TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

Voi Sompio, pahoillani olen tuosta vastoinkäymisestä! :hug:
Voimia ja luottamusta tulevaan, vaikeita päätöksiä nuo että irtisanoako itsensä vai mitä sitten tekee... Toivon että asianne järjestyisivät nopeasti ja saisitte selvyyttä kuvioihin. Tsemppiä!
Voikohan tuosta mistään kysellä että onko ihan kaikkien lakien mukaista antaa koeajalla olevien jatkaa ja vakkarin irtisanoa... ärsyttävää!
 
Pahoittelut sompion miehen "potkukuista".. :hug:

Mä oon maannut koko päivän sängyssä väsy ja kyrvitys. Paljon helpottanut että eräässä puhelussa joku kysyy tässä vaiheessa raskautta että mistä sait päähäsi tehdä lisää lapsia? kaks kuukauttako sitäkin piti hautoa että uskaltaa kysyä ja miksi yleensä piti kysyä mitä helvettiä se kelleen kuuluu?? varsinkin kun tietää että ollut kaikkea muutakin sairautta jne...arghh.tai siks just pitää vääntää veistä haavassa..joillakin on tuo tilannetaju huipussaan...tai sitten mä en vaan kestä just tänään mitään kommentteja yhtään mistään. B)
 
Voi ei Sompio! :hug:
Siksakkia sempä takia me ne emmaljunget ottetiin kun on kuulemma tosi kestävät. Serkullani on jo neljännellä lapsella käytössä tosin uudet pyörät oli pitännyt ostaa, muuten aivan toimivat pelit. Kyllä se on totta että köyhällä ei ole vara ostaa halpaa.
Auroora me ottetiin tuo sport runko kun siinä oli leveimmät pyörät, meillä kun on tuota hiekkatietä.
Olen tänään järjetänyt kaappeja, ilmeiseti joku pesän rakennus vimma... Kai :whistle:
Mutta nyt viellä imuroin niin on siistiä kun mies tulee iltapäivästä aamuvuorosta.

Tytti ja Papu 28+5
 
Päiviä.

Pahoittelut myös täältä Sompiolle :hug: Ei mikään mukava tilanne :|

Täällä on ollu kiireinen viikko. Ekaks piti olla vaan konsertti keskiviikkona ja siihen liittyvät harkat, mut sitten sainkin viikon sairaslomasijaisuuden ja yhtäkkiä oli myös 20 oppilasta opetettavana. Ja tänään lähettiin seittämältä ajamaan Jyväskylään, ku täällä harkat ja sit vielä illalla Pieksämäelle (me oikeesti sinne :D ) ja sit esityksen jälkeen vielä takas Savonlinnaan. Ja huomenna Joensuuhun ja su vielä Pieksämäelle päiväreissut... Elämäni on matkustamista. Näköjään... Mutta nyt on taas selkä ollu semi-ok, joten kyl sen kestää. Ihanaa päästä ens viikolla taas rauhottumaan.

Isyyslomasta, meidän pitäis vissiin vähän selvittää, että miten se nyt käytännössä menee, kun miehellä on määräaikanen sopimus, joka katkee heinäkuussa ja jatkuu taas elokuussa... Jää kyllä ensimmäiselle palkalliselle kesälomalle siinä viikkoo ennen la:ta, että kotona on meidän kanssa :) Sit jos vaikka pitäis pidennetyt syys- ja talvilomaviikot myöhemmin. Pitää selvittää.

En nyt yhtäkkiä muista mitään mitä ootte kirjotellu. Ehkä johtuu siitä, kun niitä tuossa puoltoista tuntia lueskelin :D vähän kertyny. Eli ei pysty kommentoimaan. Toisella kertaa sitten!

Ansku mahoineen 29+2
 
Sompio: voi ei.tosi kurjaa. :hug: :hug: kyllä haiskahtaa jos vakkari paikalla saikulla oleva irtisanotaan,mutta koeajalla olija saa jatkaa. Eikö yleensä näissä tilanteissa uusimmat saa lähteä? Tai niin olen käsittänyt.Ja ainakin koeajalla olijat. Mun serkulle kävi muutama vuosi sitten niin.Tais olla koe ajalla ja viimeiseksi töihin palkattu.

