa, niin seksittömyydestäkin selviää ja tulevaisuudessa sekin puoli voi sujua taas loistavasti.
Teillä se onkin sitten sitä kaveruutta ja toveruutta. Mulle se ei riittäisi. Rakastanhan minä veljeänkin ja ystäviänkin..eli rakkautta on tietenkin ilman seksiä! Se että erotaan seksin vähentyessä ei tarkoita vain seksiä (itse aktia)..vaan läheisyyttä ja seksi on yksi osa sitä. Se on toki normaalia että on kausia jolloin seksiä on enemmän tai vähemmän kuin toisinaan.. sen hyvä parisuhde kestää tuosta noin vaan.
 
ei se kaikille
Juu: hyvin kirjoitettu...en mäkään lähtisi pettämään vaikka itse olisinkin se himokkaampi...mulle merkihtee kuiteskin tosi paljon se että voin katsoa itseäni peilistä ja nään sieltä rehellisen ihmisen..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Kurjaa....mut jos seuraava kerta on parempi,varmaan kummankin odotukset olleet aika hurjat.
Ootko masentuntut?
Saako kysyä miksi noin pitkä väli?
No ei se oo kurjaa. Ei ainakaan mun mielestä. Mies tykkäs kyllä! :) Se on kai pääasia. Mä en niin välitä seksistä... En siis koskaan ole saanut siitä oikein mitään... :/ Onhan se silleen kiva että saa olla toisen lähellä mutta voihan sitä olla ilman yhdyntääkin. Väli oli pitkä koska on raskausaika ja synnytys takana, lapsi nyt 10kk.
Aika pitkä tauko raskauden ja synnytyksen tähden! Meillä oli seksiä 3,5 vko synnytyksestä (oli vaikea synnytys + väliha leikattiin).

Onhan miehesi samaa mieltä siitä, että ilman yhdyntääkin voi olla...?
 
vieras
Mä voisin elää ilman seksiä tai ainakin suurimmaksi osaksi ilman. Raskauden myötä halut hävisivät kokonaan ja ne eivät ole oikein takaisin tulleet, hieman ovat parantuneet lapsen kasvaessa, mutta ei paljoa.
Mä haluaisin enemmän läheisyyttä kuin pelkkää seksiä ja se on meillä suurin riidan aihe, sillä miehen mielestä pitäisi harrastaa seksiä vähän väliä ja niin kuin filmeissä tapahtuu ja mä haluaisin enemmän halauksia ja suukkoja ja sen suuntaista läheisyyttä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ei se kaikille:
Meillä on välillä ukko kyllä =( Mut ei sille voi mitään kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta...AP On siinä onnellisessa tilanteessa että mies ymmärtää asian laidan, siitä olen hieman kateellinen. Itse saa aina selitellä että ei kiinnosta ei.. Jotenkin välillä stressaa tilanne ja on epäonnistunut olo naisena...
Me ollaan oltu yhdessä 6.5 vuotta. Ensimmäisen vuoden ajan seksi oli päivittäistä, lähes. Sit yhtäkkiä mun halut väheni... mies alkoi vasta joskus vuoden vai kahden päästä valittaa kun seksiä ei ollut lähes ollenkaan... sanoi että pitääkö tästä vieraisiin lähteä. Noh, tämän kysymyksen jälkeen käytiin vakava keskustelu ja siitä lähtien mies on ymmärtänyt (tai siltä ainakin vaikuttaa) mua tosi hyvin ja odottaa että mä itse haluan. Ei petä mua, sen tiedän. Eli on se meilläkin ollut joskus erilaista, silloin oli TOSI paljon stressiä kun piti joka ilta ja aamu miettiä että "pitäiskös antaa että ukko olis tyytyväinen"... mutta onneksi sain miehen ymmärtämään mua. :)

