Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Komposti on komposti. Eikös se nimenomaan ole tarkoitettu niille, jotka ei shippaa ja joille koko K&B on myrkkyä? Olen itse poikennut siellä pari kertaa silloin ihan alkuaikoina ja se vilkaisu riitti.
Mutta vitsit, kuinka ihana päivä oli eilen ! Jos joskus toivoinkin, että pääsisivät viettämään relaxtime kaksistaan, niin rehellisesti sanoen tällaiseen yhteiseen lomamatkaan en ihan uskonut 🥹.
Iso osa ei shippaa mutta kyllä mulle on tullut sellainen vaikutelma, että useimmat siellä tykkää K&B:n ystävyydestä silti ja suhtautuu heihin lämmöllä. Kuten itsekin ❤
 
vierailija
Minulle tuli eilen illalla myöhään melkein itku, vaikka sitä ennen olin ollut chillisti, ja nyt heräsin pari tuntia turhan aikaisin.

Jos Bojan on tullut sillä Zagrebin-lennolla, niin mahdolliset paluulennot olisivat to, la ja ma (ja silloin hän olisi ollut paikalla vasta maanantaina myöhään). Toki on mahdollista tulla ja mennä eri yhteyksillä.
 
vierailija
Kiinnostaisi niin paljon nähdä bojere fanien ilmeet eilen, kun kamera kääntyi Bojaniin Itse katsoin stoorin ilman ääniä ja meinasin oikeasti pyörtyä, kun olin liikenteessä ja vilkaisin puhelinta. Vuoden päästä voidaan tehdä sellainen "Missä olit kun"-kysely
Voin sanoa, että juuri ennen asiakas kohtaamista ei olis puhelinta kannattanut vilkaista 😅. Hallitsematon hymyily ja jopa naurahdukset eivät luultavasti tehneet kovin vakuuttavaa vaikutusta. Toivottavasti edes puhuin jotain järkevää 🤔?
 
vierailija
Iloitsen kuinka onnelliselta etenkin B näyttää Kärtsän seurassa. Jotkut sanovat, että B näyttää aina ihmisten kanssa onnelliselta. Väitän kuitenkin, että K kanssa olemus on erilainen ja jos useita pätkiä laittaisi vierekkäin, niin pystyisi helposti sanomaan onko K lähellä tai mielessä vs. muut ihmiset <3 Nyt ei tietty voi vertailla, koska joka ikisen kuvan tunnistaa, että mistä yhteydestä ne on :D
 
vierailija
Kiinnostaisi niin paljon nähdä bojere fanien ilmeet eilen, kun kamera kääntyi Bojaniin Itse katsoin stoorin ilman ääniä ja meinasin oikeasti pyörtyä, kun olin liikenteessä ja vilkaisin puhelinta. Vuoden päästä voidaan tehdä sellainen "Missä olit kun"-kysely
Kyllä mä uskoin koko ajan, että se siellä on. Khan laittoi, että holiday with bojan_cvjeticanin. Olin tietty ylionnellinen, kun asia varmistui, mutta lähinnä ettei tarvitse enää vääntää trollien kanssa onko se siellä vaiko ei. Ja tietysti siksi, että Bojan näytti aivan mielettömän sexyltä, iloiselta, söpöltä ja onnelliselta. Ja hymyili braaderille kameraan supervalloittavasti. Kyllähän sellaista näkyä kelpaa katsella aina!
 
vierailija
No yöllä ei tullut lisää instaa, mut saatiinhan me jo aika paljon... Ahneeksihan sitä tulee tämmösen kanssa! Ihanaa ajatella miten he on yhdessä baarista hoippuneet "kotiin". Tänään varmasti kuitenkin jotain tulee, ihana K ottanut linjan et postailee kuitenkin.
 

Yhteistyössä