 
Pauzi
Meidän neuvolalääkäri on hauska tyyppi. Kun katseli mun ylikuivaa alapäätä :ashamed: ni totesi vaan ,että kuivat limakalvot on merkki tyttöraskaudesta.
Niin, tossa voi sit olla perääkin, koska mulla oli kans tota vaivaa kakkosta odottaessa, ja tyttöhän se oli. Nyt on vähän, mut ei niin pahasti ku sillon. Esikoista (joka on poika) odottaessa ei ollut mitään tuollaista.
 
Kiitos kaikille myötätunnosta. Nyt ei auta kuin yrittää alkaa miettiä jotain valoisia ajatuksia. Mies jättää työttömyyskassaan soittamiset yms. maanantaille.
Niin mekin luultiin, että koeajalla olevat lähtee ja siksikin tämä oli niin suuri järkytys. Kai sitä maanantaina pitää alkaa kyselemään sitäkin. Mutta netistä luki, että sairasloman aikana saa irtisanoa. Taitaa oikeasti olla syynä tuo selän meno ja mies on porukan vanhin työntekijä. Se oli vaan hyvä sauma laittaa nyt pihalle, kun muutenkin oli yt-neuvottelut menossa. Eli putsataan pois kaikki, joita ei haluta pitää.
Mutta kun jos mies jää sinne sillä sopimuksella, että kutsutaan töihin tarvittaessa, niin työvoimaa tarvittaessa on mies pakko kutsua töihin. Eivät voi palkata uutta työntekijää. Eri asia tosiaan on, että jos niitä töitä ei ole, niin saako sitä työttömyysrahaakaan siltä ajalta kun kuitenkin on firman kirjoilla.
Pankkiin ainakin joudutaan varmaan jossain vaiheessa sopimaan lyhennysvapaita kuukausia asuntolainan kanssa.

Mullakin on kuivat limakalvot ja sitä tyttöä veikkailtiin.

Maanantaina on neuvola ja katsotaan, että menenkö töihin vai tarviiko saikkua jatkaa. Ainakin yöunet taitaa olla vähissä vaikka liitoskipujen kanssa harkitsen menemistä. Tosin en pysty nostamaan mitään, mutta ne saa sitten hoitaa työkaveri. Saisi ehkä ajatuksia muualle, jos palaisi töihin.

Mekin ostettiin nuo samaiset Emmaljungat :wave: Sillä sport-rungolla kai... En enää muista :ashamed:
 
Sompio, harmittaa tosi paljon teidän puolesta!!! Ymmärtääkseni kylläkään noin ei saisi tehdä että koeajalla olevat saa jäädä ja vakkari joutuu lähtemään. Onko miehesi puhunut työsuojeluvaltuutetulle tai lakimiehelle?

Naralle voimia, ärsyttävää että ihmiset tuolleen kommentoi!

Mä oon tänään saikulla, selkä ei kestä juuri yhtään istumista ja mulla on toimistotyö 8 h päivässä ja siihen 45min bussimatkat suuntaansa päälle.. vielä olis kuukaus virallisen mammaloman alkuun, en tiiä miten jaksan. Täytyy varmaan varata aika lääkärille ja fyssarille. Lisäks uni on tosi katkonaista, herään koko ajan pissalle ja siihenkin jos mies kääntää vaikka kylkeä.. grrr.. tosi kiusallista heräillä n. tunnin välein..

Ihanaa enää 10 viikkoa laskettuun aikaan, nyt tuntuu ettei millään malttas odottaa enää!! :heart:

Eilen poksui sitten täydet 30 vk!!!
 
Sompio: Olen tosi pahoillani teidän tilanteesta, todella kurja juttu :'(
Sitä mäkin mietin, että onko sairaslomalla olevalle jotain samoja oikeuksia irtisanomis-tilanteissa, kuin esim. jos on raskaana, äitiyslomalla tai hoitovapaalla niin silloin ei vois irtisanoa. Kannattaa varmaan liittoon olla yhteydessä, siellähän pitäis olla ammattitaitoinen lakimies jolta asioita voisi kysellä.
Jos tosiaan on niin ettei sairasloma ole este tuotannollisista/taloudellisista syistä irtisanomiselle niin toivottavasti miehesi löytäisi uuden työpaikan kunhan selkä paranee.


Oho, onpas a-nskulla ajelemista! Ajatko Pieksämäelle tuota ihanaa kapeaa ja mutkaista Virtasalmen ohi menevää tietä? :whistle: Se on varsinkin talvisin usein niin kamalassa kunnossa että huhhuh!


