Me harrastettiin seksiä eilen illalla, ensimmäistä kertaa 1.5 vuoteen!

  • Viestiketjun aloittaja mutsi
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ei se kaikille:
No nyt kun aiheesta keskustellaan niin kertokaapa te seksin ystävät mikä siinä niin hienoa on?? miksi ilman sitä ei tulisi toimeen? Mä ainaki tulisin ihan loistavasti toimeen vaikkapa loppu ikäni
no mitenköhän tämän nyt ilmaisis... mikä siinä ei sinusta tunnu hyvältä?

hyvältä tuntuu se toisen iho, katse, tuoksu, maku.... se sähköinen virta ympäri kroppaa kun tietyt alueet saa kosketusta (sori, ei voi kuvailla tarkemmin koska tämä pläjähtää sillon seksiosioon :LOL: ). ja tietenki se orgasmi (jonka tietty saa itekki tekemällä ).

siis se koko kuvio. eikö sulla koskaan tykytä alapäässä? :eek:

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä voin kumota monta sun olettamusta tästä ihan heti. :) Mies menee töihin, sen tiedän, koska mun miespuolinen kaveri on samassa työpaikassa. Lounastauoilla täytyy olla työpaikalla, ei saa poistua työpaikalta, näin sanoo joku työpaikan "laki". Jos poistuu niin saa varoituksen (ja tarpeeksi monen varoituksen jälkeen potkut). En ole käskenyt kaveria vakoilemaan miestä mutta hän on monesti sanonut että mun mies on yksi tunnollisimmista työntekijöistä koko firmassa, tekee töitä jopa tauoilla. :) Noh, näistä ja monista muista faktoista olen päätellyt että ei mulla ole hätää. Luotan mieheeni. :)

Niin ja ei tod. tarvii mitään todistella, halusinpahan vaan kertoa että kyllä sitä voi olla varma muustakin kuin itsestään!
juu en epäilekään enkä väitä että siun ukkos pettäis.

mutta onko ukkos työpaikalla vaan miehiä? ja missäs ukkos on töissä kun lounasaikaankaan ei saa poistua työpaikalta, heillä on ilmeisesti ruokala siellä sitten? kyseessä lienee jonkusortin tehdas?

 
Alkuperäinen kirjoittaja ei se kaikille:
No ei se vaan kauheen erikoiselta tunnu, ehkäpä mussa on jotain vikaa mut ei erityisiä fiilareita
okei. niinku nikkiskin sen sanoo: ei se kaikille ole tarve.

kyllä mieki tunnen naisia joita ei seksi kiinnosta. ei vaan kiinnosta. he eivät vaan saa siitä mitään. en tiiä sitten miksi, koska en ole kovasti kysyny, mutta luulisin nyt ainaki että jos se orgasmi ei tunnu miltään niin oisko siihen joku fysiologinen syy?

kuhan pohdin.

 
outoko?
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja ei se kaikille:
No nyt kun aiheesta keskustellaan niin kertokaapa te seksin ystävät mikä siinä niin hienoa on?? miksi ilman sitä ei tulisi toimeen? Mä ainaki tulisin ihan loistavasti toimeen vaikkapa loppu ikäni
no mitenköhän tämän nyt ilmaisis... mikä siinä ei sinusta tunnu hyvältä?

hyvältä tuntuu se toisen iho, katse, tuoksu, maku.... se sähköinen virta ympäri kroppaa kun tietyt alueet saa kosketusta (sori, ei voi kuvailla tarkemmin koska tämä pläjähtää sillon seksiosioon :LOL: ). ja tietenki se orgasmi (jonka tietty saa itekki tekemällä ).

siis se koko kuvio. eikö sulla koskaan tykytä alapäässä? :eek:
Oonkohan mä sit jotenkin outo... mulla kyllä tykyttää alapäässä useinkin, riittää kun ajattelen seksiä mutta öh... oon kyllä huomannu ettei se mun mieheen liity useinkaan. Eikä mulla (kovinkaan usein) tykytä alapäässä silloin kun oon miehen kanssa... muuten tekee vaan mieli olla sen lähellä, tuntea iho vasten ihoa jne. mutta sit siitä varsinaisesta aktista en saa just mitään irti. Omin käsin saan sen orgasminkin mutta aktissa en. Siksi tuntuu tylsältä koko homma.

