vierailija
Ja mikä biisi ja sanat.On kyllä Bojanilla upea ääni. Kuulee tuostakin.
Ja mikä biisi ja sanat.On kyllä Bojanilla upea ääni. Kuulee tuostakin.
Pitäisi vissiin mutta minkäs teet.Pitäisikö huolestua?
En ole yhtään aamuihminen ja herätyksen olisi vatsa tunnin päästä, mutta täällä silti olen täysin virkeänä ollut jo 20min tuijottelemassa repeatilla noita stooreja🥹
Täällä sama. Eipä huolestuta, vaan nautitaan nyt täysillä, kun eletään näin hienoa aikaa!Pitäisikö huolestua?
En ole yhtään aamuihminen ja herätyksen olisi vatsa tunnin päästä, mutta täällä silti olen täysin virkeänä ollut jo 20min tuijottelemassa repeatilla noita stooreja🥹
Kivat univelat tulossa, kun Kärpyn eurotourkin alkaa kohta ja sitä ennen BluzaPitäisi vissiin mutta minkäs teet.
Jep, sama heräsin pari tuntia sitten ja ihan vaan vähän vilkaisin kännykkää... Tuo karaokeklippi odotin siellä 🥹. En koskaan herää ennen herätyskelloa paitsi nyt ! Kyllä sitä yhden päivän töissä pärjää muutaman tunnin yöunilla, eikö ? Mutta onhan tää nyt niin .Pitäisikö huolestua?
Ja siis mä en edes koskaan normaalisti heräile öisin !Jep, sama heräsin pari tuntia sitten ja ihan vaan vähän vilkaisin kännykkää... Tuo karaokeklippi odotin siellä 🥹. En koskaan herää ennen herätyskelloa paitsi nyt ! Kyllä sitä yhden päivän töissä pärjää muutaman tunnin yöunilla, eikö ? Mutta onhan tää nyt niin .
Ja tottakai MRS=3
Täällä sama, heräsin ennen viittä ja eihän sitä sitten enää voinut nukkua. Nyt kyllä särkee päätä, kun pitäisi töihin saada lähdettyä.Pitäisikö huolestua?
En mäkään usko että ovat kovin monta päivää. Ehkä kolme tai jotain, vähän kuin pitkä viikonlopppu.Tuskin ne siellä montaa päivää jaksavat noin huolella juhlia? Ehkä ovat vain petjantaihin. Tää päivä varmaan aika hiljaista krapulassa.
Jotain trolleja siellä selvästi oli. Ei varmaan edes monta mutta aktiivisia.Ihan älytöntä kitinää ollut kompostissa viime yönä poikien lomasta. Onko sinne jääneet vain pahiten katkeroituneet ja omaan elämäänsä täysin kyllästyneet ex-shipparit vai mitä ihmettä siellä oikein tapahtuu?
Itsekin ihmettelin niitä juttuja, aika erilaista settiä kuin yleensä.Jotain trolleja siellä selvästi oli. Ei varmaan edes monta mutta aktiivisia.
Mä heräsin vasta ja näin ekana sen äkkiä hävis kaikki väsymys yövuoron jäljiltäKiinnostaisi niin paljon nähdä bojere fanien ilmeet eilen, kun kamera kääntyi Bojaniin Itse katsoin stoorin ilman ääniä ja meinasin oikeasti pyörtyä, kun olin liikenteessä ja vilkaisin puhelinta. Vuoden päästä voidaan tehdä sellainen "Missä olit kun"-kysely
Itsehän olin palaverissa (yrityksen johtoryhmä), ja joo en tiedä miksi katsoin K:n stoorin kesken palaverin, mutta huhhuh. Onneks oli äänet pois päältä. Mutta hymyilin tyhmänä koko loppu palaverin kyllä enkä tiedä puhuinko enää mitään järkeviä. Hullun touhua tämä.Kiinnostaisi niin paljon nähdä bojere fanien ilmeet eilen, kun kamera kääntyi Bojaniin Itse katsoin stoorin ilman ääniä ja meinasin oikeasti pyörtyä, kun olin liikenteessä ja vilkaisin puhelinta. Vuoden päästä voidaan tehdä sellainen "Missä olit kun"-kysely
Komposti on komposti. Eikös se nimenomaan ole tarkoitettu niille, jotka ei shippaa ja joille koko K&B on myrkkyä? Olen itse poikennut siellä pari kertaa silloin ihan alkuaikoina ja se vilkaisu riitti.Ihan älytöntä kitinää ollut kompostissa viime yönä poikien lomasta. Onko sinne jääneet vain pahiten katkeroituneet ja omaan elämäänsä täysin kyllästyneet ex-shipparit vai mitä ihmettä siellä oikein tapahtuu?