Tänne ei mitään uutta kuulu. Eilen siirtelin vähän olkkarissa järjestystä, vitriinikaapiston osia toiselle seinälle. Mies kyllä kielsi etten saa sitä yksin tehdä, mutta kun en jaksanut odottaa viikonloppuun että se ehtis auttamaan :whistle: Saapahan nyt edes jotain aikaiseksi kun tuota järjestyksen vaihtoa suunniteltu jo jonkun aikaa.
Seuraavaksi pitäis ryhtyä vaatehuoneen kimppuun, sieltä varmaan tulee vastaan kaikkea ylimääräistä ja turhaa :p

Enää 8vko laskettuun aikaan, nää viimeiset viikot hupenee ennätysvauhtia! :eek:



Siksakkia & KultaPieni 32+0 <<<PoKs>>>
 
Siksakkia: mä ostin tälläisen :whistle: löyty vaan britti nimellä...
http://www.lidl.co.uk/C1256FFC0058B46D/print/c.o.20060626.p.Furniture_Transporter_Set

makso tyylii 2,49?. Painorajoitus 150 kg.Noilla juuri viimeksi siirsin vanhan painavan klaffililaston pois tulevasta vaatehuoneesta.Olen muuten laittanu maton alle ja työntäny ettei lattiaan tulis naarmuja. Toimii hyvin,paitsi niissä kohdissa on vähän ongelmia jos on kynnys.Mä olen kyllä niin malttamaton ku jotain keksin ni heti pitää nähdä miltä se näyttää.

miten tuntuu,että nyt lopussa menee vraskausviikot ihan kamalan nopeasti!?! Miettikää sitä piinaa ku odoteltiin että rv 12 tulee täyteen.Kesti ikuisuuden.

Kyllä pistää vihaisemmaksi ku luin,että Sompion mies on vanhin ja selkä vaivat jne.Kyllä pahasti kuulostaa siivoukselta. :'( Jos nyt jotain positiivista yrittää keksiä ni ainakin isä saa olla vauvan kanssa.Toivottavasti raha jutut saatte ma selvitettyä. Itse en tiedä noista mitään,mutta ei kai sellaista tilanetta voi tulla ettei saisi rahaa ollenkaan.

Pitäis jaksaa kohta imuroida.Jostain syystä keittiön lattia on täynnä riisimuroja.Ja ruokaakin pitäis alkaa suunnittelee ja tekee. Astianpesukoneen tyhjennys ja täyttökin on jääny ku kaikki aika ja energia menee vaatehuoneen kimpussa.Vaatteita ku pitäny kantaa eri huoneista ja tuolta yläkerrasta on kurjin kantaa ne alas. Meinaan kyllä vielä sen verran rutistaa,että jaksaisin liinavaatteet kantaa ylhäältä alas. Kokoajan pelkään,että säilytys korit ja tila loppuu milloin vaan. 2 jätesäkkiä jo vaatetta menossa UFF:iin.
Eiku hommiin.
 
nikunaku: Tuo oliskin varmaan kätevä! Mä siirsin äsken vielä olkkarissa meidän divaanisohvan (joka tuntui painavan kuin synti) uudelle paikalleen, siksi olikin pakko vähäks aikaa istahtaa nyt!
Eilen yritin mutten sitä oikein saanu siirtymään ja mies vannotti vielä töihin lähtiessään tänään etten saa siihen koskea. Mutta nyt jollain uudella puhdilla se kuitenkin on tuolla toisella seinällä :D

Vaatehuoneesta tein löytöjä, laatikollisen minun omia vaatteita jotain kokoa 80cm tms. Josko niille vaikka tällä kertaa tulisi käyttöä, ihania frotee-pukuja ja mekkoja :)
Kiva että äiti on jotain säästänyt :heart:
 
Suzyanne
Voi ei Sompio, olen niin pahoillani miehesi irtisanomisen puolesta!! :hug: Minä olen myös sitä mieltä, ettei voi tulla tilannetta ettei saisi mistään rahaa. Toivotaan että raha-asianne selviävät. :hug: Meillä siinä mielessä vähän sama tilanne miehen töihinmenon suhteen tulevaisuudessa, että hänellä alkaa olla jo ikää, niin että jopa työkkärissä sanoivat ettei ehkä töitä helposti enää löydy. Yrittäjyyskään häntä ei enää inspaa, kun on sitä yli 20 vuotta tehnyt. Ja lisäksi vielä hänelläkin on selkä sökönä, leikattukin pariin otteeseen eikä ihan täysin kuntoon enää tulekaan, niin ettei kovin moni työ edes tulisi kysymykseen sen takia, ei edes hänen oma alansa. Mutta tällä hetkellä pärjäämme, kun olemme säästäväisiä. Sinun miehellesi toivon vielä töitä, onhan vähän iäkkäämmillä sitten taas toisaalta enemmän työkokemusta kuin nuoremmilla.