Ymmärrän sua ap ihan täysin. :hug:
 
^^ et sie outo ole. me ollaan jokainen erilaisia, mie kerroin oman versioni siitä että mikä siinä seksissä viehättää. koska itteeni siinä viehättää myöskin se yhdyntä-osuus, kovastikin. toisia ei, en tiiä miksi. ja jokainenhan on sellainen kun on. ei kaikkien tarvikkaan olla mitään seksipetoja.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä voin kumota monta sun olettamusta tästä ihan heti. :) Mies menee töihin, sen tiedän, koska mun miespuolinen kaveri on samassa työpaikassa. Lounastauoilla täytyy olla työpaikalla, ei saa poistua työpaikalta, näin sanoo joku työpaikan "laki". Jos poistuu niin saa varoituksen (ja tarpeeksi monen varoituksen jälkeen potkut). En ole käskenyt kaveria vakoilemaan miestä mutta hän on monesti sanonut että mun mies on yksi tunnollisimmista työntekijöistä koko firmassa, tekee töitä jopa tauoilla. :) Noh, näistä ja monista muista faktoista olen päätellyt että ei mulla ole hätää. Luotan mieheeni. :)

Niin ja ei tod. tarvii mitään todistella, halusinpahan vaan kertoa että kyllä sitä voi olla varma muustakin kuin itsestään!
juu en epäilekään enkä väitä että siun ukkos pettäis.

mutta onko ukkos työpaikalla vaan miehiä? ja missäs ukkos on töissä kun lounasaikaankaan ei saa poistua työpaikalta, heillä on ilmeisesti ruokala siellä sitten? kyseessä lienee jonkusortin tehdas?
Noh, jos vielä vastailen... :) Joo, miehiä on ja yksi 57-vuotias nainen konttorissa. :LOL: Niillä on ruokala firman yhteydessä, siellä saa syödä ilmaiseksi, tunti aikaa. Tehdas on juu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Noh, jos vielä vastailen... :) Joo, miehiä on ja yksi 57-vuotias nainen konttorissa. :LOL: Niillä on ruokala firman yhteydessä, siellä saa syödä ilmaiseksi, tunti aikaa. Tehdas on juu.
no mie aattelinki jotain tän suuntasta :D

mutta vielä yks kysymys: miten sie voit tosiaan olla 100%:n varma? tiiätkö sie kaikki miehes liikkeet jokaikinen tunti ja jokaikinen päivä?

meinaan kun kukaan ei voi olla varma muusta kun itestään 100%:sti.

ja edelleenkään en väitä että miehes pettäis sinua. nyt ollaan ihan hypoteettisella mielellä liikkeellä :D

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei se kaikille:
No nyt kun aiheesta keskustellaan niin kertokaapa te seksin ystävät mikä siinä niin hienoa on?? miksi ilman sitä ei tulisi toimeen? Mä ainaki tulisin ihan loistavasti toimeen vaikkapa loppu ikäni
Tätä minäkin olen ihmetellyt, että miksi tämä on juuri sellainen asia, jota ilman ei voi elää ja jos elää ilman, on jotenkin sairas. Maailma on pullollaan asioita, joista joko tykätään tai ei tykätä. Suklaa, kahvi, lentopallo, uinti, elokuvat, sininen väri jne.. Miksi seksi on ainoa asia, josta kaikkien on pakko tykätä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ei se kaikille:
No nyt kun aiheesta keskustellaan niin kertokaapa te seksin ystävät mikä siinä niin hienoa on?? miksi ilman sitä ei tulisi toimeen? Mä ainaki tulisin ihan loistavasti toimeen vaikkapa loppu ikäni
Tätä minäkin olen ihmetellyt, että miksi tämä on juuri sellainen asia, jota ilman ei voi elää ja jos elää ilman, on jotenkin sairas. Maailma on pullollaan asioita, joista joko tykätään tai ei tykätä. Suklaa, kahvi, lentopallo, uinti, elokuvat, sininen väri jne.. Miksi seksi on ainoa asia, josta kaikkien on pakko tykätä?
ei ole sairasta elää ilman seksiä. justiinsa sanoin että meitä on moneen junaan, toiset tykkää, toiset ei.

 
vieras
Mä haluaisin tietää vain yhden asian ja se on se että tiesivätkö teidän puolisot siitä että teitä ei seksi kiinnosta yhtään ennen kun meniitta naimisiin ja/tai perustitte yhteisen perheen?