Mitäs jos tuossa oliskin takana joku hormonaalinen yms juttu? Olen muistaakseni kuullut että haluttomuus voi johtua joskus myös ihan fyysisitä asioista, eikä vain "korvien välistä"?
MITÄ TÄLLAISET SYYT VOI OLLA?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ei se kaikille:
Meillä on välillä ukko kyllä =( Mut ei sille voi mitään kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta...AP On siinä onnellisessa tilanteessa että mies ymmärtää asian laidan, siitä olen hieman kateellinen. Itse saa aina selitellä että ei kiinnosta ei.. Jotenkin välillä stressaa tilanne ja on epäonnistunut olo naisena...
Me ollaan oltu yhdessä 6.5 vuotta. Ensimmäisen vuoden ajan seksi oli päivittäistä, lähes. Sit yhtäkkiä mun halut väheni... mies alkoi vasta joskus vuoden vai kahden päästä valittaa kun seksiä ei ollut lähes ollenkaan... sanoi että pitääkö tästä vieraisiin lähteä. Noh, tämän kysymyksen jälkeen käytiin vakava keskustelu ja siitä lähtien mies on ymmärtänyt (tai siltä ainakin vaikuttaa) mua tosi hyvin ja odottaa että mä itse haluan. Ei petä mua, sen tiedän. Eli on se meilläkin ollut joskus erilaista, silloin oli TOSI paljon stressiä kun piti joka ilta ja aamu miettiä että "pitäiskös antaa että ukko olis tyytyväinen"... mutta onneksi sain miehen ymmärtämään mua. :)
anteeks ap kovasti ku kysyn mutta: mistä sie sen tiedät??? ei sitä kukaan tiedä. kyllä se suurimmalle osalla tulee yllärinä.

mie oon niin moniin semmosiin herroihin törmänny netin deittipalveluissa esimerkiksi jotka sanoo suoraan ettivänsä seksiä täältä kun ei sitä kotoa saa. monet joitten kanssa oon asiasta jopa keskustellu (en siis oo helpottanu heidän oloaan sillä saralla) sanovat että muijalla ei tee mieli ku kerta vuoteen ja he hyväksyvät sen kyllä mutta eivät sitten kuitenkaan kehtaa sanoa vaimolleen että ois se kiva jos ois useemminki koska siitä tulee riita, eivätkä halua erotakaan koska haluavat pitää perheen kasassa. ja haluaisivat sitä seksiä kuitenki useammin. ovat kuule melkosen ovelia peittämään jälkensä HELVETIN HYVIN. eivät yleensä laita niitä ilmotuksiaan kotikoneelta ja luovat ihan uuden sähköpostiosotteen niitä varten. sillon kun sen todella haluaa salata toiselta, siinä myös onnistuu.

toki, on niitäki miehiä joita seksi ei vaan kiinnosta. kaverillani on semmonen mies ja itelläni pari semmosta miespuolista kaveria. eivätkä he ole homoja (kuten jonku voi arvata kohta väittävän), heitä ei vaan kiinnosta. mutta semmoset miehet on kyllä harvemmassa.

Tiedän sen 100% varmasti että mies ei petä mua. Ensinnäkään hänellä ei ole ollut mahdollisuutta siihen... On joka hetken mun ja lapsen kanssa kun ei ole töissä. Aamulla menee töihin suoraan (ei ehdi muualle välissä) ja illalla tulee suoraan kotiin, heti 15min kun työt loppuu. En pakota tekemään tätä vaan hän itse niin tahtoo. Illat ollaan yhdessä, vauvaa ihastellen. :) Ei käy missään työreissuilla, eikä muuallakaan yksin. Ja itse on näin valinnut. :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
mutta itse akti oli mitään sanomaton, niinku on aina ollut. :(
Jos tuo on totta, tiedähän, että itse teet toisen puolen sitä, 50%. katso peiliin!
Hei, en mä miestä syytäkään! Itse tiedän että syy on suurin osa mussa kun mä en vaan välitä seksistä juuri ollenkaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Kurjaa....mut jos seuraava kerta on parempi,varmaan kummankin odotukset olleet aika hurjat.
Ootko masentuntut?
Saako kysyä miksi noin pitkä väli?
No ei se oo kurjaa. Ei ainakaan mun mielestä. Mies tykkäs kyllä! :) Se on kai pääasia. Mä en niin välitä seksistä... En siis koskaan ole saanut siitä oikein mitään... :/ Onhan se silleen kiva että saa olla toisen lähellä mutta voihan sitä olla ilman yhdyntääkin. Väli oli pitkä koska on raskausaika ja synnytys takana, lapsi nyt 10kk.
Aika pitkä tauko raskauden ja synnytyksen tähden! Meillä oli seksiä 3,5 vko synnytyksestä (oli vaikea synnytys + väliha leikattiin).