Huh, kylläpä te huonekalujen siirtelijät olette ahkeria ja reippaita! Minä en ikimaailmassa jaksaisi yksin siirrellä mitään. :ashamed: Mies on tässä viikon sisällä pistänyt meillä järjestystä uusiksi, vienyt ylimääräisiä tavaroita pois, ja nikkaroinut vanhoista irtolaatikostoista ison lipaston, jonka päälle tulee hoitotaso sekä vauvan rottiinkinen koppa. Sitten kun vauva ei enää mahdu koppaan, niin tuomme pinniksen, saa nähdä asummeko sitten vielä tässä vai jossain muualla. Edulliseksihan se tulisi tässä olla mahdollisimman pitkään, mutta pieni mikä pieni. Meillä on tällä hetkellä parvekekin varastokäytössä, sinne ei edes mahdu sekaan. Kun ei vaan yksinkertaisesti ole tilaa muualla, eikä kaikkea voi myydäkään.

Mulla on ollut oikeastaan koko viikon ihan järjetön väsymys, enkä ole tehnyt paljon mitään, mitä nyt käynyt lähikaupassa ja tehnyt ruokaa. Eilen sentään jaksoin bänditreeneissä käydä, ja tänään illalla meinaan jaksaa ystäväni kanssa leffaan. Joka päivä olen ottanut ainakin yhdet päiväunet. Se on kyllä toisaalta hyväkin että on tullut levättyä, ettei enää tulisi niitä kamalan kipeitä suppareita, joita tuli maanantaina kun kävelin ihan liikaa. :whistle:

Suzyanne 32+2
 
Kiitos kaikille taas :heart:

Eihän tässä muuta ongelmaa varmaan olisikaan kuin tuo raha :| Mielelläänhän mies kotona olisi ja vauvaa hoitelisi. Ja minua samalla =) Mutta asuntolaina painaa päälle ja lyhennykset on hoidettava. Lotossakaan tuskin voitetaan :|

Mutta tuossa on sitten vielä se kökkö tilanne, että töihin voidaan kutsua 1-2 päivän varoitusajalla. Eli aina on oltava valmiudessa, että onko töitä vai ei. Ja samahan se on työkkärin listoilla ollessa, että vaikea suunnitella tulevaa, jos vaikka sattuu töitä saamaan.

Molemmat vaihdoimme pari vuotta sitten työpaikkaa. Olimme jo niin iloisia, että molemmilla täydet lomat alkaa nyt pyörimään ja vakkaripaikat. Ja ensi kesäksi olimme ajatelleet vaikka mitä kun mies olisi isyyslomalla ja kesälomalla, eli lähes koko kesän kotona. Ja kotonahan nyt saattaa ollakin, mutta aina on pelko persuuksissa, että kutsutaanko töihin.

Suzyanne Ei meilläkään mies ole työkkärin kautta töitä saanut. Itse on aina saanut hommattua jotakin kautta. Täytyy toivoa, että nytkin löytyisi. Onko sinun miehesi nyt töissä missään?
Onko Kela ehdottanut uudelleenkouluttamista, jos ei kerran oman alan töitä pysty tekemään?

Siksakkia ja nikunaku Minunkin mielestä ne ensimmäiset 12 viikkoa oli tosi pitkä aika ja nyt on kuitenkin jo niin pitkällä :D
Hitsit, meilläkin pitäisi noita huonekaluja siirrellä että saataisiin kämppä kuntoon. Tänään käytiin Sotkassa katsomassa uutta tv-tasoa yms. sen myydyn tilalle. Tai netistä oltiin jo yhteen malliin päädytty ja se kai joskus tässä haetaan. Siinä on tarjoushintakin vielä pari viikkoa voimassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alhambra:
Sompio: Mulla stressi laittoi ensin ne säännölliset supistukset, joista jouduin sairaslomalle. Ei todellakaan kannata vähätellä vaikutuksia...