vai annoitteko ymmärtää että seksi on kivaa ja sitä sopii harrastaa ja sitten kun suhde oli vakiintunut ja puoliso "nalkissa" päätittekin että enää ei huvitakaan ja puolisokin näin ollen olkoon ilman??
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä haluaisin tietää vain yhden asian ja se on se että tiesivätkö teidän puolisot siitä että teitä ei seksi kiinnosta yhtään ennen kun meniitta naimisiin ja/tai perustitte yhteisen perheen?

vai annoitteko ymmärtää että seksi on kivaa ja sitä sopii harrastaa ja sitten kun suhde oli vakiintunut ja puoliso "nalkissa" päätittekin että enää ei huvitakaan ja puolisokin näin ollen olkoon ilman??
mie tunnen kaks tämmöstä, toinen on nainen ja toinen on mies. molempien puolisot pettää :/

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Noh, jos vielä vastailen... :) Joo, miehiä on ja yksi 57-vuotias nainen konttorissa. :LOL: Niillä on ruokala firman yhteydessä, siellä saa syödä ilmaiseksi, tunti aikaa. Tehdas on juu.
no mie aattelinki jotain tän suuntasta :D

mutta vielä yks kysymys: miten sie voit tosiaan olla 100%:n varma? tiiätkö sie kaikki miehes liikkeet jokaikinen tunti ja jokaikinen päivä?

meinaan kun kukaan ei voi olla varma muusta kun itestään 100%:sti.

ja edelleenkään en väitä että miehes pettäis sinua. nyt ollaan ihan hypoteettisella mielellä liikkeellä :D

No ei mun varmaan tarvii ihan joka minuutilta tietää mitä tekee. Voihan se mua oman kätensä kanssa jossain pettää tai vaikka sen konttoristin kanssa. :LOL: En tiedä, luulen vaan tietäväni 100% (tai ainakin 99,5%, ja se riittää!) varmasti että ei se voi mitään tehdä esim. vessatauon tai 15min ajomatkan aikana. Kun sen töistä menee oikeastikin se 15-30 min kotiin ja on yleensä kotona jo sen 15min kuluttua. :) Vapaapäivät ollaan yhdessä, käy mies toki kaupassa yksin (harvoin) mutta ei se niillä matkoilla mua ehdi pettämään, ei ole aikaa siis, ja ei ole koskaan ollut mitään muitakaan merkkejä. Yhteinen tili on, ei sielläkään mitään häikkää jne. :) Ei sillä että olisin kaiken pohjiaan myöten tutkinut mutta luulen että jotain olisi ilmennyt jos hän pettäisi. :) Sen verran luota mieheeni että ei tarvii joka ikistä yksin vietettyä minuuttia alkaa selvittämään. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko tarkoitus saada mut hulluuden partaalle ja miettimään että josko se mies sittenkin pettää? :D
siis ei. ei toellakaan :ashamed:

tartuin vaan tuohon ku sanoit että tasan varmasti tiiät ettei miehes petä. kun eihän sitä voi tietää.

ja hei, käteenvetäminen ei ole sitte pettämistä ;)

 
ei se kaikille
ap: ei sun miehesi sua petä uskot vaan ihan samalla tavalla kuin ennenkin =)

viera: Jaa no mistäpä sen sillon suhteen alussa ties ettei kiinnosta parin vuoden päästä enää =0 en osanna sillon kertoa en
 
hesla
Kokemuksesta voin sanoa että sitä paremmalta seksi maistuu mitä enemmän sitä harrastaa. Tai ainakin tiettyyn rajaan saakka.
Ja ehkä 1,5 vuoden tauon jälkeen seksi ei ekalla kerralla ole mitään kauhean ruusuista, ehkä enemmänkin orgasminhakuista.
Me yritetään nyt lasta ja ollaan siksi lisätty seksin määrää (normaalisti 2-3 kertaa kuukaudessa), ja huomaan että siitä tulee sitä rennompaa mitä enemmän sitä touhuaa. Ja näinä kahtena yrityskuukautena ollaankin sekstailtu mm. erilaisissa asennoissa kun koko 7 vuotena kertaakaan. Eikä me nytkään mitään akrobatiaa harrasteta.
 