Onhan miehesi samaa mieltä siitä, että ilman yhdyntääkin voi olla...?
Onhan se pitkä tauko... mutta on meillä itse asiassa ollut pitempiäkin taukoja. :/ On tästä keskusteltu (niin kuin jo kerroin) ja mies on monta kertaa sanonut että ei painosta mua seksiin. Ollaan tosiaan touhuttu muuta mutta loppuun ei mennä usein. Ja läheisyyttä on kyllä. Mies lähentelee mua useinkin, ollaan lähekkäin, kaikkee intiimiä mutta ei "pakota" yhdyntään. :)
 
vieras

Mä kun luulin, että meillä on vähän seksiä kun noin kerran kuukaudessa sekstaillaan. Paljon pidempään ei voi olla ilman, se alkaa vaikuttaa meidän parisuhteeseen kummankin puolelta. Meillä on todella paljon läheisyyttä ilman seksiäkin, leikillisesti kutsutaan toisiamme 'läheisriippuvaisiksi'. :) Mutta seksiä ei varsinaisesti ole useammin. Mies ei ole kovin seksuaalinen, on itse näin sanonut, ja on tähän tahtiin tyytyväinen, kuten minäkin..
 
+
hei,meillä ei ole yli 2v harrastettu seksiä,ei vaan kiinnosta..mutta ei tuo ukko oo minnekkään tavaroitaan täältä siirtänyt.kai hyväksyy sitten tilanteen.joteskin ei vaan innosta...ei meillä kyllä oo muutakaan läheisyyttä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tiedän sen 100% varmasti että mies ei petä mua. Ensinnäkään hänellä ei ole ollut mahdollisuutta siihen... On joka hetken mun ja lapsen kanssa kun ei ole töissä. Aamulla menee töihin suoraan (ei ehdi muualle välissä) ja illalla tulee suoraan kotiin, heti 15min kun työt loppuu. En pakota tekemään tätä vaan hän itse niin tahtoo. Illat ollaan yhdessä, vauvaa ihastellen. :) Ei käy missään työreissuilla, eikä muuallakaan yksin. Ja itse on näin valinnut. :)
nyt en tarkota että siun miehes pettäis sinua mutta sie et voi sitä 100% varmuudella koskaan tietää.

miehes voi sanoa menevänsä töihin, mutta mikäli sie et häntä ole 24/7 vahtimassa niin et voi olla 100% varma siitä ettei hän petä. lounastauoilla voi tapahtua mitä vaan.

kaverini ex-mies meinaan löysi uuden kullan itelleen lounastamalla eräässä suositussa lounasravintolassa. niin vaan iski sen kassatytsyn. polkas sitä aina lounasaikaan siellä takahuoneessa.

että kyllä himo keinot keksii. tarkotus on tässä nyt se, että kenestäkään (muusta ku itestäs) et voi olla 100% varma. piste.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Kurjaa....mut jos seuraava kerta on parempi,varmaan kummankin odotukset olleet aika hurjat.
Ootko masentuntut?
Saako kysyä miksi noin pitkä väli?
No ei se oo kurjaa. Ei ainakaan mun mielestä. Mies tykkäs kyllä! :) Se on kai pääasia. Mä en niin välitä seksistä... En siis koskaan ole saanut siitä oikein mitään... :/ Onhan se silleen kiva että saa olla toisen lähellä mutta voihan sitä olla ilman yhdyntääkin. Väli oli pitkä koska on raskausaika ja synnytys takana, lapsi nyt 10kk.
Aika pitkä tauko raskauden ja synnytyksen tähden! Meillä oli seksiä 3,5 vko synnytyksestä (oli vaikea synnytys + väliha leikattiin).