Aurora72: Täältä ajaa seinäjoelle puolessa tunnissa. Sjoellakin olen muutaman vuoden asunut. Katsoin, että säkin odotat neljättä =) Voidaan vaikka olla vielä yhtaikaa ponnistelemas, lasketut ajat niin lähekkäin :wave:
Mä asustelen seinäjoella (nurmo)..saas nähdä ollaanko synnärillä samaan aikaan :D Meille on tulossa ensimmäinen yhteinen ja mulle tosiaan neljäs :eek: :D
 
Mitähän tässä tekee itsensä kanssa. Vuotoa tulee vaihdellen kuudetta päivää ja aamusta heräs menkkamaiseen juilintaan ja perään alko heti supisteleen. Ärsyttäää...ei kai se auta kuin maata sängyssä. Kai ne ois soittanut kättäriltä jos ois niistä tiistaisista testeistä tulehdus olis löytynyt kun sanoivat että he soittavat? Voi oikein laskeakaan miten supistaa kun käytännössä kiristää kokoajan.
Pitää maata rentona...kai nää tästä loppuu...ois vaan kiva tietää kuka täällä tänään siivoaa käy kaupassa jne...ei se auta ku panna lapsiarmeija töihin.
 
Sompio. Kyllä teidän kannattaa maanantaina tarkastaa liitosta/lakimieheltä/jostain, että oliko tuo irtisanominen ihan laillinen. Sairaus ei saa olla syynä irtisanomiselle ja ei siinä muutakaan syytä voi olla, jos vanhempi työntekijä irtisanotaan. Täytyis siellä joku marssijärjestys olla, et uusimmat ekana pihalle!! Aivan käsittämätöntä.
Me käsiteltiin koulussa viime viikolla rikosprosessioikeuden tunnilla juuri semmoista tapausta, jossa koeajalla olevalle työntekijälle annettiin potkut. Kyseinen työntekijä oli ottanut sairaslomaa ja sitten potkittiin pellolle. Työntekijä voitti jutun hovioikeudessa ja sai korvaukset. Tietty noi on pitkiä prosesseja ja hermoja raastavia, mutta älkää nyt ihan nielkö irtisanomista.

Se on kyllä hermoja ja parisuhdettakin raastavaa, kun raha-asiat on huonosti. Me mietittiin miehen kanssa just eilen, että otettaisko heti muuton jälkeen hiukan lyhennysvapaata, kun rahaa menee muuttoon ja vaaviin niin paljon. Eletään mieheni palkalla, kun ei mun äitiysraha ole suuri, eikä varsinkaan sit se kotihoidontuki.

Kommentoin myöhemmin lisää, kohta lähtö autokauppaan!!! Pakko vaihtaa pieni automme farmariin!!!!
 
Mie täällä toivon kaikille jaksamisia ihan kaikkeen. :flower: Hirmuisesti tapahtuu kaikkien elämissä, ettei millään pysty kaikille kommentoimaan.

Täällä oli eilen ensimmäinen suppariton päivä sittemmin maaliskuun alun :) Tuntuu että alapääkin alkaa jo tottua vauvan tuomaan paineen tuntuun. :whistle:
Tänään uskalsin tehdä ensimmäisen kävelyn ulkosalla ja hitain askelinhan se oli otettava.
Kummipojan ja siskoni syntymäpäivät tänään, sinne ihan mielelläni menen kyllä, alkaa maisemat ja samojen seinien tuijottelut ahdistamaan.

Neuvola olis tiistaina, sitä odotellessa. :)

kissinminttu & pipana 30+2
 
Nara Nyt kyllä lepäilet ja et tee yhtään mitään :kieh:

Kiitos kaikille myötätunnosta edelleen :heart: Tämä aamu näyttää jo paremmalta, kun molemmat nukuttiin paremmin. Edellinen yö menikin valvoessa.
Eihän ne asiat miettimällä parane ennenkuin maanantaina alkaa soittelemaan. Perjantaina oli niin järkyttynyt ja sekaisin, että ajateltiin, että parempi kuitenkin antaa tilanteen rauhoittua ja laittaa vaikka kysymykset paperille ennenkuin soittaa. Saa kerralla järkevät kysymykset ja vastaukset.

Sande ja Sara Raha-asiat on kyllä pyllystä kun ne vaikuttaa aina kaikkeen. Siis parisuhteeseen ja elämiseen ja ihan kaikkeen.

Kissinmintulle onnea supparittomasta päivästä :heart:

Nuppu on liikkunut tosi vähän nyt parina päivänä. Liekö vaikuttaa mun stressi. Maanantaina on onneksi neuvola ja pääsee kuuntelemaan sydänääniä.
 
