Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pitäisikö huolestua?
En ole yhtään aamuihminen ja herätyksen olisi vatsa tunnin päästä, mutta täällä silti olen täysin virkeänä ollut jo 20min tuijottelemassa repeatilla noita stooreja🥹
Jep, sama heräsin pari tuntia sitten ja ihan vaan vähän vilkaisin kännykkää... Tuo karaokeklippi odotin siellä 🥹. En koskaan herää ennen herätyskelloa paitsi nyt 😵! Kyllä sitä yhden päivän töissä pärjää muutaman tunnin yöunilla, eikö 😬? Mutta onhan tää nyt niin 🥰💚💕💙😭.
Ja tottakai MRS=3
 
vierailija
Jep, sama heräsin pari tuntia sitten ja ihan vaan vähän vilkaisin kännykkää... Tuo karaokeklippi odotin siellä 🥹. En koskaan herää ennen herätyskelloa paitsi nyt ! Kyllä sitä yhden päivän töissä pärjää muutaman tunnin yöunilla, eikö ? Mutta onhan tää nyt niin .
Ja tottakai MRS=3
Ja siis mä en edes koskaan normaalisti heräile öisin 😱!
 
vierailija
Pitäisikö huolestua?
En ole yhtään aamuihminen ja herätyksen olisi vatsa tunnin päästä, mutta täällä silti olen täysin virkeänä ollut jo 20min tuijottelemassa repeatilla noita stooreja🥹😍💙💚
Täällä sama, heräsin ennen viittä ja eihän sitä sitten enää voinut nukkua. 😅 Nyt kyllä särkee päätä, kun pitäisi töihin saada lähdettyä.
 
vierailija
Kiinnostaisi niin paljon nähdä bojere fanien ilmeet eilen, kun kamera kääntyi Bojaniin :D Itse katsoin stoorin ilman ääniä ja meinasin oikeasti pyörtyä, kun olin liikenteessä ja vilkaisin puhelinta. Vuoden päästä voidaan tehdä sellainen "Missä olit kun"-kysely :D
 
vierailija
Ihan älytöntä kitinää ollut kompostissa viime yönä poikien lomasta. Onko sinne jääneet vain pahiten katkeroituneet ja omaan elämäänsä täysin kyllästyneet ex-shipparit vai mitä ihmettä siellä oikein tapahtuu?
 
vierailija
Eihän tämä ole tervettä enää. 🙈 Herään ja katson instaa, silmiin kohoaa kyyneleet onnellisuudesta, sydämessä tuntuu rauha. Miksi kahden minulle tuntemattoman ihmisen yhdessäolo vaikuttaa näin voimakkaasti. 🥹
 
vierailija
Kiinnostaisi niin paljon nähdä bojere fanien ilmeet eilen, kun kamera kääntyi Bojaniin Itse katsoin stoorin ilman ääniä ja meinasin oikeasti pyörtyä, kun olin liikenteessä ja vilkaisin puhelinta. Vuoden päästä voidaan tehdä sellainen "Missä olit kun"-kysely
Mä heräsin vasta ja näin ekana sen 🙈 äkkiä hävis kaikki väsymys yövuoron jäljiltä 😅
 
vierailija
Kiinnostaisi niin paljon nähdä bojere fanien ilmeet eilen, kun kamera kääntyi Bojaniin :D Itse katsoin stoorin ilman ääniä ja meinasin oikeasti pyörtyä, kun olin liikenteessä ja vilkaisin puhelinta. Vuoden päästä voidaan tehdä sellainen "Missä olit kun"-kysely :D
Itsehän olin palaverissa (yrityksen johtoryhmä), ja joo en tiedä miksi katsoin K:n stoorin kesken palaverin, mutta huhhuh. :D Onneks oli äänet pois päältä. Mutta hymyilin tyhmänä koko loppu palaverin kyllä enkä tiedä puhuinko enää mitään järkeviä. Hullun touhua tämä. :D
 
vierailija
Ihan älytöntä kitinää ollut kompostissa viime yönä poikien lomasta. Onko sinne jääneet vain pahiten katkeroituneet ja omaan elämäänsä täysin kyllästyneet ex-shipparit vai mitä ihmettä siellä oikein tapahtuu?
Komposti on komposti. Eikös se nimenomaan ole tarkoitettu niille, jotka ei shippaa ja joille koko K&B on myrkkyä? Olen itse poikennut siellä pari kertaa silloin ihan alkuaikoina ja se vilkaisu riitti.
Mutta vitsit, kuinka ihana päivä oli eilen ❤😍🥰💙💕💚! Jos joskus toivoinkin, että pääsisivät viettämään relaxtime kaksistaan, niin rehellisesti sanoen tällaiseen yhteiseen lomamatkaan en ihan uskonut 🥹.
 

Yhteistyössä