Onhan miehesi samaa mieltä siitä, että ilman yhdyntääkin voi olla...?
Onhan se pitkä tauko... mutta on meillä itse asiassa ollut pitempiäkin taukoja. :/ On tästä keskusteltu (niin kuin jo kerroin) ja mies on monta kertaa sanonut että ei painosta mua seksiin. Ollaan tosiaan touhuttu muuta mutta loppuun ei mennä usein. Ja läheisyyttä on kyllä. Mies lähentelee mua useinkin, ollaan lähekkäin, kaikkee intiimiä mutta ei "pakota" yhdyntään. :)
niin, ei seksi ole sitä että aina tarvitaan yhdyntää vaan muutakin voi tehä.

hoiteletko sie sitten miehes käsin tai suulla orgasmiin vai? meinaan luulisin että orgasmin hän nyt ainakin haluaa jollain konstilla.

 
ei se kaikille
No nyt kun aiheesta keskustellaan niin kertokaapa te seksin ystävät mikä siinä niin hienoa on?? miksi ilman sitä ei tulisi toimeen? Mä ainaki tulisin ihan loistavasti toimeen vaikkapa loppu ikäni
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tiedän sen 100% varmasti että mies ei petä mua. Ensinnäkään hänellä ei ole ollut mahdollisuutta siihen... On joka hetken mun ja lapsen kanssa kun ei ole töissä. Aamulla menee töihin suoraan (ei ehdi muualle välissä) ja illalla tulee suoraan kotiin, heti 15min kun työt loppuu. En pakota tekemään tätä vaan hän itse niin tahtoo. Illat ollaan yhdessä, vauvaa ihastellen. :) Ei käy missään työreissuilla, eikä muuallakaan yksin. Ja itse on näin valinnut. :)
nyt en tarkota että siun miehes pettäis sinua mutta sie et voi sitä 100% varmuudella koskaan tietää.

miehes voi sanoa menevänsä töihin, mutta mikäli sie et häntä ole 24/7 vahtimassa niin et voi olla 100% varma siitä ettei hän petä. lounastauoilla voi tapahtua mitä vaan.

kaverini ex-mies meinaan löysi uuden kullan itelleen lounastamalla eräässä suositussa lounasravintolassa. niin vaan iski sen kassatytsyn. polkas sitä aina lounasaikaan siellä takahuoneessa.

että kyllä himo keinot keksii. tarkotus on tässä nyt se, että kenestäkään (muusta ku itestäs) et voi olla 100% varma. piste.
Mä voin kumota monta sun olettamusta tästä ihan heti. :) Mies menee töihin, sen tiedän, koska mun miespuolinen kaveri on samassa työpaikassa. Lounastauoilla täytyy olla työpaikalla, ei saa poistua työpaikalta, näin sanoo joku työpaikan "laki". Jos poistuu niin saa varoituksen (ja tarpeeksi monen varoituksen jälkeen potkut). En ole käskenyt kaveria vakoilemaan miestä mutta hän on monesti sanonut että mun mies on yksi tunnollisimmista työntekijöistä koko firmassa, tekee töitä jopa tauoilla. :) Noh, näistä ja monista muista faktoista olen päätellyt että ei mulla ole hätää. Luotan mieheeni. :)

Niin ja ei tod. tarvii mitään todistella, halusinpahan vaan kertoa että kyllä sitä voi olla varma muustakin kuin itsestään!
 

Yhteistyössä