Anskullahan se kiirettä pitelee. Toivottavasti jaksat ajella "ympäri suomea" B)
Sompio onko miehesi työpaikan työsuojelu valtuutettu taikka luottamusmies kommentoinut mitenkään tuota irtisanomista? Tai sitten kannattaa otta yhtetyttä liiton lakimieheen. Se pystyisi ainakin neuvomaan.
Ja nyt kyllä Nara lepäilet vaan ja unohdat moiset kommetit. Lapsityö voiman käyttö on ihan laillista kotitöissä B)
Kuulkaas onko kenellälään kokemusta kantoliinoista? Onko semmoinen rengasliina parempi vai sidottava liina? Vai kannattaako hankkia kantoliinaa kantorepun lisäksi. Anoppi on menossa ensi viikolla Helsinkiin ja lupasi käydä ostamassa se Manducan kun täältä meiltä päin ei sitä saa.

Tytti ja Papu 28+6
 
Tässä ruuanlaiton lomassa Tytille nopsaan kommentoin tohon kantoliina asiaan. Mun mielipiteeni on, että pitkä sidottava liina on aivan ehdottomasti parempi kuin rengasliina. Pientä vauvaa rengasliinalla vielä kantaa, joskin siihen oli jotenkin kovin hankala saada vauvaa hyvään asentoon. Mutta kun vauvalle alkaa tulla painoa niin kantaminen rengasliinalla ei ole enää kovin mukavaa, kun kaikki paino on yhdellä olkapäällä. Isommalla vauvalla rengasliina toimii mun mielestä lähinnä lyhytaikasiin kantamisiin lonkalla. Se kannattaako Manducan lisäks hankkia liinaa on vähän makuasia, itse tykkään pientä kantaa ennemmin liinassa kuin repussa, liinassa vauva tulee jotenkin kuitenkin enemmän lähelle itseä. Voithan tehdä niin että et vielä hanki liinaa valmiiks vaan katot sitten kun pääset vauvaa kantamaan että tuntuuko liinalle olevan tarvetta vai kannatko vaan repulla. Tai sitten hankkii vaikka jonkun edullisen trikooliinan repun kaveriksi.

Jep lähden jatkaa ruuanlaittoa =)

villahousu & Sulo 31+2
 
Sompio tosi kurja homma mitä tekivät miehellesi. Kannattaa kyllä ottaa todellakin selvää onko kaikkien lakien mukainen.

Nikunaku Mä en käsitä... en saanut sitä kebabrullaa onnistuun!! Siitä tuli lihamureketta. Meidän uunin asteet on varmaan sit kovemmat kuin uskoisi.

Kantoliinasta Meillä käytössä Manduca ja sillä ajattelin pärjätä jo ihan alusta asti. Liinaa en uskalla ostaa, jäisi kuitenkin oikeanlaisten solmujen teko opettelematta

(.) Hirveitä supisteluja kokoajan. Vatsa ihan pinkeenä kun vähänkin nousee ylös tai sängyssä kääntää kylkeä. Ei kivaa. Toivottavasti vielä hetken pysyis masussa.

Jomottaako kenelläkään muulla häpyä? Tuntuu kuin lapsen pää pyrkisi sieltä jo puoliksi ulos :LOL:
 
Tytti ja Ellen Ei ole mies ollut yhteydessä vielä kehenkään luottamusmieheen/lakimieheen. Maanantaina selvitellään. Ja kun on nyt saikulla, niin ei ole ollut työpaikalla kuulemassa muiden kommentteja/kokemuksia.

Ellen Mulla on häpyluu tosi kipeä, mutta ei siis mitään tunnetta, että Nuppu jo pukkaisi pihalle. Vaan on siis kosketusarka ja joka askeleella/kyljenvaihdolla vihloo. Ihan siis kuulemma liitoskipuja. Otahan rauhallisesti supistelujen kanssa.

*muoks* Aloin siivoilemaan kaappeja yms. Ja sitten päätinkin, että Nupun huone tulee tuosta toisesta pikkumakkarista ja tarvitsisi KAIKKI huonekalut siirtää toiseen huoneeseen. Ja osa niistä sittenkin olkkariin ja ei haetakaan Sotkasta sitä tv-tasoa mitä ajateltiin. Ei oikein sovi nyt meidän selkä- ja liitoskivuille, eli yritän tässä rauhoittua ja miettiä, että onko se sitten lopullinen ajatus vai ei :| Etten huomenna ole taas toista mieltä :whistle:
 

Yhteistyössä