Juu
Jaahas, pakko taas palata aiheeseen...
Jossain aikaisemmin joku kommentoi, että jos suhteessa ei ole seksiä, sehän on kuin rakkaussuhde ystäviin tai sisaruksiin. No ei mun mielestä, sillä en koskaan ajattele ystäviäni tai sisaruksiani eroottisessa mielessä enkä koskaan rakastele heidän kanssaan. Miehen kanssa kyllä, vaikken koko ajan.
Myös outoa jankkaamista tuon ap:n miehen uskollisuuden suhteen. Voiko kukaan nyt ikinä olla varma mistään tässä maailmassa, mutta hei, eikö nyt voi luottaa kuitenkin itseensä ja toiseen?
Ja samoin kuin seksistä tykkääminen ylipäätään, on erilaisesta seksistä tykkääminen. Jotkut tykkää suuseksistä, jotkut peppuseksistä, jotkut tie lie mistä. Ja toiset tosiaan tykkää oliiveista ja toiset ei voi niitä sietää. Ei maailma ole pelkkää seksiä ja omien tarpeiden tyydyttämistä. Jokainen tavallaan kunhan ei mene yhteisten sopimusten yli.
Ja edelliselle vieraalle, joka kysyi tiesivätkö puolisot, ettei teitä kiinnosta seksi... Eikähän se ole jo jokaiselle päivänselvää, että kun yhdessä ollaan vuosia, niin omakin mieli muuttuu. Ei kai avioliittolupauksen yhteydessä tiedä huvittaako seksi 10,20,30 vuoden päästä vielä täsmälleen samalla tavalla kuin nyt? Kenen tällä vuosituhannella tarvitsee antaa "sääliseksiä" jonkun "nalkkiin" saamiseen? Eiköhän ihmisellä ole lupa kasvaa ja kehittyä. Joskus ne vuodet tuo lisää seksuaalistakin viriliteettiä, joskus elämä vie ne. Itseltä ne vie lapsi, työstressi, arki, väsymys. Eikä pelota yhtään, että tää olis nyt tässä. Seuraava elämänvaihe voi olla täysin toinen ja uskon hyvin vakaasti, että siinäkin elämänvaiheessa me ollaan tän saman miehen kanssa molemmat. Mulle ei tulisi mieleenkään ryhtyä seksiin vaan siksi, että ukko pysyisi kotona. Koko ajatus on jotenkin absurdi. Enhän olisi sen luonteista miestä ottanut alun alkaenkaan.
Niin ja seksiä oli viimeksi viime yönä mun aloitteesta, mutta tätä tapahtuu tosi harvoin. Tiedän mainiosti millaista on olla haluttomana, joskus se ei haittaa pätkääkään ja joskus haluaisi haluta enemmän.
 
Jos seksi ei ole hyvää, sitä ei haluakaan. Ap, millaista seksiä teillä sitten on? Saatko orgasmin? "Osaako" miehesi asiansa? Itse olen huomannut, että edellisessä suhteessani en saanut koskaan orgasmia, eikä seksi muutenkaan tuntunut miltään. Eipä paljon huvitttanut koko touhu.. Ehkä kerran puolessa vuodessa tein aloitteen :headwall:

Nykyinen on aivan toisenlainen suhde siinäkin mielessä. Saan paljon, paljon parempaa seksiä ja siksi sitä haluankin :D :D Syy haluttomuuteen ei ole pelkästään naisessa tai miehessä, mutta kyllä seksin laadulla on mielestäni siinä aika iso osa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei se kaikille:
No nyt kun aiheesta keskustellaan niin kertokaapa te seksin ystävät mikä siinä niin hienoa on?? miksi ilman sitä ei tulisi toimeen? Mä ainaki tulisin ihan loistavasti toimeen vaikkapa loppu ikäni
Mulla on ensinnäkin seksuaalisia haluja. Jos ei ole ollut seksiä vähään aikaan, alan näkemään seksiunia ja tunne kasvaa että seksiä haluan. Miehen kanssa seksi on yksi meidän suhteen ulottuvuuksista. Tuntuu kuin oltaisiin arjesta irti kun touhutaan ja kumpikin nauttii. :) Nautin kun saan miehen nauttimaan ja itselläkin on kivaa. Se on meidän todellista yhteistä laatuaikaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Jos seksi ei ole hyvää, sitä ei haluakaan. Ap, millaista seksiä teillä sitten on? Saatko orgasmin? "Osaako" miehesi asiansa? Itse olen huomannut, että edellisessä suhteessani en saanut koskaan orgasmia, eikä seksi muutenkaan tuntunut miltään. Eipä paljon huvitttanut koko touhu.. Ehkä kerran puolessa vuodessa tein aloitteen :headwall:

Nykyinen on aivan toisenlainen suhde siinäkin mielessä. Saan paljon, paljon parempaa seksiä ja siksi sitä haluankin :D :D Syy haluttomuuteen ei ole pelkästään naisessa tai miehessä, mutta kyllä seksin laadulla on mielestäni siinä aika iso osa.
Seksi on mielestäni "yhtä hyvää" kuin ihan alussakin mutta jostain syystä en oikein enää nauti siitä. Tai oikeastaan nautin mutta en saa samalla tavalla tyydytystä kuin ennen. En tiedä mistä johtuu... :/ Saan orgasmin, jos autan itse itseäni. :) Näin on kyllä ollut ihan aina, siis siitä lähtien kun ekan kerran seksiä harrastin, siis että en ole orgasmille herkkä, tosin olen ollut vaan yhden miehen kanssa... Muuten mies osaa mielestäni asiansa kyllä. :) Vähän vaikea sanoa kun ei ole mitään mihin verrata.

Millä tavalla nykyinen miehesi on parempi kuin entinen? Voisko mun mies sit olla huono? En minäkään huippu ole. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Jos seksi ei ole hyvää, sitä ei haluakaan. Ap, millaista seksiä teillä sitten on? Saatko orgasmin? "Osaako" miehesi asiansa? Itse olen huomannut, että edellisessä suhteessani en saanut koskaan orgasmia, eikä seksi muutenkaan tuntunut miltään. Eipä paljon huvitttanut koko touhu.. Ehkä kerran puolessa vuodessa tein aloitteen :headwall:

Nykyinen on aivan toisenlainen suhde siinäkin mielessä. Saan paljon, paljon parempaa seksiä ja siksi sitä haluankin :D :D Syy haluttomuuteen ei ole pelkästään naisessa tai miehessä, mutta kyllä seksin laadulla on mielestäni siinä aika iso osa.
Seksi on mielestäni "yhtä hyvää" kuin ihan alussakin mutta jostain syystä en oikein enää nauti siitä. Tai oikeastaan nautin mutta en saa samalla tavalla tyydytystä kuin ennen. En tiedä mistä johtuu... :/ Saan orgasmin, jos autan itse itseäni. :) Näin on kyllä ollut ihan aina, siis siitä lähtien kun ekan kerran seksiä harrastin, siis että en ole orgasmille herkkä, tosin olen ollut vaan yhden miehen kanssa... Muuten mies osaa mielestäni asiansa kyllä. :) Vähän vaikea sanoa kun ei ole mitään mihin verrata.

Millä tavalla nykyinen miehesi on parempi kuin entinen? Voisko mun mies sit olla huono? En minäkään huippu ole. :ashamed:
Hmm.. En oikein osaa tarkalleen selittää, osittain varmaan tekniikassakin on jotain eroja, mutta muutamia juttuja olen huomannut itsessäni. Ensinnäkin uuden miehen kanssa on enemmän kipinää kuin koskaan edellisen kanssa. Toiseksi, luotan enemmän tähän uuteen, tavallaan ei tule koskaan sellaista häpeän tunnetta, tunnen koko ajan itseni rakastetuksi ja halutuksi. Esileikit ovat pidempiä ja nautin niistä nyt enemmän :)

Uusi mies kehuu ulkonäköäni jatkuvasti ja tunnen että olen juuri hyvä sellaisena kuin olen. Kuulostaa kamalan yksinkertaiselta, mutta ei ole sitä, niin paljon ongelmia mulla on kroppani ja seksuaalisuuteni kanssa ollut. Nyt pystyn heittämään aivot narikkaan ja keskittymään ainoastaan siihen, että on hyvä olla ja nautinto on aivan toista luokkaa sillä tavalla - niin ettei mieti seuraavan päivän ruokalistaa koko ajan :D

Orgasmia en saa edelleenkään helposti, mutta nyt en enää teeskentele tai ota paineita asiasta, tulee jos on tullakseen =) Ja yleensä mies sen saakin aikaan sormin/suulla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Jos seksi ei ole hyvää, sitä ei haluakaan. Ap, millaista seksiä teillä sitten on? Saatko orgasmin? "Osaako" miehesi asiansa? Itse olen huomannut, että edellisessä suhteessani en saanut koskaan orgasmia, eikä seksi muutenkaan tuntunut miltään. Eipä paljon huvitttanut koko touhu.. Ehkä kerran puolessa vuodessa tein aloitteen :headwall:

Nykyinen on aivan toisenlainen suhde siinäkin mielessä. Saan paljon, paljon parempaa seksiä ja siksi sitä haluankin :D :D Syy haluttomuuteen ei ole pelkästään naisessa tai miehessä, mutta kyllä seksin laadulla on mielestäni siinä aika iso osa.
Seksi on mielestäni "yhtä hyvää" kuin ihan alussakin mutta jostain syystä en oikein enää nauti siitä. Tai oikeastaan nautin mutta en saa samalla tavalla tyydytystä kuin ennen. En tiedä mistä johtuu... :/ Saan orgasmin, jos autan itse itseäni. :) Näin on kyllä ollut ihan aina, siis siitä lähtien kun ekan kerran seksiä harrastin, siis että en ole orgasmille herkkä, tosin olen ollut vaan yhden miehen kanssa... Muuten mies osaa mielestäni asiansa kyllä. :) Vähän vaikea sanoa kun ei ole mitään mihin verrata.

Millä tavalla nykyinen miehesi on parempi kuin entinen? Voisko mun mies sit olla huono? En minäkään huippu ole. :ashamed:
Hmm.. En oikein osaa tarkalleen selittää, osittain varmaan tekniikassakin on jotain eroja, mutta muutamia juttuja olen huomannut itsessäni. Ensinnäkin uuden miehen kanssa on enemmän kipinää kuin koskaan edellisen kanssa. Toiseksi, luotan enemmän tähän uuteen, tavallaan ei tule koskaan sellaista häpeän tunnetta, tunnen koko ajan itseni rakastetuksi ja halutuksi. Esileikit ovat pidempiä ja nautin niistä nyt enemmän :)

Uusi mies kehuu ulkonäköäni jatkuvasti ja tunnen että olen juuri hyvä sellaisena kuin olen. Kuulostaa kamalan yksinkertaiselta, mutta ei ole sitä, niin paljon ongelmia mulla on kroppani ja seksuaalisuuteni kanssa ollut. Nyt pystyn heittämään aivot narikkaan ja keskittymään ainoastaan siihen, että on hyvä olla ja nautinto on aivan toista luokkaa sillä tavalla - niin ettei mieti seuraavan päivän ruokalistaa koko ajan :D

Orgasmia en saa edelleenkään helposti, mutta nyt en enää teeskentele tai ota paineita asiasta, tulee jos on tullakseen =) Ja yleensä mies sen saakin aikaan sormin/suulla.
Rakastan miestäni, en häpeä itseäni miehen kanssa (vaikka ulkonäöstäni en itse tykkääkään, olen lihava) ja uskallan antautua miehelleni, luotan häneen ja tunnen itseni rakastetuksi. Mies kehuu minua, ulkonäköäni ja sanoo seksin olevan ihanaa (siis silloin kun sitä on...). En minäkään teeskentele orgasmia mutta en sitä myöskään helposti saa. Ja kyllä minunkin mies sen saa aikaan suulla tai sormilla. :) Tällaista haluaisin useamminkin mutta se yhdyntä on tylsää. :( Ja sit jos aloitetaan suulla ja mies haluaa siirtyä varsinaiseen aktiin mun saatua orgasmin, niin mulla menee totaalisesti mielenkiinto. Lopahtaa sekunnissa kympistä nollaan. :( :headwall:
 
muutama ajatus
kyllähän yhdynnän aikanakin mies voi auttaa naisen nautintoa sormin tai vaikkapa jollakin "seksilelulla"...
Itselläni seksihaluja lisäsi huomattavasti normaaliin painoon pääseminen (oli eritavalla energiaa ja eri asentojakin saattoi kokeilla helpommin) sekä hormonaalisen ehkäisyn lopettaminen. Hormonit vei mun seksihalut täysin! Vasta nyt kun olen itse halukas seksiin useammin, ihmettelen miten mieheni on jaksanut olla ilman seksiä pitkiäkin aikoja... Itse en ehkä siihen olisi pystynyt.
Voisiko yksi tekijä olla se että olette ilmeisesti liki kaiken miehen vapaa-ajan yhdessä? Pienet eronhetket ja omat harrastukset saattaisivat tuoda taas jotain vetoa omaan puolisoon. Siis että ehtisi välillä kaipaamaan/odottamaan omaa puolisoa?
Mutta jos olette tyytyväisiä tilanteeseenne, niin eihän tässä sitten mitään ongelmaa ole, vai?
 

Yhteistyössä